Rádi bychom byli kreativnější. Rozhodně jsme na PvP komunitu nezapomněli a zrovna pracujeme na několika PvP orientovaných novinkách. Ačkoli není mnoho této práce směřováno do vytváření nových map, určitě bychom chtěli zvýšit rozmanitost Battlegroundů a Arén, které přijdou v budoucnu. Jenže tady je trochu ten zádrhel. Někdo si možná řekne, že vytvořit Battleground je jednoduchý proces (vypadají jednoduše, že?), ale není. Jeden z důvodů toho je, že Battlegroundy jsou jako kachny. Kachna vypadá, že si bez námahy plave po vodě, ale jejich malé nohy musí v tu chvíli šíleně makat pod hladinou, aby se tak mohlo dít. Battlegroundy jsou podobné. Můžou vypadat jednoduše -- dokonce staticky -- pokud se na ně dívá obyčejný hráč, ale doopravdy je tu ohromné množství procesů, které běží na pozadí každé hry. Je tu například spoustu překážek, které musíme přeskočit, abychom zajistili, že poběží tak nezištně, jako teď, bitva po bitvě. Nakonec je tedy velice těžké vytvořit Battlegroundy, částečně právě kvůli technickým omezením, které zde zrovna jsou. Další věcí je, že Battlegroundy (a Arény v tomhle případě také) musí být mnohem více uhlazené než PvE mapy. Pokud vám nějaká geometrická chybička bude blokovat Line of Sight v dungeonu nebo raidu, pravděpodobně se s tím dokážete nějak vypořádat, dokud to nebude opraveno. Pokud však bude nějaká podobná chyba v Battlegroundu nebo v Aréně, může ji někdo využít k exploitům a podvádění, které je proti duchu soutěžení, které v tomto PvP chceme mít. Víme, že většina PvP komunity by raději chtěla absolutně vyvážené a nezabugované mapy, než neustálý příliv map nových. Další věc, na kterou musíme myslet, je, že zatímco mechaniky bossů se mohou lišit raid od raidu, když to vezmeme kolem a kolem, jsou si všechny dungeony a raidy podobné (všechny mají stejný raid lock, pokud umřete, musíte proběhnout vstupním portálem atd.). Battlegroundy a Arény mají spíš svá vlastní pravidla. Z toho plyne, navíc k věcem, které jsem již zmínil, že musíme v podstatě každý Battleground budovat od základů. Rádi bychom si vyvinuli nástroj na vytváření PvP map stejně jako máme nástroj na vytváření bossů nebo předmětů. Takový nástroj by nám umožnil vytváření Battlegroundů a dalších PvP orientovaných map mnohem rychleji. K něčemu podobnému nyní míříme, ale bere to hodně času a vyžaduje si to přesnou práci a stále je to ještě hodně daleko. Stále ale věříme, že se nám toto úsilí vyplatí, a jsme přesvědčeni, že vy to budete cítit stejně. Do té doby tu stále budete mít spoustu hráčů nepřátelské frakce, které můžete poslat ke Spirit Healerovi, a věříme, že vás stále bude bavit zabíjet červené, hned jak je uvidíte.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pazdi 24.07.2011 23:29
tommygun - a mně to příjde, že bys místo kritizování něčeho, čemu prd rozumíš a do čeho prd vidíš (vůbec nevíš, co vše se děje na pozadí) se měl spíše naučit psát česky:p 4 hrubky v 4 řádcích a to nepočítám diakritiku - to už chce talent:p
tommygun 24.07.2011 19:15
Me to cim dal vic prijde jako ze blizz se flaka...tak at nedelaj uplne novej BG at udelaj proste BG kam nasazej ty modely veci kteri uz maji...stejne si nikdo nevsimne ze tenhle kopec ma stejnej tvar jako ten na druhym konci kontinentu...me to prijde proste jako blbi okecavani
Anstriber 24.07.2011 18:42
Nějak vzlaštne pvp nehráju ale musím si ripnout lidi brečí na av jenže naučte se ho konečne hrát jako alik jsem na 70 když jsem expil maga udělal za 3 dny 80 a je to možne za 2 bych řekl určitě nerf druid roguny a healery vzpominam si že warr měl reduce na heal a vždycky healer neměl zas takovou šanci jako dnes
Gortak 23.07.2011 19:37
sorry namiesto AV má byť SotA
Gortak 23.07.2011 19:36
aj mne už lezú tie isté bg-cká krkom ale uvedomte si, že blizz nemá na práci len wow, čo nový Titan? Alebo hry, na ktorých ešte asi pred pol rokom pracoval Sc2 Diablo 3? A do wow určite pripravujú veľa iných vecí. A tak troch súhlasím z rezníkom prečo aspoň neotestujú staré bg-cka ako azshara kráter ale zase nesúhlasím s vymazaním AV a IoC
bloodhero22 23.07.2011 19:12
kdyby neexistovaly raid locky tak bysis myslel o raidch a HCdungach to same
zajic 23.07.2011 10:26
stante se cleny Blizzardu a ukazte jim jak se to dela.. upravy a vytvareni vidite jako Hurvinek valku, strasne jednoduzse a zabavne..btw: boosty / nerfy se delaj prave kvuli brecicim kterejm se neco nelibi..poslal bych na vas z5 HC grindovani mobu, dungu a surek, 40many, AB,WSG,AV a PvP bez aren.. viva la 1.12.1.. ale to je uz OT..a kdyz se vratim z5 k tematu tak VZDYCKY se najde nejakej s prominutim blbec kterymu se neco nebude libit.. sam sem spise PvE hrac, ale PvPckare chapu v tom ze nam pribejva prace a moznosti a oni se flakaj na tom samym.. (ale na druhou stranu nechapu jak nekoho muze bavit celej den se mlatit v BGckach, areny pochopim, ale BG sou na palici)
joudda 23.07.2011 09:17
Coxx 23.07.2011 08:59
MasterMajkl 23.07.2011 06:56
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet