Cataclysm preview - Ashenvale

//pic/cataclysm/beta/ashenvale
Jaký byl původní koncept pro tuto zónu? Konceptem bylo to, abychom v Ashenvale ukázali následky Cataclysmu a zároveň to, abychom udělali questy v této špatně přístupné zóně mnohem plynulejší. Quest designéři a level designéři dali hlavy dohromady, aby eliminovali tyto problémy. Kdo bude tuto zónu využívat (jaké levely/frakce)? Ashenvale bude ideální pro hráče Alliance i Hordy s levelem v rozmezí 20-25. Očekáváme, že hráči budou tuto zónu často využívat díky velice plynulé hratelnosti. Aniž byste vyzradili něco podstatného, o čem je hlavní příběhová linie v této oblasti? Jak se změnila od původního návrhu? Vedle spousty jiných katastrof vybuchla uprostřed Ashenvale obří sopka. Zatím co Noční elfové bojují s chaosem, který Cataclysm způsobil, Horda v tom vidí skvělou příležitost, které se nepustí. Vojska Garroshe Hellscreama se snesla nad malým odporem Nočních elfů a zabrala některé klíčové pozice, které do té doby sloužily jako allianční pevnosti. Rovnováha mezi frakcemi soupeřícími stranami může být lehce narušena hrstkou goblinských dynamitů... Všechny tyto změny znamenají, že Horda bude mít v Ashenvale mnohem více práce.
Co je podle Vás tou nejzajímavější novinkou v Ashenvale? Graficky je to určitě sopka, protože vytváří v místě, které je dobře známé svým hustým lesem, úžasně vypadající orientační bod. Ať už jste kdekoliv, nemůžete přehlédnout skutečnost, že se z Ashenvale stala válečná zóna. Horda, která je zabarikádovaná za zdmi Splintertree Postu, čelí útokům Night elfů a jejich spojenců, zatím co Astranaar se ocitá v podobné situaci, kdy čelí útokům neúprosné armády Garroshe Hellscreama. Co vše bylo potřebné k přetvoření zóny do této nové podoby? Mnohem víc věcí než by se na první pohled zdálo. Ashenvale je celkem rozsáhlou oblastí a doteď zde bylo hodně problému, co se týče návaznosti questů a vybalancovanosti questů pro Hordu a Allianci. Poté, co jsme se do práce naplno pustili, jsme zjistili, že to nebudeme mít tak jednoduché. Nahromadilo se nám zde nespočet questů, přičemž některé jsme chtěli zachovat, ale na druhou stranu tu bylo také tucet questů, které se už do příběhu nehodí nebo jsou zkrátka nepraktické. Museli jsme vedle toho také vytvořit nové různorodé questy pro Hordu.
Co bylo pro Vás největší výzvou při vkládání těchto nových změn? Ono není úplně jednoduché přijít k již hotové zóně a začít na ní praktikovat razantní chirurgické změny, než jak tomu je u zón, kde začínáme kompletně nanovo. Co by měli hráči vidět jako první? Hráči Hordy by měli nejprve navštívit Mor’shan Rampart. Horda se zde urputně snaží zabránit tomu, aby Night elfové uprchli Hellscreamovu masakru. Hráči mohou pomoci s tím, že nikdo se skrz nedostane. Hráči Alliance budou naopak chtít po příchodu z Darkshore pomoci u Maestra’s Post a v Astranaaru, aby zabránili Hellscreamovo jednotkám v úplném převzetí obou klíčových pozic. Kdo má zde navrch? Alliance, Horda nebo elementálové? Horda a Alliance se navzájem masakrují na několika frontách zároveň a ani jedna strana nemá navrch. Elementálové jsou v porovnání s tímto konfliktem pouze malou znepříjemňující okolností.
Měli bychom očekávat nějaké změny v Blackfathom Deeps? Žádné výrazné změny pro Blackfathom Deeps neplánujeme. Co se stalo se Silverwind Refuge? Horda přišla na návštěvu, to se stalo! Co se změnilo nejvíc, příběhová linie nebo terén? Počet změn, které jsme provedli na příběhu a na terénu, si je celkem roven. Terén je mnohem méně frustrující a visuální proměna, která je výsledkem Cataclysmu, vypráví příběh stejně tak, jako nově zabudované questy. Co se čistě příběhu týče, ten se, narozdíl od své intenzity, moc nezměnil. Děkujeme Vám, Ericu a Steve, za Váš čas, kdy jste si s námi sedli a mluvili o práci, kterou jste odvedli na přetváření staré a dobře známé zóny ve World of Warcraft: Cataclysm!

Naposledy upravil/a Hanzik 23.09.2010 v 17:07:50.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Hanzik

Hanzik je autorem 325 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Muradin 29.03.2012 20:37

Kubin8
Horda není blbá a bere suroviny místo Aliance která přírodu jen uctívá a mazlí se s ní
Kubin8
Horda není blbá a bere suroviny místo Aliance která přírodu jen uctívá a mazlí se s ní
S tímto názorem nesouhlasím to jenom Elfové braní lesy a své uzemí a řekl bych že Taurenům se to taky moc nelíbí.

Dejvik 13.03.2011 11:24

vsak aspon ta nova grafa kdy ty stromy vypadaj jako stromy a voda jako voda

Lostlight 16.12.2010 22:32

podpálit Ashenvale a nebude mít problémy ani Aliance ani Horda

Pestak6 06.12.2010 20:31

Kubin8
Horda není blbá a bere suroviny místo Aliance která přírodu jen uctívá a mazlí se s ní
s tím naprosto souhlasím

Ragnak 24.09.2010 22:14

Jo to je fakt, vždyt i ve Zrodu Hordy píšou, že Warsong je dost nezvladatelný kmen..

OWEN 24.09.2010 18:25

taky sem to cetl ale myslim ze to psali jen o thralovi a jeho orcich v ashenvale je jen warsong takze kmen hellscreamu

Ragnak 24.09.2010 15:51

Hele nepříjde Vám divné, že v Kruhu nenávisti se uvádí, že orkové se k přírodě chovají uctivě a nikdy by nepokáceli les najednou? Já nevi jak Vy, ale mně připadá jak kdyby orkové poráželi Ashenvale obří motorovou pilou =D

Andros 24.09.2010 14:54

Navíc samej ubohej hospodářskej les, ve kterým jsou přesně daný normy, kde a jaký stromy mají být na tom daném místě, aby vyrostli kvalitní jedinci, který pak sundáme z důvodu naší závislosti na dřevěných výrobcích a na teplu (spalování)..

REALDRUID 24.09.2010 14:32

to je samej houbař a lesy jsou špinavý

Hanzik 24.09.2010 14:07

REALDRUID
snat tam zůstane aspoň kousek lesa,ve kterém bych si mohl sednout nebo se procházet a prohlížet si přírodu
Zkus jít ven

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet