Systém obtížností
- Raid Finder (10-25) bude stále fixně při přihlášení vyhledávat 25 lidí, ale škálovatelný bude také. Pokud někdo po nějakém bossovi opustí raid předčasně, tak nebudete muset čekat na vyhledání nového hráče, ale můžete pokračovat a bossové se přizpůsobí vašemu počtu. Tato obtížnost bude speciální v tom, že se pro ní jako jedinou bude používat funkce group finderu a u ostatních musí celý raid vstoupit pomocí portálu v dané lokaci.
- Co momentálně známe jako Flexible raid, bude nahrazeno Normal raidem (10 - 25). Obtížnost zůstane stejná.
- Heroic (10 – 25) bude stejně obtížný, jako máme dnes Normal a také se bude přizpůsobovat počtu lidí v raidu.
- Mythic (20) bude nová obtížnost, který nahradí Heroic a jako jediná nebude mít možnost přizpůsobení počtu lidí. Tato změna byla provedena hlavně z důvodu zrušení možnosti přepínat obtížnost během progresu.
A co loot?
Momentálně ve Flexible raidu funguje rozdělování lootu stejně jako v obtížnosti Raid Finder, to znamená, že je každému hráči přiřazena odměna v podobě goldů anebo itemu. Tento systém však nebude použit v novém datadisku a i přes všudypřítomnou flexibilitu zůstane stejný, jako máme teď. Po zabití bosse bude dostupná odměna, která bude obsahovat itemy podle počtu lidí v raidu, a záleží už jen na domluvě a případně na tom, kdo má více DKP nebo štěstí.Nové raidy
- Highmaul – úvodní raid nového datadisku s vchodem v Nagrandu, ve kterém bude 6 bossů původem Ogrů. Měla by zde být zachycena jejich civilizace v době, kdy byla na svém vrcholu.
- Blackrock Foundry – továrna klanu Blackrock, ve které se vyrábí všechny jejich zbraně potřebné k boji a která se nachází v zóně Gorgon, domově klanu Blackrock. Při tvorbě tohoto raidu vycházeli vývojáři ze skutečného vzhledu továrny na slévání železa a nebudou zde chybět pece, kovadliny a výrobní pásy. Mělo by zde být 10 bossů, kteří budou rozděleni do tří křídel.
Naposledy upravil/a Astra 12.11.2013 v 20:17:50.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Benosh 13.11.2013 15:27
Na 10HC není špatné nic, ale Blizzard vidí, že se po sjednocení ilvlu rozpadlo hodně 25tek jednoduše proto, že nebylo třeba už 25ky skládat. Opět jsme u toho, jak jsou lidi vesměs líní
13.11.2013 15:07
Sakki: pointa je v tom ze kdyby lidi chtely chodit 25 tak by jich bylo asi vic, jinak nevim co je na 10hc ted spatnyho mame 7hc dole a nestezujem si, akorat ze pristim datadsiku to lidi co budou chtit hc progress to budto zabali nebo pudou do nejaky divny 20, kde se budou hadat o loot z dalsima 8 lidma co budou muset pribrat a ktery gildu stahnou dolu jejich vykonosti, protoze pochybuju ze top 10hc gildy sezenou dostatek kvalitnich lidi, nemluve o tom ze spousta lidi ma starsi pc nebo hravaji na koleji na ntb takze sou radi ze jim ta 10 jede v poho, akorat ze 20 uz potahne dost spatne, a nemyslim si ze budou chtit vyhazovat penize za novej ntb nebo pc jen kvuli tomu ze wowko zrusilo 10 takze lidi podle mne bude jeste min, pokud se na to 10 gildy nevykaslou uplne a datadisk ani nebudou kupovat
Benosh 13.11.2013 15:05
Přesně tak, 10ky jsou slabší odvar opravdu epických progressů 25tek a 25tek je méně, protože lidstvo je líné a když nemuseli, 25ku prostě nezakládali, když je 10ka jednodušší na organizaci. Mythic mod se zcela oprávněně vzdálí těm, co na takový progress reálně nemají herní a povahové předpoklady, tento mod získá větší váhu a gear z takových raidů bude vzácnější. 25ky to nijak nepoškodí a 10ky, které chtějí projít nejtěžší výzvy, si na to lidi seženou a guildu přizpůsobí. Konečně se Blizzard vzchopil a vrátil hráčům, co jim patří
Sakki 13.11.2013 14:44
13.11.2013 14:29
Benosh:: tj ale kdyz to vezmes podle wow progressu tak 25 je asi 1800 co maji aspon 1 kill na normal a 10 je pres 20 tisic
Benosh 13.11.2013 10:45
No já si myslím, že si hráči nemají na co stěžovat, když věčně pindali o srovnávání obtížnosti 25 a 10 HC. V Mythic modu si budou všichni rovni, 25ky se lehce smrsknou a 10ky se kopnou do zadku a buď naberou lidi nebo přejdou na casual mod raidování. Zajímavé to bude i na DT, kde je cca 10-11 25tek, ale pytel 10tek Plně souhlasím s tím, že nejtěžší výzvy mají mít jedinou verzi, která je prakticky stejným metrem pro všechny, takže se zamezí odrbávání progressu, kdy se jeden boss dal na 10ce, protože byl lehčí v 10man, další pak v 25.
Zuzlínka 13.11.2013 09:15
Benosh 13.11.2013 08:42
Blackrock Foundry v zóně Gorgon, jaj Každopádně supr článek, až mi prvně při Blizzconu uniko, že Mythic bude jen pro 20 lidí. WoWko se novým raid systémem posouvá zas o něco kupředu správným směrem. Nebál bych se toho, že se 25ky rozpadnou, holt bude v Mythicu trochu tlačenka 3 flex mody pro casual guildy a 1 fixní pro hrotiče je tak akorát, Blizz se 20man kompromisem taktně vyhnul budoucí kritice omg 10man lehčí, omg 25 lehčí.Dnešní top 25man guildy jsou v pohodě, ale kde vezme Paragon dalších 10 Finů?
Honza4545 13.11.2013 01:41
12.11.2013 23:19
jj mythic je supr 25 gildy nebudou brecet jak to 10 maji jendodusi protoze 10 nebudou
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet