Battlegroundy jsou jako kachny - Stagnující PvP?

/pic/news/bluepost
World of Warcraft není jen o PvE. To je věta, kterou si mnozí hráči přejí slyšet častěji, protože Blizzard opravdu směřuje více své práce směrem k PvE a mnoho PvP hráčů se cítí ukřivděno. S tímto trendem se můžeme potkat na oficiálních fórech, ale často i v komentářích u nás na webu. Teď se však Daxxarri pokusil vyjádřit k tomu, proč nepřibývají třeba nové battlegroundy tak často.
Daxxarri zdroj

Rádi bychom byli kreativnější. Rozhodně jsme na PvP komunitu nezapomněli a zrovna pracujeme na několika PvP orientovaných novinkách. Ačkoli není mnoho této práce směřováno do vytváření nových map, určitě bychom chtěli zvýšit rozmanitost Battlegroundů a Arén, které přijdou v budoucnu. Jenže tady je trochu ten zádrhel. Někdo si možná řekne, že vytvořit Battleground je jednoduchý proces (vypadají jednoduše, že?), ale není. Jeden z důvodů toho je, že Battlegroundy jsou jako kachny. Kachna vypadá, že si bez námahy plave po vodě, ale jejich malé nohy musí v tu chvíli šíleně makat pod hladinou, aby se tak mohlo dít. Battlegroundy jsou podobné. Můžou vypadat jednoduše -- dokonce staticky -- pokud se na ně dívá obyčejný hráč, ale doopravdy je tu ohromné množství procesů, které běží na pozadí každé hry. Je tu například spoustu překážek, které musíme přeskočit, abychom zajistili, že poběží tak nezištně, jako teď, bitva po bitvě. Nakonec je tedy velice těžké vytvořit Battlegroundy, částečně právě kvůli technickým omezením, které zde zrovna jsou. Další věcí je, že Battlegroundy (a Arény v tomhle případě také) musí být mnohem více uhlazené než PvE mapy. Pokud vám nějaká geometrická chybička bude blokovat Line of Sight v dungeonu nebo raidu, pravděpodobně se s tím dokážete nějak vypořádat, dokud to nebude opraveno. Pokud však bude nějaká podobná chyba v Battlegroundu nebo v Aréně, může ji někdo využít k exploitům a podvádění, které je proti duchu soutěžení, které v tomto PvP chceme mít. Víme, že většina PvP komunity by raději chtěla absolutně vyvážené a nezabugované mapy, než neustálý příliv map nových. Další věc, na kterou musíme myslet, je, že zatímco mechaniky bossů se mohou lišit raid od raidu, když to vezmeme kolem a kolem, jsou si všechny dungeony a raidy podobné (všechny mají stejný raid lock, pokud umřete, musíte proběhnout vstupním portálem atd.). Battlegroundy a Arény mají spíš svá vlastní pravidla. Z toho plyne, navíc k věcem, které jsem již zmínil, že musíme v podstatě každý Battleground budovat od základů. Rádi bychom si vyvinuli nástroj na vytváření PvP map stejně jako máme nástroj na vytváření bossů nebo předmětů. Takový nástroj by nám umožnil vytváření Battlegroundů a dalších PvP orientovaných map mnohem rychleji. K něčemu podobnému nyní míříme, ale bere to hodně času a vyžaduje si to přesnou práci a stále je to ještě hodně daleko. Stále ale věříme, že se nám toto úsilí vyplatí, a jsme přesvědčeni, že vy to budete cítit stejně. Do té doby tu stále budete mít spoustu hráčů nepřátelské frakce, které můžete poslat ke Spirit Healerovi, a věříme, že vás stále bude bavit zabíjet červené, hned jak je uvidíte.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Coxx 22.07.2011 23:54

Rreezznniikk
Driv nez se pustej do nejakyh Bg by si taky meli uvedomit ze PVP neni PVE a tak by bylo vhodny aby to PVP vybalancovali ... Tim mam namysli fekalni Druidy a ty neuveritelne stupidni healery, do kterech mlati 5 lidi a ono jim neubejva hp a to se healujou jen instantama. To je sice smutny ze neuhealujou nejakeho bosse, ale ja kdybyh vytvarel dungeon / raid tak bych se odpichnul od moznosti healera .. a ne jak Blizzard ze vyrobim neco kde je soucasnej healer slabej a tak ho boostnu abych tim znicil PVP.
tak tak! úplně jak já ze spaní x) .. hodně sem na tom všem přemýšlel už dřív (myslim na ty healery) .. víš co by bylo řešení? Vrátit z5 redukci healu! 50% jako dřív by při dnešních mega číslech byl pro ně zas fail, ale těch SMĚŠNEJCH 10% je úplně k ničemu! Vidim řešení ve 25% redukce healu; A bylo by. V PvE by to vše zůstalo jak je a náš nesmrtelný healer by šel už o něco lépe

andyczech 22.07.2011 23:43

skoda ze neudelaj nejakej rozdil do pvp ze by tam byl heal procentualne slabsi ci dmg u nejakych class

Tawary 22.07.2011 19:47

Rreezznniikk
Driv nez se pustej do nejakyh Bg by si taky meli uvedomit ze PVP neni PVE a tak by bylo vhodny aby to PVP vybalancovali ... Tim mam namysli fekalni Druidy a ty neuveritelne stupidni healery, do kterech mlati 5 lidi a ono jim neubejva hp a to se healujou jen instantama. To je sice smutny ze neuhealujou nejakeho bosse, ale ja kdybyh vytvarel dungeon / raid tak bych se odpichnul od moznosti healera .. a ne jak Blizzard ze vyrobim neco kde je soucasnej healer slabej a tak ho boostnu abych tim znicil PVP.
Agreed mate, agreed.

Rreezznniikk 22.07.2011 19:26

No jak napsal Nezmo, taky si myslim ze si na nas vymejslej blbosti, ale s jednou veci souhlasim a to, ze BG je obtiznejsi vytvorit o tom sem se presvecil uz sam ve svem projeku. Je to o tom ze dungeon / raid je vecinou jen 1 wmo soubor kterej je seskladanej z milionu m2 a mensich wmo .. kdezto BG jsou vymodelovane mapy, rucne vymodelovane a vybarvene a aby o vypadalo dobre je zapotrebi hodne skillu na to. Pak sou samozrejmne taky osazeny m2 a wmo souborama .. Jinak kdyz mluvi o bugach v BG kde se pak daji nejak vyuzivat tak sem nezaregistroval nejaky zmeny od doby kdy tychle bugy / exploity vznikly. Dal uplne bych smazal SotA a IoC to je neco desnyho vecinou raci leavnu nez to hrat .. Myslim ze kdyz se vydaj cestou, kterou zacla pred 6 lety tim myslim Azshara Crater, kterej je uzasnej, nebo 3 Kalidarsky BG, ktery sou smazany uz leta ze soubru wow tak to by bylo bomba a nikdy nepochopim proc je neotevrou .. Taky sem si vsimnul (uz na WotLK) a doufam ze nejsem sam, ze treba celej northrend neni tak hezky vymodelovanej jako kalimdor a eastern kingdoms kde to podleme delaliopravdu s laskou jeden kopecek za druhym. V northrendu sem si vsimnul ze spousta mist je stejnech proste udelali nekolik druhu hor a podobnene a pak je treba napreskacku nakopirovali zasebe .. zkratka si ulehcili praci i kdyz tvrdej opak. Coz se zase ale nestalo na Cataclysmu zaplat pan buh .. a i ty 2 Cataclysmaky BG taky celkem ujdou ..Driv nez se pustej do nejakyh Bg by si taky meli uvedomit ze PVP neni PVE a tak by bylo vhodny aby to PVP vybalancovali ... Tim mam namysli fekalni Druidy a ty neuveritelne stupidni healery, do kterech mlati 5 lidi a ono jim neubejva hp a to se healujou jen instantama. To je sice smutny ze neuhealujou nejakeho bosse, ale ja kdybyh vytvarel dungeon / raid tak bych se odpichnul od moznosti healera .. a ne jak Blizzard ze vyrobim neco kde je soucasnej healer slabej a tak ho boostnu abych tim znicil PVP.

Athanel 22.07.2011 19:22

Tawary
Myslím, že jako první krok by měli vyřadit nudné a neoblíbené BG a něčím je nahradit. Mám na myslim hlavně 40v40 BG (AV a IoC) nebo třeba SotA. Nebo je alespoň nějak oživit. Případně nový cíl v BG by taky nebyl špatný. CTF je dost ohraný a KOH taky... chtělo by to nový nápad.
Souhlas , ty dve mapy jsou opravdu hrozny opruz

Sakki 22.07.2011 18:48

Všechny nové PvP mapy a formáty, které blizz do hry přidal, byly přijaty negativně a největší spokojenost je se starými, protože si na ně už lidi zvykly, tak proč by se měl blizz marně snažit, když ať udělá co udělá, tak to nemůže vyhrát a nové mapy naserou víc lidí než potěší...

Tawary 22.07.2011 18:39

Myslím, že jako první krok by měli vyřadit nudné a neoblíbené BG a něčím je nahradit. Mám na myslim hlavně 40v40 BG (AV a IoC) nebo třeba SotA. Nebo je alespoň nějak oživit. Případně nový cíl v BG by taky nebyl špatný. CTF je dost ohraný a KOH taky... chtělo by to nový nápad.

czlukas 22.07.2011 16:57

nemusi delat milion ruznych veci, vsak staci udelat normalni mapu - klidne vzit nejake male mestecko a hodit tam Team Deathmatch, CTF, KOTH, a pokud tam zakomponujou gobliny, tak i search n destroy

bloodhero22 22.07.2011 16:44

no ono je to hlavně o tom že si blizz musí vybrat jestli to bude zas nejakej CTF(warsong gluch nebo twin peaks) nebo KOH(artahi bashin nebo battle for gilneas) (eye of storm je kombinací těchto dvou žánrů)jako obvikle (všechny areny jsou deathmach) moli by namnožit třeba team deathmach jako např. AV

Drápal 22.07.2011 16:17

Já osobně jsem spíš zastánce lore a PvE ale sem tam nějaký ten BG občas navštívím Možná by to chtělo nějaký ten update ale zase tak hrozné to není,ale jak už jsem řekl PvP hraju jen svátečně.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet