Brian Holinka odchází z World of Warcraft týmu

  Blizzard    PvP    Brian Holinka   

Je to více než pět let, co se Brian „Desvin Holinka přidal do World of Warcraft týmu a připojil se k Blizzardu. Ovšem vše jednou končí a Brian se přesouvá z pozice Lead PvP Designera na jinou, nespecifikovanou pozici v dalším projektu Blizzardu.

Brian Holinka věděl, jak hráče „zaujmout“.

 

Brian Holinka nebyl až tak moc oblíbený a mnohdy čelil útokům ze strany komunity, která nemohla přenést přes srdce mnoho změn, které v PvP nastaly. Je tedy až podivuhodné, jak si dokázal zachovat pozitivní přístup ke komunitě, ke své práci a jak při každém rozhovoru nebo streamu rozdával úsměvy.

 

Není to tak dávno, co jednu z dalších vedoucích pozic opustil i Tom Chilton.

 

Brian „Desvin“ Holinka - zdroj

Před pěti lety jsem zvedl telefonát z Blizzardu, ve kterém mi nabídli životní šanci – pozici ve World of Warcraft týmu.

 

Jednoduše řečeno, jde o mou nejoblíbenější hru všech dob a za posledních pět let se stal můj sen skutečností. Naučil jsem se tak mnoho od všech mužů a žen, kteří hru vytváří, ale také od všech, kteří hru hrají. Mám štěstí, že jsem mohl pracovat na hře, kterou vášnivě hraje mnoho lidí po celém světě.

 

Před několika týdny jsem dostal novou příležitost v Blizzardu a jsem z ní opravdu nadšený. Zítra to bude naposledy, co budu pracovat ve World of Warcraft týmu.

 

Jako dlouholetý hráč nemůžu být více nadšený tím, co se ve World of Warcraft do budoucna objeví. Zejména PvP tým stále pracuje na několika neuvěřitelných plánech. Jsem přesvědčen, že nejlepší roky PvP ve World of Warcraft teprve nastanou.

 

Děkuji všem, kteří jsou jakkoli zainteresovaní do World of Warcraft, od vývojového týmu až po hráče, za možnost být součástí této herní komunity. Považuji to za velké privilegium.

 

Brian Holinka


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Martins911 17.06.2017 10:37

Sice mimo ot ale nejde mi na androidu přepnout na články jinak všechny odkazy jsou funkční včetně na poslední komentáře

Martins911 17.06.2017 12:38

Hm tak z hlavní stránky se na články nedostanu pouze z výpisu

Ellendway 17.06.2017 14:23

Nahlášeno, koukáme na to.

djmetla 17.06.2017 14:32

Ospravedlňujem sa, chyba je opravená

Programátor WoWfan.cz

Jikonekt 16.06.2017 14:14

No po nem a jeho pojeti PvP se mi vazne stejskat nebude :_)

16.06.2017 14:33

wowko nemelo nikdy dobry pvp a nikdy mit nebude je uplne jedno kdo to povede, legie je asi tak nejspravedlivejsi system jakej zatim zevedli ilvl ma temer nulovej dopad vsichni maji stejny podminky, lepsi uz to nebude

Jikonekt 16.06.2017 15:27

Beeda2004 No prave a je to strasna nuda... takhle si PvP system v MMORPG nepredstavuju, tam ma naopak zalezet na gearu, ma zalezet na tom jestli hrac preferuje haste, crit nebo mastery... to ze se mi nastaveji automaticky staty, po tom, co vlezu do PvP instance, je to nejdebilnejsi co tu zatim bylo... To to rovnou muzou stejne udelat i pro PvE... aby ty zavody v progressu byly spravedlivejsi a nezalezelo na gearu nebo na statech kery hrac preferuje... jenze to pak uz neni zadny RPG, kery bylo vzdycky o urcitym piplani, vylepsovani a unifikaci postavicky at uz se tykala gearu, skillu nebo statu... cesta, ze budou mit vsichni automaticky vsehcno vicemene stejne, je pro mne cesta do pekel... tohle neni moba hra ani Overwatch... tohle ma byt porad RPG...

Vatt'ghern 16.06.2017 15:44

@Jikonekt Já osobně jediné co bych je to že pvp talenty jsou až od 110 sice bych je nezpřístupnil hned třeba od 10 ale postupně jak bys jsi expil charakter tak by jsis postupně odemykal i pvp talenty

Jikonekt 16.06.2017 17:14

Vatt'ghern 100 ldi 100 chuti... ale mne osobne se proste PvP system Legionu nelibi ani trosku.... ty predtim taky nebyly genialni, ale bylo to lepsi...

Lockdaar 16.06.2017 20:59

@Jikonekt myslím si, že pvp má být hlavně o skillu a o zkušenostech hráče - dneska získat gear skrz různý boosty za peníze není zas tak těžký a je to i poměrně (bohužel) běžný. Čili nynější systém, kdy ilvl má minimální dopad a jsou nastavený pro všechny stejný podmínky viz. jak píše Beeda2004, je podle mě asi tím nejrelevantnějším pro pvp odvětví. Wow skutečně nikdy skvělý pvp nemělo už jen z toho principu, že je nemožný vybalancovat nějakým způsobem tolik class a specializací, ale tohle co je teď v Legionu, je asi opravdu nejlepší/nejspravedlivější řešení

Jikonekt 16.06.2017 21:13

@Lockdaar Ale tak proboha her, kery jsu jen o skillu pac tam zadnej gear neni jsou stovky, tak kdo chce hrat hry ciste o skillu at nehraje mmorpg :_) A naopak at mi netahaj rovnost statu a ignoraci gearu prave do mmo rpg.... To je jak poridit si novou FIFU nebo NHL a chtit, aby vsichni hraci/postavicky ve hre meli stejny staty, stejne ryche behali a stejne strileli, aby to bylo spravedlivy... a nebyla treba Barca silnejsi nez Slavie Praha uaaaa... proste za mne ne... kdo chce hrat hry kde je to jen o skillu ma opravdu mnohem lepsi volby nez WoW...

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet