Několik realmů, včetně "česko-slovenského" Golemaggu, bylo kvůli obrovskému počtu hráčů rozděleno na dva samostatné layery. Na těchto realmech nebylo dlouhou dobu možné vytvářet nové postavy nebo na ně migrovat. Těmto restrikcím je teď konec.
Po několik týdnů byly na realmech s vysokou populací nakonfigurovány dva layery, což dovolovalo hrát dvojnásobnému počtu hráčů. Bedlivě jsme sledovali hráčskou populaci na těchto realmech. Dali jsme si za cíl dojít k rozhodnutí – datu, který by nám bezpečně dovolil zrušit layery a navrátit na dané realmy stejné způsoby kontroly populace, tak jak to je na jiných realmech.
Dnes (20. srpna) je ten den. Všechny realmy v EU mají pouze jeden layer.
Taktéž došlo k odstranění restrikcí týkajících se transferu z realmů.
Bohužel z mnoha stran zní kritika, že k tomuto kroku došlo velmi pozdě. Golemagg se delší čas potýká s výrazným úbytkem hrajících lidí a zájem o transfer z jiných realmů na Golemagg, jenž by tento problém vyřešil, byl enormní, stejně tak požadavky na vytváření nových postav, ale bohužel ze strany Blizzardu byl ignorován. Snad se tedy podaří úbytek hráčů zastavit.
Bohužel se na některých realmech po několika hodinách vrátily problémy s obrovskou populací. Americký realm Arugal vydržel bez front doslova pár hodin, od té doby jsou k vidění i 6hodinové čekací doby.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet