Patch 3.1 - Secrets of Ulduar - Patch notes

Oficiální patch notes



NOVÉ Tajemství Ulduaru
  • Po objevení Ulduaru ve Strom Peaks, dobrodruhové přicestovali do tohoto města, aby poznali více z jeho záhadné historie. Podrobnější průzkumy odhalily, že magický komplex je doopravdy vězením, postaveným pro pernamentí uvěznění Starého Boha smrti, Yogg-Sarona. Prastará hrůza ale nakazila své strážce, a nyní se pokouší dostat ze svých posledních okovů. Tváří tvář k nebezpečí, který Yogg-Saronův útěk představuje, udělala skupina skupina smrtelníků nezbytné přípravy pro útok na město. Neustále se doplňující legie železných stvoření a ohromné věže u bran města mají ohromnou sílu, ale i pokus se jim podaří dostat přes ně, neznamená to, že zničí také to šílenství schované pod nimi.
NOVÉ Argent Tournament začíná!
  • Síla Pohromy sice stále zaměstnává Azerothské hrdiny, ale Argent Crusade vytvořili základnu Arthasovi za zády. Argent Crusade povolala na severovýchodní pobřeží Icecrown všechny nejtvrdší a nejstatečnější hrdiny Hordy i Aliance, aby se stali součástí Argent Turnaje. Reprezentanti všech hlavních měst od Undercity po Exodar se přemístili do míst turnaje, aby našli šampiony, kteří se postaví nepříteli všeho živého, Králi Lichů.
NOVÉ In Memoriam: Dave Arneson
  • Blizzard Entertainment by chtěl věnovat Tajemství Ulduaru památce Davea Arnesona. jeho smrt nás všechny velmi rozesmutnila. jeho práce, vášeň a tvořivost pomohla dát život celému řádu hry a naše nejpříjemnější vzpomínky na hraní Dungeons & Dragons nás stále inspirují. Dave, děkujeme ti. Budeš nám chybět.
Hlavní
  • NOVÉ Vzhledem ke změnám v talentových stromech, všichni hráči mají své talenty resetnuté. Několik nových kouzel a schopností bylo přidáno vybraným povoláním. Hráči musí navštívit své trenéry, aby získali tyto kouzla.
  • Všichni pozemní mounti nyní umějí plavat aniž by shodili jezdce. Lětající mounti stále shodí jezdce, jakmile vlétnou do vody.
  • NOVÉ Argent Tournament, pernametní herní event, přišel do Icecown. Hráči zajímající se o tuto novinky by měli navštívit Argent Pavilon umístěný na západní straně konání turnaje. Novinka obsahuje:
    • Nové možnosti na získávání reputace s hlavními městy.
    • Nové daily questy, achievementy a tituly.
    • Nové vzácné i epické předměty, tabardy, pety, vlajky, frakční košile a mounty.
    • Souboje na mountech a mnohem více!
  • Hráči levelu 40 můžou nyní navštívit svého trenéra, kde zaplatí jednorázový poplatek a získají tak přístup k dual spec funkci. (1000 goldů)
  • Achievement Brew if tge Year bylo odstraněno z Brewmaster achievementu. Bylo nahrazeno achievementem Brew of the Month.
  • Noblegarden (velikonoce) event byl předělán na jedno-týdení event. Přidáno několik předmětů, úkolů, achievemntů - navíc i meta achievement Noble Gardener, které je nyní součástí achievementu What A Long, Strange Trip It's Been.
  • NOVÉ Pro vložení glyfu již nepotřebujete Lexicon of Power. Stejná pravidla jako pro přepínání mezi specializacemi taletnů paltí i pro vkládání glyfů - nemůže se tak stát v kombatu, v Battlegroundech (mimo Preparation) a v arénách (bez vyjímek).
PvP
  • Arény
    • Enemy Unit Frames: Nová funkce dostupná v arénách, několik možností nastavení
  • Battlegroundy
    • NOVÉ Battleground questy "Concerted Efforts" (Aliance) a "For Great Honor" (Horda) nyní potřebují také Alterac Valey Mark of Honor. Za odměnu dostanete také více honorů.
    • Hráči se budou moci přihlásit do battlegroundu z jakéhokoli místa. NOVÉ Opuštění battlegroundu se vrátíte zpět na místo, ze kterého jste odešli.
    • Seaforium Barrels můžou být nyní vylootovány i na mountovi, jsou vidět z celé lokace a nacházejí se u Central Graveyard.
    • Teleportery můžou být nyní použity i na mountovi a jsou vidět z celé lokace.
    • NOVÉ Alterac Valey
      • Drek'Thar, Vanndar Stormpike, heraldové a warmasteři mají více životů a dávají větší zranění v Alterac Valey verzi pro levely 80.
    • NOVÉ Strand of the Ancients
      • Zabráním Jižního hřbitova automaticky zaberete také Východní a Západní hřbitovy.
  • NOVÉ Wintergrasp
    • NOVÉ Všichni hráči, kteří zaútočí na obléhací vozidlo, z toho budou profitovat, pokud ho zničí.
    • NOVÉ Daily questy "Slay Them All" (Horda) a "No Mercy for the Merciless" (Alliance) mají nyní snížený počet na PvP zabití hráčů z 20 na 10. NPC bránící hrad a dolní věže se počítají také.
    • NOVÉ Počet NPC bránících hrad byl zvýšen.
    • Siege Enginy mají nyní Steam Pressure místo energie.
    • Siege Enginy mají nyní Steam Rush schopnost z Ulduaru.
    • Jižní Siege Továrny mohou být nyní obsazeny.
    • NOVÉ Čas mezi jednotlivými bitvami se uloží i pokud server spadne. Pokud server spadne při bitvě, po opětovném nahození začne bitva znovu.
    • NOVÉ Věže v jižním Wintergraspu mají nyní více kanónů.
Rasy - Hlavní
  • NOVÉ Command (Ork) - Použije se i na Shamanské pety, a nyní správně na Death Knightské pety.
  • Gift of the Naaru (Dreanei) - Heal změněn na instatní vyléčení sebe sama, namísto vyléčení za určitý čas.
  • Stoneform (Dwarf) - Už vás neudělá imunní na jedy, nákazy a krvácení na 8 sekund. Místo toho Stoneform tyto efekty z vás odstraní. Cooldown snížen ze 3 na 2 minuty.
Povolání - Hlavní
  • Hysteria, Tricks of the Trade, Enrage, Wrecking Crew, Death Wish, Arcane Power, Owlkin Frenzy, Beast Within, a Avenging Wrath bonusy ke zranění se už nekombinují.
  • Všechna povolání nyní získají o 25% více z Armor Penetration.
  • Shamani, Paladini, Druidi a Death Knighti nyní získají o 30% melee haste z haste rating.
  • NOVÉ Velikost regenerace many, kterou dával Spirit a Intellect snížena o 40%, ale talenty, které vylepšovali regeneraci při kouzlení byly posíleny. Ve výsledku tak zůstane vaše regenerace při kouzlení stejná, ale sníží se ta mimo kouzlení.
  • NOVÉ Pravidla pro zrušení zraněním Fear, Psychic Scream, Hex, Intimidating Shout a Turn Evil byla trochu snížena.
  • NOVÉ Shamanovi Fire Elementálové a Spirit Wolfové, mágovi Water Elementálové a Mirror Image a Druidovi Treanti získali schopnost vyhýbat se aoe zraněním, podobně jako mají peti hunterů a warlocků.
  • NOVÉ Všechny Taunt efekty nyní sdílejí stejnou návratovost. Navíc, Taunt efekty od petů a od jiných povolání než od Death Knightů, Druidů, Paladinů a Warriorů byly nastaveny tak, že na boss se stane imuním na tento efekt, pokud už je aktivní jiný taunt od DK, warra, druida nebo palacha.
Death Knight
  • NOVÉ Anti-magic Shell - Maximum zranění, které může štít absorbovat je nyní limitováno 100% Death Knightovými životy.
  • Zranění Blood Boilu zvýšeno, když Pestilence již nezpůsobouje zranění.
  • Blood Boil nyní dává zranění i nenakaženým cílům a nakaženým způsobuje ještě speciální zranění. Byl zmenšen radius kouzla.
  • Blood Plague: Bez talentů trvá 15 sekund.
  • Death Pact: Tento heal nemá šanci na critical.
  • Death Strike: Léčící efekt snížen o 20%.
  • Frost Fever: Bez talentů trvá 15 sekund.
  • Frost Presence: Nyní dává 5% redukci zranění místo 15% redukci magického zranění.
  • Pestilence nedává žádné zranění a má pouze jeden rank.
  • Plague Strike a Blood Plague už neodstraňují HoTky. Zranění Plague Strike bylo o něco zvýšeno.
  • Raise Ally má nyní cooldown delší než 15 minut a už nemůže být použito v arénách.
  • Raise Dead: Trvání sníženo na 60 sekund a cooldown snížen na 3 minuty. Cooldown se spustí až poté, co pet umře místo poté, co je pet vyvolán.
  • Rune of Cinderglacier se nyní spustí každou minutu místo 5% šance.
  • NOVÉ Rune of the Fallen Crusader - Toto vylepšení zbraně nyní přidává pouze 15% strength, ale jeho šance na spuštění je dvojnásobná.
  • NOVÉ Rune of Razorice nyní ovlivňuje pouze Frost zranění, ale stakuje se až na 10%.
  • Strangulate už nezpůsobuje zranění a má pouze 1 rank.
  • Talenty
    • Blood
      • Abomination's Might: Tento efekt nyní může být způsoben také Death Strikem.
      • Blade Barrier: Nyní dává 1/2/3/4/5% redukci zranění místo 2/4/6/8/10% parry.
      • Blood Aura: Nahrazeno Improved Blood Presence. Dovolí Death Knightovi udržení si Blood Presence léčicího efektu v jakékoli jiné Presence, a zvyšuje obdržené healy v Blood Presence.
      • Blood-Gorged nyní dává armor penetration místo expertise.
      • NOVÉ Bloody Strikes - bonus, který tento talent dává k Blood Boil snížen na 10/20/30%.
      • Bloodworms nyní léčí více.
      • NOVÉ Dancing Rune Weapon: Zranění tohoto peta sníženo o 50%, ale cooldown snížen na 90 sekund. Rychlost útoku zvýšena ze 2.0 na 3.5.
      • Scent of Blood se nyní spustí na každém dodge, parry a když dostane DK zranění - vnitřní cooldown snížen z 20 na 10 sekund.
      • Sudden Doom nyní spustí Death Coil zdarma, už není potřeba kliat na tlačítko. Počet ranků snížen na 3.
      • Nový talent: Improved Death Strike. zvyšuje zranění Death Striku o 10/20%.
      • Might of Mograine: Už nepostihuje Obligerate.
      • Spell Deflection: Talent zvýšen na 15/30/45% redukci zranění.
      • Vampiric Blood: Cooldown zvýšen na 2 minuty.
      • Will of the Necropolis: Schopnost má nyní skrytýy 15ti sekundový cooldown.
      • NOVÉ Hysteria: Nyní způsobí, že cíl ztratí životy, místo toho, že dostane zranění.
    • Frost
      • Tyto talenty se přesunuly do Frost stromu: Runic Power Mastery, Glacier Rot, Killing Machine, Chilblains, a Endless Winter.
      • NOVÉ Black Ice: Tento talent nyní dává 2/4/6/8/10% bonus ke zranění Frost a Shadow.
      • NOVÉ Blood of the North: Nyní také zvyšuje zranění Frost Striku o 3/6/9/12/15%.
      • NOVÉ Chillblains: Nyní 15/30/50% debuff na rychlost. Už nelze dispellnout.
      • Frost Aura: Nahrazeno Improved Frost Presence. Dovolí Death Knightovi využívat bonusu k životům od Frost Presence v jakékoli jiné Presence a sníží magické zranění ve Frost Presence.
      • Glacier Rot: Třetí část přidána, a bonus ke zranění zvýšena na 7/13/20%.
      • Howling Blast: Vyměnilo si pozice s Hungering Cold, a bonus ke zranění způsobený Frost Fever snížen ze 100% na 50%.
      • Icy Talons: Nová ikona.
      • NOVÉ Improved Icy Touch - nyní zvyšuje zranění Icy Touch o 5/10/15%.
      • Lichborne: Už nevylepšuje vaší šanci, že se do vás netrefí. Nyní dává sprácně imunity a zruší všechny efekty, na které vám Lichborne dává imunitu.
      • NOVÉ Rime: Když se tento talent spustí, resetne také cooldown na Howling Blast.
      • NOVÉ Runic Power Mastery snížen na 2 ranky (15/30%) a byl přesunut do rádku 1.
      • NOVÉ Tundra Stalker: Nyní zvyšuje zranění schopností o 3/6/9/12/15%.
      • Unbreakable Armor: Nyní dává redukci zranění místo redukce pouze fyzického zranění. Cooldown zvýšen z 1 na 2 minuty.
    • Unholy
      • Bone Shield: Cooldown zvýšen z 1 na 2 minuty.
      • Desecration: Tento talent má nyní 100% šanci na spuštění. Další body v tomto talentu zvýší bonus k zranění a vylepší kořeny napísto zvyšování šance.
      • Nový talent: Ghoul Frenzy: Dává 25% melee haste vašemu petovi a vyléčí ho za 30% jeho maximálních životů. Stojí jednu Unholy Runu.
      • NOVÉ Impurity: Snížen na 4/8/12/16/20% bonus z attack power.
      • Magic Suppression: Má nyní 3 ranky a redukuje magické zranění o 2/4/6%.
      • Master of Ghouls: Nyní také redukuje cooldown na Raise Dead o 60 sek.
      • Night of the Dead: Předěláno, že nyní dává základní redukci cooldownů k Raise Dead a Army of the Dead.
      • Reaping: Nyní se spouští při Blood Striku a Pestilence, místo Blood Strike a Blood Boil.
      • Shadow of Death: Talent odstraněn.
      • Outbreak: Zvyšuje zranění Plague Strike o 15/30/45% a Scourge Strike o 10/20/30%.
      • Scourge Strike: zranění zvýšeno.
      • Unholy Aura: Nahrazeno Improved Unholy Presence. Dovolí Death Knightovi udržení si zrychlujícího efektu z Unholy Presence v jakékoli Presence, a zvýši regeneraci run v Unholy Presence.
      • Unholy Blight a Gargoyle si vyměnili místa. Gargoyle je nyní nový Unholy 51 talent.
      • Vicious Strikes: Už nepostihuje Death Strike.
Druid
  • Lifebloom: U všech ranků zdvojnásobena cena many. Když se Lifebloom spustí nebo je odstraněno, vrátí se půlka many a léčící efekt se zvýší podle počtu aplikací.
  • Abolish Poison: Nyní tiká každé 3 sek, místo 2. Nyní trvá 12 sek, místo 8.
  • Maim: Tato schopnost se nyní považuje za stun, a sdílí kategorii s ostatními stuny. Už nemá šanci, že s cíle spadne při zranění. Trvání sníženo na 1 sekundu za kombo point.
  • Faerie Fire nyní snižuje armor o 5% a trvá 5 minut (v PvP 40 sekund). Feral typ má zvyšený bonus ke zranění.
  • Innervate: Už nestojí manu.
  • Savage Defence: Pokud máte Dire Bear Form, naučíte se na levelu 40. Když dá druid melee critical, získá fyzický štít, který se rovná 25% jeho attack poweru. Příští zásah se zredukuje o hodnotu štítu a vždy štít odstraní. Funguje pouze v Bear Formě.
  • Starfall: Cooldown snížen na 90 sekund.
  • NOVÉ Pounce: Už nesdílí návratovost s ostatními stuny, ale sdílí ji s Cheap Shot (Rogue).
  • NOVÉ Swipe: medvědí forma této schopnsti už nemá potřebu na zaměření cíle a zasáhne cíl za druidem i po stranách.
  • Talenty
    • Balance
      • Owlkin Frenzy je nyní považováno za Enrage efekt. Nyní se také nespustí při zásahu kouzlem.
      • Celestial Focus předělán. Nepřátelé nyní ruší kouzlení vašeho Starfire, Hibernate a Hurricane o 23/46/70% méně a talent zvyšuje vaše spell haste o 1/2/3%.
      • Eclipse: Bonus ke Wrath, který získáte pomocí Starfire zvýšen na 30% bonusového zranění.
      • Insect Swarm: Nyní získává více bonusů ze spellpower.
      • Mark of the Wild a Gift of the Wild můžete kouzlit v Moonkin formě.
      • Nature's Grace předěláno. Všechny spell criticaly mají 33/66/100% šanci, že dostanete Blessing of Nature, což zvyšuje vaší rychlost kouzlení o 20% na 3 sekundy.
      • NOVÉ Typhoon - Nyní způsobí na 3 sekundy daze.
    • Feral
      • Heart of the Wild: Stamina bonus změněn na 2/4/6/8/10%.
      • Predatory Strikes: Tento talent již nefuguje v Moonkin formě.
      • Nový Talent: Primal Gore: Přidá k periodickému zranění z Rake, Lacerate a Rip schopnost na critical.
      • Savage Roar je nyní považován za Enrage efekt a zvyšuje fyzické zranění o 30% namísto zvyšování attack poweru.
      • Survival of the Fittest: Bonusový armor snížen na 11/22/33% místo 22/44/66%.
      • NOVÉ Rend and Tear - Critical bonus pro Ferocious Bite snížen na 5/10/15/20/25%.
    • Restoration
      • Living Seed: Tento talent nyní počítá s jakýmkoli léčením (i s overhealingem)
      • Improved Mark of the Wild: Nyní také zvyšuje všechny vaše atributy o 1/2%.
      • Intensity: Nyní dává 17/33/50% mana regenerace při kouzlení.
      • Nový Talent: Improved Barkskin: Zvyšuje redukci zranění, kterou dává Barkskin o 5/10% a zvyšuje vaše resistance na Dispel o dalších 30/60% pokud na sobě máte Barkskin.
      • Replenish: Tento talent je přejmenován na "Revitalize" a nyní také pracuje s Wild Growth.
      • NOVÉ Tree of Life: Nyní můžete použít Nature's Grasp a Thorns i v této formě. Navíc sleva z ceny na hotky z tohoto talenty je nyní funkční i když fruid není v této formě. Cena many je nyní podobná ceně za Travel Form.
      • Improwed Regrowth: Přejmenováno na Nature's Bounty. Zvyšuje critical šanci Regrowth a Nourish o 5/10/15/20/25%.
Hunter
  • Náboje: Všechny typy nábojů a šípů se nyní stakují po 1000. Žádné toulce už nedávají haste. 15% ranged haste je nyní vloženo do Autoshot.
  • Aspect of the Pack nyní funguje na celý raid, radius zvýšen ze 30 na 40 yardů.
  • Call Stabled Pet: Tato nová schopnost dovolí hunterovi přístup do své stáje i na dálku. 30 minut cooldown.
  • Cunning, Ferocity a Tenacity peti mají nyní všichni +5% zranění, +5% armor a +5% zdraví. To by mělo udělat více druhů petů životaschopnými, když byly přidány další talenty aby se rozeznaly petovi schopnosti založené na jeho specializaci.
  • Disengage: Cooldown zvýšen o 5 sek.
  • Frost Trap: Pokud je cíl, který spustí Frost Trap imunní na její efekt, Frost Trap plošný efekt se nespustí.
  • Peti nyní zdědí více spell hit od huntera. Peti s magickými útoky by neměli chtít od hráče schánění ještě dalšího hit rating.
  • Viper Sting předělán: Otráví cíl, vysává 4% many za 8 sekund (až do 8% maximální many) a přidává hunterovi 300% vysáté many.
  • Talenty
    • Beast Mastery
      • Improved Aspect of the Hawk má nyní magický efekt.
      • Animal Handler: Už nesnižuje cooldown Master's Call, ale prodlužuje efekt tohoto kouzla o 3/6 sekund.
    • Marksmanship
      • Piercing Shots předěláno: Critical vaších Aimed, Steady a Chimera Shots způsobí, že terč bude krvácet za 10/20/30% zranění střely po 8 sec.
      • Ranged Weapon Specialization: Nyní pouze 3 části, 1/3/5%.
      • Wild Quiver: Šance zvýšena na 4/8/12% z 4/7/10%. Zranění zvýšeno z 50% autoshotu, na 80%.
      • Chimera Shot: Cena many snížena z 16% na 12%.
      • Concussive Barrage předěláno na 2 části. Nyní způsobuje, že vaše Multi-Shot a Chimera shot mají 50/100% šanci na zmatení cíle (daze) na 4 sekundy.
      • Effiency: Zvýšeno na 3/6/9/12/15%.
      • Rapid Recuperation předěláno. Získáte 2/4% many každé 3 sekundy, když máte zaplý Rapid Fire a získáte 1/2% many každé 2 sekundy, když máte Rapid Killing.
      • Silencing Shot: Nemá global cooldown.
    • Survival
      • Entrapment předěláno. Když se vaše Frost, Immolation, Explosive nebo Snake Trap spustí, polapíte všechny postižené terče, čímž jim zabráníte chodit na 2/4/6 sekund.
      • Explosive Shot: Základní zranění sníženo o 10%. Počítání podle attack poweru sníženo o 12.5%.
      • Hunting Party: Sníženo na 3 části, nyní zvyšuje vaší Agility o 1/2/3%.
      • Lock and Load předěláno: Nyní máte 33/66/100% šanci, když chytnete cíl s Freezing Trap, Freezing Arrow nebo Frost Trap a 2/4/6% šanci, když dáte periodické zranění s Immolation Trap nebo s Black Arrow, že vaše následující 2 Arcane Shoty nebo Explosive Shoty nebudou mít cooldown, nebudou stát manu a nebudou potřebovat náboj. Má to nyní kouzelný efekt a zvuk.
      • Nový Talent: Black Arrow: Vystřelí Black Arrow na cíl, zvýší všechno vaše zranění na tento cíl o 6% a dává periodické shadow zranění za 15 sekund. 30 sec. cooldown.
      • T.N.T. předěláno: zvyšuje zranění vaší Explosive Shot, Explosive Trap a Immolation Trap o 2/4/6%.
      • Trap Mastery: Tento talent přesunut do řádku 2, místo řádku 9.
      • Trap Mastery, Resourcefullness a T.N.T. nyní všechny postihují BLack Arrow.
      • Trvání Wyvern Sting zvýšeno z 12 sec na 30 sec. PvP trvání sníženo z 10 sec na 6 sec.
  • Pets
    • Bullheaded nyní přidává 20% redukci zranění na 12 sekund navíc k nynějšímu efektu odstraňujícímu CC.
    • Cornered: Redukce critů, když je tato abilita aktivní byla zvýšena.
    • Feeding Frenzy zvýšeno na 8/16% zranění místo 6/12%.
    • Furious Howl (vlci) se nyní stakuje s Battle Shout a s Blessing of Might, jenže funguje pouze na vlka a huntera. Jeho efekt a cooldown byl zdvojnásoben, takže má stejný účiněk, ale nemůžete ho mít zaplý neustále.
    • Gorillas mají nyní novou schopnost, Pummel, který funguje jako ten warriorský a má jeden rank.
    • Grace of the Mantis a Roar of Sacrifice se nyní můžou naučit i Cunning peti.
    • NOVÉ Great Resistance zvýšena na 5/10/15% redukci magických zranění.
    • Nový Talent: Shark Attack: Tento nový talent s dvěma části je dostupný pro Ferocity pety. Zvyšuje zranění peta.
    • Nový Talent: Silverback: Tento nový talent s dvěma části je dostupný pro Tenacity pety. Léčí to peta, když použije Growl.
    • Nový Talent: Wild Hunt: Tento nový talent s dvěma části je dostupný pro všechny tři 3 pet stromy. Zvyšuje staminu a attack power zděděný po hunterovi.
    • Roar of Recovery cooldown snížen na 3 min, místo 6 min.
    • Roar of Sacrifice může být použit pouze na huntera.
    • Stampede (rhino) nyní působí pouze na jeden cíl, ale přidává 25% krvácející zranění (nestakuje se s Mangle atd.) navíc k jeho odkopnutí.
    • Thunderstomp už není pouze schopnost goril a je nyní dostupná pro všechny Tenacity pety. Nyní má pouze jeden rank.
    • Želvy a krabi se nyní vyskytují v Eversongu a v Ghostlands, kvůli zpřístupnění Blood Elf hunterům Tenacity pety.
Mage
  • Arcane Blast stakující se efekt se už nebere jako Magic a nemůže být odstraněn.
  • Mage Armor - Nyní přidá 50% mana regenerace při kouzlení.
  • Mirror Image: Duplikáty už nekouzlí Polymorph
  • NOVÉ Molten Armor: Šance na critical je nyní zvýšena o procena z mágova spiritu.
  • Talenty
    • Arcane
      • Arcane Meditation: Nyní přidá 17/33/50% mana regenerace při kouzlení.
    • Fire
      • Pyromaniac: Nyní přidá 17/33/50% mana regenerace při kouzlení.
      • Ignite: Zranění z tohoto talentu nejsou postižena žádnými dalšími talentovými úpravami, které pracují s procenty.
      • Improved Scorch: S každým Scorchem zvyšuje šanci na critical o 1% místo 2%.
    • Frost
      • Improved Water Elemental: Přejmenováno na Enduring Winter. Místo Vodního elementála zvyšuje regeneraci many partě a kouzlení Frostboltu má nyní 33/66/100% šanci na spuštění Replenishment až pro 10 lidí v raidu.
      • Winter's Chill: S každým Winter's Chill zvyšuje šanci na critical o 1% místo 2%.
Paladin
  • Aury nyní zůstanou i po smrti.
  • Blessing of Kings se nyní dá naučit na levelu 20. Odstraněno z talent stromů.
  • Divine Plea může být opět dispellnuto.
  • Exorcism: Může být nyní použito na jakýkoli cíl a má 100% šanci na critical proti Nemrtvým a Démonům.
  • Hand of Sacrifice: Zranění přeneseno touto schopností je nyní omezeno paladinovými životy.
  • Forbearance sníženo na 2 minutové trvání.
  • NOVÉ Seal of Blood / Seal of the Martyr - Zranění způsobeno těmito sealy bylo zvýšeno, ale zranění jejich Judgementů sníženo. Nyní je to asi jako 60% zranění ze sealu a 40% z judgementu.
  • NOVÉ Shield of Righteousness - Základní zranení zvýšeno o 40%.
  • Sacred Shield: Může být pouze na jednom cíli najednou.
  • Spiritual Attunement: Odstraněno od trenérů. Nyní je dostupné hluboko v Protection stromě - 2 části - 5/10%.
  • Talenty
    • Holy
      • Improved Concentration Aura: Resistance na Silence a Interrupt efekty, které tento talent dává jsou nyní aktivní s každou aurou, ne pouze s Concentration Aura.
      • Aura Mastery: Nyní dá všem, co na sobě mají Concentration Auru imunitu na interrupt a silence a zvyšuje efektivitu ostatních aur o 100%. Trvá 10 sekund, 2 minuty cooldown.
      • Blessed Hands: Snižuje cenu many Hand of Freedom, Sacrifice a Salvation o 15/30% a zvyšuje efektivitu Hand of Salvation o 50/100% a Hand of Sacrifice o 5/10%. Přesunuto do řádku 4.
      • Enlightened Judgements: Už nezvyšuje dosah Judgement of Justice. Přesunuto do řádku 10.
      • Infusion of Light: Nyná zvyšuje critical šanci vašeho dalšího Holy Light o 10/20% namísto snižování doby kouzlení. Přesunuto do řádku 10.
      • Judgements of the Pure přesunuty do řádku 9.
      • Pure of Heart: Nyní snižuje trvání všech prokletí, nákaz a jedů o 15/30%.
      • Purifying Power: Snižuje cooldowny Exorcism a Holy Wrath o 17/33% namísto zvyšovaání critical šance.
      • Sacred Cleansing přesunuto do řádku 8.
    • Protection
      • Ardent Defender: Sníženo na 3 části 10/20/30%.
      • Avenger's Shield: základní zranění zvýšeno o 30%.
      • Blessing of Sanctuary: Nyní dává pouze manu při dodge/parry/block. Navíc nefunguje s rage a energy u druidů.
      • Divine Guardian: Nyní zvyšuje efektivitu Divine Sacrifice o dalších 5/10% a zvyšuje trvání Sacred Shield o 50/100% a absorbnutý počet zranění o 10/20%.
      • Nový talent: Divine Sacrifice: Způsobí, že všichni členové raidu postižení jednou z paladinových aur přenesou 30% svých zranění na paladina (Maximálně 150% paladinových hp). Trvá 10 sekund, cooldown 2 minuty.
      • Guarded by the Light: Nyní udělá Divine Plea o 50/100% těžší na dispell.
      • Improved Hammer of Justice: Síženo na dvě části, redukce cooldownu o 10/20 sekund.
      • Holy Shield: Základní zranění zvýšeno o 30%.
      • Judgements of the Just: Nyní také redukuje cooldown Hammer of Justice o 10/20 sekund a zvyšuje trvání Seal of Justice stunu o 0.5/1 sekundu.
      • One-Handed Weapon Specialization: Sníženo na 3 části 4/7/10%.
      • Shield of the Templat: Už nezvyšuje zranění vašeho Holy Shield, Avenger's Shield a Shield of Righteousness. Nyní dává 33/66/100 šanci na silence při použití Avenger's Shield trvající tři sekundy.
      • Improved Devotion Aura: Bonusové healy, které tento talent dá nyní získáte s jakoukoli aurou, ne pouze s Devotion Aura.
      • Divine Protection: Cooldown snížen na 3 min.
      • Nový Talent Divinity: Talent v řádku 1, zvyšuje healy od vás a na vás o 1/2/3/4/5%
      • Sacred Duty rank 1 nyní zvyšuje staminu o 4%.
    • Retribution
      • Benediction nyní postihuje Hand of Reckoning.
      • Divine Purpose: Přesunuto na pozici Improved Retribution Aury.
      • NOVÉ Divine Storm: Zranění zvýšeno
      • Fanaticism snížen na 3 části - 6/12/18% bonus a 10/20/30% redukce threatu.
      • Repentance už neresetuje meleer timer.
      • Improved Retribution Aura odstraněno.
      • Righteous Vengeance snížen na 3 části - 10/20/30%.
      • Sanctified Retribution: Bonusové zranění přidané tímto talentem je nyní aktivní s jakoukoli aurou, ne pouze s Retribution Aurou.
      • Sanctified Seals: Přejmenováno na Sancity of Battle: Nyní také zvyšuje zranění vašeho Exorcism a Crusader Strike o 5/10/15%.
      • Swift Retribution: Nyní dává haste bonus, když je jakákoli aura aktivní.
Priest
  • Abolish Disease: Nyní odstraní disease každé 3 sekundy, místo 5. Trvání sníženo z 20 sekund na 12.
  • Devouring Plague: Nová ikona.
  • Divine Hymn předěláno. Vyléčí 3 cíle s nejméně životy v partě či raidu za 4960-5280 každé 2 sekundy za 8 sekund a zvyšuje healy na ně o 15% na 8 sekund. Trvá maximálně 12 healů. Channeling kouzlo. Cooldown zvýšen na 6 minut z 5.
  • Divine Spirit se můžete nyní naučit na levelu 31.
  • Holy Nova: Cena many snížena přibližně o 20%.
  • Hymn of Hope: Kouzlo odstraněno. (podle neoficiálních změn bylo do hry opět vráceno)
  • Improved Holy Concentration odstraněno.
  • Hymn of Hope předěláno: Obnoví 3% many třem blízkým cílům z party či raidu, kteří mají nejméně many každé 2 sekundy po 8 sekund a dočasně zvyšuje jejich maximální manu o 20% na 8 sekund. Channeling kouzlo. Cooldown 6 minut, místo 5.
  • Mental Agility, Inner Focus, Shadow Reach, Shadow Focus a Shadow Affinity nyní všechny postihují Psychic Horror.
  • Prayer of Healing: Toto kouzlo nyní léčí partu cíle, už není omezeno pouze na vaší partu.
  • Shadowfiend: Má nyní více životů. Nyní získává 30% priestova spell power. Návratovost many zvýšena ze 4% na 5%. Shadowfiend nyní vrátí manu, když zaútočí, ne když dá zranění. Rychlost pohybu dána na stejnou úroveň s hráči.
  • Talenty
    • Discipline
      • Divine Aegis: Divine Aegis efekty se nyní stakují, ačkoli absorblé zranění nemůže překonat 125*level (cíle). Nyní také počítá s jakýmkoli léčením (i s overhealingem)
      • Improved Divine Spirit odstraněno.
      • Nový talent: Improved Flash Heal: Snižuje cenu many Flash Healu o 5/10/15% a zvyšuje jeho šanci na critical o 4/7/10% na cíle pod 50% životů.
      • Grace: Tento talent už nesnižuje zranění způsobené cíly, ale bylo prodlouženo trvání o 15 sekund a bonus k léčení zvýšen ze 2% na 3%. Tento efekt může být pouze na jednom cíli.
      • Improved Power: Word Fortitude - nyní také zvyšuje staminu o 2/4%.
      • Meditation a Improved Power: Word shield si prohodily pozice.
      • Meditation: Nyní dává 17/33/50% mana regenerace při kouzlení.
      • Mental Agility: Sniženo na 3 části 4/7/10%.
      • Nový Talent: Soul Warding: Snižuje cooldown Power Word: Shield o 4 sec., a redukuje cenu many štítu o 30%.
      • Penance: Zranění zvýšeno přibližně o 30%. Toto kouzlo můžete nyní zakouzlit i na sebe.
      • Power Infusion: Tento efekt má nový grafický efekt a zvuk.
      • Renewed Hope: Tento talent vám nyní také dovolí spuštění Renewed Hope buff na všechny v partě/raidu poté, co zakouzlíte Power Word: Shield. Redukuje zranění o 3%. Trvá 20 sekund.
      • Unbreakable Will: Zvýšeno z 3/6/9/12/15% na 6/12/18/24/30%.
    • Holy
      • NOVÉ Nový talent: Body and Soul - Dvoubodový talent. Když použijete Power Word: Shield, zvýšíte rychlost cíle o 30/60% na 4 sekundy a máte 50/100% šanci na odstranění také jednoho poison efektu po zakouzlení Abolish Disease na sebe.
      • Circle of Healing: Healing zvýšeno přibližně o 40%.
      • Holy Concentration předěláno: Mana regenerace je zvýšena o 16/32/50% na 8 sec poté co dáte crit s Flash Heal, Greater Heal, Binding Heal nebo Renew.
      • Nový Talent: Empowered Renew: Vaše Renew nyní získá dalších 5/10/15% z vašich healing bonusů, a vaše Renew instantě vyléčí cíl za 5/10/15% z celkového efektu.
      • Serendipity předěláno: Když někoho vyléčíte s Binding Heal nebo s Flash Heal, čas na vykouzlení vašeho dalšího Greater Heal nebo Prayer of Healing se sníží o 6/12/20%. Stakuje se 3x, trvá 20 sekund.
      • Test of Faith - Už nezvyšuje critical šanci vašich healů, ale healy na cíle s méně než 50% životy jsou posíleny o 4/8/12%.
    • Shadow
      • Blackout: Odstraněno.
      • Darkness: Talent přesunut z řádku 6 na řádek 1.
      • Dispersion: Nyní odstraní všechny kořenové a zpomalující efekty a udělá vás immune na ně v této formě.
      • Nový Talent: Improved Devouring Plague (Shadow): Zvyšuje periodické zranění vašeho Devouring Plague o 5/10/15%, a když zakouzlíte Devouring Plague způsobíte instantně 5/10/15% z celkového efektu.
      • Mind Melt: Nyní také zvyšuje periodické zranění z criticalů Shadow Word: Pain, Devouring Plague a Vampiric Touch o 3/6.
      • Psychic Horror: Předěláno a má nyní pouze jednu část. Zastražíte cíl, takže se bude klepat strachy po tři sekundy a zahodí své zbraně na 10 sekund (i ranged). 1 minuta cooldown, instant. Fear efekt může být odstraněn ale disarm ne.
      • Improved Spirit Tap: Nyní dává 17/33% mana regenerace při kouzlení.
      • Shadow Affinity: Nyní také způsobuje, že dostanete 5/10/15% ze základní many, když je vaše Shadow Word: Pain nebo Vampiric Touch dispellnuto.
      • Shadowform: Nyní redukuje všechna zranění o 15%, už ne pouze fyzické zranění. Bonus z criticalů odstraněn a nahrazen schopností, že DoTky mohou dávat crity.
      • Silence: Range zvýšen na 30 yardů.
      • Spirit Tap: Nyní dává 83% mana regenerace při kouzlení.
      • Trvání Vampiric Embrace zvýšeno na 5 minut, místo 1 minuty. PvP trvání je nyní 60 sekund. Cooldown odstraněn.
      • Vampiric Touch: Když je dispellnut, dá cíli zranění.
Rogue
  • Shiv: Tato schonost už nemůže dát crit a jed, který dává také nemá crit.
  • Deadly Poison: Počet zranění tohoto jedu generovaného z rogueova attack poweru zvýšeno z 8% za aplikaci na 12%.
  • NOVÉ Deadly Throw - Rychlost střely zvýšena.
  • Instant Poison: Předělána šance na aplikaci. Nyní záleží na rychlosti zbraně.
  • Tricks of the Trade: Začnou hned po prvním útoku.
  • Wound Poison: Předělána šance na aplikaci. Nyní záleží na rychlosti zbraně.
  • Talenty
    • Assassination
      • Hunger For Blood: Už se nestakuje. Bonus ke zranění změnen na 15% pro jednotlivou aplikaci. Potřebuje, aby cíl krvácel. Už neodstanění krvácení z rogua.
      • Master Poisoner: Nyní také zvyšuje bonus na aplikaci Deadly Poison při aktivním Envenom o dalších 15/30/45%.
    • Combat
      • Adrenaline Rush cooldown snížen 3 min.
      • Killing Spree: Nyní také zvyšuje všechna zranění o 20%.
      • Savage Combat vylepšen na 2/4% zvýšení zranění proti otráveným cílům.
      • Lightning Reflexes sníženo na 3 části - 2/4/6% dodge a 4/7/10% melee haste.
    • Subtlety
      • Shadow Dance nyní otevře nový action bar, když je použito.
Shaman
  • Bloodlust/Heroism: Cooldown snížen na 5 minut, ale Sated a Exhausted nyní trvají 10 minut.
  • NOVÉ Earth Elemental Totem - Vyvolaný elementál by nyní měl mít více životů a armor.
  • NOVÉ Fire Elemental Totem - Vyvolaný elementál by měl nyní mít více životů a many, a zranění bylo zvýšeno. Navíc elementálovy kouzla stojí nyní méně many.
  • Flametongue Weapon: Bonusové zranění ze spellpoweru je nyní závislé na rychlosti zbraně. Pomalejší zbraně získají více spellpower.
  • Frostbrande Weapon: Zranění zvýšeno přibližně o 20%.
  • Mana Spring Totem: Totem předělán. Nyní dává stejný efekt jako Blessing of Wisdom celému raidu, ale může se s ním "stakovat".
  • Poison Cleansing Totem a Disease Cleansing Totem se spojily do Cleansing Totem. Cleansing Totem pulsuje každé 3 sec, místo 5.
  • Talenty
    • Enhancement
      • Earthen Power předělán: Váš Earthbind totem má 50/100% šanci také na odstranění všechn kořenových efektů vás a vašich přátel a také, že vás na ně udělá imunní na 5 sekund po každém pulzu.
      • Flurry: Nyní dává 5/10/15/20/25% haste místo 10/15/20/25/30%.
      • Nový talent: Frozen Power: Zvyšuje zranění vašeho Lighting Boltu, Chain Lightingu, Lava Lash a Shocků o 5/10% na cíle postižené Frosbrand útokem a Frost Shock má 50/100% šanci na zmrazení cíle v ledu na 5 sekund, pokud je použit na cíle dále než 15 yardů od vás.
      • Lava Lash má novou ikonu.
      • Spirit Weapons: Nyní snižuje threat o 30%.
      • Stormstrike charge byly zvětšeny o 2, cooldown snížen o 2.
      • Improved Stormstrike předělán: Když použijete Stormstrike, máte 50/100% šanci na okamžité získání 20% vaší základní many.
      • Toughness: Už nezvyšuje váš armor. Místo toho nyní zvyšuje vaší staminu o 2/4/6/8/10%.
      • Unleashed Rage: Snížen na 3 části. Každý bod nyní také zvyšuje vaše Expertise o 3/6/9.
    • Elemental
      • Nový Talent: Booming Echoes - Snižuje cooldown vašeho Flame Shocu a Frost Shocku o 1/2 sec., a zvyšuje přímé zranění těchto schocků o 10/20%.
      • Elemental Mastery předěláno: Když je aktivní, váš další Lighting Bolt, Chain Lighting nebo Lava Burst se stane instantem. Navíc, vaše Fire, Frost a Nature kouzla mají o 15% větší šanci na critical na 15 sekund. Sdílí cooldown s Nature's Swiftness.
      • Elemental Reach: Nyní také zvyšuje dosah vašeho Flame Shocku o 5/10/15 yardů.
      • Lava Flows: Už nezvyšuje dosah vašeho Flame Shocku, ale zvyšuje vaši rychlost kouzlení o 10/20/30% poté co je Flame Shock dispellnut na 6 sekund.
      • Lighting Overload: sníženo na tři části 7/14/20%.
      • Storm, Earth and Fire: Už nezvyšuje dosah vašeho Earth a Wind Shocku, ale nyní také způsobuje, že váš Earthbind Totem má 33/66/100% šanci na kořeny na všechny okolní cíle na 5 sekund poté co je vytvořen.
      • Thunderstrom může být nyní zakouzleno ve stunu.
    • Restoration
      • Ancestral Awakening: Tento talent nyní počítá s vašemi neefektivními healy, místo s těmi efektivními.
      • Ancestral Healing a Healing Grace si vyměnili místa.
      • Mana Tide Totem: Už nestojí manu.
      • Restorative Totems: Nyní má jen 3 části. Zvyšuje efekt vašeho Mana Spring totemu o 7/12/20% a vašeho Healing Stream totemu o 15/30/45%.
      • Cleanse Spirit má novou ikonu.
      • Riptide - Nová ikona.
      • Tidal Force: Nový kouzelný grafický efekt.
Warlock
  • Banish: Má nyní 6 sekund trvání v PvP.
  • Curse of the Elements (Rank 5) : Zvýšeno na 13% spell damage, místo 10%.
  • Curse of Recklessness odstraněno.
  • Curse of Weakness: Nyní také redukuje armor cíle o 5%.
  • Drain Soul: Pokaždé když dá Drain Soul zranění na cíl, který dá XP, je tu šance na vytvoření Soul Shardu.
  • Enslave Demon: Penalizace rychlostí snížena na 10%.
  • Doomguard: Cooldown snížen na 30 minut, místo 60ti minut. Zranění sníženo přibližně o 30% a zdraví sníženo přibližně o 30%.
  • Warloci mají nyní o 10% zvýšený spell hit, když použijí Enslave Demon.
  • Fire Shield (Imp): Tuto schopnost můžete nyní zakouzlit na členy raidu.
  • Soul Shard: Maximální počet v inventáři stanoven na 32.
  • Ritual of Summoning: Vytvoření portálu je nyní instant, sníženo z 5 sekund.
  • Voidwalker: Bonus zdraví na tohoto peta snížen z 60% na 10%.
  • Talents
    • Affliction
      • Eradication předěláno: Když dáte zranění s Corruption, máte 2/4/6% šanci na získání Eradication effect. Tento efekt zvyšuje critical šanci vašho Shadow Boltu o 30%. Každý critical strike sníží šanci o 10%. Trvá 30 sekund.
      • Haunt : Nyní zvyšuje pouze shadow DoT zranění na cíli.
      • Malediction - Už nezvyšuje efekt Curse of the Elements.
      • Pandemic: Talent snížen na jednu část. Nyní dává Corruptionu a Unstable Affliction schopnost critu.
      • Shadow Embrace: Nyní zvyšuje zranění pouze vašich DoTek.
      • Siphon Life: Siphon Life kouzlo odstraněno. Siphon Life nyní způsobí vaše corruption, že vás bude lečit za 40% zranění.
      • Soul Siphon předěláno: Zvyšuje počet vysátých zranění pomocí Drain Life a Drain Soul o dalších 3/6% za každý Affliction efekt na cíli, maximálně 9/18%.
      • Suppression: Nyní zvyšuje spell hit všech kouzel.
      • Unstable Affliction a Immolation mají nyní stejnou kategorii a proto nemůžou být oboje na cíli.
    • Demonology
      • Demonic Empathy odstraněno.
      • Demonic Empowerment: Toto kouzlo má nyní unikátní grafikcý efekt a zvuk.
      • Demonic Sacrifice: Odstraněno.
      • Fel Synergy přesunuto do řádku 1. Už nezvyšuje Intellect, Staminu ani zranění vašeho démona.
      • Improved Enslave Demon odstraněno.
      • Mana Feed: Nyní má pouze jednu část. Přidává 100% návratovost many k vašemu petovi, místo 33/66/100%
      • Master Conjuror: Zvýšeno z 15/30% na 150/300%.
      • Nový Talent: Decimation: Když vás Shadowbolt nebo Incinerate zasáhnou cíl s méně než 35% životů, váš další Soulfire se vykouzlí o 30/60% rychleji a nestojí žádný shard. Trvá 10 sekund.
      • Nový Talent: Nemesis: Snižuje cooldown Demonic Empowerment, Metamorphosis, Soulstone a Fel Domination o 10/20/30%.
    • Destruction
      • Aftermath předěláno: zvyšuje periodické zranění vašeho Immolate o 3/6%, a vaše Conflagrate má 50/100% na zmatení (daze) nepřítele na 5 sekund.
      • Backlash přesunuto do řádku 5 z řádku 7. Nyní potřebuje Intensity.
      • Cataclysm: Redukuje cenu many Destruction kouzel o 4/7/10%. Už nezvyšuje šanci na hit.
      • NOVÉ Chaos Bolt - zranění zvýšeno asi o 15%.
      • Conflagrate: Kouzlo nyní funguje podobně jako Swiftmend, odstraní Immolate nebo Shadowflame efekt na cíli a dá zranění založené na síle odstraněného efektu. Má pouze jeden rank.
      • Improved Immolate: Nyní zvyšuje zranění vašeho Immolate o 10/20/30%.
      • Improved Shadow Bolt: Nyní zvyšuje zranění Shadow Boltu o 1/2/3/4/5%, a způsobuje cíl zranitelný na kouzla, zvyšuje šanci na critical prot tomu terči o 1/2/3/4/5%. Trvá 30 sec.
      • Improved Soul Leech: Nyní má 50/100% šanci na spuštění Replenishment.
      • Molten Core: Přesunuto do Demonology (řádek 8).
      • Nový Talent: Molten Skin: Snižuje všechno zranění o 2/4/6%.
      • Pyroclasm předěláno: Nyní zvyšuje váš shadow a fire spell power o 2/4/6%, když dáte crit se Searing Pain nebo Conflagrate. Trvá 10 sec. Také přesunuto z řádku 5 do řádku 7.
Warrior
  • Charge: Stun nyní trvá 1,5 sekundy.
  • Heroic Throwa - Rychlost střely zrychlena.
  • Battle Stance: nyní zvyšuje armor penetration o 10%.
  • Berserker Stance: Nyní zvyšuje zranění, které dostanete o 5%.
  • Defensive Stance: Snižuje zranění, které dáte o 5% (dříve 10%).
  • Disarm: Nyní disarmne i ranged zbraně.
  • Intimidating Shout: Cooldown snížen na 2 minuty. Shattering Throw: Nová schopnost, naučitelná na levelu 71. Dává stejné zranění jako Heroic Throw, ale také snižuje armor oběti o 20% na 10 sekund. Pokud je cíl imunní, odstraní to tuto imunitu. Stojí 25 rage, použitelné pouze v Battle Stance, 5 minut cooldown.
  • Talenty
    • Arms
      • Blood Frenzy vylepšeno na 2/4% zvýšeného zranění.
      • Deep Wounds: Zranění z tohoto talentu už není upraveno dalšími talenty, které pracují s procenty. Základní zranění zbraně použité v tomto výpočtu se stále těmito efekty mění.
      • Improved Intercept a Weapon Mastery si znovu vyměnily pozice.
      • Nový talent: Juggernaut: Dá warriorovi schopnost na Charge i v combatu.
      • Taste for Blood: spustí se nyní 33/66/100% z času s 6ti sekundovým cooldownem.
      • Unrelenting Assault Nyní také zvyšuje zranění Overpower a Revenge o 10/20% a způsobuje, že Overpower použitý na kouzlící cíl sníží efektivitu všech nefyzických zranění a léčení o 25/50% na 6 sekund.
    • Fury
      • NOVÉ Improved Berserker Stance - Nyní zvyšuje sílu i 4/8/12/16/20%, když jste v Berserker stance.
      • Titan's Grip: Když máte two-hand zbraň v jedné ruce, dáváte o 10% méně zranění.
    • Protection
      • Last Stand: Cooldown snížen na 3 min.
      • NOVÉ Warbringer: Nyní také dovolí Intervene a Intercept, že můžou být použity v jakémkoli postoji.
Všechny informace níže jsou NOVÉ!!

Profese
  • Alchymie
    • Všechny flasky nyní trvají 1 hodinu. Aby se to vyrovnalo, za stejné materiály nyní vyrobíte flasky 2.
    • Blackmouth Oil a Fire Oil už nepotřebují zkumavku.
    • Elixir of Greater Firepower nyní dává spellpower ke všem školám magie.
    • Flasky se nyní stakují po 20ti a jejich ceny u vendorů byly sníženy kvůli snížení poplatků v aukcích.
    • Zvýšen počet životů získaných pomocí Flask of Stoneblood.
    • Northrendské (již vyrobené) flasky byly převedeny na mixtury. Tyto mixtury vytvoří dvě flasky podle dané mixtury. Toto bylo provedeno, aby hráči s již vyrobenými flaskami nepřišli o peníze.
    • The Crazy Alchemist Potion se nyní správně vylepšuje pomocí Alchemist Stone.
    • The Mercurial Stone už není potřeba jako pomůcka alchymistů. Místo toho je to zelená trinketa BoE.
    • Místy můžete v Ulduaru najít speciální alchymistické skříňky. Pouze alchymisti se skillem 425 a více je můžou otevřít.
  • Blacksmithing
    • Přidán nový recept na Titansteel Spellblade, epická dýka pro kouzelníky, dá se naučit u trenérů.
    • Přidány nové recepty pro epický gear, náhodně padají z Ulduar bossů. Tyto recepty se nijak nevážou a můžete s nimi proto obchodovat.
    • Většina receptů pro blacksmithing skilly 1-300 má nyní vylepšené statistiky, aby byla užitečnější.
    • Vylepšení štítu Titanium Plating nyní snižuje trvání disarm efektů o 50% a také zvyšuje vaší hodnotu block.
  • Cooking
    • Nový recept byl přidán k trenérům. Naučí vás, jak dělat Black Jelly, používáním Borean Man 'O War jako ingredienci. Ačkoli to zní nechutně, toto jídlo obnoví více životů a many než jiná jídla.
    • Flint and Tinder už není potřeba pro vytvoření Cooking Fire.
    • Grub nyní prodává Dig Rat Stew recept pro ty, kteří již kdysi splnili quest.
    • Ingredience jako koření a jablka byla odstraněna z většiny cooking receptů.
    • Hráči již nyní nepotřebují splnit Clamlet Surprise úkol, aby se naučili Artisan Cooking. Úkol nyní nabízí unikátní recept. Pokud už jste tento úkol splnili, můžete navštívit Dirgeho Quickcleavea v Gadgetzanu a zdarma se naučit tento recept.
    • Prospector Khazgorm, který se nachází v Bael Modan v jižním Barrens prodává Dig Rat Stew recept pro Alianci.
    • Některé Northrendské recepty nyní dávají delší dobu skill, aby bylo jednoduší dosáhnout skillu 450.
    • Nyní už se nemusíte učit cookingu s knížek, trenéři konečně skončili se čtením a můžou vás cooking naučit také.
  • Enchating
    • Přidány dva nové recepty na vylepšování holí o spell power, dostupné od Vanessa Sellers v Dalaranu.
    • Vysoce zvýšené šance na drop enchating receptů v dungeonech a raidech před WotLK.
    • Několik receptů ve 250-300 skillu bylo předěláno a počet potřebných materiálů byl snížen.
    • Některé enchanty mají nyní levelové omezení. Poznámka: Enchant na předmětech bude neustále, ale hráči z něj nebudou proitovat, dokud nedosáhnout potřebného levelu.
    • Rozhraní Enchatingu nyní správně seřazuje šedivé recepty podle skillu.
  • Engineering
    • Přidán nový Reticulated Armor enchant, který zvyšuje armor na plátových rukavicích.
    • Přidán nový Springy Arachnoweave enchant, který přidává pasivní spellpower navíc k tomu, že udělá z vašeho plášťě padák.
    • Engineeři mohou nyní získat návody na Lil'Smoky a na Pet Bombling z určitých příšer v Gnomeraganu. Opakovatelný quest, který náhodně dával tyto recepty byl odstraněn.
    • Flexweave Underlay nyní dává pasivní agility navíc ke svému normálnímu efektu.
    • Gnomish X-Ray Specs mají nový model.
    • Nitro Boots nyní dává pasivní critical rating navíc k rychlostímu vylepšení.
    • Nitro Boots nyní způsobí, že odhodíte PvP vlajku, pokud je použijete a také vám zabrání vlajku vzít, pokud je efekt aktivní.
  • Fishing
    • Nový (a velmi vžácný) mount se dá nyní chytit v Northrendu.
    • Nové fishing daily úkoly se nyní nachází u Marcia Chase v Dalaranu.
    • Hráči už nyní nemusí splnit Nat Pagle, Angler Extreme quest, aby získali Artisan Fishing. Úkol nyní nabízí speciální modrý prut. Pokud už jste splnili tento quest, můžete zajít za Natem Panglem V Dustwallow Marsh, abyste tento prut dostali.
    • Čas potřebný na chycení ryby byl snížen.
    • Nyní můžete chytat všude, nezáleží na skillu, ale pokud budete chytat v lokacích, kde je potřeba vysoký skill, chytnete pravděpodobně jen bezcenné haraburdí.
    • Nyní můžete rybařit ve Wintergraspu a ryby jsou tam dobré!
    • Už se nemusíte učit fishing z knih, trenéři je konečně dočetli, takže vás to můžou naučit také.
  • Sběratelské profese
    • Toughness, Master of Anatomy a Lifeblood mají nyní levelové omezení: Apprentice (1), Journeyman (1), Expert (10), Artisan (25), Master (40), Grand Master (55).
    • Mining, Herbing a Skinning se vám nyní vždy povede.
  • Herbalism
    • Find Herbs už nenajde Glowcap.
    • Northrendské bylinky mají průměrní více bylinek.
    • Herbalism potřebný na sbírání Tiger Lily snížen na 375.
    • Čas potřebný na sebrání kytky byl snížen.
  • Inscription
    • Ke trenérům byl přidán nový recept na vytvoření modré off handky pro level 70.
    • Ke trenérům byl přidán další nový recept na vytvoření modré off handky pro level 70. Bude padat poblíž Silverbrook.
    • Přidáno asi 50 nových glyfů. Tyto recepty můžete získat z Book of Glyph Mastery, která padá v Northrendu. Při přečtění této knihy získáte jeden z těchto nových receptů.
    • Ikony glyfů byly upraveny, takže jsou tu teď rozdíly mezi povoláními.
    • Hráči se nyní naučí 3 recepty, když poprvé použijí Northrend Inscription Research. Toto se už nestane hráčům, kteří již dříve nějaké recepty objevili (sorry).
  • Jewelcrafting
    • Přidán nový recept na černé diamanty.
    • Přidán recept na Shifting Twilight Opal k dennímu JWC vendorovi.
    • Přidány recepty na modré PvP prsteny a náhrdelníky k Northrendským JWC trenérům.
  • Leatherworking
    • Přidán recept na ombinování Borean Leather Scraps do Borean Leather.
    • Přidány nové recepty na epický gear, padají náhodně z Ulduar bossů. Tyto recepty se nevážou a můžete s nimi obchodovat.
    • Několik low-level předmětů bylo předěláno, aby byly užitečnější.
    • Shadowskin Gloves a Dusky Boots už nepotřebují Shadocat Hide na vytvoření, ale místo toho potřebují stejné množství Shadow Silk. Shadowcat Hides už nelze získat přes Skinning.
  • Mining
    • Northrendské žíly se nyní despawnou po 1 minutě, po vytěžení. Je to kvůli tomu, aby se rychleji respawnly jen částečně vytěžené žíly.
  • Tailoring
    • Přidány nové recepty na epický gear, náhodně padají z bossů v Ulduaru. Tyto recepty se nevážou a můžete s nimi obchodovat.
    • Přidány recepty na modré PvP pláště k Northrendským trenérům.
    • Lightweave Tailoring enchant nyní někdy dá dočasný bonus ke spell power místo dávání zranění vašemu cíli.
    • Několik low-level předmětů bylo předěláno, aby byly užitěčnější.
Questy
  • Bojová událost pro "Grim(oire) Business" ve Vim'Gol's Circle v Blade's Edge Mountains nyní pouze potřebuje jednu postavu v ohnivém kruhu pro vyvolání Vim'Gola the Vile. Na přerušení Vim'Golova Unholy Growth, ale stále potřebujete 5 lidí v kruzích.
  • Horďácké postavy nyní mohou získat úkol "CLUCK!" od slepic. Ačkoli si nemůžou koupit speciální slepičí zrní od Farmera Saldeana, "Westfall" William Saldean v Brillu pro vás tuto službu udělá...
Dungy a raidy
  • Nové mapy dungeonů byly přidány ke všem WotLK dungům.
  • Eye of Eternity
    • Malygos se nyní správně zpozdí po zakouzlení Vortexu v Heroicu.
  • Naxxramas
    • Chains of Kel'Thuzad už neresetnou threat raidu.
    • Portal of Shadows vytvořený Shadey v Naxxu nyní zůstane maximálně jednu minutu.
    • Hráčům s pety, kteří zkusí použít Obedience Crystaly, tyto peti zmizí.
  • Vault of Archavon
    • Archavon, Emalon a jeijich pomocníci nyní zmizí 10 minut před začátkem bitvy o Wintergrasp. Varování dostanete 15 minut před začátkem Wintergraspu. Nezmizí, pokud s nimi budete zrovna bojovat.
Uživatelské rozhraní
  • Nové pokročilé funkce jsou nyní dostupné pro sledování úkolů. Musíte si je aktivovat v Interface nastavení.
  • Nová Color Blind nastavení jsou dostupná v Interface panelu.
  • Nastavení Kouzelných Efektů bylo rozděleno na Particle Density a Projected Textures. Předtím Spell Effect kontrolovalo obě tyto nastavění.
  • Přidán nový Video Mode Ultra. (Měl by být použit pouze na nejlepších počítačích)
  • Shadow Quality má nyní novou vyšší úroveň detailů.
  • Byla vložena nová funkce, která dovolí hráčům nejdříve umístit své talent body a až poté je potvrdit. Musíte si to zapnout v Interface.
  • Nový Equipment Manager byl vložen do hry. můžete si ho zapnout v Interface, a pomůže vám kontrolovat sety vašich věcí, které máte na sobě.
  • Nové textury s vysokým rozlišením byly vloženy k setům z Northrendu. Tuto funkci si můžete zapnout nastavením Player Textures na High ve Video Effektech.
  • Hráči nyní mohou vráti předměty koupené za alternativní měnu zpátky vendorovi do dvou hodin od koupení. Stakující se věci (jako Frozen Orby a gemy) a věci, keré mají charge tuto schopnost nemají.
  • Potvrzovací tabulky byly přidány ke koupím dražším než 150 goldů.
  • Kalendář nyní podporuje přihlašování na eventy celých guild, což dovolí organizátorovi pozvat na událost jinou guildu.
  • Do LookingForGroup funkce bylo přidáno políčko s vaší rolí(dps, tank, healer).
  • Sledování Questů a Achievemntů bylo zkombinováno do nového Objective Tracking okna. Nastavení v Objectives Option.
  • Předměty, které musíte použít při nějakém úkolu se nyní objeví u sledovaných úkolů. Už nemusíte hledat předměty v batohu.
  • Životy a Pohon/Náboje bary byly přidány do rozhraní vozidel.
  • Mini mapa byla upravena. Nyní zobrazuje vozidla, barvy povolání, a off-map pingy.
  • Hráči poprvě vstupující do nějakého Dungu dostají varování, pokud by se v něm měli savenout. Toto varování bude vkládat také možnost portnout se na nejbližší hřbitov.
  • Nové rámce pro elitní moby ve V-Key rozhraní.
  • Pro další Lua a XML změny navštivte UI & Macros Fóra.
Předměty
  • Arena Grand Master Trinket: Dodge rating nahrazeno staminou.
  • Badges a Emblems vylootované jakýmkoli členem party nebo raidu budou dány všem ostatním dostupným členům. Hráči musí být uvnitř dungu, aby Badge nebo Emblemy dostali.
  • Nová mušle - Giant Darkwater Clam - může být získána při rybaření ve Wintergrasp. Tato škeble má zvýšenou šanci na dropnutí perly a má až 5x více masa než ostatní škeble.
  • Lootování škeblí se nyní stakuje správně.
  • Změněna ikona pro Succulent Clam Meat, takže už nevypadá tak nechutně.
  • Enhancement Shaman PvP Set Bonus: Cooldown redukce Stormstrike zvýšena na 2 sekundy.
  • Existující vyrobené PvP resilience sety nyní nabízejí staminu a resilienci navíc skrz set bonusy.
  • Gift of Arthas: Nyní se bere jako prokletí místo nákazy.
  • Glyfy
    • Death Knight
      • Glyph of Blood Boil: Byl nahrazen Glyph of Heart Strike, který přidává kořenový efekt k Heart Strike.
      • Glyph of Dancing Rune Weapon: Zvyšuje trvání Dancing Rune Weapon o 10 sekund.
      • Glyph of Dark Death: Zvyšuje zranění Death Coil o 15%.
      • Glyph of Death Strike: Zvyšuje zranění Death Strike o 1% za 2 runic power, ale má limit 25% zvýšení.
      • Glyph of Disease: Vaše Pestilence nyní obnoví nákazy na vašem primárním cíli na jejich maximální trvání.
      • Glyph of Howling Blast: Váš Howling Blast nyní nakazí cíl Frost Fever.
      • Glyph of Hungering Cold: Snižuje cenu Hungering Cold o 10 runic power.
      • Glyph of Icebound Fortitude: Icebound Fortitude nyní dá alespoň 30% redukci zranění, nezáleží na defense skillu.
      • Glyph of Plague Strike: Bonus snížen na 20%.
      • Glyph of Strangulate: Tento glyf byl změněn, že snižuje cooldwon o 20 sekund.
      • Glyph of Unbreakable Armor: Zvyšuje počet absorblého zranění pomocí Unbreakable Armor o 20%.
      • Glyph of Unholy Blight: Zvyšuje trvání Unholy Blight o 10 seconds.
    • Druid
      • Glyph of Barkskin: Snižuje čanci, že budete criticky zasažení melee útoky, když je Barkskin aktivní o 25%.
      • Glyph of Berserk: Zvyšuje trvání Berserk o 5 sekund.
      • Glyph of Monsoon: Snižuje coold
        Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet