Nové schopnosti Hunterů
Cobra Shot (Level 81): Nová střela která bude dávat přírodní místo fyzického zranění. Bude sdílet cooldown se steady shotem. Toto dá hunterům alternativu k steady shotu proti těžce obrněným cílům, a máme talety v beast mastery stromu které z tohoto vytvoří jejích podpis.
Trap Launcher (Level 83): Po použití bude následující past vystřelena až do vzdálenosti 40 yardů. Toto umožní použít všechny pasti jako současný Freezing Arrow, jako důsledek Freezing Arrow odstraníme. 1 minuta cooldown. Bez globálního cooldownu.
Camouflage (Level 85): Hunter se dostane do zamlženého stavu který ho ochrání před ranged damage. Bude stále napadnutelný melee a AoE útoky, udělení nebo dostání damage přeruší tento efekt. Hunter se může pohybovat a pokládat pasti s tímto efektem a dostane bonus na útok při útoku z něho (při čemž se tento efekt přeruší).
Změny v hunterových zdrojích
Zde se dostáváme k základní změně u této classy.
- Hunteři již nebudou používat manu, místo ní budou používat Focus. Focus se bude doplňovat podobně jako Energy. Nebude ovlivněna intelektem. Haste zrychlí její regeneraci. Hunteři průměrně dostanou 6 focusu za sekundu, o něco méně než 10 energy za sekundu u rogua. Níže je několik příkladů toho jak bude focus fungovat:
- Steady Shot/Cobra Shot: Zdarma. Vygeneruje 9 focusu za střelu (nebo změní regenraci na 12/sekunda místo 6)
- Arcane Shot/Chimera Shot/Explosive Shot: 45 Focus
- Aimed Shot/Multi shot: 60 Focus
- Concussive Shot/Tranquilizing Shot: 35 Focus
- Rapid Fire/Master's Call/ Disengage: 30 Focus
Změny v Schopnostech a Mechanikách
Navíc ke změnám uvedeným výše plánujeme úpravu některých dalších schopností a mechanik které dobře znáte. Tento seznam není v žádném případě vyčerpávající ale měl by vám poskytnout pěkný obrázek co se bude měnit v jednotlivých specializacích.
- Velká změna bude odstranění munice. Hunter již nebude mít slot na munici. Veškerá munice kterou hunter měl bude změněna na šedý prodejný předmět. Existující toulce budou změněny na velké batohy - ale každý hunter bude moci mít pouze jeden a ne-hunteři z této změny nebudou mít žádný užitek. také nebudeme dělat žádné nové toulce.
- Zacházení s petem se také změní. Hunteři budou mít dva typy petů: aktivní a uložené. Hunteři budou moci mít tři aktivní pety (možná pět pro beast mastera) a budou mít možnost mezi nimi měnit kdykoliv budou mimo boj bez toho aby museli jít do města. Také budou moci mít velké množství petů skladem ve stájích, hunteři stále budou muset navštívit místního stable mastera, ale tato změna by měla poskytnout dostatek prostoru na uskladnění mnoha spirit beastů které se budou pohybovat Azerothem.
- Hunteři nyní budou začínat s petem dle jejich rasy na levelu 1 a budou si moci ochočit jiného na levelu 10. Také budeme měnit spoustu rodin petů tak aby poskytovali důležité buffy a debuffy. Tato změna dovolí hunterům měnit peta podle složení skupiny. cílem je aby všichni peti byly podobným přínosem k damage některé ze změn které plánujeme jsou uvedeny níže:
- Wind Serpent: Poskytnou debuff který zvýší množství obdrženého spell damage (slabší verze warlockovi curse of elements).
- Ravager: Poskytnou debuff který zvýší obdrženou physical damage (slabší verze warriorovy Rampage).
- Hyena: Poskytnou bleed damage (slabší verze druidovy mangle).
- Stingy a další periodické efekty budou profitovat z hastu a critical striku. Zrychlené DoTy nebudou mít kratší dobu trvání ale místo toho přidají tiky navíc.
- Viper Sting bude přidávat 9 focus každé 3 sekundy.
- Posilujeme huntery jako ranged classu. Od teď bude začínat se schopnostmi na dálku od levelu 1 a budeme odstraňovat některé melee schopnosti, například monggose bite.
Nové talenty a změny v talentech
- Best Mastery bude mít talent nazvaný Careful Aim, který zvýší poškození dalšího steady shotu nebo cobra shotu. ale také prodlouží dobu vyvolávání těchto schopností. Cílem je vytvořit z těchto schopností slušný úvodní damage zvláště ve spojení s novou schopností camouflage.
- Beast Masteři také budou mít talenty k tomu aby Cobra Shot byl superiorní k Steady Shotu, například Longetivity bude zkracovat dobu vyvoláváni cobra shotu na 1,5 sekund.
- Rapid Recuperation způsobí že rapid fire vám ihned přidělí 20/40/60 focusa způsobá že rapid killing vygeneruje 3 fucus za sekundu.
- Thrill of the Hunt vám dá focus když dáte critical strike.
- Hunter vs Wild zvýší hunterovu regeneraci focusu když jeho pet bude svázán, omráčen nebo znehybněn.
Pasivní bonusy z Mastery
Beast Mastery
- Zranění na Dálku
- Haste
- Zranění Peta
- Mnoho ze současných pasivních talentů na zvýšení damage peta již v talentech nebudou. Místo toho budou obsaženy v mastery.
Marksmanship
- Zranění na Dálku
- Armor Penetration
- Dvojitý Útok
- Hunter bude mít šanci na vystřelení volného útoku mimo global cooldown za 50% damage.
Survival
- Zranění na Dálku
- Critical Strike pro útoky na dálku
- Elementální Zranění
- Hunterovy ability jako například pasti, balck arrow a explosive shot budou dělat elementální zranění následujících typů: Arcane, Fire, Frost, Nature a Shadow.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Sunkael 08.10.2010 14:26
Tak to krmení peta neni zas tak strašný, když jsem za huntu začínal myslel jsem že to bude dražší.
Shari 08.10.2010 14:05
za Paladiny hrajou děti no rekl 14ti lety starec
Murfen 08.10.2010 13:38
Já vlastně celé roky hraju hlavně za Huntera, (můj main char), a celkem se na ty změny těším. Focus, by mohl fungovat celkem dobře, protože mám také feral druida a tam se mi focus líbí. takže proč. Co se týče toulce a munice?..no přiznám se lezlo to celkem dost do peněz. Nevím jak to fungovalo na freečkách, ale na Officu pokud někdo chodí raidy a vypálí cca 5000 kulek tak to je cca 50g, chel-li mít tu nejlepší munici a nebyl zrovna enginner...takže vzhledem k tomu že musí hunter ještě krmit peta, a to také leze do peněz myslím že to je celkem positivní...uvidíme. A ano, hunter to nikdy neměl lehké, ale to se mi na něm právě líbí,..za Paladiny hrajou děti no...))
rohirimsk 04.10.2010 23:08
hlavne, armor pene uz nebude tak prosim upravte mastery u mmka
Rio$ 11.09.2010 11:57
reknu to takle kdyz se vam neco nelibi tak tu hru nehrajte
KURT 23.08.2010 21:29
P.S. toulce ani packy už od patche myslim 3.2.2.a nemusíš mět můžeš mět munici v normálním baglu ale je to škoda že toulce vymizej njn nechtěli huntera omezovat s místem na bágly
KURT 23.08.2010 21:23
jeckyle ja hraju huntera už několik let asi 3 nebo 4 a vždycky mě to nutilo přemýšlet v bg nikdy sem nebyl z lidí co stojí na jednom místě a akorát davaj spelly ti dou hned dolů vždycky focus je podle mě hovadina po mě de vždycky nejvic lidi asi proto že v tom bg dělám pěknej binec a nechápu když mě omezí co z toho budu mít paladin taky valí jednu bublu za druhou na divine stormu má krátkej cd jak cip a nikdo ho neomezuje tak co to pak je? vim hunteri to nikdy neměli snadný ale proč někdy neupravijou takhle něco na shamanovi nebo paladinovy? tohle sou overpower ne jak hunter no uvidíme na našem serveru stejně cataclysm nebude takže mě to nemusí štvát ale je to muj názor a za tím si stojím
Jeckyl 28.07.2010 16:12
Ale teda musim říct, že mě celkem štve fakt, že chtěj odstranit munici, a dokonce i toulce..Tohle zjednodušení jim asi fakt budu mít za zlý...Worgen Hunter rullez (jo...víte někdo něco o tom, jaký všechny rodiny petů budou přidný do hry? Tušim, že někde na netu jsem narazil na fakt, že ten pes co má na začátku Worgen je jedna z nich)Celkem by mě to zajímalo...
Jeckyl 28.07.2010 14:55
KURT 27.07.2010 19:34
ano souhlasim s vami ale v jednom se nase nazory rozchazeji a to ve focusu podle me bude hunter focusem starsne limitovanej muj bracha ma rogunu a vzdy kdyz ho vidim v bg tak ma problem s energy a myslim si ze to samo bude s hunterem ostatni veci vitam treba trap launcher bude proste uzasnej pouze ten focus se mi nelibi sam hraju huntera na freecku a s manou nemam skoro vubec problem mam 11k many a to mi vystaci na docela dlouho a po jejim dojiti proste prepinam na aspect of viper manu by hunterovi meli nechat
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet