Nové schopnosti Hunterů
Cobra Shot (Level 81): Nová střela která bude dávat přírodní místo fyzického zranění. Bude sdílet cooldown se steady shotem. Toto dá hunterům alternativu k steady shotu proti těžce obrněným cílům, a máme talety v beast mastery stromu které z tohoto vytvoří jejích podpis.
Trap Launcher (Level 83): Po použití bude následující past vystřelena až do vzdálenosti 40 yardů. Toto umožní použít všechny pasti jako současný Freezing Arrow, jako důsledek Freezing Arrow odstraníme. 1 minuta cooldown. Bez globálního cooldownu.
Camouflage (Level 85): Hunter se dostane do zamlženého stavu který ho ochrání před ranged damage. Bude stále napadnutelný melee a AoE útoky, udělení nebo dostání damage přeruší tento efekt. Hunter se může pohybovat a pokládat pasti s tímto efektem a dostane bonus na útok při útoku z něho (při čemž se tento efekt přeruší).
Změny v hunterových zdrojích
Zde se dostáváme k základní změně u této classy.
- Hunteři již nebudou používat manu, místo ní budou používat Focus. Focus se bude doplňovat podobně jako Energy. Nebude ovlivněna intelektem. Haste zrychlí její regeneraci. Hunteři průměrně dostanou 6 focusu za sekundu, o něco méně než 10 energy za sekundu u rogua. Níže je několik příkladů toho jak bude focus fungovat:
- Steady Shot/Cobra Shot: Zdarma. Vygeneruje 9 focusu za střelu (nebo změní regenraci na 12/sekunda místo 6)
- Arcane Shot/Chimera Shot/Explosive Shot: 45 Focus
- Aimed Shot/Multi shot: 60 Focus
- Concussive Shot/Tranquilizing Shot: 35 Focus
- Rapid Fire/Master's Call/ Disengage: 30 Focus
Změny v Schopnostech a Mechanikách
Navíc ke změnám uvedeným výše plánujeme úpravu některých dalších schopností a mechanik které dobře znáte. Tento seznam není v žádném případě vyčerpávající ale měl by vám poskytnout pěkný obrázek co se bude měnit v jednotlivých specializacích.
- Velká změna bude odstranění munice. Hunter již nebude mít slot na munici. Veškerá munice kterou hunter měl bude změněna na šedý prodejný předmět. Existující toulce budou změněny na velké batohy - ale každý hunter bude moci mít pouze jeden a ne-hunteři z této změny nebudou mít žádný užitek. také nebudeme dělat žádné nové toulce.
- Zacházení s petem se také změní. Hunteři budou mít dva typy petů: aktivní a uložené. Hunteři budou moci mít tři aktivní pety (možná pět pro beast mastera) a budou mít možnost mezi nimi měnit kdykoliv budou mimo boj bez toho aby museli jít do města. Také budou moci mít velké množství petů skladem ve stájích, hunteři stále budou muset navštívit místního stable mastera, ale tato změna by měla poskytnout dostatek prostoru na uskladnění mnoha spirit beastů které se budou pohybovat Azerothem.
- Hunteři nyní budou začínat s petem dle jejich rasy na levelu 1 a budou si moci ochočit jiného na levelu 10. Také budeme měnit spoustu rodin petů tak aby poskytovali důležité buffy a debuffy. Tato změna dovolí hunterům měnit peta podle složení skupiny. cílem je aby všichni peti byly podobným přínosem k damage některé ze změn které plánujeme jsou uvedeny níže:
- Wind Serpent: Poskytnou debuff který zvýší množství obdrženého spell damage (slabší verze warlockovi curse of elements).
- Ravager: Poskytnou debuff který zvýší obdrženou physical damage (slabší verze warriorovy Rampage).
- Hyena: Poskytnou bleed damage (slabší verze druidovy mangle).
- Stingy a další periodické efekty budou profitovat z hastu a critical striku. Zrychlené DoTy nebudou mít kratší dobu trvání ale místo toho přidají tiky navíc.
- Viper Sting bude přidávat 9 focus každé 3 sekundy.
- Posilujeme huntery jako ranged classu. Od teď bude začínat se schopnostmi na dálku od levelu 1 a budeme odstraňovat některé melee schopnosti, například monggose bite.
Nové talenty a změny v talentech
- Best Mastery bude mít talent nazvaný Careful Aim, který zvýší poškození dalšího steady shotu nebo cobra shotu. ale také prodlouží dobu vyvolávání těchto schopností. Cílem je vytvořit z těchto schopností slušný úvodní damage zvláště ve spojení s novou schopností camouflage.
- Beast Masteři také budou mít talenty k tomu aby Cobra Shot byl superiorní k Steady Shotu, například Longetivity bude zkracovat dobu vyvoláváni cobra shotu na 1,5 sekund.
- Rapid Recuperation způsobí že rapid fire vám ihned přidělí 20/40/60 focusa způsobá že rapid killing vygeneruje 3 fucus za sekundu.
- Thrill of the Hunt vám dá focus když dáte critical strike.
- Hunter vs Wild zvýší hunterovu regeneraci focusu když jeho pet bude svázán, omráčen nebo znehybněn.
Pasivní bonusy z Mastery
Beast Mastery
- Zranění na Dálku
- Haste
- Zranění Peta
- Mnoho ze současných pasivních talentů na zvýšení damage peta již v talentech nebudou. Místo toho budou obsaženy v mastery.
Marksmanship
- Zranění na Dálku
- Armor Penetration
- Dvojitý Útok
- Hunter bude mít šanci na vystřelení volného útoku mimo global cooldown za 50% damage.
Survival
- Zranění na Dálku
- Critical Strike pro útoky na dálku
- Elementální Zranění
- Hunterovy ability jako například pasti, balck arrow a explosive shot budou dělat elementální zranění následujících typů: Arcane, Fire, Frost, Nature a Shadow.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
vymitac2 21.06.2010 21:56
ceroth uplne s tebou souhlasim taky to same se mi stalo nechtel jsem jit na wotlk a tak jsme hledal free tbc servery a pak jsem zkusil wotlk a spousta novich vecich tak sem dokonce skoncil na offiku blizzardi vedi co lidi chteji jinak by to nebyl nejlepsi cank sveta jo a radovan03 ty jsi asi mali kokot co ? ty jsi hral za huntu a strilel jsi co si chtel ze ? musis u toho premyslet .zkus zacankat nekdy za warra podle me je to nejtezsi class . musis rozmyslet co prave dat ne ze strelis co chces a pak se budes divat jak to dopadlo x)(kdo cetl jsem az tady tu picovinu mi muze vylizat kule )
kozicka 16.05.2010 08:28
tak nahradit focus misto many mi pride jako nej vec co bliz ztim udelal. Este cementovi by moh dat nakou alternativni moznost (tbc permanentne bez many, ve wotlk se vo ni nemusel starat a nezatezoval se ani rusenim manaburnu, proste kazdej 6s cca 800mana)
Worren 14.04.2010 12:02
heh lidi je to tu zas novej daták a zas jak při wotlk....ani se mi to nechce vypisovat budte rádi že si zahrajete tků fajnů hru a nekecejte do toho blizzardum podle mě do hry nepřidali zatím nic co by hře uškodilo ://:PP
Alaman 14.04.2010 08:49
Nebojím se o nějaký problémy s focusem. Neudělaj nehratelnou classu právě kvůli tomu to. A pokud by se objevily problémy, bude rychlej fix.Celkově se mi změny líbí. Zase bude co zkoumat, učit se něco nového.
Snake Plisken 12.04.2010 12:24
Ja si myslim ze s tym Fucusom to stazili bude musiet kazdy hunťo rozmyslat co a kedy strelit pripadne kombinacie abilit,cize GL hunters.
Feorr 11.04.2010 23:21
Ellendway: souhlasím :-) Tak teď ještě dovolte abych se já s vámi podělil o to, jak se na Cata a jeho změny těším nebo ne. Když bych zapátral pár měsíců do minulosti a vybavím si doby, kdy začínal wotlk, byl jsem naprosto zděšenej a tvrdohlavě se držel svého TBC. A pak jsem teda na zkoušku nainstaloval wotlk..a po týdnu jsem musel v duchu blizzard odprosit. Disengage, Deterrence, Chimera shot, Explosive shot, nové zajímavé talenty, překopané staré talenty...jsem teď celkem spokojený. Na Cataclysm jsem se ještě před pár týdny díval s podobnou nedůvěrou jako kdysi na wotlk. Ale teď si říkám proč ne? Stejně rozhodnutí Blizzardu nikdo z nás neovlivní a jediné co můžeme je buď se přizpůsobit změnám a třeba nás to chytne, nebo sice hrát dál a brblat u toho a nebo s tím seknout :-). Tak a teď k hunterovi. Pet od prvního lvlu. Myslím, že tím se přiláká dost hráčů když už ze začátku budete mít jakési chupaté roztomilé tintítko po vašem boku, navíc na lvlu 10 si ho můžete změnit podle libosti. Změny s uskladováním petů a jejich povolávání do boje, když jste mimo combat...jednoznačně palec nahoru. Trap Launcher...dokonalé. No Camouflage..hmm, pokud se nemýlím, tak kdysi snad hunter měl něco takového, ale myslím, že jen v beta verzi a bylo to něco jako stealth u rogue...mohli jste pokládat pasti a pokud jste zaútočili, Camouflage padla. Jsem na to zvědav. No a nakonec tolik omýlaný focus místo many. Ze začátku jsem se vyděsil..hunter=rogue na dálku nebo co? Ale teď jak nad tím tak přemýšlím ta to možná nějak pujde :-) i když koukám, že budu muset asi trošku změnit shot rotaci :-)(kdo to dočetl až sem, je borec)
Ellendway 11.04.2010 18:09
mikel: co bylo zajímavější? 12 hodinové farmy? Ne díky... Ty stále věříš, že tato hra byla někdy pro hráče? Toto byl, je a bude jak říkáš stroj na peníze, protože je to záměr úplně každého. Libí se mi, jak tady každý brečí že vše jde do prdele ale pořád to hrají...
KKlein 11.04.2010 18:05
ps: je to iba moj osobny nazor, kazdy mame svoj tak hned po mne neblafkajte
KKlein 11.04.2010 18:04
>plaZa nie nezlozil lebo wow som prestal hrat po tom co vyslo tbc, vsetko co robim je to ze sledujem ako sa vyvija lore hra ako taka ma nezaujima, ale pozri ked si hral pre-tbc wow tak vies ako to bolo, mlade, tazke, podla mna to bolo zaujimavejsie to je to wow co si ja pametam nie to co je teraz(stroj na peniaze) blizz sa vtedy snazil aby sa to hracom pacilo a bolo to o niecom, teraz vidia len peniaze tot vse
Snake Plisken 11.04.2010 17:43
podle mě je Camouflage super bude to sranda s tym někde stat a když někdo pujde tak mu dat silnější utok
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet