WoW Legion - Informace z několika interview

http://wowfan.cz//pic/news/Legion_news9
Nedávno proběhla schůzka, na které měly možnost některé stránky zpovídat vývojáře a získat tak více informací o tom, jak je na tom vývoj nového datadisku a na co se můžeme těšit.

Nejzajímavější body

  • V Legion se můžeme těšit hned na několik raidů. Dva z nich budou vydány hned po vydání datadisku, další přijde v aktualizaci 7.2 a čtvrtý bude v poslední velké aktualizaci expanze.
  • Legion bude mít mnoho menších i větších aktualizací. V každé z nich bude něco jiného a bude jinak velká.
  • Loot specializace bude fungovat i jako kontrola, jaké legendární předměty budou hráčům padat.
  • Vylepšené sociální funkce nebudou součástí vydání hry, ale přijdou později.
  • Vzhledy finálních artefaktů nejsou ještě konečné. Budou nejspíše dostupné po splnění nějakého achievementu a budou vždy nejspíše pasovat novému obsahu hry.

Vývoj

  • Chybějící obsah ve Warlords je způsoben tím, že si tým myslel, že dokončí Legion mnohem dříve.
  • Vývojářský tým se opět trochu rozrostl, ovšem znamená to hlavně to, že tým dokáže produkovat více obsahu, ale ve stejném čase.
  • V současné době tým tvoří 235 lidí, včetně designerů, inženýrů, producentů nebo výtvarníků.
  • Nové modely postav daly nejvíce zabrat výtvarnému týmu. Nové animace soubojů přesunuly tlak na tým animátorů.

Lodní expanze

  • Tým již několikrát mluvil o možnosti nového datadisku, který by se točil hlavně kolem lodí.
  • Záměrem bylo získat loď, vylepšit ji a dostávat se na nové kontinenty, které by se daly prozkoumat.
  • Přišlo se na to, že vydání takové expanze v současné hře je v podstatě nemožné a bylo by potřeba mnoho technických změn.

Aktualizace před vydáním datadisku

  • Aktualizace, resp. patch před vydáním nového datadisku bude obsahovat mnoho nových technologií, které bude tým testovat.
  • Hra bude inteligentně a automaticky vytvářet instance, do kterých se budou moci hráči dostat.
  • Pokud budete se spoluhráčem blízko sebe, ocitnete se ve stejné instanci tak, abyste vůbec nepoznali rozdíl (nebude žádný loading screen, fázování, atd.).
  • Neměli byste zaznamenat ani žádné problémy v případě, že se budete snažit přihlásit do hry, jako tomu bylo v minulosti.

Škálování zón

  • Tým bude sledovat vývoj a oblíbenost školování nových zón a pokud bude výsledek kladný, nejspíše se škálování objeví i ve starších zónách po celém Azerothu.

Příběh

  • Příběh Illidana nebyl nikdy nijak dokončen a tým měl pocit, že může rozvést celou historii a život Illidana mnohem více.
  • Často se zmiňuje a spekuluje, co vlastně Illidan dělal v Black Template a co bylo jeho motivací.
  • Změny vůdců frakcí byly do Legion zasazeny, protože byl čas na změnu.
  • Anduin bude mít opravdu přesvědčivý příběh.

Propagace Legion

  • S vydáním Legion budou souviset také čtyři komiksy, které budou zdarma a budou se soustředit na různé aspekty hry.
  • Jeden bude zaměřen na Anduina, který se bude dozvídat novinky o jeho otci.
  • Druhý si vezme do parády příběh Magniho.


Naposledy upravil/a Esperanta 28.06.2016 v 17:26:18.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Zakys 23.06.2016 19:24

Hlavně prosím néé žádný datáč o pirátech na lodích

23.06.2016 16:43

Esperanta:souhlasim bylo by to skvely hlavne z duvodu delani daily questu po celym svete a moznost i vytvareni novych questu v old svete. Tim by se daly lip i zasazovat novy dungy do old sveta nemluve o uplne novych quest chainech bez potreb novyho calaclysmu.

23.06.2016 16:40

Randy:pokud hrajes diablo3 nebo hrals tak se jedna o podobnej zpusob sila potvor se prizpusobi tvymu ilvlu pravdepodobne nestudoval sem to do podrobnosti ale nejspis tam bude nejakej jednoduchej princip aby to fungovalo. Jinak je to udelany i tak ze kdyz budes 101 a zavolas si kamosa 110 na elitu tak on bude davat dmg jako kdyby to byla 110 a ty jako 101 tkze nebude hrat roli jakej mas lvl jen pocet hracu utocicich na potvoru.

Randy 23.06.2016 15:10

Ellendway
1) Jde o nově vytvořené instance. Pokud budeš mít někoho blízko, nebude přesunut do nové „instance“ nebo fáze. 2) Scalling zón. Funkce, která se objevila v Legion. Je jedno, zda do zóny přijdeš na úrovni 100 nebo 105, vždy se upraví nepřátelé tak, aby byly na tvé úrovni.
Ďakujem. Toho Scallingu sa bojím, ale nechám sa prekvapiť Tiež sa teším s čím Legion príde.

Esperanta 23.06.2016 11:49

Škálování potvor i ve starších zónách by bylo epický. Těším se, s čím Legion přijde.

Ellendway 23.06.2016 10:26

Randy
Zaujímavý článok, ďakujem. Mohol by mi dakto vysvetliť toto ? Pokud budete se spoluhráčem blízko sebe, ocitnete se ve stejné instanci tak, abyste vůbec nepoznali rozdíl (nebude žádný loading screen, fázování, atd.). a ešte čo je to Škálovaní zon ?
1) Jde o nově vytvořené instance. Pokud budeš mít někoho blízko, nebude přesunut do nové „instance“ nebo fáze. 2) Scalling zón. Funkce, která se objevila v Legion. Je jedno, zda do zóny přijdeš na úrovni 100 nebo 105, vždy se upraví nepřátelé tak, aby byly na tvé úrovni.

Randy 23.06.2016 10:23

Zaujímavý článok, ďakujem. Mohol by mi dakto vysvetliť toto ? Pokud budete se spoluhráčem blízko sebe, ocitnete se ve stejné instanci tak, abyste vůbec nepoznali rozdíl (nebude žádný loading screen, fázování, atd.). a ešte čo je to Škálovaní zon ?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet