Rychlé menu
- Patch Notes
- Preview raidu Siege of Orgrimmar
- Zničení Vale of Eternal Blossoms
- Timeless Isle: Nikam nespěchejte
- Proving Grounds
- Player vs. Player
- Flexible Raiding
- Siege of Orgrimmar
- Ghostcrawler na kávě
- Tier 16 preview
- Legendární quest pokračuje
Oficiální trailer
Změny ve světě a nové lokace
Zničení Vale of Eternal Blossoms
Před cizinci zapečetěno po mnoho generací bylo Vale of the Eternal Blossoms tělesným i spirituálním centrem Pandarie. Místo obrovské úcty a nekonečné nádhery. Něco se ale šeredně pokazilo a toto dříve nádherné a nedotčené místo bylo nenávratně zjizveno. Když byla válka mezi Hordou a Aliancí v plné síle, přikázal Warchief Garrosh Hellscream goblinským horníkům kopat a hledat tajemný artefakt nacházející se v samém srdci Vale. Ignorujíce Varování Taran Zhu, začali kopat Big Blossom Excavation. To, co našli, bylo jistě nad všechna jejich očekávání. Hluboko v zemi, ve velmi dlouho pohřbené tajné hrobce vytvořené samotnými Titány, Garrosh objevil sílu, která byla uzamčená po mnoho let: srdce Y'shaarj. Příběh, který se odehraje teď, odkrývá přicházející content update, Patch 5.4: Siege of Orgrimmar.
Možná ne tak věčné
Questy ve Vale
Timeless Isle: Nikam nespěchejte
Zatímco se hlavní pozornost patche 5.4: Siege or Orgrimmar soustředí na válku Hordy a Aliancie proti Garroshovi, mají hráči také možnost objevit nové území. Daleko od událostí v Durotaru... Tato nová oblast je jako žádná jiná před ní. Timeless Isle získalo jméno po nekonečném západu slunce a pro Pandareny bylo místo úcty. Bylo to zde, kde zkoušky moudrosti, naděje, síly a statečnosti před velkými Celestialy měly své místo. Bylo to zde, kde bojovníci i vůdci mohli prokázat ochotu pochodovat ve šlépějích mocného císaře, Shaohao. Jako důkaz jejich cíle dosažení rovnováhy všech věcí pandarenští mniši dokonce existovali v souladu s blízkými Yaungol, věřících ohnivého poloboha Ordose. Jednoho dne ale ostrov zmizel. Stejné svitky říkají, že se Timeless Isle zjevoval a zase mizel v celé historii. Někdy se jenom zaleskl v dálce a často se objevoval na různých místech. Někteří se odvážili v těchto okamžicích na ostrov vstoupit, ale rychle se ztratili v Timeways a už je nikdy nikdo neviděl. Nyní – a možná jenom na moment – se ostrov vrátil.
Trvalá svoboda
Věčné odměny
Nikdy nekončící události
Abychom podpořili proces objevování a prozkoumávání Timeless Isle, představujeme něco, co nazýváme Event System spojený s několika novými UI elementy. Timeless Isle je plný vzácných spawnů, rare elit, truhlic obsahující epický loot a událostí, které hodně odměňují. Když se budete nacházet v blízkosti některé z nich, tak se na vaší minimapě zobrazí ikona určující typ a místo události. K některým nebude snadné se dostat nebo snadné je najít, protože mnoho částí ostrova jsou skládanky ztracené v čase. Některé obsahují více než prosté upozornění, ale nebudeme prozrazovat překvapení a vážně se těšíme, až zjistíme, jak rychle můžou hráči odemknout všechna tajemství ostrova.Solidarita pradávna
Nekonečná moc
Začínáme
Chcete-li začít, musíte si promluvit s NPC postavou v Temple of the White Tiger, který se nachází v Kun-Lai Summitu. Také můžete navštívit Class trainera, který bude poskytovat vstup do instance. Po vstupu do Proving Grounds bude hráčům snížen item level stejně jako v Challenge Módech. V některých rolích nebudete muset jít samotní (ale měli byste… nebo nejste stateční?).Zvolte si roli
V průběhu Proving Grounds si bude moc hráč vybrat roli. Stejně jako v dungeonech si budete moci vybrat mezi healerem, tankem nebo DPSkem. Jakmile si zvolíte, budou na vás čekat výzvy pro danou roli.- Tank: Budete požádání o ochranu několika NPC proti mobům, kteří budou chodit proti vám ve vlnách. Každá vlna nepřátel otestuje vaše schopnosti. V boji avšak nebudete sami. NPC vás budou healovat a pomáhat se zabíjením.
- Damage: Někdy budete muset jít sami a zabíjet co to půjde. V průběhu zabíjení budete muset reagovat na různé mechaniky, včetně přerušování healů, Crowd Controlu, časování cooldownů a mnoho dalšího.
- Healer: Do vaší skupiny se připojí čtyři NPC, které budou vyžadovat speciální léčení, abyste vše zvládli v pořádku a bez ztrát na životech.
Vyberte si vlastní dobrodružství
Proving Grounds budou dostupné ve čtyřech obtížnostech: Bronze, Silver, Gold a Endless. Každá obtížnost bude umožňovat hráčům učit se více a více možností svého povolání a role. Budete muset začít zcela od začátků u obtížnosti Bronze, abyste mohli postupovat dále. Jakmile dokážete, že máte dostatečné zkušenosti k poražení Gold obtížnosti, bude na vás čekat Endless, kde budete muset být připraveni. V Endless obtížnosti budete muset své možnosti více používat a snažit se přežít co nejvíce vln. Čím déle přežijete, tím lepší budete mít skóre. Skóre bude zaznamenávat systém a budete si moci své výsledky porovnat s přáteli, guildou či serverem.Vytrvejte
Budete moci do dění v Proving Grounds naskočit kolikrát jen budete chtít. Vylepšováním svých zkušeností získáte odměny v podobě achievementů, které můžete použít pro vychloubání se před přáteli. Pro znovu zapojení se do akce si stačí rychle promluvit s NPC a jste zpět v akci. Nemusíte se starat o smrti nebo poškození vašich předmětů. Jídlo a flasky vydrží celou jejich délku, ale potiony můžete nechat doma – nepůjdou v Proving Grounds použít. Také budete mít přístup k různým prodavačům, opravářům a reforgerům. Nyní víte, co je vše se skrývá v Proving Grounds, tak rychle naostřete nože, enchantujte své itemy a buďte připraveni.Player vs. Player
Areny ve World of Warcraft čekají velké změny, které, doufáme, zajistí snadnější účast než kdykoliv předtím. Některé změny se objeví na PTR už brzy. Dnes je konkurence omezena pouze na Battlegroup a vaše možnost účastnit se Aren vyžaduje stabilní tým přátel na stejném realmu. V následujícím patchy 5.4 pracujeme na vylepšení technologie, kterou jsme za ta léta vytvořili (například region-wide matchmaking), abychom rozšířili okruh soutěžících a zlepšili tak zkušenosti s Arenami pro všechny World of Warcraft hráče. Jedna z věcí, kterých si všimnete v 5.4, je, že se nebudete muset připojit k Arema teamu. Místo toho bude připojování do Aren fungovat jako Rated Battlegroundy: můžete se připojit do Areny s dostatečně velkou skupinou hráčů (stále 2v2, 3v3 a 5v5) a vaši protivníci budou vybráni v závislosti na průměrném MatchMaking Ratingu vaší skupiny. Z velké části zůstane mechanika Aren stejná. Stále budete získávat a ztrácet personal rating v závislosti na výhrách a prohrách, nicméně váš Conquest Point cap bude závislý na Personal Ratingu. Podmínky pro koupi itemů budou také závislé na Personal Ratingu. Tyto změny vytvoří několik výhod, které starý Arena systém nemá:
- Už se nebudete muset starat o pozvánky, připojování nebo odcházení z Arena Teamů. Teď můžete hrát, s kým budete chtít a kdy budete chtít.
- Budete mít možnost připojit se k cross-realm skupině a následně s nimi jít Areny. Žebříček Aren už nebude dělený podle Battlegroupy. Stejně jako
- Rated a normal Battlegroundy budou i Areny region-wide. Budete soutěžit s hráči zahrnující všechny z vašeho regionu.
Nová raid obtížnost: Flexible mode
Raidování ve World of Warcraft má dlouhou historii nikoliv pouze soutěživých hráčů, ale také změn a vývoje, jak čas plynul a přibývaly nové datadisky. Jako se vším, co hra nabízí, přemýšlíme, co můžeme udělat, abychom v raidech zajistili lepší zážitky a zkušenosti a to i pro širší rozmezí hráčů. Normal a Heroic raidy jsou vhodné pro mnoho hráčů, tak si myslíme, že je jedna mezera, která by stála za vyplnění – a proto momentálně pracujeme na vývoji nového typu raidů v dalším velkém update contentu: Flexible Raiding. Jedna velikost nesedí všem Je nemožné všechny hráče zařadit do čistého a dokonalého vzoru a tak jsme poznali, že bychom mohli poskytnout lepší zkušenosti jedné široké zkušenosti raiderů: sociální skupiny skládající se převážně z přátel a rodiny, menší guildy, které dělají, co je v jejich silách, aby do své raidovací skupiny zařadili jak nejvíce hráčů jde. Během Wrath of the Lich King expanze sloužila těmto skupinám poměrně dobře 10-player Normal obtížnost, ale sloučení 10-player a 25-player raidů do jedné obtížnosti tuto výhodu odstranilo. Raid Finder mode je extrémně dostupný, ale neposkytuje menším skupinách užší sociální zkušenosti během progressu contentem. V patchi 5.4 plánujeme představit nový způsob raidování, který nám dovolí nabídnout ty zkušenosti, o kterých si myslíme, že hráči hledají. /Flex Abychom tuto díru zaplnili, pracujeme na novém Flexible Raid systému, který můžete zařadit někde mezi Normal obtížnost a Raid Finder, ale dovolí přátelům a rodině hrát společně. Tato obtížnost je dostupná předem připraveným skupinám 10 až 25 hráčů, včetně jakéhokoliv množství v tomto rozmezí. To znamená, že když máte 11, 14 nebo 23 kamarádů připravených na raid, tak se všichni budou moci účastnit. Flexible Raid systém je navržený tak, aby obtížnost zvyšovala úměrně počtu hráčů přítomných v raidu. Takže pokud jeden týden jdete se 14 hráči a další s 22, tak se úroveň automaticky upraví. Zapamatujte si, že na rozdíl od Raid Finderu není dostupný žádný matchmaking, takže budete muset sehnal lidi na vlastní pěst. Pokud se ale někdo z pozvaných lidí nestihne dostavit včas (nebo vůbec), tak to nebude konec světa ani raidu. Také budete mít pro invite možnost používat Real ID nebo Battle.net, pro vytvoření cross-realm skupiny. Koho se rozhodnete přibrat a jaký Item Level výbavu po něm budete vyžadovat, je čistě na vás – pro tuto obtížnost není žádná minimální hodnota ilvl. Připraveni zabít Nová raid obtížnost také znamená nový Item Level. Flexible mode bude odměňovat lootem, který se řadí někde mezi Raid Finder a Normal obtížnost a bude využívat Raid Finder loot systém (tedy individuální šance pro každého), volby specializací a bonus roll, takže se nemusíte bát, že vezmete špatného hráče a on sebere část gearu, na který tak dlouho čekáte. Vy máte klíčky Plánujeme Flexible Raid otvírat po křídlech, podobně jako Raid Finder, jenom trochu rychleji. Tato nová obtížnost má navíc oddělený lockout od Raid Finderu a Normal modu, takže můžete zajít všechny tři, pokud si to přejete. Také budete mít možnost dokončit váš „Glory of the Orgrimmar Raider“ raid meta- achievement ve Flexible modu, stejně jako v Normal Heroic a získat tak odměny, jako je například epický mount. To nabídne možnost před raidem změnit obtížnost a dokončit tak achievementy. A konečně, udělat část ve Flexible, Normal nebo Heroic obtížnosti poskytne přístup k dalším odměnám, které nejsou v Raid Finderu dostupné. Getting Down to Brass Tacks Podobně jako s každou jinou věcí ve vývoji pokračujeme ve vylepšování systému fungování Flexible Raid modu a těšíme se, že uslyšíme vaše konstruktivní názory z vašich zkušenosti z Public Test Realm, jakmile se na něj dostane.
Můžu jít Flex raid s 10 rogunami, nulou healerů a tanků? Nic nemění mechaniky, na kterých raidy fungují, je to pouze obtížnost, která se přizpůsobí množství lidí, které máte. Stále budete potřebovat tanky, stále budete potřebovat healery a stále budete potřebovat DPS. Základní herní mechaniky hry se nemění. Co když vezmou 10 raid skupinu a pak k tomu přidají 5 healerů, jak se bude obtížnost upravovat? Plánujete jenom stupňovat životy bossů? Neznamená to pak, že těchto 5 kamarádů-healerů jsou jenom zbytečná zátěž navíc? Pokud uvažujete striktně ve smyslu „co je pro nás ideální, abychom tuto obtížnost úspěšně dokončili“, tak Flex pravděpodobně není nic pro tebe. Balancování se vybarví nejspíše až během PTR. Můžu z raidu odejít a obtížnost se automaticky přizpůsobí v průběhu? A co když budeme někoho přibírat po startu? Ano a ano. Systém je dynamický. Jak se to bude stupňovat s healery? Pokud beru 17 hráčů, tak jak moc healerů budu potřebovat? Stále bude fungovat standardní poměr DPS/Healer. Nehledí na class nebo spec, stupňuje se čistě s množstvím hráčů. Bude záležet na raid leaderovi a v závislosti na výbavě a skillu, takže to bude rozdílné pro každou skupinu. A znovu říkám, že způsob balancování se nejspíše ukáže až v průběhu PTR testování. Promiňte, ale nemyslím si, že tradiční loot systém by mohl ve flexible raidech fungovat. Pokud přidají stupně, jak moc itemů bude dropovat v závislosti na množství lidí (například 2 s 10 hráči; 3 s 15; 4 s 20; 5 s 25). tak budou hráči brát tak akorát lidí, aby na to dosáhli. To je velmi dobrá pointa. Předpokládám, že to je jeden z důvodů, proč byl zvolen LFR loot systém. Také bych ale rád řekl, že je možné, že se může cokoliv změnit. Vývojáři občas rádi překvapí s jejich nečekanými řešeními.
Flexible Raid odměny Z Raid Finderu nic odstraněno nebude. Ve skutečnosti odměny zmíněné Ghostcrawlerem v jeho tweetech jsou něco nového, co jsme předtím neviděli v žádném raid contentu. Chceme pobídnout k udělání kroku pro přejítí z Raid Finderu k něčemu trochu víc organitovanému. Přesto to chceme udělat tak, abychom nevzali nic z Raid Finderu. Takže namísto odstranění set bonusů, trinketů, legendary postupu nebo čehokoliv podobného ražení jsme se rozhodli vytvořit něco nového. Abychom měli jasno: Raid Finder v 5.4 bude mít itemy se všemi věcmi, které jsme viděli v posledních několika tierech. Přesto bude existovat nová odměna pro ty, kteří se rozhodnou udělat krok směrem k Flex, Normal nebo Heroic raidům.
Glory of the Raider
Nový raid: Siege of Orgrimmar
- Immerseus
- The Fallen Protectors
- Norushen
- Sha of Pride
- Galakras
- Iron Juggernaut
- Kor'kron Dark Shaman
- General Nazgrim
- Malkorok
- Thok the Bloodthirsty
- Siegecrafter Blackfuse
- Paragons of the Klaxxi
- Garrosh Hellscream
[odstavec]
Legendární quest pokračuje
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet