Classy a postavy
- Kouzlící povolání mají příliš instant spellů, hlavně healeři se mohou udržet naživu, aniž by museli použít kouzlo s casting time.
- Kdysi byla melee povolání těmi, kdo dělali damage za pohybu, ale teď jsou to spíše ranged povolání.
- Hodně povolání budou mít talenty, které budou pro jednotlivé specializace mít jinou funkčnost. Jako je to např. zde. Např. všechny Bomb talenty u mágů se konsolidují do jednoho, a každý mág dostane bombu podle jeho specializace. To vytvoří místo v daném řádku talentů pro jiné věci, které si budete moct vybrat.
- Hratelných hnědých orků se zatím nedočkáme, ale vývojáři jsou si vědomi zájmu o hraní za jednotlivé podtypy ras.
Dungeony a Scenária
- Aby se neopakovala situace z MoP, kde byly některé Heroic dungeony příliš jednoduché, budou ve Warlords of Draenor na levelu 100 dostupné jak Normal, tak Heroic dungeony. (na levelu 90 normal nebyly)
- Normal dungeony tedy budou nejspíš na podobné obtížnosti, jako byly Heroic v Mists of Pandaria.
- Do Raid Finderu vám bude stačit gear z Normal dungeonů.
- Do Normal raidů budete potřebovat gear z Heroic Dungeonů.
- Ve hře se objeví několik solo scenárií na konci některých zón, podobně jako tomu bylo na Isle of Thunder.
Raidy
- Highmaul raid je velice nelineární, podobný např. Firelands (otevřený venkovní prostor s volitelnými bossy a dva finální bossové).
- Blackrock Foundry má podobný layout jako druhá část Icecrown Citadel - tři křídla po třech bossech. Křídla můžete dělat v jakém pořadí budete chtít, až je dokončíte, získáte přístup k samotnému Blackhandovi.
- Jak už jsme psali včera, v každém z raid tierů Warlords of Draenor můžeme klidně zabít více Warlordů.
World Bossové
- Dosavadní pokusy o vytvoření těžkého World Bosse se zatím nikdy vyloženě nepovedly.
- Sha of Anger byl asi nejúspěšnější World Boss v Mists of Pandaria, byl dostupný, epický a už během levelovánní jste ho mohli potkat.
- V patchi 6.0 budou tři různí World Bossové. Jako první se objeví jeden z nich a bude mít podobný loot jako bude v Highmaul. O pár týdnů později se objeví další, který bude mít loot podobný tomu z Foundry. A o dost později (ale pořád v tomto patchi) se objeví třetí boss, který bude nabízet gear podobný tomu z Heroic raidů.
Ostatní
- Gul'dan nebude v datadisku naším nepřítelem, tím je Grommash a Iron Horde. Gul'dan se s námi možná dokonce spojí.
Naposledy upravil/a Wrent 25.02.2014 v 16:37:11.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Deathkroman 25.02.2014 19:24
Muradin 25.02.2014 19:24
Honza4545 25.02.2014 19:17
Muradin 25.02.2014 18:58
Metiu 25.02.2014 18:41
precital som vela knih o Warcrafte a jednou z nich je aj zrod hordy. Zatial maju tieto pribehove linie strasne vela dier ktore neviem ako chcu riesit. Predstava ze za vami ktosi pride s tym ze je s alternativneho vesmiru a chce vas naverbovat do svojej hordy je dost divna. tipoval by som ze grom skorej garosa da popravit ako sa k nemu pridat a vsetko robit podla neho. (na kazdu postavu mam nazor najmenej s 2 kniziek)
mechari 25.02.2014 18:25
Gul´dan nazačiatku nebol zlý. To čo sa sneho stalo, za to môže Ner´zhul a Killjaeden. A možno je to ešte v tej dobe, keď Gul´dan bol ešte kladný.
Deathkroman 25.02.2014 17:46
Honza4545 25.02.2014 17:17
Wrent 25.02.2014 16:37
Deathkroman 25.02.2014 15:49
Gul´dan na naší straně??? To je snad sranda Čekal jsem, že se snáma spojí Ner´Zhul a Gul´dan bude nepřítelem, ale takhle.. jedno překvápko za druhým..
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet