Jaký byl původní koncept pro tuto zónu?
Azshara pro nás vždy byla pustinou, co se týče obsahu, takže náš plán byl zkrátka všechny nevyužité prostory zaplnit. Vzali jsme některé questy, které do se do této doby rozprostírali na několika zónách zároveň a přesunuli jsme je pouze a jen do Azshary. Tahle zóna postrádala úkoly už odjakživa, takže tohle byl přirozeně jeden z prvních úkolů, který jsme si zadali.
Když už jsme probírali naše celkové cíle v Kalimdoru, silně jsme se začali soustředit na to, kdy, kde a jak se goblini začlení do plnění questů na kontinentu. Uvědomili jsme si, že 4 z 6 ras Hordy posíláme do stejné oblasti, kde si odbudou levely v rozmezí 10 až 20 – Severní Barrens. Poté jsme se tedy rozhodli přetvořit Azsharu a udělat z ní alternativní zónu na levelování v rozmezí 10 až 20 pro hráče Hordy. Vedle toho tuto oblast využijeme jako základnu goblinů.
A když už se do něčeho zapletou i goblini, věci začnou tak nějak vybuchovat.
Kdo tedy bude tuhle zónu využívat (jaké levely a frakce)?
Azshara je vytvořena pro levelování od 10 až po 20 level pro hráče Hordy. Goblini budou nasměrováni do této oblasti, jelikož se zde bude jejich příběh dále vyvíjet. Orkové, Trolové a Taureni si budou moci vybrat mezi Azsharou a Severním Barrens podle jejich osobní volby. (Nápověda: Vyber si Azsharu!)
Aniž byste vyzradili něco podstatného, o čem je hlavní příběhová linie v této oblasti? Jak se změnila od původního návrhu?
Garrosh Hellscream, který nedávno nabyl titulu Warchief, se připravuje na válku, která by zajistila Hordě kontrolu nad celým Kalimdorem. Goblini z Bilgewater Cartelu, se sídlem v Bilgewater Harbor, jsou do konfliktu zapojeni tím, že konstruují válečné stroje a zbraně a staví masivní námořní přístav nedaleko od Orgrimmaru. Night Elfové tomu samozřejmě jen tak nečině nepřihlížejí. Plánují tohoto nezvaného hosta otevřeně vyzvat a při troše štěstí se jim podaří zmařit jakýkoliv bojový konflikt, který by mohl vést až hluboko od jejich lesů.
Vedle toho se Bilgewater Cartel snaží řádně zviditelnit v pravém goblinském stylu. A jak se to dá nejlépe udělat? Přetvarováním Bay of Storms na obrovitý symbol Hordy! Vedle tajné laboratoře tu bude postavena raketová dráha a když už se bavíme o goblinech, tak „pleasure palace“ s vlastním golfovým hřištěm je jen další samozřejmostí.
Hráči rychle přijdou na to, že ze staré Azshary zbylo jen velice málo. Hydraxian Waterlords se odstěhovali, Azuregos kamsi zmizel, Xylemova věž stále stojí, nicméně sám Xylem narazil na něco, co ho rychle dohnalo k šílenství. A zatím co jsou další nezkušení dobrodruzi sežráni místními monstry obřích rozměrů, goblini vyvinuli jisté metody, díky kterým mohou z této nepříjemné okolnosti, samozřejmě, profitovat.
Jak změnila krajinu Azshary neúprosná expanze Orgrimmaru?
Orgrimmar má nyní novou obří bránu vedoucí do Azshary. Kaňon, kterým se stezka k bráně vine, nabídne hráči krátkou ukázku válečných strojů, které byly sestrojeni pod taktovkou goblinů. Zbytek oblasti se také nese ve duchu destrukce. Uprostřed Azshary se nachází nový Bilgewater Harbor, který bude fungovat jako námořní přístav pro celou Orgrimmarskou flotilu. Odsud budou vyplouvat lodě a zeppeliny, aby splnili Garroshovy mise za lepší budoucnost Kalimdoru.
Co udělali goblini z Bilgewater Cartelu, nynější spojenci Hordy, pro přetvoření Azshary k obrazu svému (nebo Trade Prince Gallywixe)?
Letmý pohled na nedávné změny v krajině odhalí, jak moc jsou goblini oddáni Hordě. Azshara je nyní oblastí s největším počtem změn v celém Azerothu! Ať už je to přetvoření terénu k podpoření náboru do řad Hordy, přesunutí celé hory k drancování nerostných surovin nebo fackování Trade Prince na nedalekém útesu, není pochyb o tom, kdo obléká Azshaře kalhoty v těchto dnech.
Co si myslíte, že je nejzajímavější (nejvíce vzrušující) přírůstek do oblasti?
No, máme tu super inteligentní raptory, strašidelný buldozer, gobliní komando ujíždějící na cracku, hon na Azuregose, šílený čaroděj s nespočtem učňů, jízda na kryse, parašuting z vybuchující věže...
Co když prostě řekneme, že nejzajímavější novinkou v Azshaře je celá oblast?
Již dříve jste se zmínili, že Azuregos zmizel, ale teď je loven. Co se tam krucinál děje?
Kupodivu, Azuregos zmizel a zdá se, že nikdo neví, kam odletěl. Poté, co šla kolem poslední skupina krvežíznivých dobrodruhů kvůli úkolu na tvorbu nyní již opravdu nepoužitelného toulce, byl prostě... zkrátka byl pryč. V Bilgewater Harbor se šeptá o tom, že někdo zaplatí za užitečné informace o tom, kde se nachází.
Co Vás vedlo k přetvoření oblasti do této podoby?
Chtěli jsme zachovat původní paletu barev jako je tomu dnes, i za cenu toho, že jsme museli přepracovat Azsharu od základu. Návrháři začali tím, že vytvořili několik neuvěřitelných památek zahrnující obrovský kanón, který je vrcholem nového města, dále pak Mount Rushmore, kde se Goblini budou moci vyřádit podle svých choutek. Poté level designéři přetvořili prostředí, doslova hýbali s horami a vybudovali kolosální raketovou dráhu kolem celé Azshary. Poté jsme pracovali na doplnění nové scenérie přidáním neobvyklých úkolů vhodných pro unikátní a šílenou kapitalistickou kulturu Bilgewater Cartel.
Co pro Vás bylo nejobtížnější při implantování těchto změn?
Nepoužívali jsme naší novou fázovací technologii, abychom nevyhodili úplně všechno do povětří. Tím jsme si to tak poměrně ztížili.
Co by měli hráči udělat nebo vidět jako první?
Hráči by měli začít nejlépe na začátku, poblíž zadní brány Orgrimmaru a poté se nechat vést questovou linií. Budete vedeni krásnou a pohodlnou jízdou úžasu. Nebo pokud jste netrpělivý typ, jeďte rovnou do Bilgewater Harbor, udělejte si procházku městem a dejte si nějaký oběd v místní chatrči, kde servírují korýše.
Takže, poslední otázka. Bilgewater Harbor: velké přístavní město nebo největší přístavní město?
Od základu jako skromný "city in a box" až po úchvatnou metropoli jaká je dnes, Bilgewater Harbor zapadá mezi mýty a legendy. Alespoň tohle říká brožurka.
Velitelé Orků by mohli něco namítat. Není to tak jednoduché udržet kázeň ve městě, ve kterém nejsou zákony, kde každý hřích, který si představíte je dostupný za hrstku stříbrných.
Děkuji Craigu a Dave za Váš čas, kdy jste si s námi sedli a mluvili o práci, kterou jste odvedli na Azshaře jako epické levelovací oblasti ve World of Warcraft: Cataclysm!
>>Pokračovat do galerie Azshary<<Naposledy upravil/a Wrent 20.11.2010 v 12:01:39.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Dejvik 13.03.2011 11:02
Taky se mi to nelíbí... už to moc přehání s mluvícím raptorem, silnicema a golfovym hřištěm. Možná se v příštím datadisku dočkáme dopadu jaderné hlavice na Stormwind...
InirdinEventis 03.09.2010 14:28
InirdinEventis 01.09.2010 12:59
Tak toto je fakt hardcore! Můžu se zeptat a co bude mít aliance když horda má u hlavního města zábavní park???!!!!!
DaveL 20.08.2010 16:36
Patrik774 20.08.2010 16:33
Gratuluju, dostali jste se na twitter warcraftu!(http://twitter.com/Warcraft/status/21668805673)
Radiaw 12.08.2010 16:15
Mě se ten hnus goblinskej taky nelíbí ...
Mondrogar 12.08.2010 15:16
gobliní komando ujíždějící na crackutak jako kvuli tomuhle reroll na gobline :-D
Dremoran 12.08.2010 14:02
DaveL 12.08.2010 13:19
Všechny zóny budou přístupný i když nebudeš mít Catclysm... jen nebudeš mít možnost udělat si Wobliny
Murttagh 12.08.2010 12:48
Nevíte někdo, jestli bude Azshara normálně přístupná i pro hrače, kteří si nekoupí Catalysm?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet