Dispell v Cataclysm

/pic/uploaded/dispell

Co je to dispellování

Existuje pět různých typů efektů, které jdou odstranit nebo vyléčit: curse (prokletí), disease (nákaza), poison (jed), defensive magic (obranná, chránící magie) a offensive magic (útočná magie). Z toho plyne, že obranný dispell na magii například odstraní polymorph z přítele, zatímco útočný dispell je odstranění nepřítelova buffu nebo HoTky (kouzlo léčící po určitý čas). Rozdíl mezi těmito dvěma typy spočívá v tom, zda-li můžete protivníka kouzlem zaměřit nebo ne.

Dispelly v Cataclysm

V Cataclysm dostane každé léčitelské povolání dispelly na tři z pěti typů, z toho jeden bude vždy obranný dispell na magii (viz. výše). Již se tedy nestane, že by některá povolání byla preferována pro arény, protože můžou odstranit negativní efekty na spoluhráčích (umět to budou všichni). Při tvorbě dungeonů to také bude znamenat, že se vývojářů nebudou muset zamýšlet nad možnými složeními skupin, protože každá parta bude moci odstranit magii. Hráči si také budou muset více rozmyslet, kdy použít dispell, a kdy ne. Zatím to příliš řešit nemusí, protože dispelly nestojí skoro žádnou manu, nemají žádný cooldown a pokud se pokusíte odstranit buff, který neexistuje, nic se nestane - čili můžete spamovat. V Cataclysm se zvedne cena many za dispell, což způsobí, že pocítíte ztrátu many, pokud použijete dispell zbůhdarma a ze hry budou odstraněny kouzla Cleansing Totem, Abolish Disease a Abolish Poison.

Dispelly u jednotlivých povolání

Jak již bylo zmíněno, každé léčitelské povolání bude moci odstranit tři různé typy buffů a debuffů:
  • Druid - Curse (prokletí), Poison (jed), obranný dispell na magii (např. Polymorph).
  • Paladin - Disease (nákaza), Poison (jed), obranný dispell na magii (např. Polymorph).
  • Priest - Disease (nákaza), útočný dispell na magii (pozitivní buffy nepřátel), obranný dispell na magii (např. Polymorph).
  • Shaman - Curse (prokletí), útočný dispell na magii (pozitivní buffy nepřátel), obranný dispell na magii (např. Polymorph).
Kvůli těmto změnám proběhnou další úpravy dispellů i u jiných povolání a talentových specializací (jde o jakýsi kompromis).
  • Protection a Retribution paladini už nebudou moci dispellovat magii.
  • Všichni šamani ztratí schopnost na odstranění disease a poison. To je kompenzace za získání dispell magic pro Restoration šamana.
  • Restoration šaman, Restoration druid a Holy paladin získají své obranně dispelly na magii až pomocí talentů.
  • Shadow priesti již nebudou moci odstranit disease v Shadowformě.
  • Mage, hunter a warlock si zachovají svá dosavadní dispell kouzla.
  • Body and Sould zůstane stejné, a vlastně všechny dispelly, které nebyly zmíněny výše, zůstanou stejné.
  • Pokud to bude možné, dispelly se pravděpodobně spojí do jednoho kouzla. Například druidova schopnost na odstranení prokletí a jedů by měla být ve stejném kouzlu jako talent Restoration, který jim dovolí odstranit i magii. To však ještě není jisté.
Všechny tyto informace se můžou ještě během Beta testování změnit.


Naposledy upravil/a Novom 11.04.2010 v 20:51:47.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Nightblade 18.04.2010 19:26

Tak za mně to má plnej počet bodů, konečně si můžu dovolit jít na paláta jako shadow priest, protoze dat ted retriho nebo protecta, kdyz jediny co jel bylo cleanse a dmg neslo dost dobre... hold proste do aren bude muset bejt obratnej heal, aby to stihal shazovat z ostatnich, a to ze sice bude kazdej heal class mit dispell je trosku divne, ale pokud zustanou v jenom nejakejch talentech (a u shadow priesta mi ho nechaji O:-) ) tak ja jsem vskutku nadsenej

Ellendway 09.04.2010 12:50

Cleansing Totem, Abolish Disease a Abolish Poison. dobra zprava pro roguny =)

Javorovej 08.04.2010 20:23

Jako pokus o to že palíci nebudou moci disspel v retry mno zajímavý. další debilita co je ted neustale paly vs frost mág frost nastakuje ten svuj debilní crit (5% critu na 5 stacku) no a palík kterej si chce samorejme disspelnout spomalení a ne disspelovat 5% crit která ho nezajímá to neni dořešené a naprd. Navíc nám to seberou takže bomba.

Dreadlord 08.04.2010 12:02

To Spawn - je to blby. Nektery disease a poisony sou pekne hnusny. Ale takovej uz je zivot.

Dreadlord 08.04.2010 09:47

Pekne naprd cize co sa pvp tyka uz vam bude jedno akeho healera mate v parte dalsie ulahcenie hry.To uz ide dost dole vodou.Jeden plus to ma ze zvysia mana cost ale nieje to dostatocna kompenzacia

Ellendway 08.04.2010 08:12

To dispellovani bude pekne blby. Kazdej healer by podle me mel umet odstranit poison, disease a curse. Celkem me stve, ze shamanovy vezmou totem na odstraneni spellu, protoze shaman toho umel odstranit dost. Aspon ze mu nechaji purge ktery miluju.

Suriencz 07.04.2010 21:38

myslím, že až Cataclysm vyjde, počkám si do jednoho patche a pak se zeptám lidí, zda je to lehčí, nebo těžší. V případě druhé možnosti se k wow vrátím. V případě, že bude wowko lehčí, mohu hrát Metin. To je tak na stejné úrovni, pokud se Blizz hodí další mega nerfnutí

Rreezznniikk 07.04.2010 20:23

Ano feorre mas pravdu podle me je to totalni picovina.. ja jako Shaman se svim Purgem v dnesni dobe purgnu skoro hovno .. druida to nema cenu o paladinovi ani nemluvim to je miss miss resisit a kdyz ne tak to co mu purgnu mu hned nebyde zpatky + 2 dalsi .. proste demence

Charlie 07.04.2010 20:17

aaaa konecne uz zacaly to wowko ztezovat stary ragnaros pride na radu a hard casi jak kdysi

Javorovej 07.04.2010 19:50

2 radovan03: zajistit aby wowko za prvý nejde,byla by to pro blizz celkem ztráta a za druhý mě taky ještě neni 18 a myslim si že se nechovam jak malej,a i nějací dospělý sou celkem ubohý..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet