V Cataclysmu doznal značných změn design kouzel pro oživení v boji (combat ressurection), a chceme se ujistit, že hráčům je jasné, jak kouzla jako Rebirth a Create Soulstone nyní fungují. Rebirth má 10 min cooldown a Create Soulstone 15 min. V boji s raid bossy můžete během jednoho pokusu na 10 man raidu nyní použít pouze jedno z těchto kouzel (tedy jeden Rebirth nebo jeden Soulstone). Na 25 man raidu lze využít celkem 3 možnosti na oživení v boji (tedy tři jakékoli kombinace Rebirth a Soulstone) na jeden pokus. Použití se započítá v okamžiku, kdy hráč akceptuje oživení, takže se každý vždy může rozhodnout nepřijmout oživení, chce-li, aby byl místo něj oživen jiný hráč. Žádný ekvivalent Sated debuffu(který hlídá použití Blood Lustu nebo Heroismu) není, místo toho se objeví error zpráva, pokud se pokusíte oživit příliš mnoho hráčů. Můžeme přidat sledování této věci do našeho raid interface, pokud bude zájem. Mimo raidy můžete používat tolik oživení v boji, kolik máte k dispozici. Pro ty, kteří se účastní beta testování Cataclysmu, prosím vemte na vědomí, že tato změna ještě nemusí být plně implementována. Možná si všimnete, že kouzla na oživování v boji ještě momentálně nefungují tak, jak je to popsáno zde; tohle je pouze nástin nových změn v jejich designu. Jedna věc, kterou zvažujeme ohledně užívání Soulstone, je, vedle jeho současného způsobu užití, možnost umístit jej na již mrtvého hráče, a tak mu dát možnost se vrátit zpět do světa živých. Pokud jde o použití ankhu...mno, k tomu se vyjádřím později.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Riko 06.11.2010 15:41
A jak na tom budou shamani se svou reinkarnaci? Ta se taky bude pocitat? DOUFAM ZE NE :-D
k3rb3r0s 06.11.2010 13:05
ten ss na už mrtvé hráče by udělalo z wlocků asi nejžádanější dps povolání do raidů (i když už teď jsou/jsme )
Skyneo 06.11.2010 12:39
sak od 4.0.1 uz obmedzeny je.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet