Blizzard zdroj
Classy
- Monk
- Opraven problém, kdy Rising Mists nesprávně healoval i ty cíle, které na sobě neměly monkovu příslušnou HoTku.
- Opraven problém, kdy Rising Mists nesprávně healoval i ty cíle, které na sobě neměly monkovu příslušnou HoTku.
Island Expeditions
- Opraveny další problémy, které způsobovaly, že nezískávaly progress do weekly World Questu Azerite for the Horde / Alliance.
Azerite Traity
- Opraven bug, kdy Spiteful Apparitions (Shadow Priest) způsoboval menší damage, než by měl.
- Opraven bug, který omylem snižoval damage Last Surprise (Unholy Death Knight) o 12 %.
- Opraven problém, kdy Reorigination Array občas přidával nesprávnou hodnotu daného sekundárního statu.
Profese
- Alchemy
- Battle Potion of Agility
- Výroba nyní vyžaduje 10x Siren's Pollen a 8x Riverbud.
- Výroba nyní vyžaduje 10x Siren's Pollen a 8x Riverbud.
- Potion of Rising Death
- Výroba nyní vyžaduje 8x Sea Stalks a 6x Star Moss.
- Minimální vzdálenost potřebná proto, aby tento lektvar dosáhl maximálního účinku byla snížena na 20 yd.
- Potion of Bursting Blood
- Výroba nyní vyžaduje 8x Siren's Pollen a 6x Riverbud.
- Výroba nyní vyžaduje 8x Siren's Pollen a 6x Riverbud.
- Battle Potion of Agility
Timewalking
- End Time
- Murazondovi a ghúlům v encounter se Sylvanas bylo výrazně sníženo množství životů.
- Murazondovi a ghúlům v encounter se Sylvanas bylo výrazně sníženo množství životů.
- The Stonecore
- Gravity Well u bosse High Priestess Azil již nyní nebude způsobovat přehnaný damage.
- Gravity Well u bosse High Priestess Azil již nyní nebude způsobovat přehnaný damage.
Warfront
- Opraven problém, kdy se event "Lost Caravan" v alianční verzi Battle for Stromgarde nespawnul.
- Výzkum "War Resourcer" byl pozměněn. Nyní: "Bude zajištěn přístup zdrojům před začátkem samotné Warfronty, díky čemuž budete moci začít bitvu s 80 Iron (železa) a 20 Wood (dřeva).
World Questy
- "Nez'ara" by se nyní měla správně resetovat, pokud se v jejím okolí nenacházejí žádní nepřátelé.
- "Running Interference" by se nyní měla správně zresetovat.
Battlegroundy
- Alterac Valley
- Nepřátelé by nyní měli mít přísnější scaling.
- Komentář Blizzardu: Pro Battle for Azeroth jsme k NPC aplikovali výraznější scaling, aby je nebylo tak jendoduché porazit. Stejný záměr chceme aplikovat do Alterac Valley, aby NPC v tomto Battlegroundu stále představovala nějakou výzvu i pro hráče s lepším gearem. Tento systém byl v plánu už při launchi, ale objevili jsme bug, který daný scaling ovlivňoval, a aplikovali pro něj příslušný hotfix. Ve stručnosti: Obtížnost NPC by nyní měla být stejná jako při launchi. Dejte nám vědět jaké to je!
- Komentář Blizzardu: Pro Battle for Azeroth jsme k NPC aplikovali výraznější scaling, aby je nebylo tak jendoduché porazit. Stejný záměr chceme aplikovat do Alterac Valley, aby NPC v tomto Battlegroundu stále představovala nějakou výzvu i pro hráče s lepším gearem. Tento systém byl v plánu už při launchi, ale objevili jsme bug, který daný scaling ovlivňoval, a aplikovali pro něj příslušný hotfix. Ve stručnosti: Obtížnost NPC by nyní měla být stejná jako při launchi. Dejte nám vědět jaké to je!
- Nepřátelé by nyní měli mít přísnější scaling.
- Isle of Conquest
- Damage Siege Engine a Demolisheru udělovaný hráčům byl výrazně snížen.
- Komentář Blizzardu: Mělo by to snížit účinnost Workshopu a výrazně přispět k obraně.
- Damage Siege Engine a Demolisheru udělovaný hráčům byl výrazně snížen.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet