Hotfixy z 1. října

  Hotfix    Battle for Azeroth    Alchemy   
Blizzard zdroj

Classy

  • Monk
     
    • Opraven problém, kdy Rising Mists nesprávně healoval i ty cíle, které na sobě neměly monkovu příslušnou HoTku.
       

Island Expeditions

  • Opraveny další problémy, které způsobovaly, že nezískávaly progress do weekly World Questu Azerite for the Horde / Alliance.
     

Azerite Traity

  • Opraven bug, kdy Spiteful Apparitions (Shadow Priest) způsoboval menší damage, než by měl.
  • Opraven bug, který omylem snižoval damage Last Surprise (Unholy Death Knight) o 12 %.
  • Opraven problém, kdy Reorigination Array občas přidával nesprávnou hodnotu daného sekundárního statu.
     

Profese

  • Alchemy
    • Battle Potion of Agility
      • Výroba nyní vyžaduje 10x Siren's Pollen a 8x Riverbud.
         
    • Potion of Rising Death
      • Výroba nyní vyžaduje 8x Sea Stalks a 6x Star Moss.
      • Minimální vzdálenost potřebná proto, aby tento lektvar dosáhl maximálního účinku byla snížena na 20 yd.
         
    • Potion of Bursting Blood
      • Výroba nyní vyžaduje 8x Siren's Pollen a 6x Riverbud.
         

Timewalking

  • End Time
    • Murazondovi a ghúlům v encounter se Sylvanas bylo výrazně sníženo množství životů.
      ​​​​​​​
  • The Stonecore
    ​​​​​​​
    • Gravity Well u bosse High Priestess Azil již nyní nebude způsobovat přehnaný damage.
       

Warfront

  • Opraven problém, kdy se event "Lost Caravan" v alianční verzi Battle for Stromgarde nespawnul.
  • Výzkum "War Resourcer" byl pozměněn. Nyní: "Bude zajištěn přístup zdrojům před začátkem samotné Warfronty, díky čemuž budete moci začít bitvu s 80 Iron (železa) a 20 Wood (dřeva).
     

World Questy

  • "Nez'ara" by se nyní měla správně resetovat, pokud se v jejím okolí nenacházejí žádní nepřátelé.
  • "Running Interference" by se nyní měla správně zresetovat.
     

Battlegroundy

  • Alterac Valley
     
    • ​​​​​​​Nepřátelé by nyní měli mít přísnější scaling.
       
      • Komentář Blizzardu: Pro Battle for Azeroth jsme k NPC aplikovali výraznější scaling, aby je nebylo tak jendoduché porazit. Stejný záměr chceme aplikovat do Alterac Valley, aby NPC v tomto Battlegroundu stále představovala nějakou výzvu i pro hráče s lepším gearem. Tento systém byl v plánu už při launchi, ale objevili jsme bug, který daný scaling ovlivňoval, a aplikovali pro něj příslušný hotfix. Ve stručnosti: Obtížnost NPC by nyní měla být stejná jako při launchi. Dejte nám vědět jaké to je!
        ​​​​​​​
  • Isle of Conquest
    ​​​​​​​
    • Damage Siege Engine a Demolisheru udělovaný hráčům byl výrazně snížen.
      ​​​​​​​
      • Komentář Blizzardu: Mělo by to snížit účinnost Workshopu a výrazně přispět k obraně.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet