PvP rating změny pro Battle for Azeroth

  PvP change    Legion    Battle for Azeroth   

PvP hráči během Legionu moc obsahu neměli. Já jsem osobně PvE hráč a PvP neumím, nikdy mi nešlo a umět ho pravděpodobně nebudu, takže mi ani nechybělo. Ale dlouhodobě sleduji, že si velké množství hráčů stěžovalo na to, jakým způsobem bylo PvP v datadisku Legion pojato. Blizzard ale nedávno vydal bluepost, kde mluví o tom, jaké změny se v PvP v datadisku Battle for Azeroth udějí.

 

Blizzard zdroj

S příchodem datadisku Battle for Azeroth přijdou i změny v progressu a odměnách PvP systému. Rozhodli jsme se, že všechny změny, které jsme se rozhodli udělat, sepíšeme a dáme vám nějakou představu, jak budou vypadat.

 

Nové Tiery a Rating

Už několik let fungují odměny v Rated PvP na principu čísel. Podle toho, kolik zabijete nepřátel nebo vyhrajete soubojů, takový máte rank. Jenomže všichni hráči musí vždy čekat do konce PvP sezóny, aby viděli, čeho vlastně dosáhli a získali tak tituly jako Gladiator nebo Rival.

 

V Battle for Azeroth bychom však rádi zvýšili průhlednost a nabídli progress s lepší strukturou, tak aby hráči poznali, čeho dosáhli a jak si zrovna stojí. Takhle nějak to zatím vypadá v číslech:

  • Combatant: 1400–1599

  • Challenger: 1600–1799

  • Rival: 1800–2099

  • Duelist: 2100–2399

  • Gladiator: 2400+

Specifické odměny získatelné pouze v jedné z položek tohoto seznamu, budou více viditelné v herním rozhraní, takže hráči budou lépe vidět, na čem ještě musejí zapracovat, aby danou odměnu dostali.

 

Odměny v závislosti na schopnostech a účasti

Tady se zaměříme na dvě věci, na kterých závisí odměna za Rated PvP v závislosti na celkovém zapojení hráčů. Zaměřujeme se tedy na to, jak odměnit schopnosti hráče a ve druhém případě se zaměříme na to, jak moc se hráč zapojoval.

 

Odměny za účast

Zpětná vazba od hráčů ohledně Legion PvP ukázala, že hráči by chtěli více předvídatelnou cestu získávání gearu. A proto jsme se rozhodli přivést zpět na scénu Conquest pointy jako měřidlo Rated PvP aktivity. A také jednou týdně nabízíme část vybavení, která se kvalitou rovná té z raidů. Díky tomu hráči budou vědět, kolik úsilí ještě musí vložit do získání specifického předmětu.

 

Též budeme měnit způsob, jakým hráči získávají Vicious mounty. V současném systému, který funguje v Legionu, musíte vyhrát 100 Rated 3v3 Arén nebo 40 rated Battlegroundů. V Battle for Azeroth se všechny typy Rated PvP, včetně 2v2, budou započítávat do počtů vyhraných Rated PvP soubojů, které budete potřebovat k získání Vicious mounta. A na závěr toho všeho bychom chtěli podotknout, že jsme se rozhodli udělat veškeré PvP kosmetické odměny account-wide, abychom tak následovali filozofii ostatních odměn mimo PvP. A progress během PvP sezóny bude též account-wide.

 

Odměna v závislosti na schopnostech

S touto aktualizací bychom chtěli lépe odměňovat hráče v závislosti na jejich úrovni hraní a toho, jak svou postavu ovládají. Takže budeme přidávat do hry truhlu s odměnami, která se otevře na konci týdne a bude jakousi PvP verzí Mythic Keystone dungeon truhlou. Odměnu z této PvP truhly si budete moci vyzvednout v Dueler's Guild PvP lokaci v Zuldazaru (Horda) nebo Boralu (Aliance).

Pokud zaplníte Conquest bar během jednoho týdne, získáte odměnu v truhle přiměřenou vašemu item levelu. Item level bude závislý na vaší nejvyšší příčce, kterou jste vyhráli během soubojů v daném týdnu. Například pokud jste hráli a vyhráli v Duelist 3v3, můžete očekávat odměnu úměrnou vašemu item level rakingu. Pokud jste ovšem byli označeni pro 3v3 a zúčastnili se jen 2v2, nedostanete Duelist level item dokud nevyhrajete hru v 3v3.

 

Kdo je ten nejsilnější?

Abychom hráčům umožnili větší průhlednost, co se týče vašeho regionu, jakmile získáte Gladiator titul, budete se moci podívat, na jaké příčce, co se týče vašeho regionu, jste. Budete ovšem moci jen vidět, kolik toho potřebujete udělat, abyste se dostali výše.

 

Konec sezóny?

Stále ještě přemýšlíme, jak pojmout odměny, které budete získávat na konci PvP sezóny, ale už teď můžeme říci, že budeme ponechávat Gladiator tituly. A ti, kteří jej budou chtít, budou muset vyhrát určitý počet Rated PvP soubojů, aby titul i mounta získali.

 

Hrajete PvP? Jak se na tyto změny tváříte? Co si myslíte, že by Blizzard měl udělat, aby PvP systém opět přivedl více do hry? 


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

lechuan 25.06.2018 00:07

Si myslím že veškeré odměny za pvp formou itemu jsou zbytečné. Ať vezmu jakoukoliv mmo, moba atd.. hru tak hráči ji hrají aby byli nejlepší, případně aby se dostali v progressu co nejdál. Item scale krásně vyrovnal všem podmínky(nepočítám balance postav). Nejlepší odměna by byla taková aby ostatní hráči bez nějakého dohledávání poznali hned kdo je jak dobre(mám na mysli inspect, různý stránky na rating atd) .

Hromovapest 26.06.2018 07:15

Prosimtě nemysli.

lechuan 27.06.2018 08:45

@Hromovapest Vem si dotu, lolko pubg fortnite, cs, crossfire atd.. řekni mi kde máš nějakou odměnu která ti napomáhá k tomu být ještě lepší? Nikde. Dříve si se musel věnovat pvp hodně jen abys měl itemy. Pamatuji si na afkovani v bg a pomalu farmu honoru, protože tam byl gearnuty idiot který nešel sundat skoro ani v 5. Nebo obráceně, moje oblíbená část resto druid s armsem, celý bg jsme zvládli vyhrát skoro sami. Teď si můžu zahrát pvp kdykoliv chci a být na úrovni skillu jaký jsem. Podle žebříčku top50 v mé classe na 2v2. Schrnul bych to asi tak. Zamysli se

Martins911 27.06.2018 10:20

@lechuan nj jenže v techto hrach nemáš pve , tamže pvp hráč aby mohl jit wq nebo nedej bože raid tak by pak nemohl jit vubec nic ve wodku jsi mohl jit s pvp eq. jeste hc raid

Morderon 27.06.2018 13:17

@lechuan Hry, které porovnáváš s WoW, nejsou (MMO)RPG, tvé uvažování se tím zakládá na zcela chybné premise.
Docela by mě zajímalo, jak se určuje úroveň skillu v random bg. Že 2v2 není balancované, ví všichni už jen proto, že tak pravil sám Blizz. Dalším problémem je, že krom pár achivů a bezcenných mountů/petů atd. za PvP vskutku žádná odměna není. V MOBA hrách se za herní měnu kupují skiny, runy, další herojové atd. Ve své současné podobě PvP v porovnání s PvE nenabízí žádné srovnatelné odměny, což je prostě problém. Všichni se shodneme, že vanilla/TBC model PvP ideální nebyl, nicméně ten současný už vůbec ne.

Garnp 23.06.2018 23:08

Hrajem PvP uz dlho a je to vlastne to jedine co ma na tej hre realne bavi a vec ktoru hraci potrebuju aby ho opat hrali su poriadne odmeny...nie transmog set za 2000 ratingu a mount za 2400 + nejake tituly...ale blizzard potrebuej zapojit aj tych ktorym to az tak niejde a ponuknut im nieco zaujimave uz napriklad za nejake ratingove uspechy ako je 1500, 1700 a podobne...

Hromovapest 23.06.2018 19:52

No tohle mě zaujalo celkem dost.Konečně víc odměn za pvp.

Martins911 23.06.2018 18:17

Random epic bg?? Co to bude?

Morderon 24.06.2018 17:47

Random "epic" BG jsou AV a IoC. Jinými slovy to nejnudnější z pvp, co ve hře.

Hromovapest 25.06.2018 07:49

MorderonZa AV mám achivment veterán. A spoustu dalších achivmentů. Nudný opravdu není. Jako pro hordu ano. Ty v tom plavou.

Morderon 25.06.2018 20:00

@Hromovapest 10 lidí bude mít na bg 10 názorů. Nicméně statistiky mluví neúprosně. Suverénně nejvíce banovanými bg jsou AV, IoC a SotA. AV je karikaturou původního bg z vanilly. Panuje v něm naprostý chaos, polovina raidu jen afkuje, zbytek se nějak plácá a čeká na deaktivaci věží. Vskutku zábava. V podstatě totéž lze říci o IoC, kde rozhoduje kratší vzdálenost k dokům od alianční báze (viz. https://www.youtube.com/watch?v=na8exh8Mwmc ).
PS: Tím veteránem se chlubíš? Achivy z random pvp o ničem nevypovídají a nemají žádnou hodnotu z hlediska skillu.

Martins911 25.06.2018 21:31

@Morderon kde jsi našel ty statistiky? Docela by me zajimali i ostatni veci

Morderon 25.06.2018 22:59

http://wow-stats.com/bgwr01.html

Hromovapest 26.06.2018 07:16

@Morderon Proč bych se nechlubil. Mam veterana u kde čeho. Když hraju na offiku nonstop od roku 2004

Morderon 26.06.2018 14:39

@Hromovapest Poněvadž, bez urážky, tím dáváš najevo, že o pvp mnoho nevíš. Jakýkoli bg achiv je věc farmy, náhody nebo premadu.
Implikuješ, žes zažil původní vanilla formát AV. Pokud ti tedy ve srovnání s ním přijde stav AV od TBC dál jako zábavný, musela se někde mezi monitorem a klávesnicí stát chyba.

Hromovapest 26.06.2018 16:02

MorderonNejspíš bude chyba u tebe. Mě se takové velké mapy vždycky zamlouvali. Ostatně mě nevadilo v jednom bg strávit 6 hodin. :-) Staré časy vanilky :-)
Jinak areny rating 2000+ na předchozích dvou datadiskách.Teď jsem bavim respektive už jen volný styl v randomech.Sem tam zajdu RBG.

Morderon 26.06.2018 17:02

@Hromovapest Na základě výše zmíněných statistik je tvůj názor jasně v menšině. AV patří mezi nejméně hrané bg a má to své, již řečené důvody.

Martins911 26.06.2018 20:21

@Morderon jenže ty vycháziš z bůh ví jakýkoliv statistik ty statistiky jsou stejně pochybné jako kolik je hráčů na to daném serveru atd. Už se to zde několikrát probíralo i to jak se tyhle neofic. stat. tvoří např. já nemám ve svém okolí žádného člověka s bloklým av to spíš máme wsg a jsem z pvp guildy.

Morderon 26.06.2018 20:45

@Martins911

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17618232935
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17615374282
https://www.mmo-champion.com/threads/1876690-Do-You-Ban-AV-IoC
https://www.engadget.com/2014/01/22/what-do-battleground-win-loss-numbers-really-tell-us/?guccounter=1

V posledním článku (ač je několik let starý) je jasně konstatováno, že za Hordu je AV nejvíce vyřazovaným BG. Ještě někdo se chce hádat? Ostatní odkazy jsou na podobné téma. Zkusit můžete ještě jednu věc, pokud někdo stále nevěří. Vyhledejte si, kolik hate článků ke každému BG najdete. AV a IoC nic nepřekoná...

Hromovapest 26.06.2018 22:35

@Morderon Tahle "většina" mě nechává v klidu.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet