Počet hráčů WoW začíná klesat

/pic/uploaded/wow114
Počet hráčů World of Warcraft klesl z 12ti milionů oznámených před Cataclysmem na pouhých 11,4 milionů měsíčně platících accountů (data z konce března, tudíž neovlivněna novými patchi). Zdá se tedy, že boom ohledně "kompletně nového Cataclysmu" byl zatím vrcholem pomyslného pohoří Warcraft. Křivka platících hráčů samozřejmě nikdy nebyla lineární, avšak vždy se v ní daly vysledovat určitě pravidelnosti a mohli jste v nich vycítit různé milníky. Oproti všem očekáváním se však hráčům Cataclysm obsah přejedl dříve, než tomu bylo u Wrath of the Lich King. To je otázka do pranice, co? Cataclysm na jednu stranu nabídl méně nových zón a pouze pět nových levelů, ale to hard core hráče asi tolik nezajímá, ne? Sice jste si mohli znovu projít nové úkoly celého světa, ale neměly by těžší dungeony a větší množství raidů hráče udržet spíš déle? No, nestalo se... V komentářích se můžete vyjádřit proč. Patříte k těm "odpadlíkům"? Navíc nesmíme zapomínat, že tato data jsou tzv. "předpatchová", mnoho hráčů se určitě na Zul'Gurub a Zul'Aman vrátilo, a i ti ostatní možná neodolají svodům ohnivých Firelands. Na začátku března navíc vyšlo očekávané MMORPG Rift, které z koláče World of Warcraft hráčů určitě také trochu, alespoň dočasně, ukouslo. Další statistiky, které dlouhodoběji zohlední potenciál Riftu a nové patche, budou určitě velice zajímavé... Příjmy Blizzardu kupodivu ale během tohoto období mírně stouply. Shodou okolností jsem se tématu "jak dlouho se World of Warcraft udrží na výslunní" věnoval nedávno a uvidíme, zda bude klesající tendence pokračovat.

Naposledy upravil/a Wrent 16.05.2011 v 19:18:06.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Nefrit 19.05.2011 09:28

wow zatiaľ hrám, ale nie tak intenzívne ako predtým. cata je pre mňa veľké sklamanie. zo začiatku to bolo fajn, niečo nové, ale teraz sa jednoducho nudím. podľa mňa, wotlk bol oveľa zaujímavejší, lepší príbeh, zaujímavejšie dungeony a raidy.

Benosh 19.05.2011 07:56

Lockdaar
...Tohle je ale holt proste asi pro vetsinu lidi mnohem vic pohodlnejsi a rychlejsi...
A proto si neváží místa v dungeonu, který si za Vanilly jen tak někdo neodvážil opustit s příjemným rozloučením s partou ve stylu omg noobs.Z tech 11,4M lidí je podle mě většina právě taková ta tupá hmota, která radši bude brečet, aby bylo všechno jednodušší a která umí psát jen takové povzbuzující hlášky.

Memmory 18.05.2011 21:56

no ja osobně jsem přestal platit mesicni popltaky kvuli tomu ,že jsem začal šetrit.... každá koruna kterou tedka ušetřim se mi hodi ne vždy je všechno kvuli obsahu hry

undeathwolf 18.05.2011 21:29

myslim ze wowko se bude držet MINIMALNE tak2-3roky prtože kouzlo wowka spočiva v graficke jednoduchodti lepe řečeno rozjedeš to na každym pc 12rasam nekolika tisic Q ani nevim kolik dugu a docela DOST hodně předmětu :P

Lockdaar 18.05.2011 20:21

Murfen
wall of text
to s tim LFG je v podstate celkem pravda, kdyz to jdes opravdu nahodne solo, nikdo te vsak ale nenuti ho pouzivat. Staci treba klasicky poskladat partu lidi ze sveho serveru a zaradit vas pro nejakej random dung (treba)a pak uz jen staci, aby vsichni souhlasily a jste v danem dungeonu ihned a odmenu za to stejne dostanete jako klasicky, kdyz dungeon projdete. Akorat se holt uz na to nemusi vyuzivat summon stone, coz podle me neni zas tak na skodu, usetri to par drahocennejch minut navic, nez se nekteri doloudaji na summon. Je holt pravda, ze tahle moznost co vim tak uz neni tak moc vyuzivana, vetsina hracu jede solo, ale ta moznost tady furt porad je, delat to jako v predeslych datadiscich. Tohle je ale holt proste asi pro vetsinu lidi mnohem vic pohodlnejsi a rychlejsi...

Murfen 18.05.2011 14:47

No já tak nějak čekám a hodně si slibuji od těch Star wars online...to by mohlo být dobré..)...

majmo 18.05.2011 14:30

kopa ľudí odišla skúsiť Rift, a keďže je to len dosť sračkoidná napodobenina WoWka, väčšina bude s5 s 4.2

Benosh 18.05.2011 14:17

Já hraju PvE kvůli tomu, že se můžu cítit jako součást příběhu, když můžu přímo konfrontovat jeho hlavní hrdiny a v raidech zase hlavní záporáky Blizzard hru podle mě přizpůsobil většině ve WotLKu, protože tím končil příběh Warcraftu 3, tak měl každý možnost si jej dohrát. V Cataclysmu celkem fikaně řeší to, aby si content zahráli všichni, ale aby zároveň raidy zůstaly výběrovou záležitostí tak, jako na Vanille (kterou jsem nehrál,ale Blizz avizoval návrat k Vanille).

Murfen 18.05.2011 14:15

Tangalunga: no asi budu poněkud náročnější na příběh než jaký nabízí wowko no...))...kvůli lore ? ..ok..v pořádku, tvoje volba...a někdo jinej hraje wowko pro hromadění Goldů...) já to nikomu neberu...mluvil jsem o tom jak to vnímám já...))

Tangalunga 18.05.2011 14:00

Murfen
a ruku na srdce, hrát PVE kvůli příběhu ?
V pohodě, třeba já hraji PVE kvůli lore.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet