Herec z Game of Thrones má tetování se Sylvanas

http://media.wowfan.cz/uploaded/wowfan-news4aaa
Určitě mezi našimi čtenáři nenajdeme nikoho, kdo by neznal populární knižní a televizní sérii Game of Thrones. Oblíbenou postavu trochu "jednoduššího" Hodora v ní hraje více než dva metry vysoký Kristian Nairn, který ale patří i mezi velké fanoušky World of Warcraft. Herec před pár týdny na svém Twitter účtu zveřejnil zbrusu nové tetování, které zdobí jeho ruku. A není na něm nikdo jiný než nám dobře známá Banshee Queen Sylvanas Windrunner. I samotní zaměstnanci Blizzardu spravující Warcraft Twitter účet to kvitovali s velkým uznáním.
V seriálu tetování sice bude určitě zakryté, takže se Sylvanas v Game of Thrones neobjeví, ale my všichni už si to budeme navždycky při pohledu na Hodora pamatovat, že?

Naposledy upravil/a Bellatrix 23.05.2015 v 17:40:46.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Deathkroman 26.05.2015 17:53

N!ghtmare
hehe. Tato konverzace mě baví. Nicméně souhlasím s tím, že Sylvanas dělá pekla, rozšiřuje území vražděním civilistů a pácháním genocid. Jenže já, jako věrný Forsaken s tím plně souhlasím a Sylvanas fandím. Je to můj hrdina, má královna! Vede nás správnou cestou nemrtvých tak, jak si to všichni přejeme. Naše řady se rozšiřují s tím, jak vy ubozí smrtelníci jeden za druhým umíráte v bolestech a vaše utrpení nám způsobuje euforii. Jednoho dne snad vyvraždíme celý Eastern Kingdoms a pak Vás, mrzké zdechliny oživíme a uděláme si z vás naše vraždící poskoky! SLÁVA SYLVANAS! THIS IS THE HOUR OF THE FORSAKEN!!!
http://prntscr.com/79mmr4

N!ghtmare 26.05.2015 03:21

hehe. Tato konverzace mě baví. Nicméně souhlasím s tím, že Sylvanas dělá pekla, rozšiřuje území vražděním civilistů a pácháním genocid. Jenže já, jako věrný Forsaken s tím plně souhlasím a Sylvanas fandím. Je to můj hrdina, má královna! Vede nás správnou cestou nemrtvých tak, jak si to všichni přejeme. Naše řady se rozšiřují s tím, jak vy ubozí smrtelníci jeden za druhým umíráte v bolestech a vaše utrpení nám způsobuje euforii. Jednoho dne snad vyvraždíme celý Eastern Kingdoms a pak Vás, mrzké zdechliny oživíme a uděláme si z vás naše vraždící poskoky! SLÁVA SYLVANAS! THIS IS THE HOUR OF THE FORSAKEN!!!

Deathkroman 24.05.2015 19:24

Barnold
O ano bojovali všetci ved nemali na výber Forsaken ich chceli všetkých vyvraždit alebo zotročiť. A rád by som vedel ako proti nim bojovali deti. Ktoré Forsaken chceli vyvraždiť tiež je to tam výslovne povedané. Takže nie toto nebola vojna ale GENOCÍDA. A pokiaľ viem nárok niekoho na podu koni ked zomrie. Forsaken chceli povodne spachat masovu samovraždu potom čo sa pomstia Arthasovi ale nespravili to. Miesto toho sa z nich stalo to isté čo nenávideli pohroma. A zo Sylvanas sa stal len další Arthas.
Děti worgenů => (po vyspění) brutální worgeni.. Osobně bych nebyl proti, worgeni jsou divoká rasa a je naprosto jasný, že když mohou bojovat bez zbraní pouze svou silou, tak budou bojovat všichni, takové totální nasazení, takže forsakens neměli na výběr, jestli proti nim bojovat chtějí nebo ne.. Jinak Sylvanas především bojuje o přežití její rasy, proto ty Valkýry, proto aby udrželi její rasu chytrých a svobodně myslících nemrtvých naživu protože jiná možnost než oživovat padlé humany není.. a pokud s lidmi vedou válku a zabijou někoho znich a oživěj, tak zprvu sice bojuje po jejich boku slepě ale později se mu vrátí myšlenky ze starého života a mají na výběr. Bojovat a žít jako Forsaken nebo naposledy zemřít.

Barnold 23.05.2015 14:45

Deathkroman
Ano Američani Německé civilisty nezabíjely, teda aspoň ne ty co nebyli zfanatizovaní a s pancéřovkou nevlítly na tank.. Jenže v Gilneasu každý obyvatel bojoval proti nemrtvým.. Každej byl worgen a každej zabíjel jak mohl, v takovém případě je ajsné, že bojovat se musí proti všem, co tě chtějí připravit o život.Jinak původní Forsakens jsou oživení lidé a h. elfové z dob nadvlády Arthase. Forsakens většinou vedou právě tito nemrtvý, a za to, že jsou nemrtvý může Arthas, tak jako co mají dělat? Kdysi byli obyvateli Lordaeronu a právoplatně mají nárok na tato území, jako možná jediní dědici těchto Lordaeronských zemí, která tam zbyla. Teda jestli nepočítáme fanatiky ze Scarletu.. Rozhodně mají na Lordaeron větší nárok, než kdokoliv jiný. Pokud nepočítám možný nástupce na trůn z královské rodiny, ale jejich existence je rozporuplná.. Jak jsem říkal, Gilneasané bojovali všichni, proto nevidim důvod proč je také všechny nepozabíjet, když chtějí zabít mě??..
O ano bojovali všetci ved nemali na výber Forsaken ich chceli všetkých vyvraždit alebo zotročiť. A rád by som vedel ako proti nim bojovali deti. Ktoré Forsaken chceli vyvraždiť tiež je to tam výslovne povedané. Takže nie toto nebola vojna ale GENOCÍDA. A pokiaľ viem nárok niekoho na podu koni ked zomrie. Forsaken chceli povodne spachat masovu samovraždu potom čo sa pomstia Arthasovi ale nespravili to. Miesto toho sa z nich stalo to isté čo nenávideli pohroma. A zo Sylvanas sa stal len další Arthas.

Deathkroman 23.05.2015 12:09

Barnold
Ona nejde cez mrtvoli ona vraždí každého koho si uzmyslý alebo len trošku stojí v jej ceste. A dobýja aj krajiny na ktoré Forsaken vôbec nemajú narok ako Arathi.A dobýjať a páchať Genocídu je rozdiel. A spýtam sa ta takto maš pocit že Američania vyvraždili všetkých nemeckých civilistov ?! Maš ten pocit ?! Dokonca ani soviety to neurobili aj ked neboli ani ktovie ako jemný. Sylvanas použila pohromu za tým účelom aby vyvraždila všetko živé v Gilnease vrátene civilistov a detí a keby nezasiahli noční elfovia tak by jej to pravdepodobne vyšlo. A maš snad pocit že to že aj niektoré krajiny v našom svete sa uchýlili ku Genocíde ju to robí prípustnou ?!
Ano Američani Německé civilisty nezabíjely, teda aspoň ne ty co nebyli zfanatizovaní a s pancéřovkou nevlítly na tank.. Jenže v Gilneasu každý obyvatel bojoval proti nemrtvým.. Každej byl worgen a každej zabíjel jak mohl, v takovém případě je ajsné, že bojovat se musí proti všem, co tě chtějí připravit o život.Jinak původní Forsakens jsou oživení lidé a h. elfové z dob nadvlády Arthase. Forsakens většinou vedou právě tito nemrtvý, a za to, že jsou nemrtvý může Arthas, tak jako co mají dělat? Kdysi byli obyvateli Lordaeronu a právoplatně mají nárok na tato území, jako možná jediní dědici těchto Lordaeronských zemí, která tam zbyla. Teda jestli nepočítáme fanatiky ze Scarletu.. Rozhodně mají na Lordaeron větší nárok, než kdokoliv jiný. Pokud nepočítám možný nástupce na trůn z královské rodiny, ale jejich existence je rozporuplná.. Jak jsem říkal, Gilneasané bojovali všichni, proto nevidim důvod proč je také všechny nepozabíjet, když chtějí zabít mě??..

Barnold 22.05.2015 19:28

Muradin
To že někdo vraždí neznamená, že je to Hitler.Teoreticky nárok na Arathi mají jelikož jsou to oživení lidé a možná i Arathi.A nevím kde bereš tyhle pravidla správného webu, ale nic takového tahle zajímavost z této stránky nedělá.
Nie ale to že niekto systematicky vyvražďuje všetkých živých ano. A o ano to že zavraždili ľudí z Arathi a potom ich ožili to im dáva úplne legitímny nárok na toto územie. Vola sa to tu wowfan ak sa nemýlim čo toto má z wow ?! V najlepšom prípade to má nejaký súvis s Hordou. Nič to ale nemení na fakte že to fakt úbohý pokus o článok.

Muradin 22.05.2015 19:18

Barnold
Ona nejde cez mrtvoli ona vraždí každého koho si uzmyslý alebo len trošku stojí v jej ceste. A dobýja aj krajiny na ktoré Forsaken vôbec nemajú narok ako Arathi.A dobýjať a páchať Genocídu je rozdiel. A spýtam sa ta takto maš pocit že Američania vyvraždili všetkých nemeckých civilistov ?! Maš ten pocit ?! Dokonca ani soviety to neurobili aj ked neboli ani ktovie ako jemný. Sylvanas použila pohromu za tým účelom aby vyvraždila všetko živé v Gilnease vrátene civilistov a detí a keby nezasiahli noční elfovia tak by jej to pravdepodobne vyšlo. A maš snad pocit že to že aj niektoré krajiny v našom svete sa uchýlili ku Genocíde ju to robí prípustnou ?!A súhlasim Sylvanas Arthasa nahradila takže je rovnako zlá ak nie horšia ako on.Nie takéto hlúposti tu nepatria. Jeden chlap sa nechal tetovať. A ten chlap nemá spoločné s wow absolútne nič okrem toho že ho hrá. Takže nie tento članok je len realizácia jedného autora ktorí ma rád GOT ale sem to nepatrí lebo potom aj tento web je len odpad.
To že někdo vraždí neznamená, že je to Hitler.Teoreticky nárok na Arathi mají jelikož jsou to oživení lidé a možná i Arathi.A nevím kde bereš tyhle pravidla správného webu, ale nic takového tahle zajímavost z této stránky nedělá.

Barnold 22.05.2015 18:30

Deathkroman
Masové vraždy? Pokud to bereš z pohledu, že Sylvanas v úmyslu dobýt Lordaeron šla přes mrtvoly a zabíjela své nepřátele, tak je to to samé, jak kdyby jsi řekl, že USA dělaly masové vraždy v Evropě když cestou do Berlína poráželi Nacisty..Genocida: A co by jsi chtěl dělat na dobytém území? uděla tam poraženým rezervaci a hola, tady si žijte?Rozšiřování území není rozhodně pádný argument, proč ji přiřazovat k Hitlerovy.. Území si rozšiřovali i v naši historii Francouzi, Angličani, Rusové, Američani, češi a mnoho dalších národů, to samé ve Warcraftu, ale tak to je snad logický..Sylvanas Arthase nahradila leda jako nový nejmocnější vládce nemrtvých na Azerothu..Jinak Wowfan je snad o celé komunitě WoWka a nevidím důvod proč by tyhle zprávy sem nepatřili?? Je to celkem zajímavé, že i takovéto osobnosti propadli síle Warcraftu
Ona nejde cez mrtvoli ona vraždí každého koho si uzmyslý alebo len trošku stojí v jej ceste. A dobýja aj krajiny na ktoré Forsaken vôbec nemajú narok ako Arathi.A dobýjať a páchať Genocídu je rozdiel. A spýtam sa ta takto maš pocit že Američania vyvraždili všetkých nemeckých civilistov ?! Maš ten pocit ?! Dokonca ani soviety to neurobili aj ked neboli ani ktovie ako jemný. Sylvanas použila pohromu za tým účelom aby vyvraždila všetko živé v Gilnease vrátene civilistov a detí a keby nezasiahli noční elfovia tak by jej to pravdepodobne vyšlo. A maš snad pocit že to že aj niektoré krajiny v našom svete sa uchýlili ku Genocíde ju to robí prípustnou ?!A súhlasim Sylvanas Arthasa nahradila takže je rovnako zlá ak nie horšia ako on.Nie takéto hlúposti tu nepatria. Jeden chlap sa nechal tetovať. A ten chlap nemá spoločné s wow absolútne nič okrem toho že ho hrá. Takže nie tento članok je len realizácia jedného autora ktorí ma rád GOT ale sem to nepatrí lebo potom aj tento web je len odpad.

Deathkroman 22.05.2015 17:46

Barnold
Mno tak pozri me sa na to: masové vraždy, pokus o Genocídu v Gilneasi, neustále rozširovanie teritória. Majú toho do cela veľa spoločného. A kedže tu už nie je Arthas Sylvanas ho úplne nahradila.Napríklad článok o Orgrimovi bol zaujímavý. A aj na Blizzardwatch majú mnoho zaujímavých článkov mohli by teda jeden preložiť. A nie priniesť novinku o tom že sa nejaký típek nechal tetovať. Co to ma spoločné z wow ?! Z lore alebo gameplejom absolútne nič je to odpad. Ktorý na takúto stránku nepatrí. A pokiaľ autor chce písat o GOT tak nech to napíše na gamesofthronesfan.cz a nie na wowfan.cz
Masové vraždy? Pokud to bereš z pohledu, že Sylvanas v úmyslu dobýt Lordaeron šla přes mrtvoly a zabíjela své nepřátele, tak je to to samé, jak kdyby jsi řekl, že USA dělaly masové vraždy v Evropě když cestou do Berlína poráželi Nacisty..Genocida: A co by jsi chtěl dělat na dobytém území? uděla tam poraženým rezervaci a hola, tady si žijte?Rozšiřování území není rozhodně pádný argument, proč ji přiřazovat k Hitlerovy.. Území si rozšiřovali i v naši historii Francouzi, Angličani, Rusové, Američani, češi a mnoho dalších národů, to samé ve Warcraftu, ale tak to je snad logický..Sylvanas Arthase nahradila leda jako nový nejmocnější vládce nemrtvých na Azerothu..Jinak Wowfan je snad o celé komunitě WoWka a nevidím důvod proč by tyhle zprávy sem nepatřili?? Je to celkem zajímavé, že i takovéto osobnosti propadli síle Warcraftu

Barnold 22.05.2015 16:27

Muradin
Moc teda nechápu tu paralelu s Hitlerem. Moc podobní si teda nejsou.A co je na tom špatného ? Třeba mě to docela potešilo, že si to někdo nechá udělat. Mě se to libí a je to docela dobrá zajímavost. Když není nic lepšího tak jako proč ne?
Mno tak pozri me sa na to: masové vraždy, pokus o Genocídu v Gilneasi, neustále rozširovanie teritória. Majú toho do cela veľa spoločného. A kedže tu už nie je Arthas Sylvanas ho úplne nahradila.Napríklad článok o Orgrimovi bol zaujímavý. A aj na Blizzardwatch majú mnoho zaujímavých článkov mohli by teda jeden preložiť. A nie priniesť novinku o tom že sa nejaký típek nechal tetovať. Co to ma spoločné z wow ?! Z lore alebo gameplejom absolútne nič je to odpad. Ktorý na takúto stránku nepatrí. A pokiaľ autor chce písat o GOT tak nech to napíše na gamesofthronesfan.cz a nie na wowfan.cz

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet