Co uvidíme na gearu:
Stamina - kvůli způsobu, jakým budeme přiřazovat Strength, Agility a Intellect, budou mít hráči, kteří nenosí plate, mnohem více Staminy než dříve. Proto počet životů, který mají hráči s platovým brněním, se přiblíží k číslům ostatních class. Spirit - s Cataclysmem budeme moci najít tento stat pouze v healovacím gearu. Ostatní casteři budou mít jiný systém k regeneraci many, stejně jako elemental shamani a balance druidi, kteří sdílejí gear s healery. Raid buffy, které zvyšují Spirit (jako je Blessing of Kings), budou zvyšovat hlavně Staminu, Strength, Agilitu a Intellect. Chtěli bychom také změnit pravidlo pěti vteřin a jiných nezbytností, které se nacházejí ve stávajícím regeneračním systému. Intellect - bude zvyšovat Spell Power (mnohem více, než předtím). Intellect bude také navyšovat manu méně, než je tomu nyní. Haste - stane se mnohem atraktivnější pro melee classy tím, že umožní obnovu zdrojů jako je energy (energie u rogue) nebo runes (runy u DK) mnohem rychleji. Našim záměrem pro Haste je, aby vám umožnil dělat různé věci mnohem častěji. Block Rating - bude předělán pro lepší využití. Blokované útoky ubírají o 30% méně životů. Block rating vylepšuje šanci vykrýt útok, i když celkový block bude nižší, než je tomu dnes. Parry - už nebude zaručovat 100% úhybnost a nebude zvyšovat rychlost útoku. Přesto, pokud vykryjete útok, bude tento i další zásah pouze za 50% škody (pokud vás ovšem zasáhnou). Jinak řečeno, Dodge zaručuje 100% úhyb před útokem, Parry má šanci vykrýt 50% obsaženého poškození ze dvou útoků a Block snižuje zranění o 30% z prvního útoku. Mastery - tento nový stat dovoluje hráčům stát se lepšími. Bude závislý na vašich talentech a podle toho vám také vylepší staty. O výhodách Mastery si budeme povídat později. Armor - účel Armoru zůstane nezměněn, avšak bude více vybalancován. Přesto bude bonus Armoru mírně klesat. Chceme snížit rozdíly mezi jednotlivými typy armoru, takže by neměl být moc velký rozdíl mezi plate, mail, leather a cloth armorem. Resilience - bude se týkat pouze poškození, které hráč může obdržet a šanci na poškození kritickým zásahem. Nebude to mít žádný vliv na šanci obdržet kritické poškození, mana drain ani jiné efekty. Strength, Agility, Hit Rating, Expertise a Critical Strike Rating - tyto staty neprojdou moc velkou změnou a budou sloužit stejným způsobem, jako tomu je teď, takže počet Hit Ratingu bude určovat šanci na zásah nepřítele na vysokém levelu.Bude odebráno z věcí:
Attack Power - tento stat již nebude nadále součástí většiny itemů jako samostatné hodnoty. Strength a Agility, který budou prezentovány na věcech, budou zaručovat dostatečný přísun Attack Power (obvykle 2 Attack Power za každý bod Strength a Agility), bude však také záležet na jednotlivých classach. Agility bude přidávat menší šanci na Crit než je tomu nyní. Spell Power - je to další stat, který již nebude součástí itemů. Místo toho, jak si můžete všimnou výše, bude zvyšovat Spell Power právě Intellect. Jedna možnost je, že zbraň pro castery bude mít stále Spell Power. Takovéto rozhodnutí bude dělat zbraň mnohem silnější a důležitější, podobně jako je tomu u melee class. Armor Penetration - tento stat již nebude součástí itemů. Přesto bude stále přítomen a to v talentech a abilitách. Shield Block Value - tento stat již nebude součástí itemů. Od doby, kdy block určuje množství obdrženého poškození. Talenty a jiné efekty mohou stále ovlivnit 30% snížení obdrženého poškození.Staty, které budou kompletně odebrány:
MP5 - tento stat bude odebrán ze hry. Holy paladinové a resto shamani budou získávat regeneraci many ze Spiritu. Defense - tento stat bude také odebrán ze hry. Classy, které tankují, nebudou moci dostat kritický poškození právě díky Defensive Stance, Frost Presence, Bear Form nebo použitím Righteous Fury. Spell Ranks - spell ranky přestanou existovat. Všechna kouzla budou mít pouze jeden rank a budou silná podle vašeho levelu. Úrovně, na kterých se můžete naučit nová kouzla, budou změněny, aby vyplnily některé mezery. Weapon Skill - tento stat bude také vymazán ze hry. Classy budou začínat se všemi dostupnými weapon skilly, které mohou používat.Co byste měli ještě vědět:
Combat Ratings - u všech ratingů bude mnohem těžší dosáhnout tzv. "capu". Nepřátele bude proto těžší zasáhnout nebo jim uštědřit kritický úder podobně, jako je mob na 83 levelu těžší, než stejný mob na 80 levelu. Reforging - i když tyto změny mají před sebou ještě dlouhou cestu, aby se staly mnohem atraktivnější, chápeme, že občas někteří chtějí více Haste ratingu nebo Crit ratingu než Hitu. V Cataclysmu chceme dát hráčům šanci, zvolit si vlastní cestu, a proto si budou moci "přepsat" některé staty. Budete moci změnit si jeden stat za 50% jiného statu. Přesto některé změny nebudou povoleny (např. přehodit Staminu na Strength). Gems - budeme také měnit některé barvy gemů, kvůli těmto změnám. Například gem, který přidává hit bude modrý (nyní je žlutý). Více informací uvedeme později.Naposledy upravil/a Snake Plisken 16.04.2010 v 07:46:36.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
mortusdelivek 09.02.2011 17:32
Ummmm..nevim prijde mi to nelogicky kdyz mage ma mit podobne HP jako warrior.. je to prece jenom clothak a ma vydrzet min jak warr.. (stejne tak ten armor ) cata nehraju tak nevim jak to je,soudim jenom dle toho co ctu
KysaJUnior 30.10.2010 05:20
To wowko Jde jenom dolu !! Delají to jenom rpo lamy uz ... Za chvili to budou hrát jenom 10 lety decka.... Abliti meli enchát jak byly ...
Obyx 15.09.2010 11:17
Rozhodně to bude zajímavý
Asterix 08.09.2010 09:09
Ahoj, tak jen chci říct ze odebirani statu v cata neberu jako zjednodusovani hry ale jako prijemne zprehledneni. jak uz tu psali jini k cemu sou dva staty na regen many atd. atd.Pokud vím tak pro healery je to dost potřeba, stejně tak pro Spell DPS. Tím že zlikvidovali spell tak to způsobí u většiny spellerů obrovský nárust many.PS: Jsem pro s ostatní kteří si myslí že Cataclysm je nejvíc Fail ze všech Datadisků. Odebráním plno důležitých statů to totálně po*****. Anti crit, blokování dmge v % ... začínám si myslet že tankový Protect Warr bude Incredible.
Asterix 08.09.2010 08:59
To Riko: Hele pokud vím tak Shaman už je teďkom na Woltku dost přehnaný s tím Lava Burstem. Když si to tak vezmu tak kdyby neudělali na Catacau to co udělali tak by jsi mi dával IK s Lava Buřtem.
Dydy 16.04.2010 01:17
Antibloger: sis asi nezahral 60 wow
Kopytnik 14.03.2010 10:20
To Elador - ja to myslel proti mobum stejne velkym jako sem ja. Kdyby do me jebl tady 30ti metrovej manik tak je ze me omeleta. Ale zase si rikam ze healeri ted budou mit vic prace a nebudou tam stat jak trubky a zistavat XP nic nedelanim.PS: Nic proti healerum ale sam sem healer byl, tak vim o cem mluvim.Jen doufam ze ten SP z intu bude stat za to a doufam ze Water Shield bude regenerovat vice many nez doted.
Radiaw 13.03.2010 16:51
Riko nevim co tu šmelíš, blizzard to ma vymyslený dobře, pokud o tom neviš, o čemž pochybuju, tak vvykrití štítem není jen tak,zvlašt dejme tomu od obouruční sekery. Navic neřešil ybch to takhle když do tebe kope někdo kdo je o 30 metrů větší než ty, tam bych fakt realitu netahal.
GraPe 12.03.2010 14:39
Ten anti-crit me pridapa jako pekna blbost, protoze to bude desne nefer. Kazdej by mel dostavat kriticaky, jako ostatni, bez vyjimek. No doufam ze aspon Lava Burst bude davat krity, kdyz bude na cili Flame Shock. A taky nvm proc by mel block a parry vykrit jen X % dmg. To je taky nesmysl. Prece kdyz v realu neco vykriju stitem nebo zbrani, tak to vykriju uplne. BLIZZARDE, VZPAMATUJ SE.
GraPe 10.03.2010 00:12
hexicek o tom som pocul aj ja... takze myslim ze sa je urcite na co tesita myslim ze tu padol nazor spojenia pribehu a WoW ... prosimta clovece nehladaj za WoW pribeh a hra bude krajsia
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet