Změny obtížnosti v Siege of Orgrimmar
Až se příští týden zresetují raidy, bude u některých bossů v Siege of Orgrimmar mírně upravena jejich obtížnost. Blizzard je s nastavenou obtížností raidu docela spokojen, a ačkoli jsou tam některé trochu těžší výzvy, většina hráčů pomalu ale jistě postupuje v progressu dopředu. Někteří bossové ale v některých obtížnostech nebo velikostech raidu přece jen představují mnohem větší skok v obtížnosti, než je tomu u jiných bossů, a tak proběhnou tyto změny, aby to všechno tak trochu vyhladily.- Galakras - Životy Korkron troops v 10-player Normal a Flexible budou sníženy.
- Thok the Bloodthirsty - v 10-player Normal, Heroic a Flexible módu bude snížen damage Fearsome Roar a Shock Blast, kterým se nedá nijak vyhnout.
- Siegecrafter Blackfuse - V Heroic obtížnosti je tento boss o dost těžší než 11 předchozích. Proto se v ní snižuje damage Magnetic Crush a Shredders' Overload a stejně tak damage ze Superheated. Životy Disassembled Turret se snižují. A nakonec, což platí pouze pro 10-player, se sníží i životy Crawler Mines.
- Paragons of the Klaxxi - Heroic obtížnost je zde dobrou ukázkou takového mezikroku před vyzváním Garroshe. I tak se ale trochu sníží v Heroic obtížnosti damage Multi-Shot a Fiery Edge.
Loyalty program pro stálé zákazníky?
Pro zajímavost ještě uvádím jeden blue post, který řeší možnost, že by se ve hře objevil Loyalty program pro stálé a dlouhodobé hráče, kteří by tak mohli dostat speciální odměny nebo nějaké slevy.Zarhym zdroj
Což v překladu z Blizzardštiny nejspíš znamená, že se něčeho takového jen tak nedočkáme...
O tomto tématu se pořád bavíme už několik let, jak s komunitou, tak interně tady v Blizzardu. Je to překvapivě docela kontroverzní téma na všech frontách, ale odpovědí na toto téma snad nic nezkazím...
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet