V Cataclysmu se Blizzard chopí příležitosti a pokusí se opravit některé z problémů okolo Rage, které trápí warriory a druidy. Tyto problémy zahrnují:
- Warrioři/drudi v nejnižších stupních gearu mohou mít nedostatek Rage.
- Warrioři/druidi v nejvyšším stupni gearu již nemusí Rage zohledňovat, protože jí mají nekonečno.
- Warroři/druidi tankové ztrácejí Rage s tím, jak si zlepšují gear a dostávají méně damage.
- Hraní za warriora nebo druida tanka ztrácí svou podstatu, protože masivní útoky od bossů znamenají, že se již nikdy nemusí dívat na Rage.
- Heroic Strike a Maul jsou efektivní, ale nudné schopnosti na využití přebytečné Rage.
- Obecně warrioři a druidové nemají kontrolu nad svou Rage.
K vyřešení těchto problémů bude Rage v Cataclysmu normalizována. To udělá příbytek Rage více konzistentní a zamezí velkým rozdílům mezi nejnižšími a nejvyššími stupni gearu.
Koncept normalizované Rage může zanechat nepříjemný pocit u starých hráčů, kteří to již zažili, jelikož o něco podobného se Blizzard pokusil již jednou v TBC, avšak výsledkem bylo oslabení hráčů. Stále si ale myslíme, že tento koncept stále může skrývat úspěch, protože minule nebyly hodnoty nastaveny vyrovnaně a to vedlo k tomu, že hráči neměli dostatek Rage, což není cílem. Jako součást této změny chtějí vývojáři wariorrům a druidům dát spoustu prostředků ke kontrole jejich Rage, takže i v nejhorších případech nebudou mít pocit, že nemají dost prostředků pro svoje povolání.
Zde jsou některé ze způsobů, jak se v Cataclysmu Rage změní:
1) Rage již nebude generována na základě damage auto attacku. Místo toho každý auto attack poskytne stejné množství Rage a útoky off-handem poskytnou 50% toho, co main hand. Toto množství bude založeno na vzorci, který zohledňuje základní rychlost zbraně. To znamená, že průměrné množství získané Rage bude stejné u rychlých i pomalých zbraní. Tento vzorec také zvýší přísun Rage pokud bude moc nízká nebo ho naopak sníží pokud bude moc vysoká. Také přidáme následující mechaniky, které stále dovolí zlepšit přísun Rage s tím jak se zlepšuje gear:
- Pokud bude útok kritický získáte 200% Rage.
- Haste zrychlí útoky, takže budete získávat Rage rychleji.
2) Rage z obdrženého zranění již nebude založena na standardní příšeře levelu postavy, místo toho bude založena na zdraví warriora nebo druida. Znovu je tu konstanta, která bude násobena získanou Rage, abychom mohli množství jemně doladit. Tato kalkulace bude ignorovat všechnu redukci zranění z brnění, absorbce, vyhnutí se, blokování a podobné mechaniky, takže zlepšení gearu nesníží získanou rage.
3) Poskytneme warriorům a druidům více možností k okamžitému získání Rage. Například warriorovy pokřiky budou fungovat jako death knightova abilita Horn of Winter. Místo toho, aby Battle Shout spotřeboval Rage, tak ji bude generovat, ale bude mít krátký cooldown. Obě povolání budou mít možnost generovat Rage v případě nutnosti ji rychle spotřebovat, pokud jí budou mít moc.
4) Všechny schopnosti "při dalším útoku" budou odstraněny. Heroic Strike a Maul budou instantní útoky, které budou stát promněnné množstvý Rage. Například Heroic Strike bude stát 10 až 30 Rage. Budete muset mít alespoň 10 Rage abyste ho mohli použít, ale spotřebuje všechnu dostupnou Rage až do 30ti. Rage spotřebována navíc způsobí, že schopnost zasáhne tvrději. Vyladíme tuto schopnost tak, že obecně nebude dobrý nápad ji použít pokud máte málo Rage (pokud není všechno ostatní na cooldownu), ale stane se z ní atraktivnější tlačítko pokud máte hodně Rage.
Tato změna může hodně hráčů vystrašit, ale mějte prosím na mysli, že tyto hodnoty nám dávají nástroj k rychlým změnám pokud nám bude připadat, že generování Rage je příliš pomalé. Cílem je, aby postavy nebyly vždy na nízkých nebo vysokých množstvých Rage, ale aby se z ní stal nástroj, který musí být řádně řízen hráčem.
Naposledy upravil/a Wrent 09.04.2010 v 22:58:12.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Sandistus 03.07.2010 09:51
Enrage 03.07.2010 09:50
Tie obrazky su super
Wrent 09.04.2010 23:03
o Warriorovi se na webu také samozřejmě nějaké info objeví.
Wada 09.04.2010 21:25
xidlík - j to pravda,četl sem to na wowead
Vesemir 09.04.2010 20:51
Ved, sa to tu tak aj vola, aspon teraz
Ellendway 09.04.2010 20:23
Toto je článek o Normalizaci RAGE - http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=24038740387&sid=1
Ellendway 09.04.2010 20:22
Xindík... jo je to pravda... je to aj na oficialnom fore
Ellendway 09.04.2010 20:16
Inner Rage
Ellendway 09.04.2010 20:10
Problém je, že toto je članek o rage, ne o warovi.
Ellendway 09.04.2010 20:09
Inner Rage (Level 81): Whenever the character reaches a full 100 Rage, he or she will gain a buff that causes attacks to consume 50% more Rage and do 15% more damage for a short amount of time. This is a passive ability so it won\'t need to be activated by the player. The goal for this ability is to provide a benefit for hitting max Rage instead of it feeling like a penalty. However, we also don\'t want warriors to feel like they\'re supposed to pool Rage and do nothing until they hit 100, so we\'ll be closely monitoring how this plays out during the beta testing, and making adjustments as needed.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet