Nějaký ten čas od vydání Legionu již uplynul. Hra získala nové funkce, možnosti a samozřejmě content. Hlavně jsme se shledali s naším dávným nepřítelem. Největší rozměr bezpochyby nabralo samotné lore. Mohli jsme už očekávat něco velkého, když Khadgar nechal alternativního Gul'dana naživu během invaze na Draenor.
V důsledku toho jsme ztratili dvě významné postavy – Variana Wrynna a Vol'jina. Hlavní proud datadisku se soustředí na to, jak si s Legií poradit. Kromě Pillars of Creation (Pilířů stvoření) jsme záhy zjistili, že je třeba "oživit" Illidana Stormrage, který je prý klíčem. Po Gul'danově smrti se, se zastávkou na Broken Shore a v Sargerasově hrobce, vydáváme na samotný Argus. Bohužel, Sargeras nám zde odhalil další eso ze svého rukávu – podařilo se mu zkazit duši svého někdejšího titánského přítele, Aggramara. A zvažuje to samé i s jeho dalšími kolegy.
Náš cíl je jasný - vydat se do Antorusu a překazit Sargerasův plán. Momentálně si na cestě tam však nejprve děláme pořádek. Následující odstavec je v spoiler tagu, jelikož obsahuje spoilery ohledně velmi pravděpodobného konce celého Legion.
S démony se však pereme už nějakou dobu. Co nás čeká dále? Definitivní odpověď se sice dozvíme až na Blizzconu, ale to neznamená, že nemůže pracovat s tím, co známe.
Co by nás tedy mohlo čekat?
Démoni nejsou jediným velkým nepřítelem našeho světa, který se v Legionu objevil. Správně, Old Gods. Emerald Nightmare v čele s Xaviem téměř pohltila celý Val'sharah. V Azsuně jsme po velmi dlouhé době měli co dočinění s Azsharou a jejími nagami. Artfakt Shadow priestů také svými šepoty nahrává naším chapadlovitým přátelům.
Nejzajímavější je na tom ale fakt, že Old Gods a vše, co má spojitost s Voidem, je odsouváno na tu vedlejší kolej. Vždyť přeci je to pro Sargerase důvod, proč koná, tak jak koná, a hlavní představitelé Voidu byli stanoveni jako to ultimátní zlo celého Warcraftu. Vše nahrává tomu, že Blizzard je chce více do hloubky představit později. Avšak ta intenzita, se kterou nám je prezentuje v současné chvíli, dává nepřímo najevo, že již nadešel čas se s Voidem a Old Gods seznámit pořádně. I sám Legion postupem času zobrazil Sargerase a Plamennou legii pouze jako předzvěst něčeho daleko horšího. Bellatrix se o konci Legionu také rozepsala zde.
Na Redditu se však v minulosti objevil údajný leak nové expanze, která by se měla točit převážně pouze kolem nag. Informovali jsme o tom zde. Tomu také předcházelo vodítko ohledně Kul Tirasu, které Blizzard však nakonec ze hry odstranil.
Také nám byl odhalen oficiální Blizzcon art pro tento rok, na kterém můžeme spatřit Jainu Proudmoore. Tento fakt vyvolal mnoho spekulací, jelikož se Jaina na začátku Legionu vytratila. Olej do ohně přilil další dialog z Antorusu, jenž pojednává o jisté ženě z Aliance jako o někom, kdo započal zánik Aliance zevnitř. Bezpochyby se jedná o Jainu. Blizzard vůdkyni Kirin Tor do artu zakomponoval záměrně, takže nelze vyloučit, že se s ní zanedlouho setkáme. Napsal jsem na to téma také vlastní úvahu.
Varimathras: So, your Alliance still endures. Longer than I expected, though she has already planted the seeds of its downfall. She is patient, that one.
Varimathras: When your thrones run red with betrayal... when your holy places burn and the shattered mask hangs above your hearth... only then you will know. And it will be too late.
Varimathras: It matters not. You are blind to the true darkness closing in around you.
Ačkoliv máme k dispozici mnoho náznaků, je těžké určit, které z nich vedou správným směrem. Nejvíce horkým kandidátem však zůstává datadisk, který se bude zabývat skutečnou hrozbou ze strany Old Gods v návaznosti na Legii, jež zaujala místo pouhého předskokana. Další otázkou je, zda všechny tyto náznaky mají mezi sebou nějakou spojitost, a nebo vůbec žádnou. Blizzard ale umí občas i (ne)mile překvapit, tudíž i to nejvíc zřejmé může nabrat zcela jiný rozměr. Jisté je však to, že lore postupně nabyde zásadní zvrat, a to s největší pravděpodobností již příští rok.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
09.10.2017 16:55
Zvejkyn: podvodni mapy blizzard nechce delat protoze na 2D monitoru 3D podvodni lokace ztraci rozmer a orientaci
Jikonekt 09.10.2017 17:36
A v cem je jako to 3d prostredi pod vodou o tolik jine a rozdilne nez prostredi nad vodou ve kterem vsichni muzou litat? :_)
Zug 09.10.2017 18:09
Je to mnohem víc otravný.
Jikonekt 09.10.2017 18:22
@Zug Jedine pomalejsim pohybem pod vodou, to chapu... ty reci o 3d na 2d monitoru sou pitomost...
10.10.2017 00:40
@Jikonekt pitomost to neni najdi si rozhovory s vyvojarama blizzardu kteri o tomhle mluvili proc neudelali dalsi podvodni zony
Zvejkyn 10.10.2017 22:39
Beeda2004 má pravdu někde to bylo oficiálně blizzardem psáno že je to nejméně hraná mapa jelikož se lidi ztrácí v prostoru ... bohužel. Právě proto sem psal, že se to na 100% nestane
Zvejkyn 09.10.2017 16:39
Vím, že se to na 100% nestane ale pokud by obsahem nového datadisku byli Nagy chtěl bych alespoň dvě podvodní mapy ve stylu Vashj'ir a k tomu třebas celé podvodní město ve styl Gungan City ze Starwars. Expím pod vodou každýho novýho alta a pořád se nemůžu nabažit toho prostředí
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet