Classy a postavy
- Kouzlící povolání mají příliš instant spellů, hlavně healeři se mohou udržet naživu, aniž by museli použít kouzlo s casting time.
- Kdysi byla melee povolání těmi, kdo dělali damage za pohybu, ale teď jsou to spíše ranged povolání.
- Hodně povolání budou mít talenty, které budou pro jednotlivé specializace mít jinou funkčnost. Jako je to např. zde. Např. všechny Bomb talenty u mágů se konsolidují do jednoho, a každý mág dostane bombu podle jeho specializace. To vytvoří místo v daném řádku talentů pro jiné věci, které si budete moct vybrat.
- Hratelných hnědých orků se zatím nedočkáme, ale vývojáři jsou si vědomi zájmu o hraní za jednotlivé podtypy ras.
Dungeony a Scenária
- Aby se neopakovala situace z MoP, kde byly některé Heroic dungeony příliš jednoduché, budou ve Warlords of Draenor na levelu 100 dostupné jak Normal, tak Heroic dungeony. (na levelu 90 normal nebyly)
- Normal dungeony tedy budou nejspíš na podobné obtížnosti, jako byly Heroic v Mists of Pandaria.
- Do Raid Finderu vám bude stačit gear z Normal dungeonů.
- Do Normal raidů budete potřebovat gear z Heroic Dungeonů.
- Ve hře se objeví několik solo scenárií na konci některých zón, podobně jako tomu bylo na Isle of Thunder.
Raidy
- Highmaul raid je velice nelineární, podobný např. Firelands (otevřený venkovní prostor s volitelnými bossy a dva finální bossové).
- Blackrock Foundry má podobný layout jako druhá část Icecrown Citadel - tři křídla po třech bossech. Křídla můžete dělat v jakém pořadí budete chtít, až je dokončíte, získáte přístup k samotnému Blackhandovi.
- Jak už jsme psali včera, v každém z raid tierů Warlords of Draenor můžeme klidně zabít více Warlordů.
World Bossové
- Dosavadní pokusy o vytvoření těžkého World Bosse se zatím nikdy vyloženě nepovedly.
- Sha of Anger byl asi nejúspěšnější World Boss v Mists of Pandaria, byl dostupný, epický a už během levelovánní jste ho mohli potkat.
- V patchi 6.0 budou tři různí World Bossové. Jako první se objeví jeden z nich a bude mít podobný loot jako bude v Highmaul. O pár týdnů později se objeví další, který bude mít loot podobný tomu z Foundry. A o dost později (ale pořád v tomto patchi) se objeví třetí boss, který bude nabízet gear podobný tomu z Heroic raidů.
Ostatní
- Gul'dan nebude v datadisku naším nepřítelem, tím je Grommash a Iron Horde. Gul'dan se s námi možná dokonce spojí.
Naposledy upravil/a Wrent 25.02.2014 v 16:37:11.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Muradin 27.02.2014 15:49
Darklifer 27.02.2014 12:05
Taky přispěju svým názorem do mlejna To, že tam je uvedeno, že Gul'Dan bude s náma vůbec neznamená, že nebude mít svoje vlastní touhy a rozkazy.Vždyť Garrosh je přece jenom ve spojení s Old Gods a neříkejte mi, že to z něj všechno jen tak vyprchalo, že ani nejmocnější Warlock, co kdy žil (vyjma Eredarů atp.) nepozná ani za pomoci rozkazů vyšších velitelů legie, že tu je někdo takovej.Myslím si, že Gul'Dan se s náma spojí kvůli tomu, že tady budou 2 záporný síly bojující o nadvládu nade vším.
Deathkroman 26.02.2014 20:33
Muradin 26.02.2014 20:29
Deathkroman 26.02.2014 20:06
Deathkroman 26.02.2014 20:05
Muradin 26.02.2014 18:25
Honza4545 26.02.2014 07:57
Hodně zajímavé by bylo kdyby ta alternativní realita byla až tak jiná že by se Durotan s Orgrimmem nepřátelili.A třeba kdyby stáli i proti sobě.
Muradin 25.02.2014 23:02
Metiu 25.02.2014 22:52
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet