6.0.2 Hotfix - 17. října

Toto jsou mé nejdelší hotfixy! Najdete tu plno změn a pro vás je hlavní nejspíše balanc povolání. Novinku se smazanými postavami! Dále oprava bugů, která se objevovala v určitých abilitách. Nesmíme zapomenout na úkoly, raidy, dungeony, scenaria, battlegoundy a arény. Oprav se dočkalo i pár předmětů. Počtěte si a zítra se uvidíme u dalších hotfixů! [hidden=Výpis hotfixů zobrazíte kliknutím.]
Rygarius zdroj

Smazané postavy

  • Hráči nyní mohou vrátit zpět své smazané postavy.
  • Podrobnosti nároků a omezení pro systém o znovuzrození smazaných postav lze nalézt na blogu pod názvem (ENG): New Feature Incoming: Undelete Character.

Povolání a jejich balancování

  • Druid
    • Základy
      • Poškození ability Ferocious Bite bylo navýšeno o 12%.
      • (Feral) Poškození ability Moonfire bylo navýšeno o 12%.
      • Poškození ability Shred bylo navýšeno o 12%.
      • (Feral, Cat Form) Poškození ability Thrash bylo navýšeno o 12%.
    • Feral
      • Poškození ability Rake bylo navýšeno o 12%.
      • Poškození ability Rip bylo navýšeno o 12%.
      • Poškození ability Swipe bylo navýšeno o 25%.
  • Hunter
    • Základy
    • Marksmanship
    • Survival
    • Mazlíčci
      • Hunterovi mazlíčci sdílejí 60% jeho Attack Power statu (dříve 33%).
    • Talenty
  • Mage
    • Základy
    • Fire
      • Poškození ability Fireball bylo sníženo o 20%.
      • Poškození ability Inferno Blast bylo sníženo o 20%.
      • Poškození ability Pyroblast bylo sníženo o 20%.
    • Frost
      • Brain Freeze nyní zvyšuje poškození abilitě Frostfire Bolt o 85% (dříve 25%).
      • Poškození ability Frostbolt bylo navýšeno o 20%.
      • Poškození ability Frozen Orb bylo navýšeno o 20%.
      • Poškození ability Ice Lance bylo navýšeno o 20%.
      • Water Elemental
        • Poškození ability Water Jet bylo navýšeno o 20%.
        • Poškození ability Waterbolt bylo navýšeno o 20%.
    • Talenty
      • (Frost) Poškození ability Frost Bomb bylo navýšeno o 25%.
      • Poškození ability Ice Nova bylo navýšeno o 25%.
  • Monk
  • Paladin
  • Warlock
    • Základy
      • Poškození ability Corruption bylo sníženo o 10%.
      • Poškození ability Shadow Bolt bylo sníženo o 20%.
    • Demonology
      • Poškození ability Chaos Wave bylo sníženo o 20%.
      • Poškození ability Doom bylo sníženo o 20%.
      • Poškození ability Hand of Gul'dan bylo sníženo o 20%.
      • Poškození ability Soul Fire bylo sníženo o 20%.
      • Poškození ability Touch of Chaos bylo sníženo o 20%.
    • Demonology
      • (Demonology) Poškození ability Demonbolt bylo sníženo o 30%.
  • Warrior

Opravy bugů povolání

  • Druid
    • Feral
      • Efekt krvácení ability Rake by nyní měl být aplikován na cíl, pokud původně ležel na zemi.
    • Talenty
      • Incarnation již nevyhodí Druida z cestovní formy (jako létání), po odeznění účinku této pasivní schopnosti.
  • Mage
  • Paladin
    • Holy
      • Nyní abilita Holy Radiance správně léčí 6 spojenců, kteří jsou v dosahu.
  • Rogue

Prostředí světa

  • Postavy
    • Nyní by měl High Marshal Twinbraid být opět schopný zasáhnout Hordské hráče explozemi.
    • Abilita Corrupted Slash od Ishi by měl opět pracovat správně.
    • Krakkanonovy ability, které vás vyhazují do vzduchu, by měly opět pracovat správně.
    • Sra'thik Drone a Sik'thik Venomspitter by nyní měli být schopni znovu využít jejich Caustic Spray abilitu.

Úkoly

  • Infiltrating the Black Temple: Vyřešen problém, při kterém Ashtongue Primalist mohl Warlockům způsobit permanentní omráčení.
  • Noodle Time: Bonus: Vyřešen problém, kdy zákazníci neseděli správně a nevstávali ze svých míst.

Raidy, Dungeony a Scenaria

    Raidy

    • Siege of Orgrimmar
      • Thok the Bloodthirsty by již měl opět shazovat Tier armor tokeny pro správnou úroveň obtížnosti.
    • Throne of Thunder
      • Poškození ability Drain the Weak od Vampiric Cave Bat se nyní spouští na slabé úrovni zdraví.
      • Abilita Screech od Nest Guardian by nyní měla správně stackovat debuff na hráčích ve vyšších Heroic obtížnostech.
      • Durmu the Forgotter již nebude zaměřen na stejného hráče s dalším Lingering Gaze.
      • Vyhození za pomocí ability Frost Spike od Quet'zal, the Stormcaller již bude fungovat správně na Heroic obtížnosti.
      • Vyřešena řada problémů s abilitami bossů, které správně nepracovaly ve Twin Consorts encounteru.
    • Heart of Fear
      • Část: Amber-Shaper Un'sok
        • Zdraví bosse Amber Monstrosity bylo sníženo na přijatelnější hodnotu.
      • Část: Grand Empress Shek'zeer:
        • Poškození od Corrupted Dissonance Field bylo zmírněno.
    • Dragon Soul
      • Efekt absorbování léčení od Searing Plasma byl snížen na přijatelnější hodnotu.
    • Firelands
      • Poškození z ability Magma Flow od Volcanos během Lord Rhyolith encounteru bylo zmírněno na přijatelnější hodnotu.
    • Icecrown Citadel
      • Poškození kanonů v Gunship Battle je nyní řízeno podle hráčovy úrovně předmětů.
      • Poškození ability Chilled to the Bone bosse Sindragosa bylo sníženo na přijatelnější hodnotu.
      • Poškození ability Harvest Souls ve fázi s bossem The Lich King bylo sníženo na přijatelnější hodnotu.
    • Trial of the Crusader
      • Poškození ability Fire Bomb od elit Snobold Vassal bylo sníženo na přijatelnější hodnotu.
      • Poškození ability Impale od bosse Gormok the Impaler bylo sníženo na přijatelnější hodnotu.
      • Poškození ability Burning Bile od bosse Dreadscale bylo sníženo na přijatelnější hodnotu.
    • Ulduar
      • Poškození vozidly je nyní řízeno podle hráčovy úrovně předmětů.
      • Poškození od Constrictor Tentacle bylo redukováno na přijatelnější úroveň.

    Dungeony

    • Mogu'shan Palace
      • Abilita Hurl Shield od Kargesh Highguard by nyní měla pracovat správně.
    • The Stonecore
      • Abilita Force Grip od bosse High Priestess Azil byla dočasně deaktivována.
    • Utgarde Pinnacle
      • Skadi the Ruthless požaduje 3 harpuny k opětovnému vyhození mountů pryč.

    Scenaria

    • Arena of Annihilation
      • Bylo redukováno poškození ability Fireball od Little Liuyang na přijatelnější hodnotu.
    • Brewmoon Festival
      • Vyřešen problém, kdy se abilita Water Shell od Li Te neobjevovala před chrličem.

Battlegroundy a Arény

  • Za sbírání vlajek ve Warsong Gulch můžete získat reputaci ještě jednou.
  • Vyřešen problém, který způsoboval, že Mágové a Hunteři nesprávně vycházeli z Invisibility nebo Camouflage.

Předměty

Opravy bugů

  • Vyřešen problém, kdy hráči získávali větší poškození, než bylo zamýšleno, zatímco byli pod mind control efekty abilit.
  • Vyřešen problém, kdy se boostnuté postavy nemohly naučit některé z Talentů.
  • Vyřešen problém, kdy oblíbení mounti v Mount Journalu nezobrazovali status oblíbeného mounta.

[/hidden]

Naposledy upravil/a Astra 22.10.2014 v 07:08:19.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

ZaraCON 23.10.2014 18:58

Lewiathan
Prej konečně hratelný :-D víte o tom že 2x demo lock v arenách dával i přes over heal téměř IK a to aj plechovkám přes deff cd? :-D viz. třeba tihle dva kluci: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=243077 je rozdíl když nějaká lama konečně něco zahraje a když si za tu classu sedne skill hráč a udělá z ní classu OP což lock mimochodem byl a ten nerf potřeboval.
Hráčům bohužel nevysvětlíš, že je to úplně normální princip online her. Vždy je tu něco, co bylo, je a bude potřeba vybalancovat. Na změny, i když nevítané, je třeba si zvyknout a lidé si zvyknou tak jako tak.

Lewiathan 23.10.2014 15:44

Prej konečně hratelný :-D víte o tom že 2x demo lock v arenách dával i přes over heal téměř IK a to aj plechovkám přes deff cd? :-D viz. třeba tihle dva kluci: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=243077 je rozdíl když nějaká lama konečně něco zahraje a když si za tu classu sedne skill hráč a udělá z ní classu OP což lock mimochodem byl a ten nerf potřeboval.

ZaraCON 22.10.2014 15:55

Daniposuk
klasika je vidět že Bliz.. nemá žádnou koncepci a mění to podle toho, jak jim to vyjde, když se to začne hrát. Jen tak mimo on je Demonbolt na live serverech? Mi připadá, že tohle je Hotfix pro Test realm.
Je to Hotfix. Může to být tím, že ability jsou nahozený, ale nejsou přístupný a tím, že se vše zkouší na PBE, tak vše připravují na Live Server. Jinak, Hotfixy jsou hotfixy a 6.x.x - PBE Patch Notes je věc druhá.

Metiu 22.10.2014 15:47

Hunter OP :-D

Daniposuk 22.10.2014 12:49

klasika je vidět že Bliz.. nemá žádnou koncepci a mění to podle toho, jak jim to vyjde, když se to začne hrát. Jen tak mimo on je Demonbolt na live serverech? Mi připadá, že tohle je Hotfix pro Test realm.

ZaraCON 22.10.2014 00:04

Bylo jasné, že se to stane. To, co se hraje nejvíc má vždy největší pozornost. Uvidíme jak se to vyvine dál.

vega 21.10.2014 23:56

Já to taky nemám veselé za fira mage v PVP samej reduce dmg o 20% down nic příjemného a všichni dvojnásobek zvyšení damage pro všechny spelly pomalu,to už docela přeháněj a pak se není čemu divit,že to neni balance.Já do něj budu sypat pyro za pyrem a on se mi bude smát do ksichtu když dvákrat poškrábe a ležim jakoby nestačilo,že některé spelly už dávaj vysoký dmg a oni ještě zvyší!!a nám uberou.Nicméně stim Demo spectem to podělali poslední dobou sleduji,že konečně je hratelný a oni to opět zmrví mno doufejme,že ten dmg o 20%snížení bude jen kvůli tomu,že to bylo moc OP než u ostatních a snaží se to vyrovnat aby to poměrně stejné vůči ostatním classám.

Honza4545 21.10.2014 22:43

Jasně nerfnite demo locka když konečně zase jednou po roce dával větší dmg jak destro.......

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet