Tom Chilton o patchi 6.0.2: Příběh nikdy nebyl ve WoW to…

Portál Games.On.Net vyzpovídal těsně před vydáním patche 6.0.2 Toma Chiltona, game directora pro World of Warcraft. Poměrně rozsáhlý rozhovor se týkal hlavně novinek, které přináší samotný patch, ale zabrousil i k motivaci za boostem na level 90 nebo k cestování v čase v příběhu, které přináší World of Warcraft. V této novince vám přinášíme shrnutí nejzajímavějších bodů.
  • Předdatadiskové patche, jako je právě 6.0.2, byly vždy zaměřeny hlavně na představení nového příběhu všem hráčům. V každém z těchto patchů se ale objevila spousta novinek, které patří k danému datadisku. Většinou jde o funkce, které se musí zpřístupnit všem hráčům, bez ohledu na to, jestli si nový datadisk koupí nebo ne. Právě proto se v těchto patchích mění většina herních mechanik (stat squish) nebo např. modely postav.
  • Warlords of Draenor se mnohem více než předchozí datadisky soustředí na nové hráče, začátky v hraní by díky tutoriálům měly být ještě jednodušší. Navíc se Blizzard hodně zaměřil na hráče, kteří se ke hře vracejí po nějaké době, protože i oni mohou být po všech změnách hodně zmatení.
  • Blizzard u spousty novinek zachovává možnost pro každého hráče nastavit si původní verzi. To se týká např. nových modelů. Sice to vývojářům ztěžuje práci, ale existuje významná skupina hráčů, která to ocení, protože jsou na takový svět prostě zvyklí.
  • Kdyby Blizzard nyní vydával novou MMO hru, pravděpodobně by do ní funkci podobnou Level 90 boost nedávali. Jelikož je ale WoW už poměrně staré a spousta nových i vracejících hráčů chce prostě hrát se svými přáteli na high-levelu, jevil se boost jako dobrá možnost. Tom Chilton si nemyslí, že by hráči, kteří si boost zaplatí, neměli dostatečné zkušenosti s hraním postavy. Tyto zkušenosti budou potřeba v end-game raidech a než se do nich dostanou, mají dostatek času je nabrat při levelování a v Heroic dungeonech.
  • Často se říká, že jakmile kniha, seriál nebo i hra představí cestování v čase, začne být příběh příliš komplikovaný. Tom Chilton se ale nemyslí, že to by byl vyloženě příběh WoD. Zaprvé WoW představilo cestování v čase už pomocí Caverns of Time a zadruhé je podle něj pro hráče skvělé, že můžou být na různých místech mytologikého světa v různých časových okamžicích.
  • Podle Chiltona není příběh na WoW to hlavní a oblíbenost hry nikdy nebyla postavena na příběhu. Ačkoli se vývojáři příběhu hodně věnují, nemyslí si Chilton, že by třeba v původním WoW byl příběh nějak důležitý. Šlo v něm v podstatě jen o několik zajímavých postav snažících se získat pro sebe vládu nad světem.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Larisa 18.10.2014 01:03

já teda hraju jenom za Alianci, ale už několikrát jsem si teda udělala výlet starého trůnního sálu Lordaeronu... musíte dát teda volume hodně nahlas, ale když vohulíte repráky, tak je to fakt slyšet... jak jdete kolem toho zříceného zvonu a slyšíte zdálky jak zvoní, jak procházíte tou úzkou uličkou a slyšíte jásat ty davy no a v trůnním sále slyšíte kompletně rozhovor Arthase a krále Terenase těsně předtím, než ho zabije. No a sednout si na trůn krále Terenase, to je prostě povinnost pro každého, kdo hrál W III. Stejně tak zažívám magický pocit, když jdu pokleknout k hrobce Uthera Lightbringera...

Bellatrix 17.10.2014 19:47

Muradin
Myslím, že jsme si to jen špatně vyložili. Nechtěl říct, že lidé nehrají WoW kvůli příběhu, ale že se mu příběh podřizuje.
Aspoň že jeden člověk to pochopil.
Šéfredaktor WoWfan.cz

cerberos 17.10.2014 17:34

Tenkrát,kdy začali PC,být v modě,kdo ho měl a pěkně nadupanou mašinu byl frajer,a když měl skvělé hry k tomu tak to už bylo něco..tenkrát jsem čuměl u bratránka na skvělé hry,byl jsem žhavej RPG-čkař,a když mi ukazoval Warcraft III,zíral jsem s otevřenou pusou,nebot ještě předtím než jsem tu hru viděl u něj,tak jsem ji znal jen z obrázků,tenkrát měla ta hra dobrou reklamu,ale nevěděl jsem,že ta hra má tak obrovsky skvělý příběh,a když mi řekl,že ta hra je i jako samotná MMORPG,nevěděl jsem tenkrát co to mmorpg je,tak mi to vysvětlil.Pak jsem si koupil Warcraft 3,hrál jsem to s velkým napětím,nejen že ta hra byla skvělá po grafické stránce,ale ten příběh..ten mě učaroval,pak jak jsem ho dokončil,tak během konce hrání W3,během cinematicu kdy Arthas stoupá na Icecrown a nasadí tu ledovou korunu,jsem si řekl že si WoW-ko na stopro koupím,i kdybych platil měsíční polatky každej den..koupil jsem ho,a prožíval jsem hotové déja vů,když jsem s mým nemrtvým mágem vstoupil z krypty v Deathknellu,a odtud honem do Brillu a Undercity se podívat na Sylvanas Windrunner,tenkrát vypadala víc charismaticky než ted,miluji wow-ko a hlavně jeho příběh,moc velkým nadšením,jsem novej datadisk nevítal i ted má z něj smíšené pocity,alternativní cestování časem,jo je to dobré..že uvidím legendární orky,kteří by realném čase ve wow měli být dávno po smrti či v pekle/Nerzhul a další/,ale i tak pokud Blizzard se víc nebude věnovat svému klenotu a tím podle mě příběh WoW ne jen hra samotná,pak opravdu mě rozesmutní...

Muradin 17.10.2014 17:02

Je pravda, že teď se zdá, že příběh má rád každý, ale je spoustu lidí co se tu neozve, že je to sotva zajímá.Navíc jak jsem řekl. Myslím, že jsme si to jen špatně vyložili. Nechtěl říct, že lidé nehrají WoW kvůli příběhu, ale že se mu příběh podřizuje.

Metiu 17.10.2014 15:29

aj ja pribeh wowka mam strasne rad, ale myslim ze chilton ma pravdu. vacsina ludi ani nepozna pribeh. ked sa niekoho spytam kto je uther lightbringer alebo khadgar tak vacsina z nich ani netusi. vacsina nepozna ani kralov jednotlivych ras (voljin, geblin. . .)

Larisa 17.10.2014 09:39

naprostý souhlas s kolegy komentátory... to kvůli příběhu jsem se vrhla na žánr MMORPG, který jsem nikdy předtím nehrála, a moje první onlajnovka vůbec bylo právě WoWko... sice jsem si musela chvíli (skoro až moc dlouhou chvíli) počkat, než jsem se dostala do lokací a příběhových linií známých z Reign of Chaos (W III), ale stálo to za to... a quest linie na Mount Hyjalu je epic největší... když se tam vedle vás na schůzi zjeví Cenarius, Malfurion, Tyrande, Thrall, Jaina a další hrdinové, tak jsem si málem dojetím uchcávala do kalhotek (pánové prominou .-) ) A byl to právě příběh z WoWka, díky kterému jsem si našla všechny knížky a začala od samého prvopočátku číst o dějinách Azerothu... a že teď vysoký představitel firmy řekne, že mu na příběhu nezáleží, tak to je opravdu smutný... buď vůbec nepochopil o čem to celé je, nebo je to jen manažer, jde mu jen o peníze a hra mu nic neříká

bretys 17.10.2014 06:37

Deniel
soustředí na nové hráče, začátky v hraní by díky tutoriálům měly být ještě jednodušší jojo kamos si to ted koupil a ja zacal alta s nim a mame problemy se zakladnimi lokacemi. Nektere mobky totiz davaji instakill a to nemluvim o dungeonech, ktere na nizsich levelech prakticky nejdou projit Asi to bude bug, co bude brzo opraven, ale i tak je to ironie.
Je to tak , ten mega pre-patch a squish přinesl i takové nevýhody... Každopádně doufám že to bude též brzy opraveno

Trayus 17.10.2014 06:05

Dle mého docela blbý názor...já i moje drahá polovička, hrajeme WoW jen kvůli příběhu... levelování a vše co k tomu patří, bereme jen jako nutný doplněk....

Deniel 16.10.2014 23:06

soustředí na nové hráče, začátky v hraní by díky tutoriálům měly být ještě jednodušší jojo kamos si to ted koupil a ja zacal alta s nim a mame problemy se zakladnimi lokacemi. Nektere mobky totiz davaji instakill a to nemluvim o dungeonech, ktere na nizsich levelech prakticky nejdou projit Asi to bude bug, co bude brzo opraven, ale i tak je to ironie.

bulljoker 16.10.2014 22:48

je fakt že ve Vanile byl příběh žádnej, v TBC se to rozjelo až v raidech a ve wotlku už i v questech což je superanyway wowko hraju kvůli tomu abych se dostal do příběhu

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet