11,1 miliónů hráčů WoW

//pic/uploaded/11mega
Zhruba za 2 měsíce tomu bude rok, co jsme psali o tom, že World of Warcraft pokořilo rekordní laťku 12 miliónů aktivních účtů. S příchodem Cataclysmu se dalo čekat, že počet hráčů poroste a brzy se dočkáme tiskové zprávy, kde se bude Blizzard chlubit, že WoW hraje 13 miliónů lidí. Jenže ono tomu tak není a je to přesně naopak. Počet aktivních accountů začal klesat již na jaře tohoto roku (zhruba v květnu) na počet 11,4 miliónů hráčů. To už samo o sobě mělo být pro Blizzard varování, aby něco rychle udělal. Ale ejhle, koncem července tohoto roku je to "jen" 11,1 miliónů aktivních accountů! Mike Mohraime při rozhovorech o zisku molocha Activision Blizzard řekl pár slov.
Náš tým v současné době pracuje na největší aktualizaci obsahu od vydání Cataclysmu a bude to hit tohoto roku! (pozn. red.: že by to byla skrytá narážka na Mists of Pandaria?) (...) Příští aktualizace obsahu... bude zahrnovat nové důležité raidy a dungeony. Věříme, že tento nový end-game content udrží hru aktuální pro současné hráče a poskytne přesvědčivé důvody pro hráče, kteří si dali pauzu, aby se vrátili zpět.
Je velice pravděpodobné, že se možná v další kvartálu dočkáme opačného trendu, tedy, že bude počet hráčů narůstat. Zapříčinit by to mohlo uvolnění datadisku Cataclysm pro Čínský trh, portugalská verze World of Warcraft a v neposlední řadě World of Warcraft Starter Edition, díky které mají hráči možnost hrát zdarma bez jakéhokoliv omezení do lvl 20. V Blizzardu už zaznamenali nárůst accountů v souvislosti se Starter Edition. Jak se vy tváříte na odliv hráčů z World of Warcraft? Patříte k jedním z nich? Proč jste přestali hrát? Myslíte, že v nadcházejících obdobích bude populace nadále klesat či bude stagnovat nebo růst? Ohrozí WoW nadcházející MMO jako Star Wars: TOR nebo Tera?

Naposledy upravil/a Snake Plisken 10.08.2011 v 01:53:32.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

jockey 12.08.2011 11:42

to ubiti hracu neni kvuli pve, pve je porad neco novyho, ale pvp kazi kazdym patchem vic a vic, nejlepsi vec co rekl developer blizzardu SHUT UP PVP GUY

Snake Plisken 11.08.2011 18:13

Honza4545
Bez urážky ale já co jsem hrál na free mě přišlo že všechni funguje tak jak má.
Ano, tobě to tak přišlo. Na freečku, když tam něco jde, tak to prostě tak nějak funguje, ale to neznamená, že to funguje správně.

Honza4545 11.08.2011 18:03

Anstriber
Řeknu to tak pokud už na free tak na instant a na nějakej kde je dobré pvp jinak co se tyče nenapadlo vás že možna pár lidi nechce utracet penize za wow někdo na dovolene apod jak jsem říkal free tu netahejte pokud chce někdo hrát classis tbc může na free jsou určitě dobré servery meně bugu na classis tbc by to už nebyl problem ale dnes ještě vidite i buglej docela wotlk
Na instant ? ani mě nenapadne jinak TBC free servey je už plno bez bugu.
Wrent
no jo, ale pokud ti vadí nevyváženost PvP na ofi, tak na free ho nemůžeš dosáhnout v podstatě vůbec, protože tam spousta mechanik prostě nefunguje, což z určitých povolání rázem dělá OP classy.
Bez urážky ale já co jsem hrál na free mě přišlo že všechni funguje tak jak má.[quote=DaveL].../quote]Naprosto stebou Davel souhlasim třeba q na Karazhan byli super nutilitě jít do 3 nebo 4 dungu jen abys ho mohl akorát škoda že stačilo aby 1 hráč měl klíč potom už to nemělo smysl dělat.

Mixin 10.08.2011 14:44

Udělat více možností obtížností, aby si každej přišel na svý nění špatný nápad, ale trochu pochybuji, že je to jeden z největších problémů.Pve a pvp,že když v tomhle nerfnout někoho v pvp a vybalancují ho v pvp tak, že ho totalně stáhnou k v pve a naopak.Oživování starých bossů jako proč ne, ale když už tak přidat k tomu něco novýho. Pak to neovlní jen příběh, ale pak s tím cap pro valory atd.A pokud by jste vydržovali 2 chary jako já aby jste vypomohli guildě. Tak si to představte minimálně každý týden 9x ten samý dungeon.

Rahl 10.08.2011 14:13

jen by sem rek ze vznikne vic obtiznosti jak uz o tom uvazujou nic vic

Ellendway 10.08.2011 12:32

Rahl
No prave podle me tohle dokazovanisi neceho neni spravny ani o to vecina hracu neusiluje a podle me ani nema my si chceme po praci proste zahrat hru s par kamaradama a to ze to delaj tesi je akorat odrazuje a prestavaji hrat pokud chtej mit hodne racu at to zjednodusi nebo jak navrhoval ten jejich specialista na instance at udelaji vic obtiznosti
Pokud dobře vím, tak normal úrovně instancí jsou dostupny opravdu pro každého. Nemůžeš po hře chtít, aby ti dala úplně vše zadarmo. Pro to, abys měl nějaké ty fialové itemy z Firelands se musíš snažit.

Rahl 10.08.2011 12:29

Ellendway
Ale o tom to celé je. Lidé se snaží si něco dokázat, ale většina lidí prostě nemůže přejít to, že nemají vše hned. Když jsem dal na WotLK Lich Kinga na HC měl jsem smíšené pocity, ale když jsem dal na Cata Sinestru, měl jsem pocit, že jsem konečně něco dokázal, protože bossové jsou teď o nějaká ty procenta těžší a Blizzard se snaží vymýšlet nové věci do soubojů. Je jasné, že nemohou být 250x stejně originální, ale je to tak...
No prave podle me tohle dokazovanisi neceho neni spravny ani o to vecina hracu neusiluje a podle me ani nema my si chceme po praci proste zahrat hru s par kamaradama a to ze to delaj tesi je akorat odrazuje a prestavaji hrat pokud chtej mit hodne racu at to zjednodusi nebo jak navrhoval ten jejich specialista na instance at udelaji vic obtiznosti

Ellendway 10.08.2011 09:19

Rahl
takze ve wotlk mely 12 milionu protoze tam byli lechky raidy ted kdyz se nase guilda placa a s tezi zabije 2 bose a to ne pokazdy tak lidi i u nas prestavaji hrat a to je proste fakt kterej zazivam kazdej den
Ale o tom to celé je. Lidé se snaží si něco dokázat, ale většina lidí prostě nemůže přejít to, že nemají vše hned. Když jsem dal na WotLK Lich Kinga na HC měl jsem smíšené pocity, ale když jsem dal na Cata Sinestru, měl jsem pocit, že jsem konečně něco dokázal, protože bossové jsou teď o nějaká ty procenta těžší a Blizzard se snaží vymýšlet nové věci do soubojů. Je jasné, že nemohou být 250x stejně originální, ale je to tak...

Rahl 10.08.2011 09:10

takze ve wotlk mely 12 milionu protoze tam byli lechky raidy ted kdyz se nase guilda placa a s tezi zabije 2 bose a to ne pokazdy tak lidi i u nas prestavaji hrat a to je proste fakt kterej zazivam kazdej den

Ellendway 10.08.2011 08:50

Tento stav je přirozený vývoj her, společnosti a všeho ostatního. Nebudu tady nikomu namlouvat, jak je to lepší, atd. Ale s příchodem Cataclysmu, přišlo mnoho změn, které Casual hráči neměli moc v lásce. Právě Casual hráči jsou ti, kteří odchází nebo alespoň je jich více o pár stovek tisíc. Jelikož trávím hodně času na oficiálních fórech, mohu vidět, kdo si stěžuje na to, jak je hra moc lehká, jak je hra moc těžká. Z 99% případů to je casual hráč, který si stěžuje, že je hra moc lehká, avšak nedal ani jednoho bosse ve Firelands, dal dva bosse v minulém contentu a v PvP má rating nula nula nic. Mám dost kamarádů, co odešlo v průběhu WotLK kvůli celkové situaci ve hře a dnes to komentují tak, že Cataclysm je zatím nejlepší expanze. Však taky ano, popřemýšlejte, co Vám dnes hra dovoluje jako taková a co dovolovala například na Vanille nebo TBC (super, létající mounti). Podívejte se na to, jak jsou dělané questy. Expím už 4. postavu na Cataclysmu a nemohu si stěžovat, questy jsou dělané i zábavně (sedněte do tohoto masoomgZABYJU stroje a posekejte X stromů, protože je potřebujeme a až budeš hotov, rozkrájej támhle nějaký ty humanoidy, protože nás prostě serou). Takových případů je tisíce. Blizzard nikdy neuváděl statistiky, jakých že to platících účtů to je. Nikdy neřekl něco jako: Ano, máme 12 milionů hráčů, ale 2 miliony z toho jsou čínští farmeři, gold selleři nebo účty, které jsou zaplaceny jen jednou.. Pokaždé uváděli jen počet aktivních účtů. Takže to vlastně nemusí znamenat úbytek hráčů jako takových, ale spíše jen čištění.Na závěr bych rád řekl, že i když je to napsáno modře, neberte to jako výrok redakce nebo snad nějaký povýšenecký komentář.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet