Horda
Orc Mage, Undead Hunter, Tauren Paladin, Tauren Priest, Troll Druid, Blood Elf WarriorAliance
Human Hunter, Dwarf Mage, Dwarf Shaman, Night Elf Mage, Gnome Priest Fanoušci obvinili Blizzard z ničení příběhu, z toho, že dělají změny čistě jen proto, aby hráči znovu hráli za nové postavy, až je znudí ty původní nebo aby je donutili používat právě vyšlou funkci Race Change. Jak ale pracovník Bliizardu Wryxian vysvětluje níže, nové kombinace opravdu ZAPADAJÍ do příběhu."Ale znovu si myslím, že to, co opravdu nejvíc dráždí některé lidi, je to, že je tu tolik nových kombinací najednou. Jak už jsme jednou zmínili, tyto kombinace jsou založené na vývoji příběhu a na ničem jiném. Měli jsme tento vývoj v plánu již delší čas, takže si myslím, že hráče opravdu nejvíc štve to, že je to všechno najednou. Všechno je ale jasně napojené na nové možnosti ve hře v nadcházejícím datadisku. A jistě, je určitě zřejmé, že my opravdu chceme nějaké nové kombinace a bereme je jako velmi dobrou věc. Ale změny v herních mechanismech jsou velmi svázané s příběhem, což bude více vysvětleno v questech a dalších in-game textech nebo eventech. Jak bude společnost Nočních Elfů jednat s příslušníky své rasy, kteří budou využívat arcane magii a nebudou se zbaběle schovávat v Dire Maul? Lidé taky nemají rádi warlocky, ale i přesto jsme je tam nevložili jenom proto, že si někdo myslí, že nezapadají do historie. Stejně jako mágové Nočních Elfů, Lidští čarodějové opravdu existují a otevření možnosti hraní za ně byl, alespoň podle mého názoru, skvělý nápad a stejně tak mi připadají nové kombinace v Cataclysmu, stejně jako mágové Nočních Elfů. Já osobně mám svá lesklá krokodýlí očka zaměřená na trpasličí šamany... a to ne jen kvůli pochoutce... wink!"
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Jerryky 29.10.2009 18:13
Souhlasím tu s pár lidma... Jak už jsem tu kdysi zmiňoval, je fajn, že se příběh konečně odvrací od Arthase. Mě totiž přijde, že pro většinu lidí začíná příběhu až od Warcraftu III. kde hraje Arthas roli číslo jedna. ALe předtím tu byly i další Warcrafty a hlavně knížky. Den Draka! Je fajn, že se děj přesouvá na Staré kontinenty a budou se toho moct zúčastnit i ti, co nemají vysoké levely, aby mohli projít přes Dark Portal, či odplout do Northrendu. Budou se moct stát součástí už od začátku. Sice mě to trochu mrzí, že celej svět bude tak trochu na kusy, ale je to posun v příběhu, který, myslím, nikdo z nás nečekal. Nejde do nekonečná bojovat proti nemrtvým a Arthasovi. Má to dva konce. Buď by vyhrál Arthas, nebo, jak to zřejmě dopadne, zabijete Arthase a tahle část by se tak jako tak uzavřela. Nezapomeňte, že ještě přijdou horší věci. Podle mě bude po Cataclysm Warcraft IV, kde bude další posun v příběhu a potom, jak už jsem někde slyšel World of Warcraft 2, kde zřejmě bude Argus a závěrečná část boje proti Plamenné legii. Je toho hodně, co by se mohlo stát. Myslím, že Cataclysm je vážně něco úplně novýho... Bude to bomba i se všema chybama. Blizzard možná zjednodušuje hru, ale nezapomeňte, že WoW není jen hra, ale živoucí svět, kde se odehrává příběh! A je to hlavně o tom. Hawk!
Snake Plisken 29.10.2009 16:29
No mě se to už moc netýká wowa sem hrál dlouho a mam warcraft jako takový rád, Cataclysm je jen další vývoj sou vněm aspekty které se mi nelíbí ale taky které se mi líbí jako ve všem ostatním... nikdy jsem nehrál nic co by mi na 100% vyhovovalo. Pokud jde o rasy a povolání tak trpa šamana a mága jako zapřísáhlý pajzl nepřekousnu ikdyž ve wowu hraju za hordu což je divné ale kamarádi za hordu hráli a ja se knim jen připojil přece jen wowa sem hrál hlavně kvuli nim jinak bych mohl hrát jakéhokoli singla sám...
Pokud jde ale oto že bych toto vše překousl jako že ano tak co nepřekousnu a proč jsem s wowkem před měsícem zkončil je: 1) odporně a nechutně nízké nároky na skill... tím myslím ohromnou jednoduchost PVE kterou wow nabízí... defakto je to děláno pro malé náctileté (a tím nemyslím 18násti ale 12cti) dětičky které by si jinak prostě nezaraidovaly (existují vyjímky ale je jich minimum) pokud jde o mě je mi jasné že je to marketingový tah Blizardu pač oni zmínění náctiletí si sednou k pc a pak celý den neotravujou a jen ticho paří a jelikož odnich mají rodiče klid tak jim to rádi platí a Blizard si mne ruce...
2)A to je tím hlavním důvodem je totálně pos..né PVP které zrpominutím je ve wowku tak směšné že mi je z teho skoro do breku... ve wow PVP nejde o skill a to mě z wowu vyhnalo a přešel jsem ke konkurenci na Warhammer online. Ano ani warhammer není dokonalý a kdysi jsem tvrdil že EA games jsou jen odporní zkorumpovaní šmejdi ale potom co WH hraju jsem najednou zjístil že už se u PVP nevztekám a necítím se jako totální idiot jako ve wowku kdy víc jak polovinu arén prostojím v CC a bez jakékoli šance nějak ovlivnit dění se jen dívám jak jsme zase prohráli... ano můžete namítat neumíš to atd ale rating i počet výher který byl mnohem vědší než počet proher by vás přesvědčil že tomu tak nebylo... Jednoduše ve WH je PVP opravdu PVP vyrovnané
Každopádně to byla jen odbočka. Shrnutí Cataclysm není špatný nápad... to že se wow totálně odvrací od příběhu nemusí být tak špatné přece jen další datáč kdy Arthas znovu zdrhne jinam a hrdinové ho tam budou zase následovat a zbytek překrásného světa bude jen opuštěným smetím není dobrý nápad proto vítám znovuoživení krásného starého kontinentu a dále budu tomuto dění s nadšením přihlížet a snad blizard dostane trochu zdravého rozumumu opět se vrátí ke starému dobrému obtížnějšímu PVE a třeba jednou i doupraví již výše zmíněné trapné PVP a budu se moct vrátit a oprášit svého šamíka a proletět se po starém kontinentu s nadšením a radostí s jakou jsem s wow kdysi začínal...
Skyneo 29.10.2009 15:06
Skyneo, naprosto souhlasím s tím co jsi napsal.
Skyneo 29.10.2009 14:48
Z vacsiny postov mam pocit ze ludia protestuju len aby protestovali a podla moznosti co najhlasnejsie.
Tak ako na WotLK, tak ako sa nechali pocut ze skoncia a stale hraju.
blizz kazi pribeh...kto vymislel pribeh warcraftu? snad chapete co chcem povedat.
ja osobne sa na cataclysm tesim..podla mna prineise viac zaujimavych veci ako zlych...sice my bude chybat terajsia tvar azerothu ale na druhu stranu je dobre ze sa to zmeni a neostane to donekonecna ta ista mapa (jak l2 napr )
co sa tyka povolani a ras...keby ste chceli ist fakt do hlbky a drzat sa na chlp pribehu tak polovica ras nema polovicu povolani...
Osobne mi vadi len zjednodusovanie hry...nevravim ze to ma byt takmer nehratelne ale troska sa ponamahat viac by nezaskodilo
Snake Plisken 29.10.2009 13:00
Je to proste posun v pribehu no
Snake Plisken 29.10.2009 12:46
Já osobně si myslim že Cataclysm převrátí základy starýho dobrýho WoWka to ano,Azeroth bude rozcupovanej na kousky fajn,létající mounti na Azerothu no konečně!Ne každá změna je k horšímu přece!I když Dwarf Shaman,Undead hunter a Tauren Paladin toe možná i na mě moc!)
Avšak souhlásím-děj se má odvíjet dál,hlavně aby se rozvíjel správným směrem a z WoWka se nestala nějaká druhořadá onlinovka s dějem,kterému nikdo nerozumí.
Serwak 29.10.2009 12:18
Warcraft IV? Proč? Proč nechcte pochopit, že WoW tu není od toho, aby kopíroval pravidla W3, ale posunuje celý příběh dál. Myslím, že mnohem horší je přístup Blizzardu z pohledu neustálého zjednodušování hry než to, kam směřuje celý příběh.
Serwak 29.10.2009 12:07
Mohli nejdřív udělat Warcraft IV, kde by právě ty rasy mely tyhle povolání a aspoň by nám to pak lépe sedlo kdybychom je uviděli v nějakém příběhu.A k těm Taurenům priestům a palachům-Taureni jsou něco jak Indiáni(týpí,totemy apd.)v našem světě no a ti taky nechtěli jen tak příjmout víru Bílých tváří, stáli si za svým.Proto mě ta kombinace štve.Mnoho Taurenů určitě taky opovrhuje těmy co věří ve Světlo.
Serwak 29.10.2009 11:54
Ono je to vse celkem jednoduche. Taureni ve veci mire spolupracuji s Argent Crusade a tak nehoho napadlo ze by nebylo spatne kdyby taureni ovladali the light. A salo se mame tu taurena paladina a taurena priesta. Orac mage ma take vysvetleni. Thrall se stal clenem rady Tirisfal. A jejim vudcem (neco jako Medivh). A to byli vzdy magove. No a tak se i nejaci dalsi orkove zacali ucit magii. Undead Hunter. Jeden uz tady je jako NPC. Blood Elf Warrior. To je snad jasne. Prad prichodem pohrony mneli elfove valecniky. Troll Druid. No nejaky kmen trollu by se nasel.
A tet alici. Human Hunter Mno musim to vysvetlovat? Snad ne. Dwarf Mage, Dwarf Shaman. No o magach toho moc nevim ale shamany jeden trpaslici klan ma (nespomenu si na meno ale najdeho v Northrendu). Night Elf Mage urozeni stale ziji. Gnome Priest. Neneasel sem nic v historii.
Serwak 29.10.2009 11:43
ja bych dal unhradum palacha,arthas po premne na dark byl jeste polo paladin a polo death knight proto bych to tam dal,a taky bych dal novou hero classu deamon hunter(Illidan).
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet