Nový datadisk: Dragonflight

  Dragonflight    Dragon Isles   

Leaky se potvrdily, podíváme se na Dragon Isles. A hlavním tématem, zcela nepřekvapivě, budou draci.

  • 5 nových zón, 4 z toho jsou levelovací
  • Nová hratelná rasa: Drakthyr s vlastní startovací lokací
  • Nová třída postav: Evoker, dostupný pouze pro Drathyry
  • Revamp talentů a profesí
  • Revamp UI
  • Budete si moct vytvořit vlastního mounta
  • Maximální level 70


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Hromovapest 26.04.2022 16:21

To už to hejtujete a ještě to nevyšlo.
Ještě hoďte předpověď že wowko končí. Jak to píšete už deset let a máte splníno snad pro letošek. :-)

PAVEK 26.04.2022 22:50

Tak to, že starý svět nechají ve 12 let starém stavu, už potvrdili, k tomu není třeba čekat na vydání datadisku.

Lethal 29.04.2022 20:00

@PAVEK
Stále nechápem, ako ti niekto môže dať mínusko na čistý fakt. Kebyže to je názor, tak OK, ale ty si len zreplikoval skutočný stav.

Reeki 29.04.2022 21:39

@Lethal to dávají individua jako hromovepesti, jelikož si za ta léta vypěstovali na hře neodlucitelnou závislost a vše ve hře vidí jen jako pozitivum, je to stejný jako droga nedej fetakovi dávku a začne vyvádět, ale zkus něco jako hejt na hru a se zlou se potazes, prostě obdoba absence dávky. Vždyť tito jedinci jsou naprosto odtržení od reality.

Zakys 30.04.2022 09:07

@Reeki
Mě spíše dostává ten fakt, že se tady ty individua, jak ty říkáš, zamýšlejí vůbec nad takovou kravinou, jako je palec dole . Snad každý má právo vyjádřit svůj názor, nemyslíš?

Lethal 30.04.2022 12:25

@Zakys

Veď jasné, človek by palce hore/dole ani neriešil, ale ich úlohou je súhlasenie/nesúhlasenie s daným názorom. Ale keď ti niekto dá palec dole na to, že použiješ fakt, ktorý je prevzatý priamo od Blizzardu, na to palčeky neslúžia.

Fakt je fakt, s tým sa nedá súhlasiť či nesúhlasiť.

Ironfis 23.04.2022 06:50

https://www.wowhead.com/news/ion-hazzikostas-on-the-sword-in-silithus-326817

Tak a je to jasný. Vysněný revamp old světa nebude a pokud tak jen okrajově sem tam nějaká lokace kam nás zavede nějakej random quest.
A meč v Silithu? Tady Ion jasně řekl, že je to doslova pouze zas*aná tříska....
Tvle... není co dodat :-D .

Martins911 23.04.2022 07:19

No ale taky tam říká že bude ještě něčeho součástí …

Ironfis 23.04.2022 08:43

@Martins911
To řekl Danuser 2 roky nazpátek.
Takže nejlepší odpověď zda se s tím kinžálem něco bude dít po 2 a půl letech otázek a spekulací je "možná".

kritik 24.04.2022 12:47

tak revamp Azerothu nebude protože jsou líný to udělat a kdyby náhodou někdo z Blizzu to udělat chtěl, tak se ho nadřízení zeptaj kolik na tom vydělaj $ ... asi moc ne .... to samý s world eventama, který updatujou v průměru jednou za 4-5 let a vždycky jen udělaj ctrl+c a ctrl+v článek z minula a často tam nechaj i špatnej text z minulýho datadisku .. berou to prostě jako automat na vydělávání peněz bez práce a jediný do čeho nějaký usilí investujou je něco co jim vydělá ještě něco víc jako shop, novej datadisk atd ...

Galifry 24.04.2022 18:41

@kritik Nerad takhle reaguji zrovna na tuhle stranu barikády, ale nedělejte ze sebe Lockdaarovu Hromovou Brigádu a nevynášejte zaslepené závěry. Buďme realisti, na nějaké WoW 2 nemají prostředky ani čas. Úkol DF je jasný, napravovat pověst a získávat zpátky hráče a to téma a změny jsou zvolený dobře.

Kdyby představili Legion 4.0, tak budu v první řadě zapalovat pochodně, ale to se prostě nestalo. Kromě příběhového pozadí, které bude vycucané z prstu (protože Danuser nic jiného neumí) je všechno dobře. To jak to bude provedené je věc druhá, ale to ukáže až čas a Beta. Tolik změn jsem upřímně ani nečekal, rád věřím, že dostali od hráčů během SL dost velkou facku, protože ty změny jsou papírově k lepšímu a je jich skutečně hodně. Co se týče rozlohy celého kontinentu DI bude zatím největší ze všech datadisků, takže lenost asi úplně ne.

Myslím, že postoj, který je na místě je hodně , hodně opatrný optimismus.

Ironfis 24.04.2022 19:09

@Galifry
Já netvrdím, že expanze bude špatná. Budu ji hodnotit až si ji zahraji.
Jen jsem patřil do té skupiny lidí, kteří tak nějak tiše doufali v ten revamp starého světa a protože jasně už řekli, že skoro žádný nebude, tak jsem v tomto konkrétním bodě trochu zklamaný, to neznamená, že hned odsuzuji celou expanzi.
Osobně bych si ale více vychutnal Eastern Kingdoms a Kalimdor v novém kabátku a s novým příběhem, než další novou zemi.
Takovej Plaguelands by mě zajímal víc (nic proti Dragon Isle). :-)

Lockdaar 24.04.2022 19:57

@Galifry palec nahoru za ten srandovní název co jsi vynalezl, upřímně mě celkem pobavil jen ale škoda, že si u mě furt pleteš zaslepenost a nezaujatý pohled na věc, kterým se na to celé snažím také i dívat - holt jsem nešel úplně s hate trend davem, tak hádám, že asi proto jsi mi udělil čestné členství ve výše zmíněném spolku, když obecně můj názor/pohled na věc nekorespondoval moc s tím tvým

Galifry 24.04.2022 20:20

@Lockdaar Nezlob se, ale to není o hate trend. V minulosti jsem tě konfrontoval s čísly vytaženými přímo ze hry, která dokreslovala stav hry a ty jsi to stejně ignoroval a řekl, že podle tebe to tak špatné není. Takže si postavil svůj dojem nad fakta, tedy ta zaslepenost tam trochu je. Stejně jako s tou nedávnou reakcí na "pohřeb" WoW. Jistě, proroci konce WoW byli vždycky i když bylo na vrcholu, dokonce ještě před jeho spuštěním. Nikdy to ale nebylo ničím podložené, až do Shadowlands. Tenhle datadisk je prostě zklamání jak pro hráče, tak pro Blizzard a Dragonflight MUSÍ být lepší. Subjektivní pohled jednotlivců na tom nic nemění. A to množství změn myslím dokazuje, že asi nebylo úplně všechno v pořádku.

Ale jinak uznávám, že nebylo fér tě tam zařadit, protože narozdíl od těch tří odborníků jsi schopný nějakých argumentů, za to se omlouvám.

Lockdaar 24.04.2022 21:12

@Galifry v pořádku, já se tím ani dále neplánoval zabývat, co se zmíněných čísel týče, mám na to holt ten pohled, že pokud to není oficiální prohlášení, tak ty věci beru vždy s nějakou určitou rezervou (ostatně stejně jako i v reálu) - do jisté míry ovlivněno asi i tím, že v podstatě celý čas od začátku hraju na serverech s velkou populací, proto mi to tak špatné nepřišlo, tam výkyvy v počtech obecně nebývají nějak moc znát, vzhledem pak i k propojenosti v dnešní době. Ohledně pak o tom konci WoW jsem to v tomhle případě bral automaticky už s nadhledem, jelikož už jsem to slyšel opravdu tolikrát za těch skoro 16 let na x různých způsobů, že se mi to zkrátka už nějak jeví trochu jako taková zábavná historka po takové době, nehledě nějak zvlášť na situaci. O tom, že by DF měl být lepší, je jasné, to chce obecně asi každý aby další expanze byla vždy lepší, o tom asi není potřeba se nějak dlouze bavit.

Ironfis 24.04.2022 21:57

@Galifry
Lol, člověk si posteskne, že nedostane revamp a je hozenej do pytle hate brigády :-D

Galifry 24.04.2022 23:28

@Ironfis to je o úplně jiných uživatelích

PAVEK 20.04.2022 22:54

Jsem docela zklamaný, čekal jsem primárně oživení Azerothu, starého světa, respektive konečně nějaký posun od dob Cataclysmu. Místo toho bude původní svět stále zaseknutý v roce 2011. Je opravdu neuvěřitelné, že už 11 let (v době vydání datadisku to bude minimálně 12 let) jsou vývojáři schopni "dělat", jako že se situace vůbec neposunula. Nová rasa ani classa mě popravdě moc nezajímá. Pokud se akorát přidá pár nových zón a zbytek světa bude dál úplně mrtvý, tak to bude stejně o ničem.

Martins911 21.04.2022 14:32

Cataclysm byl nejdražší datadisk takže už kvůli tomu nečekám revamp starého světa možná 1 -2 zóny za expanzi

Lethal 21.04.2022 15:30

Bohužiaľ, tohto sa nedočkáš. Blizzardu zrejme stačí 1 milión predplatiteľov miesto 10.
My čo chceme od WoWka, aby bolo plnohodnotné MMO, neuspejeme. Celé roky dostávame len nové zóny, ale ten svet umiera. A myslím si, že si to veľa ľudí uvedomuje, resp. uvedomovalo a preto to hrá menej ľudí.

A tieto dislajky od mentálnych atlétov si nevšímaj, nedokážu si spojiť 2 a 2.

Plandulcz 22.04.2022 08:19

@Lethal Mentální jsi sám. Kdo chce tak to hraje a bude hrát. Komu se to nelíbí ať si zadek políbí a jde hrát něco jiného.
V dnešní době máte tolik her. Jen si vybrat. Wowko tu bylo s tebou a bude i bez tebe.

PAVEK 22.04.2022 09:12

@Plandulcz A WoW je nějaké nekritizovatelné dogma, okolo kterého se musí pomaloučku potichoučku chodit po špičkách, a nesmí nás ani napadnout se na něj křivě podívat? Něco jiného by měli jít hrát lidé jako ty, lidé, kteří k tomu universu očividně nemají vůbec žádný vztah a nechali by tu hru klidně shnít. Jakmile je u čehokoliv potlačována kritika, je to vždy cesta do pekel, naopak prostřednictvím nějaké reflexe kritiky se může cokoliv zlepšovat, pracovat na sobě, odstraňovat svoje chyby a nedostatky. Pro tebe a tobě podobné je WoW kus zábavového produktu, ničím víc pro vás není. Že ve starém světě řeší důsledky 11 let starého konání Deathwinga, pořád a pořád dokola, a od té doby se vůbec nic nezměnilo, přestože se mezitím odehrávají kosmická dobrodružství v jiných světech, to ti zřejmě přijde úplně v pořádku. O příběh a o universum ti vůbec nejde, jakékoliv nelogičnosti ti jsou jedno. Lethal to vystihnul velmi dobře - "mentální atleti" je naprosto přesné označení těch, kterým přijde v pořádku, že téměř celý Azeroth je časově zamrzlý a řeší se v něm důsledky 11 let staré změny světa a doslova pár metrů vedle se najednou hráč ocitne v "přítomném čase", ve kterém je Cataclysm prehistorií.

Reeki 22.04.2022 11:16

@Plandulcz teď jsi mu to nandal kide, tvůj argument rozliceneho dítěte jen potvrzuje co psal a tvou frustraci nad stavem hry a podobně smyšlejících zavislacich, kteří nedokážou přestat.

Bubákarabský 23.04.2022 06:37

ReekiNo že zrovna ty nadáváš někomu do kida. Když čtu tvé komentáře tak to zrovna dospělostí nezáří. Docela úsměvné :-)

Reeki 23.04.2022 09:55

Bubákarabský být tebou tak mlčím kide, jelikož tvé perly nejsou ani komentovatelne, takové špalky jako máš v hlavě se jen tak nevidí

Lethal 23.04.2022 10:30

@Plandulcz
Ano, WoWko tu bolo so mnou a s ďalšími 10 miliónmi hráčov. Nemyslíš si, že je niekde chyba? Dostávate čo vám dajú, žiadna kritika, len tíško sedíte a čakáte na ďalší konzument bez vlastného uvažovania. Toto je príklad konzumnej spoločnosti.

Pre mňa bol Warcraft silné miesto, kde som trávil hodiny času s kamarátmi, z nich to už nikto nehrá, ja už tiež nie. Z klasického dobrodružstva sme dostali intergalaktické predstavenie Danusera, ktoré strácalo zmysel. Vymyslené retcony, ktoré narušili pôvodný príbeh, len preto lebo si zmysel vlastný príbeh do sveta, ktorý mal už predtým svoje pravidlá.

Dragonflight sa konečne vrátil na Azeroth + hráči zrejme nebudú najväčší králi Azerothu. Konečne sa navrátil talentový strom, takže hráči už nebudú viazaní na 1 build - 1 spec. Na druhej strane, z toho čo ukázali, nové zóny nevyzerajú nejako oslnivo, teda oproti takému Legion a aj samotná rasa Dracthyr tiež nevyzerá dobre. Pravdupovediac, vyzerá dosť lacno. A toto je môj subjektívny názor, za ktorý tu budem aj tak Vami zlynčovaní, pretože sa nezhoduje s tým vašim (konzumným).

Bubákarabský 23.04.2022 13:14

@Reeki
To chce klid.....kide.

PAVEK 23.04.2022 18:09

Bubákarabský A co takhle zkusit k tomu napsat něco věcného?

Zakys 20.04.2022 19:42

No, takže...
Za mně celkem pěkné překvapení co se týče nového cinematiku. Je to zase něčím výjimečné a jak už tady někdo psal, nemusí si tam zásadně vždycky všichni dávat do držky! A hlavě je to nový začátek něčeho dalšího...Pohoda!
Hlavní plus vidím v tom, že už se konečně vrátíme na Azeroth a rovnou za drakama! Perfektní uvítání a určitě i velká změna z minulého datadisku, kdy už se mi zdálo, že se z WoW stává pomalu nějaká Sci-fi předimenzovaná vesmírná Start-Trek hra Aspoň teda já jsem to tak cítil
Co se týče nového UI rozhraní další perfektní věc do hry, která už to potřebovala jako sůl! No a když jsem viděl ten nově překopaný talentový strom? Wau!
Samozřejmě nikdy nebývá nic dokonalé a tak držím Blizzardu palce ať si napraví zase svou dobrou reputaci a ať to stojí za to!

Těším se!!! )

Reeki 20.04.2022 11:04

Cinematiky blizzu mely vzdy neco, cim si me dokazal ziskat, tohle nema nic z toho co jsem vidal, pripada mi to jako takova upoutavka na dalsi ohlasenou tuctovku MMO (mimochodem inspirovanou nejspise avatarem), ktera ma vyjit a nikoli hra, ktera kdysi byla kralem sveho zanru, no je videt ze blizzard je nutno brat jako sedy podprumer a tohle bude prvni expanze, kterou si jiz neporidim. Kral je jiz definitivne mrtev.

Lockdaar 21.04.2022 08:59

Já vím, že je to pro některý už kolik let taková tradice vydávat každou expanzi podobný prohlášení a tak nějak jsme si na to za tu dobu už zvykli, ale jen to z časovýho hlediska furt nějak neodpovídá skutečnosti, jelikož jestli si dobře pamatuju tak to mělo už definitivně umřít s MoP, když tam přišli “kung-fu pandy”, ale místo toho ten pohřeb furt přesouváte a plánujete do každý další expanze… ^^

Reeki 21.04.2022 20:49

@Lockdaar ale ja nerikam, ze wowko skonci, jen ze je davno prekonano a ten pocet platicich hracu coz je dnes cca 1 mega, bude jen klesat a tento zalostny stav se jiz urcite nezlepsi. Proto je kral jiz mrtev.

Lockdaar 21.04.2022 22:55

@Reeki to je asi relativní a dle toho jak se na to kdo dívá - podobná věc se říkala i v BFA o Shadowlands (nehledě teď na stav) a paradoxně SL pak trhnul rekord v prodeji a stal se tehdy tou nejrychleji prodávanou expanzí v historii… samozřejmě se ale vše uvidí, až ten DF vyjde a jak bude ve finále vypadat a do toho je ještě asi dlouhá doba, nicméně hodnotit z jednoho zhlédnutí cinematicu hned celou expanzi, která ještě nemá možná ani nějakou pořádnou alpha verzi, když v podstatě kromě těch pár základních věcí ještě nic pořádně ani nevíme, mi přijde obecně celkem dost hloupý

Martins911 22.04.2022 10:07

@Lockdaar lidi tenhle cinematic budou hejtovat z prostého důvodu ten wow efekt je až někde na konci ( s tím jak přiletí alextrasza), místo toho aby byl někde v úvodu. Fakt je že jsem si sám v úvodu myslel že to je na jinou hru.

seanito 20.04.2022 07:14

Ty jo. Tak tohle bude první cinematic ze světa Warcraft, který mi stačilo vidět jedinkrát. Nuda, nuda, nuda. Neříkám, že je v každém cinematicu nutné bojovat na život a na smrt, ale čekal jsem od ducha datadisku mnohem víc. Možná bylo na čase z vesmírných superepických bitev přistát zpátky "nohama na zemi", a vrátit Azerothu jeho dávné zašlé kouzlo. Těšil jsem se na revamp Lordaeronu (kdo jiný než Alexstrazsa by mohla spálit blight), svůj update by zasloužil i Quel'thalas se Silvermoonem, mohli jsme mít Dalaran zpět v Hillsbradu, vyléčené Plaguelands, pokračující ozelenění Barrens, pomocí Elune renewal Teldrassilu případně přesun hlavního města Night elfů pod Mount Hyjal, zkrátka žijící svět Azerothu, jehož velká část herních obyvatel už je znuděná neustálým expandováním do nových zón, přidáváním nových (hero) class/ras/speců. Stačilo se jen malinko vrátit ke kořenům a dát hráčům opět pocit nového (a přitom dobře známého) dobrodružství. A draci, jakkoliv jsem rád, že ani na ně lore nezapomíná, na tenhle úkol zdaleka nestačí.

degenwow 20.04.2022 09:47

jenže tohle není finální cinematic nýbrž announce (oznamovací - dávající na vědomí).

Neiroc 20.04.2022 20:05

Ako vsechno fajn co pises ale doba je dnes jina. To nezmenis, a to ze oni se nedavaji smerem ktery by se ti libil hned neznamena ze to musi byt propadak. Kdyz chces classicu, je tam wow classic nebo burning crusade nebo tento rok Wotlk.

Lethal 19.04.2022 22:21

Možno som čudný, ale mne to staré UI bude chýbať. Vždy si ho budem spájať s Warcraftom.

Lethal 19.04.2022 22:26

A ešte jedna vec, po ktorej som naozaj túžil, bol revamp starého sveta. Toho sa zrejme nedočkáme a to je škoda. Zväčšuje sa nám ten svet, ale tak nejak sa mi zdá, že je čím ďalej menší a menší. Chcem pocitovať z Azerothu, že žije. Nieže je stále v Cataclysm. :/

Bubákarabský 19.04.2022 19:46

Trailer jako vždy parádní.
Těším se na novou hratelnou rasu.
Jsem zvědaví na ty talenty a UI
Pecka pro ty blázny s mountama. I když mě také bude lákat vytvořit si vlastního :-)

Reeki 20.04.2022 11:07

Jestli ti tohle pripada jako paradni trailer, tak si zkus pustit neco z TBC a Wotlk dokonce i nenavideny BfA mel vsechny cinematiky lepsi, nez tohle nudne avatarovske nicnerikajici video.

Hromovapest 21.04.2022 01:08

@Reeki To že se jiným líbí je špatně?Trailer není vůbec špatný.
Všem se nezavděčí. Třeba mě to nové UI co jsem viděl zrovna 2x nenadchlo. Ale dokud nezahraju nebudu to hejtovat.

Bonox 19.04.2022 19:45

Eeee, co to mělo být za cinematic? Já vím, že je v módě teď všechno od Blizzu hejtovat, ale tohle byl suverénně nejhorší cinematic. Když to porovnám s Wotlk, Legion, BfA i Pandy, tak tohle je fakt jenom...meh

degenwow 20.04.2022 09:48

jó, člověk chce aby vše bylo furt stejné ... časy se mění.

Martins911 19.04.2022 18:31

I když jsme toho zase tolik nedostali naději mi to dává už jenom to že si konečně řekli že to ui je naprd

Galifry 19.04.2022 19:08

Hlavně talent system, konečně.

Martins911 20.04.2022 05:45

@Galifry já jsem teda ty první roky na ty talenty taky nadával ale pak mi to už bylo jedno on se stejně každý koukne na guide a udělá to podle toho kde jsem zkoušel tak to byli pvp talenty. Ale podle mě toho ukázali fakt minimum nebo řekli když to srovnán oproti ostatním datadiskům.

Galifry 20.04.2022 08:16

@Martins911 tak protože už se na předcházejících datadiscích dávno pracovalo. Teď teprve dodelavaji Sl a DF je ve fázi v podstatě konceptu.

degenwow 20.04.2022 09:49

@Galifry přesně, ten talent systém kdy máš nejprve strom na classu a zároven strom na tvoji specializaci je podle mě dost masakr

Lockdaar 20.04.2022 10:39

@Martins911 je celkem fajn, že sice teď dostaneme nový talent strom na "starém principu", kde si konečně budeme moct zase vytouženě naklikávat talent pointy s novým lvlem, ale nejvtipnější na tom asi bude, že si stejně většina lidí otevře pak wowhead a pojede ty talenty podle nejlepšího buildu (vzorce) pro konkrétní věc (pvp, pve, raidy atd.) jako už kolikrát v minulosti u předešlých expanzí - doteď si ještě pamatuju, jak tehdy v BC některý guildy zaměřený na high-end pve kontrolovali při přihlášce k nim do guildy, jak máte poskládaný talenty, respektive jestli je máte přesně poskládaný podle nejlepšího vzorce pro pve na vaši classu. Nějakou unikátnost že budete mít možnost zcela vlastního buildu bych v tom asi nehledal, kterou se lidi oháněli tehdy u talent systémů z vanilly/BC nebo wotlk - sice reálně si můžete samozřejmě naklikat co chcete, v čemž ta unikátnost určitě je, ale otázka je k čemu vám to bude, když s tím vlastním buildem nebudete třeba točit nejlepší možný DPS v raidech nebo s ním nic nevydržíte v pvp jako s jiným, který na to bude přímo dělaný/uzpůsobený?
Nicméně nutno říct, že takhle ty 2 talent stromy vypadají pozoruhodně, bude zajímavý vidět, jak to bude pak fungovat a jak se s tím bude hrát až to vyjde.

Martins911 20.04.2022 12:43

@Lockdaar za mě jak jsem psal ty talenty to je vlastně to nejmenší spíš jsem zvědav z nové classy taky to konečně vypadá na smysluplné změny v profesích asi toho bude více ale jak psal galifry vypadá to na velmi velmi early verzi

Lockdaar 20.04.2022 15:13

@Martins911 na tu classu jsem taky zvědavý, je to ale bohužel pak další přítěž pro balanc, sice chápu, že to vše dobře tématicky ladí s tou expanzí, ale class je ve wow řekl bych více než dostatek - a asi si to zřejmě už moc dobře uvědomuje i dev class tým, proto nejspíš má ten Evoker jenom 2 specializace a ne 3 jako ostatní classy. S každou další classou se to bohužel zákonitě stává těžší a horší na balanc, na který permanentně skoro každý nadává, ale další novou rasu/classu by paradoxně zase hodně lidí chtělo a asi si zároveň moc neuvědomují, co vše to pak obnáší a jaké to má pak dopady na gameplay... a je asi jedno, jestli se o to stará tým o 5 lidech nebo třeba o 30, z principu to tak vždycky vychází že čím víc věcí tam je, tím je s tím větší a často i těžší práce, zvláště jestli ta classa má být aspoň trochu komplexnější a propracovaná

Galifry 20.04.2022 17:53

@Martins911 Před tím jsem nenapsal celou myšlenku. Ono až tak nezáleží na formě talentů jako takové, ale hlavně na tom, že budou tvořit specy. Nebude žádný nesmyslný systém borrowed power, který se musí každý datadisk balancovat a ladit znovu a zabírá to čas. A tohle se samozřejmě bude lépe dělat než s tou současnou formou o pár talentech. Papírově je to podle mě mnohem lepší, uvidíme jaké bude provedení.

Co se Evokera týče, tak ten mě teda nechal úplně chladným. Jsem ale zvědav jak se wowkaři budou tvářit na ten playstyle, protože mám pocit, že to bude fungovat podobně jako v TESU. No a pokud někoho kdo je zvyklý na WoW od TESA něco odradí, tak je to ten "combat system" a playstyle. Ostatně i ta rasa vypadá dost jako Argoniani v Elder Scrolls.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet