Nedávno proběhla schůzka, na které měly možnost některé stránky zpovídat vývojáře a získat tak více informací o tom, jak je na tom vývoj nového datadisku a na co se můžeme těšit.
Nejzajímavější body
- V Legion se můžeme těšit hned na několik raidů. Dva z nich budou vydány hned po vydání datadisku, další přijde v aktualizaci 7.2 a čtvrtý bude v poslední velké aktualizaci expanze.
- Legion bude mít mnoho menších i větších aktualizací. V každé z nich bude něco jiného a bude jinak velká.
- Loot specializace bude fungovat i jako kontrola, jaké legendární předměty budou hráčům padat.
- Vylepšené sociální funkce nebudou součástí vydání hry, ale přijdou později.
- Vzhledy finálních artefaktů nejsou ještě konečné. Budou nejspíše dostupné po splnění nějakého achievementu a budou vždy nejspíše pasovat novému obsahu hry.
Vývoj
- Chybějící obsah ve Warlords je způsoben tím, že si tým myslel, že dokončí Legion mnohem dříve.
- Vývojářský tým se opět trochu rozrostl, ovšem znamená to hlavně to, že tým dokáže produkovat více obsahu, ale ve stejném čase.
- V současné době tým tvoří 235 lidí, včetně designerů, inženýrů, producentů nebo výtvarníků.
- Nové modely postav daly nejvíce zabrat výtvarnému týmu. Nové animace soubojů přesunuly tlak na tým animátorů.
Lodní expanze
- Tým již několikrát mluvil o možnosti nového datadisku, který by se točil hlavně kolem lodí.
- Záměrem bylo získat loď, vylepšit ji a dostávat se na nové kontinenty, které by se daly prozkoumat.
- Přišlo se na to, že vydání takové expanze v současné hře je v podstatě nemožné a bylo by potřeba mnoho technických změn.
Aktualizace před vydáním datadisku
- Aktualizace, resp. patch před vydáním nového datadisku bude obsahovat mnoho nových technologií, které bude tým testovat.
- Hra bude inteligentně a automaticky vytvářet instance, do kterých se budou moci hráči dostat.
- Pokud budete se spoluhráčem blízko sebe, ocitnete se ve stejné instanci tak, abyste vůbec nepoznali rozdíl (nebude žádný loading screen, fázování, atd.).
- Neměli byste zaznamenat ani žádné problémy v případě, že se budete snažit přihlásit do hry, jako tomu bylo v minulosti.
Škálování zón
- Tým bude sledovat vývoj a oblíbenost školování nových zón a pokud bude výsledek kladný, nejspíše se škálování objeví i ve starších zónách po celém Azerothu.
Příběh
- Příběh Illidana nebyl nikdy nijak dokončen a tým měl pocit, že může rozvést celou historii a život Illidana mnohem více.
- Často se zmiňuje a spekuluje, co vlastně Illidan dělal v Black Template a co bylo jeho motivací.
- Změny vůdců frakcí byly do Legion zasazeny, protože byl čas na změnu.
- Anduin bude mít opravdu přesvědčivý příběh.
Propagace Legion
- S vydáním Legion budou souviset také čtyři komiksy, které budou zdarma a budou se soustředit na různé aspekty hry.
- Jeden bude zaměřen na Anduina, který se bude dozvídat novinky o jeho otci.
- Druhý si vezme do parády příběh Magniho.
Naposledy upravil/a Esperanta 28.06.2016 v 17:26:18.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Zakys 23.06.2016 19:24
Hlavně prosím néé žádný datáč o pirátech na lodích
23.06.2016 16:43
Esperanta:souhlasim bylo by to skvely hlavne z duvodu delani daily questu po celym svete a moznost i vytvareni novych questu v old svete. Tim by se daly lip i zasazovat novy dungy do old sveta nemluve o uplne novych quest chainech bez potreb novyho calaclysmu.
23.06.2016 16:40
Randy:pokud hrajes diablo3 nebo hrals tak se jedna o podobnej zpusob sila potvor se prizpusobi tvymu ilvlu pravdepodobne nestudoval sem to do podrobnosti ale nejspis tam bude nejakej jednoduchej princip aby to fungovalo. Jinak je to udelany i tak ze kdyz budes 101 a zavolas si kamosa 110 na elitu tak on bude davat dmg jako kdyby to byla 110 a ty jako 101 tkze nebude hrat roli jakej mas lvl jen pocet hracu utocicich na potvoru.
Randy 23.06.2016 15:10
Esperanta 23.06.2016 11:49
Škálování potvor i ve starších zónách by bylo epický. Těším se, s čím Legion přijde.
Ellendway 23.06.2016 10:26
Randy 23.06.2016 10:23
Zaujímavý článok, ďakujem. Mohol by mi dakto vysvetliť toto ? Pokud budete se spoluhráčem blízko sebe, ocitnete se ve stejné instanci tak, abyste vůbec nepoznali rozdíl (nebude žádný loading screen, fázování, atd.). a ešte čo je to Škálovaní zon ?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet