Přináším další várku od Sandry, velmi uvítám Vaše komentáře a ohlasy na fóru.
Cleave příliš dominantní v arénách.
Myslíme si, že "cleave týmy" jsou příliš dominantní, obzvláště v 2vs2.
Nemyslíme si, že je to tak jednoduché, že všechny melee classy dělají příliš velká zranění a mají příliš velký armor. Může se zdát, že jsou tím ovlivněny všechny melee classy, ale shamani a druidi nikoliv. Doufáme, že úpravy které přineseme v následující době vyrovnají range dmg s melee.
Vemte si jen jeden příklad, že v minulé arena sezóně Hunter přinesl o hodně více změn a úprav. Tudíž se stalo, že warrioři byli nahrazováni huntery. Bylo tam množství důvodů a také to, že psysical dmg byl snížen a warrior měl problém udržet si dmg. Nyní můžete mít tvrzení, že warrioři jsou více atraktivní než hunteři. Jedena z věcí co hunter mohl teoreticky přinést - silnější CC ve formě pastí – můžeme i s jistotou říct, že CC od mága je stejně efektivní. Toto má zajistit, že 1v1 bude vyrovnaný.
Plate Armor vs. Cloth
Je jasné, že se díváte na armor a podle toho předpokládáte vaše šance a kolik toho vydržíte, ale není tomu tak. Připravované úpravy by měli přinést, ze cloth armor bude mit jisté výhody, ale odkrývat to zatím nebudeme. Nezapomeňme, že vysoký armor neovlivňuje dmg spellu ale psysical dmg, ale můžeme cekat, že dojde ke zmírnění tohoto faktoru. Mnoho argumentů, které píší hráči na fora o melee dmg zmizí. Systém bude přepracován a melee mechanismy budou též. Takže nečekejte, že budete dávat extra dmg.
Přepracování DPS systému
Staty pro plate dps mají být streng a stam a pro leather AP, agi a stam.
Důvod? Nám se zdá divné dát plate dps Str a AP, vypadá to pitomě. Prakticky to je stejný stat pro nositele Plate a dát Str, agi a AP plate dps taky vypadá špatně, protože agi dělá tak málo pro nositele plate. Ujišťujeme však nositele leather, že pokud budou mit hodně agi nepřijdou o AP. Každopádně do budoucna počítejte, že vyrovnáme souboje plate vs leather.
AoE Damage v WotLK
Staré techniky měli v TBC malý dmg u locka a mage. Nový systém přinese sníženi ceny kouzel a lehké zvýšeni dmg. Náš WotLK design má za cíl jedině velký DPS, kontrolu okolního davu nepřátel, dungy apod. To je asi tak vše, o změnách vás budeme informovat.
Zdroj: mmo-champion.com
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet