Vznik World of Warcraft


"Byl to přirozený vývoj." Vzpomíná Chris Metzen, viceprezident kreativního vývoje firmy. "Teprve po pár letech prací na WarCraft III a jeho různých variacích, jsme začali přemýšlet o World of WarCraft, kam se přesunulo naše tvůrčí úsilí."

  • První část tohoto rozsáhlého článku najdete ZDE, druhou pak ZDE.

  • Věděli jste také, že World of Warcraft pohání 20 000 počítačů, je využito 1.3 petabytů (1000 terabytů neboli milion gigabytů) místa a celkem 75 000 CPU jader. O to všechno se stará přes 4600 lidí.
  • A to není všechno, je tu přes 5,5 milionu řádků herního kódu nebo dva miliony slov textu, k tomu 1,5 milionu art assetů, 70 000 kouzel, 40 000 přítomných NPC a 7650 questů.
  • Testeři za těměř pět let objevili přes 180 000 bugů! Uctihodné číslo, které dokazuje, že nic není dokonalé.
    Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
  • Diskuze

    Snake Plisken 03.04.2010 19:25

    Dobréé

    Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
    Přihlásit se
    nebo
    Zaregistrovat nový účet