Rádi bychom byli kreativnější. Rozhodně jsme na PvP komunitu nezapomněli a zrovna pracujeme na několika PvP orientovaných novinkách. Ačkoli není mnoho této práce směřováno do vytváření nových map, určitě bychom chtěli zvýšit rozmanitost Battlegroundů a Arén, které přijdou v budoucnu. Jenže tady je trochu ten zádrhel. Někdo si možná řekne, že vytvořit Battleground je jednoduchý proces (vypadají jednoduše, že?), ale není. Jeden z důvodů toho je, že Battlegroundy jsou jako kachny. Kachna vypadá, že si bez námahy plave po vodě, ale jejich malé nohy musí v tu chvíli šíleně makat pod hladinou, aby se tak mohlo dít. Battlegroundy jsou podobné. Můžou vypadat jednoduše -- dokonce staticky -- pokud se na ně dívá obyčejný hráč, ale doopravdy je tu ohromné množství procesů, které běží na pozadí každé hry. Je tu například spoustu překážek, které musíme přeskočit, abychom zajistili, že poběží tak nezištně, jako teď, bitva po bitvě. Nakonec je tedy velice těžké vytvořit Battlegroundy, částečně právě kvůli technickým omezením, které zde zrovna jsou. Další věcí je, že Battlegroundy (a Arény v tomhle případě také) musí být mnohem více uhlazené než PvE mapy. Pokud vám nějaká geometrická chybička bude blokovat Line of Sight v dungeonu nebo raidu, pravděpodobně se s tím dokážete nějak vypořádat, dokud to nebude opraveno. Pokud však bude nějaká podobná chyba v Battlegroundu nebo v Aréně, může ji někdo využít k exploitům a podvádění, které je proti duchu soutěžení, které v tomto PvP chceme mít. Víme, že většina PvP komunity by raději chtěla absolutně vyvážené a nezabugované mapy, než neustálý příliv map nových. Další věc, na kterou musíme myslet, je, že zatímco mechaniky bossů se mohou lišit raid od raidu, když to vezmeme kolem a kolem, jsou si všechny dungeony a raidy podobné (všechny mají stejný raid lock, pokud umřete, musíte proběhnout vstupním portálem atd.). Battlegroundy a Arény mají spíš svá vlastní pravidla. Z toho plyne, navíc k věcem, které jsem již zmínil, že musíme v podstatě každý Battleground budovat od základů. Rádi bychom si vyvinuli nástroj na vytváření PvP map stejně jako máme nástroj na vytváření bossů nebo předmětů. Takový nástroj by nám umožnil vytváření Battlegroundů a dalších PvP orientovaných map mnohem rychleji. K něčemu podobnému nyní míříme, ale bere to hodně času a vyžaduje si to přesnou práci a stále je to ještě hodně daleko. Stále ale věříme, že se nám toto úsilí vyplatí, a jsme přesvědčeni, že vy to budete cítit stejně. Do té doby tu stále budete mít spoustu hráčů nepřátelské frakce, které můžete poslat ke Spirit Healerovi, a věříme, že vás stále bude bavit zabíjet červené, hned jak je uvidíte.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Nezmo 22.07.2011 16:12
Ehm... Přijde mi to jako kupa textu a smysl žádný, ve zkratce je to o tom, že BG mapy jsou těžší na výrobu než Dungeony, ale trochu se mi zdá, že nám lžou do kapsy... Komunita řve na forum, tak si Blizz vymyslel tuhle výmluvu. O co je těžší udělal symetrickou mapu nebo mapu, kde jeden brání a jeden útočí, než mapy dungeonů? Vždyť i v ZA by mohlo být krásné BG (něco jako AB). A to že se najde bug (například v té nerovnosti), tak se holt nahlásí a opraví.Vcelku mě tímto přístupem Vánice zklamala :/
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet