Hráči si užívají Zul'Gurub, získavají nové vybavení a enchanty. Bohužel právě enchantům se nevyhnuly problémy. Hráči jsou kreativní při vymýšlení způsobů, jak si zjednodušit hru nebo obejít systém, a tak přišli na to, jak si předávat enchanty ze Zul'Gurubu. Např. jste mohli potkat takovéto bizarnosti:
Na celý problém byli vývojáři upozorněni v obsáhlém příspěvku na fóru, ve kterém uživatel Thundercluck sepsal detailní zprávu a způsob, jak docílit předání enchantu ze Zul'Gurubu např. na twinka. Zabývá se i tím, že tato metoda byla dostupná od vanilkového WoW až po WotLK a zda by měla být opravena v Classicu.
Blizzard čekal týden, než přišel s krátkou zprávou, že se problémem zabývá, a vyzval hráče, aby tento způsob nevyužívali, jelikož by si mohli vykoledovat při nejlepším zničení enchantu.
Jen vám chceme dát vědět, že jsme viděli reporty a zkoumáme je.
Doporučuji vám zdržet se dělání těchto enchantů na jiné postavy, než na které jsou určeny. Pokud využijete tohoto exploitu, riskujete, že enchant později přijde vniveč, pokud jej zrušíme nebo odebereme.
Děkujeme za ohlášení bugu!
Hotfix na sebe nenechal dlouho čekat, přišel druhý den.
Hotfix je live. Benefit enchantu ze Zul'Gurubu je zrušen za těchto podmínek:
- Hráč nemá správnou postavu, aby mohl využít enchant.
- Hráč není na 60. levelu.
Pokud máte už předmět s takovým enchantem, nepřijdete o předmět a text enchantu zůstane, jen enchant nebude fungovat. Nefungující enchant můžete nahradit jiným, už funkčním.
V blízké době vydáme hotfix, který znemožní tento způsob obchodování.
Takže stále zůstává možnost obchodovat s těmito enchanty, ale nebudou funkční. V mezičase se objevil další problém. Loni v září bylo Blizzardu nahlášeno, že enchanty se chovají jako skrytá aura a zabírají místo mezi buffy, jichž je pouze omezené množství, konkrétně 32. Podle autora příspěvku byly tyto skryté aury ve vanilkovém WoW zrušeny, ale v Classicu ne. Blizzard to sice opravil pro tehdy současnou fázi hry, ale jaksi zapomněl, že do hry budou postupně přibývat další a další sety, enchanty... A tak se stalo, že s příchodem Zul'Gurubu se situace opakovala.
Když vyšly Zul'Gurub enchanty, všimli jsme si, že některé z nich trpí podobným bugem, jakým kdysi trpěl Devilsaur Armor, který neposkytoval 2% hit. Nyní např. Zandalar Signet of Might nedává +30 Attack Power, pokud jej použijete na Highlander’s Leather Shoulders, které už samy o sobě mají +30 Attack Power. Máme nachystanou opravu, bude nasazena během příští údržby. Enchanty nyní budou dávat správné hodnoty.
Taktéž jsme si všimli, že první kolo oprav, které mělo zabránit enchantům zabírat buff slot, minulo některé enchanty, jež měly být označeny, aby nezabíraly buff slot. Silné Zul'Gurub enchanty a "Arcanum" enchanty patří mezi ně. Taktéž máme pro tuto situaci nachystaný hotfix, bude taktéž nasazen při další údržbě.
Stále jsou ve hře některé enchanty, které jsou natolik komplexní, že nemohou být označeny jako "pasivní." Ale uděláme vše pro to, abychom co nejvíce enchantů označili jako pasivní, takže nebudou zabírat buff slot.
Doufejme tedy, že se již dalších bugů nedočkáme a budeme si v klidu užívat raidování.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet