Patch 3.0.8

Hlavní:
  • Hráči si nyní můžou vytvořit Death Knighta na jakémkoli serveru, pokud mají level 55.
  • Nová poštovní schránka je nyní dostupná v Crows Tavern v Dalaran Sewers.
  • Do hry bylo přidáno přes 60 nových hřbitovů v Kalimdoru a v Eastern Kingdoms.
  • Rychlost běhání v duchovi byla zvýšena na na 150% normální rychlosti. Nočním elfům byla zvýšena na 175%.
  • Bonus Armor: Herní mechaniky pro věci s bonusovým armorem byly změněny. Bonusová armor už se nepočítá k žádným talentům, které procentuálně zvyšují armor.
  • Ze hry byla odebrána rasová omezení k mountům.
  • Všechna kouzla, která způsobí, že na vás terč zaútočí, ho nyní také tapnou (vy dostanete XP, loot).
  • Darkmoon Faire prodavači mají nyní nové předměty.
  • Rasové resistance: Můžou nyní být utišeny získáním větší šance na zásah.
  • Všechna Silence kouzla mají nyní klesající návratnost.
  • Talenty, které zvyšovali resistance na odstranění kouzla byly změněny na ochranu pouze DoTek a vylepšujících kouzel.
  • Shield Wall, Barkskin, Guardian Spirit a Divine Protection už nemají Global Cooldown.
  • Reputation získaná za zabíjení mobů už se nebude automaticky snižovat. To znamená, že normální mobové budou dávat maximální počet reputace. (lvl 70 mobové ve Stratholme budou např. dávat plný počet reputace 80kám, stejně jako 60kám).
  • World of Warcraft nyní podporuje 3D imaging. Více na www.nvidia.com.
PvP:
  • PvP vozítka už nejsou immune na většinu hráčských kouzel, jsou immune na všechny CC a kořenové efekty, ale můžou být nakaženi (disease), otráveni (poison) nebo prokleti (curse).
Předměty: Arény:
  • Rating potřebné na Deadly Gladiator sety bylo snízeno o 100.
  • Všechen rage a runic power je nastaven na 0, když aréna začne a preparation skončí.
  • Ring of Valor: Malé pilíře se nyní zvednou okamžitě, jakmile aréna začne.
Battlegroundy:
  • Lake Wintergrasp
    • Wintergrasp Commendations můžou být nyní koupeny za velmi nízkou cenu devíti Wintergrasp Marks of Honor.
    • Wintergraspská PvP vozítka mají zvýšený počet životů.
    • Kanóny Wintergraspských věží mají zvýšený počet životů.
    • Externí hradby Wintergraspského hradu mají zvýšený počet životů.
    • Dveře hradu mají nyní menší počet životů.
    • Orb vás nyní teleportne instantně.
    • Elementálové by nyní měli zmizet, hned jak započne bitva.
    • Ve Wintergrasp jsou nyní tři ranky: Recruit, Corporal a First Lieutenant.
    • Hráčům budou dostupné odpovídající ranky po dvou Honorable Killech.
    • Hráči budou dostávat speciální honor se zvýšeným rankem.
    • Hráči dostanou další Wintergrasp Marks of Honor s rankem Corporal a výše.
    • Hráči dostanou Corporal rank po pěti honorable killech místo dvou.
  • Strand of the Ancients
    • Antipersonnel Turrets mají nyní imunitu vozítek, používají zranění z poklesu a mají zranění zvýšené na 4000 + 200 za level kvůli kompenzaci poklesu.
    • Strand of the Ancients Demolisher má zvýšený počet životů.
    • Kanón věže ve The Strand of the Ancients má zvýšený počet životů.
    • Seaforium charges byly přemístěny blíže k hřbitovům na druhém podlaží.
Achievementy: Death Knight
  • Všechny multi-runové schopnosti vytvoří 15 runic power.
  • Anti-Magic Shell: Cooldown snížen na 45 sekund ze 60ti sekund.
  • Blood Aura nyní dává 2/4% healu místo 1/2%.
  • Blood Presence nyní dává 2/4% healu místo 1/2%.
  • Bloody Strikes dostanou speciální bonusové zranení z Pestilence.
  • Bone Shield: Snížení zranění z redukováno z 40% na 20%.
  • Corpse Explosion: Zranění bylo zvýšeno, přidán 5 sekundový cooldown a změněna cena na 40 runic power.
  • Dark Command: Dosah zvýšen na 30 yardů.
  • Death Pact nyní dá 40% healu místo 20%.
  • Frost Presence: Bonus armor zvýšeno z 60 na 80% a redukce magického zranění zvýšena z 5 na 15%.
  • Heart Strike už nemá haste debuff, ale může nyní zasáhnout dva terče.
  • Horn of Winter nyní nic nestohí a vytvoří navíc 10 runic power, ale má 20 sekund cooldown.
  • Howling Blast: Odstraněn cooldown.
  • Icebound Fortitude nyní snižuje zranění o 20% místo 50%. Počet redukovaného zranění se zvýší pomocí Defense (asi na 35% při 540 Defense, ale může být i více).
  • Night of the Dead nyní dává 40/70% ochranu vašeho peta proti kouzlům navíc k jejím předchozím efektům.
  • Outbreak už nezískává bonusové zranění z pestilence. Bonus z Plague Strike a z Blood Boil byl trochu zvýšen.
  • Pestilence už nemá 10ti sekundový cooldown.
  • Raise Dead se nyní rozdělí na dvě kouzla:
    • Raise Dead nyní vyvolá ghůla nebo pet ghůla (podle talentů). Je potřeba Corpse Dust, pokud není žádná humanoidní mrtvola poblíž.
    • Raise Ally vyvolá mrtvého člena party a nemá žádný reagent. Dostupné na levelu 72. Trvá nyní 4 minuty.
  • Rune of the Stoneskin Gargoyle (pouze obouruční) nyní dá 25 Defense a 2% Staminy.
  • Rune Strike: Damage sníženo z 200% na 150% ale threat zvýšen na 150% ze 100%.
  • Shadow of Death: Trvání změněno z 45 sekund na 25 sekund a má 15 minut cooldown.
  • Unholy Blight má sníženouz cenu z 60 na 40 runic power.
  • Wandering Plague se nyní správně resetne po jejím zakouzlení.
  • Vampiric Blood: I se svým předchozím efektem vám nyní dočasně přidá 20% životů.
  • Will of the Necropolis nyní redukuje všechna zranění, která Death Knight dostane pod 35% životů o 5/10/15% místo zvyšování armor.
  • Killing Machine nyní dá vašem melee útokům šanci na způsobění, že váš další Icy Touch, Howling Blast nebo Frost tirke bude critical.
  • Virulence nyní redukuje šanc, že vaše DoTkové nákazy můžou být vyléčeny o 10/20/30%
  • Necrosis nyní přidá k vašemu automatickému útoky další 4/8/12/16/20% shadow damage. (zvýšeno z 2/4/6/8/10%)
  • Summon Gargoyle nyní zůstává na 30 sekund (dolů z 1 minuty). Zranění Gargoylů bylo sníženo z 64-86 na 51-69.
  • Anti-Magic Zone zůstává nyní pouze 10 sekund. (dolů z 30 sekund)
  • Ghúlský Gnaw cooldown byl zvýšen z 20 na 30 sekund.
  • Glyph of Death Strike nyní zvyšuje vaše zranění z Death Strike 2% za každých 5 runic power, který zrovna máte. Tento runic power vám tímto efektem nezmizí.
  • Glyph of Raise Dead - Vaše Raise Dead kouzlo už nepotřebuje reagent. (Dříve - při vyvolání se vygeneruje 20 runic power)
  • Glyph of Obliterate - Zvyšuje zranění vašeho Obliterate o 20%.
  • Glyph of Death and Decay - zranění vašeho Death and Decay je zvýšeno o 20%.
  • Glyph of Bone Shield - Přidá dva další charge k vašemu Bone Shield.
  • Glyph of Anti-Magic Shell - zvyšuje trvání Anti-Magic Shell o 2sec.
  • Death Knightské PvP rukavice mají změněný speciální bonus. Nyní to je: Kdykoli zakouzlíte Chains of Ice, je tu šance, že se vaše Frost runa obnoví.
  • Vampiric Blood nyní dočasně dá Death Knightovi 15% (místo 20%) jeho maximálního života a zvýší počet životů vytvořených pomocí kouzel a efektů o 35% (místo 50%) na 20 sekund. Po skončení efektu kouzla zmizí.
  • Killing Machine: Místo šance na spuštění při criticalu je nyní šance na spuštění u určitého počtu melee ůtoků (založeno na rychlosti zbraně - pomalejší častěji, rychlejší méně často).
  • Mark of Blood: Celkový počet léčení, které může dát je nyní omezen procenty z životů standartní příšery, která má level stejný jako cíl.
Druid:
  • Aquatic Form je nyní dostupná u trenérů na levelu 16.
  • Remove Curse a Abolish Poison můžou být nyní použiti v Moonkin formě.
  • Growl: Dosah zvýšen na 30 yardů.
  • Moonglow: Nyní také vylepšuje Nourish (redukuje cenu many).
  • Nourish: Wild Growth použitý na cíl nyní zvýší healing done tohoto kouzla o 20%, stejně jakou ostatní HoTky.
  • Polearmy: Druidi je nyní mohou nosit.
  • Starfall: Zruší se, pokud se přepnete do zvířecí formy.
  • Feral Attack Power: Všechny zbraně mají nyní potenciál k získání Feral attack power založený na jejich DPS. Hráči uvidí, že většina zbraní jim dává skoro stejný Feral attack power jako před tím (+/- 2 or so), ale spousta nových zbraní bude volbou pro feral druida. N+které Feral zbraně mají sílu přeměněnou na attack power, aby se tyto zbraně hodily i dalším hráčům. Všichni druidi uvidí kolik feral power zbraň dává, ale ostatní povolání to neuvidí.
  • Genesis: nyní funguje s Tranquility a s Hurricane.
  • King of the Jungle - Medvědí efekt je nyní fyzický, takže nemůže být dispellnut.
  • Nature's Grace - Nyní ovlivňuje také Revive.
  • Primal Tenacity: Nyní redukuje cenu Bear Form, Cat Form, a Dire Bear Form o 17/33/50%, což bylo přidáno k předchozím efektům.
  • Protector of the Pack: Hodnota již není založena na velikosti party.
  • Savage Roar: Buff na vás zůstane i mimo Cat Form, ale funguje pouze pokud v této formě jste.
  • Survival of the Fittest: tento talent nyní dává 22/44/66% bonus armor v Bear Form a v Dire Bear Form navíc k jeho předchozím efektům.
  • Swipe: Swipe (Cat) bylo nyní přidáno na level 71, dává 260% weapon damage, stojí 50 energy a nemá cooldown. Všechny talenty ovlivňující Bear Form verzi ovlivní Cat Form verzi také.
  • Wild Growth má nyní 6 sekund cooldown.
  • Subtlety nyní redukuje šanci že vaše pomocná kouzla, Moonfire a Insect Swarm půjdou dispellnout o 10/20/30%.
  • Celestial Focus už nepostihuje Starfall.
Hunter:
  • Všechny Hunterské chopnosti s cooldownem větším než 30 sekund už nemají global cooldown.
  • Arcane Shot: Cena many snížena na cenu Steady Shot.
  • Call of the Wild: Bonus z tohoto talentu peta nyní působí pouze na huntera a jeho peta.
  • Explosive Shot: Zranění zvýšeno kvůli kompenzaci Survival Hunterů po snížení síly Steady Shot. Už nedává zranění sekundárním cílům.
  • Improved Tracking (Survival): Pozměněn na: Pokud stopujete Beasts, Demons, Dragonkin, Elementals, Giants, Humanoids nebo Undead, všechno zranění z dálky těmto typům je zvýšeno o 1/2/3/4/5%.
  • Kindred Spirits: Tento talent zvýší nyní pet damage pouze o 3/6/9/12/15%.
  • Koeficient Rake (Cat) a Scorpid Venom (Scorpid) byl snížen.
  • Readiness: Už neresetuje cooldown Bestial Wrath.
  • Steady Shot: Nyní má 10% attack power místo 20%.
  • Serpent's Swiftness: Tento talent dá nyní pouze 2/4/6/8/10% bonusové rychlosti k útoku peta. Rychlost huntera zůstává stejná.
  • Unleashed Fury: Tento talent dá nyní pouze 3/6/9/12/15% pet zranění.
  • Volley: Zranění bylo sníženo asi o 30%.
  • Aspect of the Wild - Působí nyní na celý raid.
  • Deterrence: Změněno, že dá 100% parry a 100% šanci na absorbnutí zranění zepředu, ale zakáže Hunterovi útočit. Na 5 sec. 60 sec. cooldown.
  • Kill Shot – Cooldown snížen na 15 seconds, původně 35 sec.
  • Viper Sting: Nyní vysává % z maximální many.
  • Ferocious Inspiration nyní také zvyšuje zranění Arcane Shot o 3/6/9%
  • Lock and Load má nyní 30 sekund cooldown.
  • Explosive shot zranění bylo trochu sníženo a nyní dává {RAP*0.16+428}-{RAP*0.16+428} Fire damage na levelu 80. (RAP = ranged attack power)
  • Improved Stings nyní redukují šance, že vaše zranění ze Stingů budou odstraněny o 10/20/30%.
  • Spirit Strike (Spirit Beast) zranění bylo zvýšeno a nyní spaluje nepřítele o 49 až 65 Arcane damage a navíc 49 až 65 damage za 6 sekund na maximálním ranku. (Down from 85 to 115)
  • Rake (Cat) zranění bylo zvýšeno, nyní dává 47-67 krvácejího zranění a dalších 19-25 zranění za 9 sekund na maximálním ranku.
  • Scorpid Poison zranění bylo zvýšeno z 45 na 100 Nature damage za 10 sec na maximálním ranku)
  • Lock and Load má nyní 3/7/10% šanci, že se spustí při periodickém zranění. (místo 2/4/6%)
  • Tranquilizing Shot cooldown byl zvýšen z 6 na 8 sekund. Cena many byla snížena z 12% základní many na 8%.
  • Hunterovi Aspekty již nemají Global Cooldown, ale stále mají sdílený 1 sekundový cooldown.
Mage
  • Arcane Blast: Arcane Blast nyní zvyšuje zranění dalšího Arcane kouzla o 15%. Jenže, používání Arcane Blastu samotného nesníží charge. Pokaždé, když použijete Arcane Blast, zranění následujícího Arcane kouzla je zvýšeno o 15% cena many Arcane Blast je zvýšena o 200%. Tento efekt se stakuje třikrát a trvá 10 sekund nebo dokud není nějaké arcane kouzlo mimo Arcane Blastu zakouzleno.
  • Arcane Flows: Nyní také redukuje cooldown Evocation o 1m/2m.
  • Elemental Precision: Přejmenováno na Precision a funguje nyní na všechna kouzla.
  • Evocation: Cooldown snížen na 4 min.
  • Improved Blizzard: Mrazící efekt snížen na 25/40/50%.
  • Torment the Weak: Nyní funguje s Arcane Blastem a dává bonus zranění proti cíly postiženému jakýmkoli typem zpomalení.
  • Slow Fall lze kouzlit i na ostatní.
  • Arcane Subtlety nyní redukuje šanci, že vaše pomocná kouzla a Dotky budou odstraněny o 15/30% a snižuje threat způsobený vašemi Arcane kouzli o 20/40%.
  • Incanter's Absorption má nyní další efekt: Celkové zvýšení spelldamage nemůže přesáhnout 5% vašich HP.
  • Glyph of Arcane Blast - Zvyšuje zranění z vašeho Arcane Blast buffu o 5%.
  • Glyph of Invisibility - Zvyšuje trvání Invisibility efektu o 10 sekund.
  • Mirror Image: Polymorph vašeho zrcadlového obrazu má nyní dosah 8 yardů.
Paladin
  • Hand of Reckoning: Dostupné u trenérů na levelu 16. Je to vlastně taunt na 30 yardů, které dá Holy zranění.
  • Avenging Wrath: Divine Shield, Divine Protection, Hand of Protection, a Avenging Wrath nemůžou být použity v rozmezí 30ti sekund. Forbearance odstraněna z Avenging Wrath.
  • Divine Protection: Penalizace odstraněna.
  • Divine Shield: Penalizace změněna na redukci damage, které dostanete na 50% místo zpomalení útoků.
  • Judgements of the Pure: Tento Holy talent nyní zvyšuje zranění dané Sealy a Judgementy.
  • Judgement of Wisdom: Nyní vrátí procento základní many místo procenta z maximální.
  • Sacred Duty: Interakce s Divine Shield a s Divine Protection odstraněna, ale stamina bonus byl zvýšen.
  • Stoicism nyní redukuje šanci, že vaše pomocná kouzla a DoTky budou odstreněny o dalších 10/20/30%.
  • Glyph of Hammer of Justice - Zvyšuje dosah vašeho Hammer of Justice o 5 yardů.
  • Glyph of Turn Evil nyní také zvyšuje cooldown kouzla o 8 sekund.
Priest
  • Abolish Disease a Cure Disease můžou být nyní zakouzleny v Shadowformě.
  • Holy: Circle of Healing má nyní 6 sekund cooldown.
  • Levitate se dá kouzlit na ostatní.
  • Mana Burn: Nyní spálí procenta z maximální many.
  • Shadowform: Můžete se nyní přepnout do shadowformy když jedete na mountovi nebo sedíte.
  • Vampiric Embrace - Už nestojí žádnou manu.
  • Silent Resolve nyní redukuje šanci, že vaše pomocná kouzla a DoTky budou odstraněny o 10/20/30%.
  • Glyph of Spirit Redemption - Zvyšuje trvání vašeho Spirit of Redemption o 6 sekund. (Dříve - Všechny healy zakouzlené v Spirit of Redemtion mají 20% šanci na zvýšení trvání kouzla o 4 sekundy)
Rogue
  • Feint: Rank 8 nyní snižuje zranění z AoE o 50% na 6 sekund navíc k jeho předchozímu efektu.
  • Fan of Knives: Cooldown byl odstraněn. Navíc to nyní dá 150% weapon damage, když máte při použití dýky.
  • Vile Poisons nyní dává vašim DoT jedům další šanci 10/20/30%, že nebudou odstraněny.
  • Ambush nyní dává 2 combo pointy. (místo 1)
  • Lethality nyní zvyšuje zranění pouze kombo útokům, které nepotřebují stealth.
Shaman
  • Healing Way: Nyní je potřeba pouze jedna aplikace k získání plného bonusu. Už se nestakuje.
  • Improved Water Shield: Lesser Healing Wave má nyní menší šanci na spuštění tohoto talentu.
  • Mental Quickness a Static Shock si prohodily pozice v talentovém stromě.
  • Mental Quickness: Snižuje cenu many instantních kouzel o 2/4/6% a zvyšuje spellpower o 10/20/30% vašeho attack power.
  • Elemental
    • Elemental Oath: Navíc k jeho přechozímu efektu nyní zvýší zranění z kouzel způsobené šamanem o 5/10% pokud je Elemental Focus Clearcasting aktivní.
    • Elemental Mastery: Nyní zvyšuje šamanovu šanci na critical o 20% na 30 sekund. Cooldown zůstává na 3 minutách.
    • Elemental Shields: Talent odstraněn, sloučeno s Elemental Warding.
    • Elemental Warding: Snižuje všechno damage, které dostanete o 2/4/6%.
    • Nový Elemental Talent: Shamanism - Váš Ligting Bolt získá další 2/4/6/8/10% a váš Lava Burst 4/8/12/16/20% z vašeho bonus damage.
    • Unrelenting Storm: Počet talento bodů snížen na 3. Nyní dělá 4/8/12%
  • Fire Nova Totem: Už negeneruje threat.
  • Magma Totem: Zvýšeno damage a už negeneruje threat.
  • Searing Totem (Rank 4) nyní dělá správné damage pro svůj rank.
  • Trvání Tremor Totemu zvýšeno ze 2 minut na 5 minut.
  • Storm, Earth and Fire nyní redukuje cooldown vašeho Chain Lighting o 0.75/1.5/2.5 sec, dosah vašeho Earth Shock a Wind Shock je zvýšen o 5 yardů a periodické zranění vašeho Flame Shock je zvýšeno o 20/40/60%.
  • Healing Grace nyní redukuje šanci, že vaše pomocná kouzla a DoTky budou odstraněny o 10/20/30%.
  • Glyph of Earth Shock - Přejmenován na Glyph of Shocking - Snižuje global cooldown způsobený vašemi Shocky o 0.5 sekundy.
  • Šamanské talenty byly resetovány, navštivte trenére kvůli naučení se kouzel a schopností.
Warlock
  • Demon Armor a Demon Skin: Armor je zvýšen o 120%.
  • Demonic Circle: Teleport nyní odstraní všechny kořenové efekty.
  • Drain Mana: Nyní vysává procenta many.
  • Emberstorm: Nyní funguje s Conflagrate.
  • Ritual of Summoning: Nyní vytvoří vyvolávácí portál, který může být použit k několika vyvoláním. Vydrží pět minut.
  • Contagion nyní pouze redukuje šanci, že vaše pomocná Affliction kouzla a DoTky budou odstraněny o dalších 10/20/30%.
  • Glyph of Felhunter - Když váš felhunter použije Devour Magic, budete také vyléčeni za stejný počet.
  • Glyph of Conflagrate - Vaše Conflagrate kouzlo už neveme Immolate nebo Shadowflame z cíle.
Warrior
  • Taunt: Dosah zvýšen na 30 yardů.
  • Bloodthirst: Počer charge snížen na 3, ale efekt byl zvýšen o 1% za charge.
  • Fury: Bloodsurge: Nyní může profitovat z jakéhokoli zásahu Heroic Strike, Bloodthirst, nebo Whirlwind.
  • Fury: Titan's Grip: Penalizace na hit chance byla odstraněna. (WTF?)
  • Sudden Death nyní použije pouze 30 celkového rage.
Profese
  • Alchemy
    • Cooldown na Transmute: Titanium byl snížen na 1 den, a potřebné materiály zjednodušeny.
    • Northrend Alchemy Research byl snížen ze 7 na 3 dny. Už na něj není potřeba Tiger's Lily a počet potřebných Goldclover a Adder's Tongue byI snížen z 12 na 10.
    • Šance na vyzkoumání Norhtrendské transmute byla zvýšena.
    • Crazy Alchemist Potion nyní stále dá životy a manu. Stále to také dá náhodný efekt či přeměnu.
    • Fuknce Potion of Nightmares byla změněna. Pro zrušení efektu se nyní můžete pohnout a zíksané zranění už není zvýšeno, když jste pod efektem tohoto lektvaru.
    • Přidán nový recept na Ethereal Oil k všem grand master alchemy trenérům.
    • Nyní můžete objevit recept na Elixir of Water Walking pomocí Northrend Alchemy Research.
    • Flasky již nepotřebují pro své vytvoření Alchemy Lab.
    • Etheral Oil - udělá vás průhlednými na 5 min
    • Elixir of Water Walking - Na 10 minut můžete chodit po vodě.
    • Transmute Titanium nyní stojí pouze 8x Saronite Barů
    • Lesser Flask of Resistance - Zvyšuje všechny vaše resistance o 50. Její efekt zůstává i pře smrt jako jiné flasky.
  • Blacksmithing
    • Zvýšen počet materiálů potřebných k vytvoření několika receptů, které potřebují Cobalt.
    • Přidán nový recept na vylepšení štítu, který zvýší block value štítu.
    • Snížen spellpower u Titansteel Guardian.
    • Zvýšen počet materiálu, který potřebujete na vytvoření Frost resistance gearu pro vysoký level.
    • Počet cobaltu, který potřebujete na vytvoření Spiked Cobalt a Reinforced Cobalt byl zvýšen. Reinforced Cobalt navíc potřebuje Crystallized Water.
    • Titansteel Deflector a Titensteel Defender byly odstraněny ze hry.
  • Cooking
    • Pro Kungalooshe byl přidán recept. Můžete se ho naučit od NPC v Dalaran sewers poté co splníte úkol 'The Taste Test' v Sholazar Basin.
    • Recept na úžasný Fish Feast může být nyní zakoupen za Dalaran Cooking Awards.
    • Succulent Orca Stew a Shoveltusk Soup byly odstraněny z požadavků na jakékoli cooking achievement.
    • Nový recept na Worg Tartare si můžete nyní koupit za Dalaran Cooking Awards. Zvyšuje hit rating a Stamina.
    • Great Feast nyní potřebuje pouze 2 Chilled Meat (místo 4).
    • Fish Feast nyní potřebuje jen 1 Northern Spices (místo 4)
    • Very Burnt Worg nyní potřebuje jen 1 Worg Haunch (místo 2)
  • Enchating
    • Hodně enchantů na vysoké levely má snížený potřebný počet Infinite Dust a Greater Cosmic Essence, ale byl k nim přidán Dream Shards. Některé enchanty vypadají zlevněny docela rapidně, uvidíme co se nakonec ve hře objeví.
    • Zvýšeno Fire zranění způsobené Icebreaker enchantem.
    • Snížena redukce armoru daná Berserking enchantem na 5%.
    • Přidán nový recept na enchant bracerů na +Stamina. Můžete si ho koupit od Vanessa Sellers v Dalaranu.
    • Enchant Weapon - Lifeward - Pernamentně vylepší zbraň, která poté někdy vyléčí nositele, když s ní zasáhne. (Dříve - vyléčilo za 140 až 160. Možná jde pouze o změnu popisu a enchant bude dělat stejnou věc jako dřív)
    • Enchant Weapon - Titanguard pernamentně vylepší zbraň, tak že přidá 50 Staminy. (místo 75)
  • Engineering
    • Snížen cooldown a prodlouženo trvání efektu pro Hyperspeed Accelerators.
    • Přidán nový recept pro Plate spellpower brýle.
    • Weakness Spectralizers můžou být nyní použity druidy.
    • The Saronite Bomb recept nyní vytvoří mnohem více bomb za stejný materiál.
    • Gnomish Lightning Generator má snížený cooldown a casting time.
    • Engineeři jsou nyní schopní správně vyrobit Centrifuge Constructy.
    • Explosive Decoy 2.0 - Vytvoří bombu, která vybouchne hned jak na ní někdo zaútočí za 1440 až 2160 zranění. Trvá tři minuty nebo do vybouchnutí.
    • Nitro Boots zvyšují rychlost nyní jen na dvě sekundy-
    • Explosive Decoy nyní potřebuje pouze 1 Volatile Blasting Trigger místo 3.
    • Scrapbot vám nyní dovolí opravit si pomocí něj vybavení.
  • Inscription
    • (!)Jessica Sellers, nový prodavač v Dalaranském inscription obchodu, bude prodávat více inscription inkoustů za cenu jednoho Ink of the Seas. Bude také prodávat Snowfall Ink za 10 Inks of the Sea.
    • Nový recept na Glyph of Arcane Blast byl přidán k Master a Grand Master Inscription trenérům.
    • Glyph of Death Decay byl změněn, že nyní dává 20% zranění navíc místo jeho původního efektu.
    • Glyph of Invisibility - jeho trvání bylo zvýšeno.
    • Glyph of Deterrence: Nyní snižuje o 10 sekund místo 20ti.
    • Glyph of Holy Light nyní působí na přátelské cíle ve větším rozsahu.
    • Glyph of Horn of Winter nyní prodlouží tvání o 1 minutu.
  • Jewelcrafting
    • Přidán recept na přeměnu Frozen orb a některých gemů se zelenou kvalitou na několik modrých gemů.
    • Snížen spellpower poskytnutý použitím "Figurine - Twilight Serpent", ale zase byl snížen cooldown.
  • Leatherworking
    • Epické záplaty na kalhoty nyní potřebují Frozen Orb + přechozí materiály.
    • Iceborne Belt recept má zvýšený skill range.
    • Earthen Leg Armor - Záplata na kalhoty, zvyšuje resilienci o 40 a staminu o 28. Použít ji může pouze Leatherworker.
  • Mining
    • Nyní již není potřeba několik těžení pro získání všech částí rudy! Všechnu rudu a gemy atd., které by jste dostali, dostanete nyní hned na první vytěžení!
    • Weakened Giants a Iron Rune Sentinels můžou být normálně "vytěženi".
  • Skinning
    • Zvýšeno Critical strike rating, které získáte z 5 a 6 ranku Master of Anatomy.
    • Carrion Fleshstrippers jdou nyní stáhnout.
  • Tailoring
    • Snížena cena potřebných látek na vytvoření Bolt of Imbued Frostweave.
    • Zjednodušen materiál potřebný na Shining Spellthread a Azure Spellthread.
    • Snížen počet eternalů potřebných k vytvoření Brilliant Spellthread a Sapphire Spellthread, ale zvýšen počet Iceweb Spider Silk.
    • Silně zredukovaný počet materiálů potřebný na vytvoření kalhotových enchantů použitelných pouze na sebe. (Master's Spellthread a Sanctified Spellthread), ale tyto recepty vám již nedají skill.
    • Snížena cena u trenéra na normální Flying Carpet.
    • Ebonweave nyní potřebuje, aby tailor byl v Maw of Neltharion v Dragonblight k jeho vytvoření.
    • Spellweave nyní potřebuje, aby tailor byl v Azure Dragonshrine v Dragonblightu k jeho vytvoření.
    • Bolt of Imbued Frostweave nyní potřebuje jen 2 Bolt of Frostweave místo 3
    • Pro vytvoření Ebonweave nyní musíte být v Maw of Neltharion v Dragonblightu (místo ve Forgotten Depths v Icecrown)
    • Pro vytvoření Spellweave nyní musíte být v Azure Dragonshrine v Dragonblightu místo v Nexusu v Coldaře.
    • Pro vytvoření Shining Spellthread už nepotřebujete Eternium Thread. Počet potřebných Iceweb Spider Silk byl zvýšen z 1 na 2.
    • Brilliant Spellthread nyní potřebuje 4 Eternal Life (místo 8), už nepotřebuje Eternium Threada počet potřebných Iceweb Spider Silk byl zvýšen z 1 na 4.
    • Azure Spellthread už nepotřebuje Eternium Thread. Počet potřebných Iceweb Spider Silk byl zvýšen z 1 na 2.
    • Sapphire Spellthread nyní potřebuje 4 Eternal Fire (místo 8 ), už nepotřebuje Eternium Thread Eternium Thread, a počet potřebných Iceweb Spider Silk byl zvýšen z 1 na 4.
Informace z http://www.mmo-champion.com/
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet