Auchindoun

Auchindoun byl Draenei považován za město mrtvých. Bylo to místo posledního odpočinku pro jejich padlé bratry, počínaje ostatky D'ore, jednoho z Naaru který byl zabit při nehodě Oshu'Gun. Takto zůstalo na nějaký čas, překrásné (i když děsivé) mauzoleum v srdci Terokkarského lesa, nedaleko od Shadowmoonského údolí s jeho požehnaným chrámem Krarabor. Bohužel, vešchno dobré musí jednou skončit. Během vzestupu První Hordy orkové z klanu Bleeding Hollow začali s obléháním tohoto Města Mrtvých, podobně jako tomu bylo u chrámu Karabor (dnes známý jako Černý Chrám). Bleeding Hollow přemněnil Auchindoun ze svatého místa v pevnost a poskvrnil tak Auchidoun docela důkladně sám. Devastace Auchidounu se jen zhoršila neutuchajícími útoky Alianční expedice snažící se dostat orky z Azerothu. Expedice skládající se z Turalyona, Allerii Windruner, Khadgara, Kurdana Wildhammera a Danatha Trolí Zhoubu v čele se vrhli do boje proti Klanu Bleeding Hollow namísto úprku. Nyní byl jejich čas na obléhání Auchidounu. Bleeding Hollow dlouho nevydržel a pevnost padla. Expedice neměla nějaký dlouhodobější zájem na držení této pevnosti a tak pokračovali v cestě dále. Draenei se začali pomalu stěhovat zpátky, ačkoliv mnoho z těchto jedinců nemělo tak spravedlivé záměry s jednou tak posvátným městem. Tento "mír" byl celkem krátký, protože se do této oblasti, ať už z jednoho nebo jiného důvodu, začínali stěhovat ostatní frakce. Nejpozoruhodnější frakcí, která se zde usídlila byl stínový koncil, ale o něm se budeme bavit později. V datadisku The Burning Crusade pravděpodobně narazíte na tyto frakce v následujícím pořadí: The Etherreals, zbytky Draenické sekty v Auchindounu, následováno Talonským Králem a jeho Arakkořími následovníky a poté konečně se samotným Stínovým koncilem osobně. Aktivity Stínového koncilu v Auchindounu na sebe strhly pozornost nomádských Etherrealů mnoha frakcí. Dvě hlavní frakce operující na tomto území jsou: Consortium pod vedením Nexus-Prince Haramada a druhá pod vedením Nexus-Prince Shaffara. Obě frakce závodí ve zbírání energií z Hrobek, Ale Shaffar získal převahu. Ve skutečnosti, Nexus-Princ Shaffar vyslal své svěřence proti Consortiu, ale Nexus-Princ Haramad ukázal, že je super-cool týpek a tak nabízí dobrodruhům trochu zlata za to, že ho zbaví jeho konkurence. Hluboko, pod Auchenaiskými kryptami je bývalý Exarcha, draenei jménem Maladaar. S pomocí Levixuse, Maladaar hledá způsob, jak probudit a zotročit mrtvé v Auchindounu skrz nekromancii, využívajíc jejich mrtvé duše k jeho vlastním temným záměrům. Mezi těmi, které zotročil je také Naaru D'ore, ten, kterého zde Draenei uložili k odpočinku již před tisíci lety. Úmyslné jednání Levixuse a Exarcha Maladaara a neúmyslné akce D'oreho způsobili mnoho spirituálních problémů v Auchidounu. Strašidelné haly a pochodující mrví jsou jejich hlavním cílem, avšak zničení struktury města ne. Talonský král Ikiss učilnil svým domovem Sethekkské sály. Tento Arakkoa byl kdysi mocným vůdcem ptačích lidí a jeho charismatické způsoby mají za následek rozkol mezi Arakkoami ze Skettis. Když Stínový koncil způsobil výbuch Auchidounu, Ikiss a jeho druhá ruka, komandér Darkweaver Syth, si to přebrali jako známku návratu jejich "pána". Ti kteří zůstali loajální Ikissovi, nyní známi jako Sethekkové, následovali Ikisse a Sytha ke zbytkům Auchindounu, aby našli svého pána. Ikiss upadl do šílenství, prohlásil se za vtělení Terokka. Věří se, že "pán" je odkaz na Terokka, avšak může to také znamenat Anzua, Krkavčího boha. Přesto, že klan Bleeding Hollow způsobil na Auchindounu značné škody, pravá katastrofa byla způsobena Stínovým koncilem. Tento kult byl blízce spjat s Plamennou Legií a jeho úkolem bylo vyvolání bytosti velké síly, její zotročení a využití její síly k vlastním ziskům. Jejich vyvolávání bylo úspěšné v tom ohledu, že jí vyvolaly. Bylo neúspěšné v tom, že tato nestvůra ohromně poškodila zbytky města, promněnila v ruiny přilehlé okolí a obrátila se proti Stínovému koncilu.
Murmur
Tento tvor je Murmur (šelest - pozn. př.), Esence Zvuku. Více informací o něm lze zjistit v Kodexu Krve, knihou ve Stínovém labyrintu.
"Před dávnými časy, v dimensi kosmu nepředstavitelné pro mysl smrtelníka, tady se narodilo - jestli pro to lze tento pojem využít - stvoření s tak neuvěřitelnou silou, že když přišlo na svět tak zničilo všechnu realitu okolo sebe. Známé jen jako Murmur, bylo esencí zvuku. A slyšet jej mluvit znamenalo večné zatracení a smrt. Existovalo pouze pro chaos, jeho nejtišší zašeptání znamenalo znižení celých světů! Yet still, there were those that would try to worship this mindless being. There were even those more insane who dared to think to control it! Nyní pořád, kteří se snaží uctívat tuto byzmyšlenkovitou bytost. Také zde byli tací, kteří byli ještě šílenější a dovolili si myslet na toho ovládnutí. A hle, jak se jim začali chvět nohy v předtuše, že může mířit svá slova na jejich svět. Ale stále se tito šarlatáni, uctívajíčí jejich neexistujícího náboženství, vrhli do příprav na pokus k ovládnutí jejich "boha". S nezájmem, a pravděpodobně si jich ani nevšímaje, Murmur zívnul a poslal je do zkázy. Avšak, nějakým zázrakem jeden z nich přežil a ve svém šílenství našel způsob jak přivést Murmura na svět. Smrtelník posedlý tajemným a temným uměním, které nikdo nemůže překonat, vymyslel metodu, ke zlepšení jeho vyvolávání pomocí zachyzování a používání duší. Celá civilizace padla za účelem "paliva" pro jeho temný rituál který měl přivést Murmura na jejich svět. A to se také stalo. Mocná magie umlčování a omezování, držena pohromadě dušemi mrtvých však stále nebyla schopná ke převzetí kontroly nad nestvůrou, nešlo si jí podvlit. Tito smrtelníci počali s vytvářením nových strategií, avšak všechny z nich selhaly. Ale v jejich jednání, polevily v rituálech, nešťastně poskytly Murmuru sebemenší špetku svobody. To bylo vše co potřeboval. Pouze tato kniha přežila kataklyzma, které zničilo jejich svět. Tito hrdí a bláznivý lidé, kteří si mysleli že zvládnou vládnout kosmickému stvoření s nesmírnou mocí. Uděláte vy, držitelé kodexu, to samé? Už jste vymysleli spolehlivý způsob jak povolat Murmur, nebo někoho z dalších subjektů opatrně sepsaných v těchto prokletých stránkách? Uvidíme..."
Z tohoto textu můžeme usuzovat, že Auchidoun byl vybrán jako místo na vyvolání Murmura, na základě velkého množství duší v tomto regionu. Zařízení na sbírání duší rozptýlená po celém labirintu se používají k zesílení vyvolávání a ovládnutí Murmura, ale ani to jak se zdá nebylo dost. Jak si probojováváte cestu skrz labyrint, prosekávaje si ces Orky, Zničenými, Ogry, a démonickými stvořeními Stínového koncilu, značný počet konsilských válečníků svádí bitvu se skoro neovladatelným Murmurem. Když se k němu dostanete, něco málo z Esence zvuku zůstává, ale vy jako hrdina se samozřejmě rozhodnete zabít všechny kteří chtějí uvěznit Murmura a rozhodnete se ho zabít sami. Hurá! Samozřejmě, že Stínový koncil ho nechce zabít a chce jím i nadále manipulovat,ale je docela vtipné, že vezmete veškerou iniciativu na sebe a zbavíte ho zbývajících 20% HP. ... Pokud se chcete o Městu Mrtvých dozvědět něco více, jednoduše doporučuji plnění Questů ve The Burning Crusade. Auchindoun se poprvé objevil již ve Warcraft 3. Také doporučuji přečíst si román od Christie Golden - Zrod Hordy. :)
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

cerberos 11.03.2014 09:17

Ten Murmur,byl pro mě jeden z nej a nejtěžších bossů v BC,společně s falešným Kaelthasem Sundstriderem v Magister terase,tyto dva byli opravdu nejtěžší bossové z dungeonů..

cerberos 11.03.2014 09:11

Super článek,jakto že mi unikl mé pozornosti?!.Auchindoun,je pro mě plný nostalgie z doby Burning Crusade,krásná doba..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet