Warlords of Dreanor – Raidy

http://media.wowfan.cz/uploaded/WoDraid_logo1
V datadisku Warlords of Draenor plánuje Blizzard mnoho změn jako například vylepšení inventáře, systém pro account na uskladnění hraček, heirloomů a předmětů, které běžně ve hře každý den nevyužijete, také vylepší modely charakterů a v neposlední řadě nás čeká radikální změna raidování. Každé nové rozšíření přineslo zlepšení v PvE obsahu, přizpůsobení dungeonů a raidů hráčům tak, aby pro ně byly lépe přístupné. Nebude tomu jinak ani do budoucna a již v první den spuštění nové expanze budou moct hráči otestovat dva nové raidy a hlavně odlišný systém, který by měl být ušit přímo na míru hráčům, kteří chtějí hrát s přáteli a zároveň progresovat třeba na světové prvenství. Během panelu World of Warcraft – What’s Next? představil Ion Hazzikostas směr, kterým se bude do budoucna raidování ubírat. Momentálně se ve hře můžete setkat s několika obtížnostmi raidů, z nichž je nejnovější Flexible Raid, který se stal natolik populárním, že se vývojáři rozhodli tento systém přepracovat do všech obtížností. Tato změna by měla konečně vyřešit spory v tom, zda je správné, aby v 10-man byl stejný loot jako v 25-man, protože odměny za zabití budou škálovatelné podle počtu lidí v raidu. Jediná úroveň raidování, která zůstane v podstatě stejná, je Heroic mód. Ten bude pouze předělán na Mythic a bude přístupný pro 20 lidí.
Raidsystem

Systém obtížností

  • Raid Finder (10-25) bude stále fixně při přihlášení vyhledávat 25 lidí, ale škálovatelný bude také. Pokud někdo po nějakém bossovi opustí raid předčasně, tak nebudete muset čekat na vyhledání nového hráče, ale můžete pokračovat a bossové se přizpůsobí vašemu počtu. Tato obtížnost bude speciální v tom, že se pro ní jako jedinou bude používat funkce group finderu a u ostatních musí celý raid vstoupit pomocí portálu v dané lokaci.
  • Co momentálně známe jako Flexible raid, bude nahrazeno Normal raidem (10 - 25). Obtížnost zůstane stejná.
  • Heroic (10 – 25) bude stejně obtížný, jako máme dnes Normal a také se bude přizpůsobovat počtu lidí v raidu.
  • Mythic (20) bude nová obtížnost, který nahradí Heroic a jako jediná nebude mít možnost přizpůsobení počtu lidí. Tato změna byla provedena hlavně z důvodu zrušení možnosti přepínat obtížnost během progresu.
ork
Rozšíření a předělání obtížností není však jediná změna v raidování, která přijde, protože budete moci jít každou z těchto obtížností jednou týdně a pokaždé máte nárok na loot. To znamená, že můžete jít Normal s přáteli, Heroic s guildou a ještě se podívat do Mythic obtížnosti a zažít mnoho zábavy s velkou odměnou. Je pravda, že WoW sbližuje hráče a tvoří nové přátelství, kterým někdy v cestě stojí hraní na rozdílných realmech a to se vývojáři rozhodli ulehčit tím, že již od prvního dne datadisku bude možnost chodit Normal a Heroic raidy s Real ID a BattleTag cross-realm přáteli.

A co loot?

Momentálně ve Flexible raidu funguje rozdělování lootu stejně jako v obtížnosti Raid Finder, to znamená, že je každému hráči přiřazena odměna v podobě goldů anebo itemu. Tento systém však nebude použit v novém datadisku a i přes všudypřítomnou flexibilitu zůstane stejný, jako máme teď. Po zabití bosse bude dostupná odměna, která bude obsahovat itemy podle počtu lidí v raidu, a záleží už jen na domluvě a případně na tom, kdo má více DKP nebo štěstí.
ogr

Nové raidy

  • Highmaul – úvodní raid nového datadisku s vchodem v Nagrandu, ve kterém bude 6 bossů původem Ogrů. Měla by zde být zachycena jejich civilizace v době, kdy byla na svém vrcholu.
  • Blackrock Foundry – továrna klanu Blackrock, ve které se vyrábí všechny jejich zbraně potřebné k boji a která se nachází v zóně Gorgon, domově klanu Blackrock. Při tvorbě tohoto raidu vycházeli vývojáři ze skutečného vzhledu továrny na slévání železa a nebudou zde chybět pece, kovadliny a výrobní pásy. Mělo by zde být 10 bossů, kteří budou rozděleni do tří křídel.
Blackrock raidmap
Líbí se vám změny v raidovacím systému? Způsobí to ztížení nebo ulehčení obtížnosti? Těšíte se na nové raidy a další obsah datadisku Warlords of Draenor?

Naposledy upravil/a Astra 12.11.2013 v 20:17:50.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Benosh 13.11.2013 15:27

Na 10HC není špatné nic, ale Blizzard vidí, že se po sjednocení ilvlu rozpadlo hodně 25tek jednoduše proto, že nebylo třeba už 25ky skládat. Opět jsme u toho, jak jsou lidi vesměs líní

13.11.2013 15:07

Sakki: pointa je v tom ze kdyby lidi chtely chodit 25 tak by jich bylo asi vic, jinak nevim co je na 10hc ted spatnyho mame 7hc dole a nestezujem si, akorat ze pristim datadsiku to lidi co budou chtit hc progress to budto zabali nebo pudou do nejaky divny 20, kde se budou hadat o loot z dalsima 8 lidma co budou muset pribrat a ktery gildu stahnou dolu jejich vykonosti, protoze pochybuju ze top 10hc gildy sezenou dostatek kvalitnich lidi, nemluve o tom ze spousta lidi ma starsi pc nebo hravaji na koleji na ntb takze sou radi ze jim ta 10 jede v poho, akorat ze 20 uz potahne dost spatne, a nemyslim si ze budou chtit vyhazovat penize za novej ntb nebo pc jen kvuli tomu ze wowko zrusilo 10 takze lidi podle mne bude jeste min, pokud se na to 10 gildy nevykaslou uplne a datadisk ani nebudou kupovat

Benosh 13.11.2013 15:05

Přesně tak, 10ky jsou slabší odvar opravdu epických progressů 25tek a 25tek je méně, protože lidstvo je líné a když nemuseli, 25ku prostě nezakládali, když je 10ka jednodušší na organizaci. Mythic mod se zcela oprávněně vzdálí těm, co na takový progress reálně nemají herní a povahové předpoklady, tento mod získá větší váhu a gear z takových raidů bude vzácnější. 25ky to nijak nepoškodí a 10ky, které chtějí projít nejtěžší výzvy, si na to lidi seženou a guildu přizpůsobí. Konečně se Blizzard vzchopil a vrátil hráčům, co jim patří

Sakki 13.11.2013 14:44

Beeda2004
Benosh:: tj ale kdyz to vezmes podle wow progressu tak 25 je asi 1800 co maji aspon 1 kill na normal a 10 je pres 20 tisic
No a pointa? Normaly se nemění, spíš budou ještě výhodnější pro 10ky než byly, protože nikdo nebude muset sedět. Jsem rád, že blizz konečně dostal rozum a zrušil 10m HC... nejlepší změna za poslední roky...

13.11.2013 14:29

Benosh:: tj ale kdyz to vezmes podle wow progressu tak 25 je asi 1800 co maji aspon 1 kill na normal a 10 je pres 20 tisic

Benosh 13.11.2013 10:45

No já si myslím, že si hráči nemají na co stěžovat, když věčně pindali o srovnávání obtížnosti 25 a 10 HC. V Mythic modu si budou všichni rovni, 25ky se lehce smrsknou a 10ky se kopnou do zadku a buď naberou lidi nebo přejdou na casual mod raidování. Zajímavé to bude i na DT, kde je cca 10-11 25tek, ale pytel 10tek Plně souhlasím s tím, že nejtěžší výzvy mají mít jedinou verzi, která je prakticky stejným metrem pro všechny, takže se zamezí odrbávání progressu, kdy se jeden boss dal na 10ce, protože byl lehčí v 10man, další pak v 25.

Zuzlínka 13.11.2013 09:15

Benosh
Blackrock Foundry v zóně Gorgon, jaj Každopádně supr článek, až mi prvně při Blizzconu uniko, že Mythic bude jen pro 20 lidí. WoWko se novým raid systémem posouvá zas o něco kupředu správným směrem. Nebál bych se toho, že se 25ky rozpadnou, holt bude v Mythicu trochu tlačenka 3 flex mody pro casual guildy a 1 fixní pro hrotiče je tak akorát, Blizz se 20man kompromisem taktně vyhnul budoucí kritice omg 10man lehčí, omg 25 lehčí.Dnešní top 25man guildy jsou v pohodě, ale kde vezme Paragon dalších 10 Finů?
Také jsem zvědava jak na tuto změnu zareagují přední guildy. U těch, které jeli 25-man je situace jednodušší a 10-man budou muset nabírat. K tomu se vývojáři vyjádřili tak, že chtějí spojit více hráčů a tím donutí guildy ke spojení a nebo náboru.

Benosh 13.11.2013 08:42

Blackrock Foundry v zóně Gorgon, jaj Každopádně supr článek, až mi prvně při Blizzconu uniko, že Mythic bude jen pro 20 lidí. WoWko se novým raid systémem posouvá zas o něco kupředu správným směrem. Nebál bych se toho, že se 25ky rozpadnou, holt bude v Mythicu trochu tlačenka 3 flex mody pro casual guildy a 1 fixní pro hrotiče je tak akorát, Blizz se 20man kompromisem taktně vyhnul budoucí kritice omg 10man lehčí, omg 25 lehčí.Dnešní top 25man guildy jsou v pohodě, ale kde vezme Paragon dalších 10 Finů?

Honza4545 13.11.2013 01:41

Beeda2004
jj mythic je supr 25 gildy nebudou brecet jak to 10 maji jendodusi protoze 10 nebudou
Ono hlavně žádné 25 guildy nebudou si myslim.

12.11.2013 23:19

jj mythic je supr 25 gildy nebudou brecet jak to 10 maji jendodusi protoze 10 nebudou

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet