Ghostcrawler zdroj
Reputace / Questy
Hej GC, je nějaký důvod nechávat si Sigils po dokončení prvních questů od Wrathiona? Ne. Je problém s užitnými možnostmi, v Cata byly jen Dungeony, nyní to je reputace přes daily questy. Budete mít těžké mě přesvědčit, že je zde méně možností. Myslím, že jen prostě nesnášíte daily questy. Myslíte si, že jste přidali rozdílnost, ale ve skutečnosti jste jednoduše přepnuli z dungeonů na daily. Spousta lidí chodí dungeony (a scenaria a LFR). V Cata chodili jen dungeony a rychle je to znudilo. Tabardy dávají reputaci. Dejte denní cap na reputaci. Daily questy nebo dungeony. Přestaňte se tvářit, že řešení není tak jasné. Jasné ale ne zdravé. Čekání na instance ve městech není dobré pro hru v delším časovém horizontu. WoW potřebuje svět.Svět
Cítíte, že CRZ bere jednu z výhod málo obydlených serverů, kterou je méně soutěžení o rare moby? Nechceme, aby málo osídlené servery měly nějaké výhody. Myslíme, že větší servery jsou více zábavné. Mimochodem, upřednostňuji více prázdnější zóny pro questění. Jaká jsou pro a proti pro vývojářský tým? Nemyslím si, že WoW může konkurovat dobře jako jiné single-player hry. Jeho síla tkví ve více hráčích. Nicméně věřím, že často tyto výhody jsou skryté natolik, že nejsou jasné spoustě hráčů. Kdy bude Stormwind opraven od Deathwingova útoku? Ty ruiny mě štvou... Záleží na tom, čemu zrovna se naši návrháři a designéři věnují. Měli byste raději Stormwind nebo super věci na ostrovech v 5.2? Máte mít Stormwind v souborech, updatovat textury a BUM, opravený Stormwind. Kdyby to bylo tak jednoduché, nemyslíš, že bychom na to přišli? Myslím, že vanilla byla lepší, co se týče komunity, ale nemůžete popřít velké zlepšení. Někdy se divím, jestli to bylo dříve tak lepší jen, protože více lidí bylo neinformováno. E.g. nevěděli, jestli to či ono bylo dobré nebo ne.Classy
Jo, takže je to vaše chyba, že jedna classa stála vzadu buffujíc celý Sunwell patch. Teď to chápu. I když některé výzvy byly hodně zábavné, Sunwell nebyl jeden z těch příznivých k Class balancu. Pomohl nám ale stanovit cíle pro další 3 datadisky. "Jsme citliví na nerfování kouzla, kterou měl Prot pořád" Můžu dostat vysvětlení pro ten BW nerf? Bylo to tak už od BC. Hráči nás konečně přesvědčili, že "se to nedá zastavit." Typ obrany může být vždy použit ofenzivně a celkem okamžitě v PvP. Ano, například Bloodlust/Timewarp Je to výzva to určitě! V tomto případě spousta hráčů nám říká, že by bez toho nemohla raidovat. Tanci moc dobře nesólují, moc dobří nejsou ani v PvP a místa v raidu jsou vzácná. Aspekt zodpovědnosti není moc jiný od healerů. Nesouhlasím. Tanci sólují velmi dobře. Také jsou docela důležití jako nosiči vlajek v RBG. Také nesouhlasím o zodpovědnosti. Tanci jsou bráni jako samozřejmost při udávání tempa a také vysvětlování taktik. Healeři "mohou" zapadnout. Pokud tank neudává tempo nebo nedává pozor, většinou to znamená hodně umírání. V organizovaných skupinách může být leader kdokoliv. V náhodných skupinách je tank brán jako leader. Co to znamená pro Touch of Karma, je to obranný spell, ale často ho používám jako ofenzivní. Používání obranných mechanik jako útočných je v pořádku. Je to jako "nemohu být proražen," což jsme konečně použili na určité ability. Tak, co s určitými povoláními, které nikdy nedostanou nerf, ale zůstanou jednoduché od počátku Vanilla WoW? Děkujem, přijďte zas? O kterých se tu bavíme? Obecně, tato hra potřebuje *více* rozlišení povolání, ne méně. "Moje classa potřebuje X jako tamto jiné povolání", na nás nefunguje. Můžete prosím přestat dělat DoT trinkety jako Frost/Arcane mágům nějakou DoTku? Jsme jediný spec, který nemůže použít LotC. Nemyslíme si, že jsou DoT trinkety zajímavé. Je to nuda, když každé povolání chce hned další trinket, jakmile na něj narazí. Dungeon Tabardy byly mnohem lepší, než když nastoupil daily systém a Prime glyphy měly lepší talenty. Mysleli jste si, že vybrat si +5% damage bylo zajímavé?Death Knight
Proč říkáte, že je OK pro BrM tak vysoký skill cap, aby k něčemu byl, ale když se to stalo DK, tak jste je předělali? Záleží na stupni a DK jsou stále docela komplikovaní oproti jiným povoláním.Mage
Kvůli neustálému nakopávání Arcane specu to zároveň pořád kazíte na bossech, kde nemůžete být věžička. Arcane není designován neustále kolem 6 stacků. Chápeme, že hráči chtějí zůstat na maximálním množství stacků, ale není to vhodné dělat pořád. Jestli je zde něco, co nám umožní zůstat na 6 pořád, najdeme to a budeme to tak hrát. Jistě, to je ono jak daný spec funguje. Je naší prací udělat to zajímavé a ne někoho tím znechutit. 5.1 nám dal možnost stackovat Mastery nebo Haste, což dává mágům přibližně stejná čísla, kteří jedou Haste/Mastery & Scorch/Abarr nastejno. Udělat haste nastejno s Mastery je dobrý cíl. Dělat Scorch podmínkou / v rotaci není dobrý směr, jak toto uskutečnit.Paladin
Předělejte GoaK na 1-2 min. CD. Udělejte křídla na dlouhé 3minuty. 5 min CD není zábavný a těžký na balance. Rádi bychom neviděli GoaK tak moc venku. Příliš mnoho visuálního ruchu. Křídla toto nahrazují alespoň částečně. Byl jsem vykopnut z mého RBG týmu, dokud "se Ret neopraví", nechte nás benefitovat z PvP power na healing, ať jsme znovu hratelní! Ještě jednou, PvP power nerf má být 20% healing. Opravdu tvůj tým pozná rozdíl? Je to rozhodně více než 20%, je to 35% přinejlepším a je to jediná možnost, jak přežít bez nějakého protiútoku, jako má retri. Kolik PvP power máš? Je jednoduché převést čísla na potenciální ztrátu na healování. Burst dmg retribution paladinů je docela vysoký, ale ne stabilní damage oproti ostatním povoláním, nějaká šance na úpravu stálého dps? Toto je běžná odezva, ale nejsme si jistí, jak to opravit. Křídla o 10% nebo 5 min CD? Měli byste jít a podívat se na všechny ty řeči kolem retri v pvp, mnoho lidí uvažuje o zrušení jejich předplacení hry kvůli tomu. Udělejte s tím něco. Ceníme si odezvy, ale nemůžeme být drženi jako rukojmí těmito výhružkami. Je to příliš jednoduchá karta na hraní. Retri paladin je velmi nereprezentovaný v 3v3, 5v5 a RBG, což znamená, že jsou odpad. Co má hrát retri, povězte mi. Myslíte, že tyto vzorky z arén jsou dostatečné, protože mnoho chodí Holy? Netvrdím, jděte jako Holy. Říkám data potřebují analýzu.Priest
Ale proč všichni jsou Disc?, protože holy je k ničemu, byl jsem holy po 4+ roky a nyní jsem zaseklý na specu, který nesnáším. Buffnutí holy, aby byly dva předimenzované specy, neudělá ostatní healery velmi šťastné. Kdo tvrdí, že chceme Holy op? Holy priesti se spokojí s decentním regenem, HW: Sanctuary stojí za cast time a malý perk. Ten tweet odpovídal na to, že chtěl, aby byl Holy na stejné úrovni jako Discipline. Protože Discipline je (trochu) OP, tak by to udělalo holy OP také. Takže prakticky říkáte, že protože je Disc OP, tak se vykašlete na Holy. Co když nesnášíme Disc a chceme hrát Holy? Říkám, že nerfnout Disc dolů na rozumnou úroveň, udělá z Holy případnou alternativu. Změna Rapture (250%) je šíleně mimo. Nedělá to NIC pro holy, plus dělá z disc úplně jinou úroveň. Chceme něco jiného! Jak to dělá z disc něco úplně jiného? Bylo to jen rozbité, kdy se stackoval s dočasnými Spirit buffy. Dělá to šíleně moc kvůli zlepšování gearu. Více spirit=více many z Rapture. Holy stále získá prd. Pokud je to procentuálně, tak se to škáluje lineárně se Spiritem. Disc získávají více many než Holy, ale kouzlí PW:S, což je mnohem dražší spell. Myšlenka trochu mimo: co kdybyste rozšířili Focused Will na Holy, mohli byste docílit regenu many bez likvidace PvE? Myslím, že by to bylo velmi frustrující pro PvP. Jak jinak bys sundal Priesta?Rogue
Drahý GC, co si myslíš ohledně zrušení Preparation a udělání některých CD kratšími? Hodně jsme to probírali. Náš zájem byl vidět Rogue za pár let ptající / vyžadující Preparation zpátky. Problém s BF byl, že Combat byl skvělý s extra 2 cíli, ale příšerný na jeden target. Myslíme, že "strašné" je hyperbola, ale zkoušíme buffnout Combat single target proto, aby se dohnal nerf pro Cleave. 5% na AP je "zkoušíme" - oy vey!* Kolik DPS si myslíš, že 5% je a jak moc málo jsou single target boje v Combat specu?Warlock
Takže když si teď tohle uvědomujete, je nějaká šance na buffnutí Supremency tak, aby zase k něčemu byla a my zase mohli používat pety? Plánováno pro 5.2 Pokud máme používat pety, kterým je potřeba opravit talent na výběr, což není volba, nad kterou přemýšlet. Vrátlili jsme zpátky Sac, protože někteří old-school warloci tento styl hraní měli rádi. Shodli jsme se, že základní Warlock má mít s sebou démona. Warloci stojí za prd v PvP díky vašemu TheoryCraftingu, koukáte se vy vůbec na vaše arena žebříčky? Já tam Warlocky vidím. Který žebříček máš přesně na mysli? Znamená to, že součástí důvodu pro předělání warlocků je jejich nízká populace? (kromě ostatních věcí) Částečně, ale také vypadali, že nebyli tak moc jiní od mágů. "Warlock" měl některé fantasy vlastnosti, ale ne tolik jako "mage". Pokud mají Warloci používat pety, ale místo toho je obětovávají, kde je důvod v odpojení v designu? To pravděpodobně znamená, že Sac je příliš dobré nebo Supremacy moc není. Upřímně, myslím si, že pet-centrické talenty by měly mít nějaké hranice, protože jak fungují prakticky... Ano, "zkoušíme" nabídnout teoretické benefity na věci, které jsou prakticky těžší na použití. Je tu nějaký nový Warlock class designér? Jestli ne, tak proč? Vážně se mi líbilo, jak ten poslední s námi komunikoval na MMO. Nemáme individuální class designéry. Pracujeme jako tým.Warrior
I s 5.1 nerfy žádné RBG nebo 3v3 už warriory nechtějí. 2.4k rating hráči se konečně naučili jejich slabiny a nikdo je nechce. Takže říkáš, že všichni tito hráči, co si stěžují na warriory v PvP, jsou pozadu? Neznám jedinou duši přes 2k rating ještě méně kolem 2.2k, co si myslí, že warrioři jsou teď v pořádku. Rozbité Taste for Blood pryč a jednoduché na CC. Toto není odezva, kterou slýcháme často, ale abych byl fér, některé názory trvají, než se k nám dostanou. Myslím že warrioři měli spoustu skvělých věcí. Teď nerfujete hodně z nich. Proč prostě jste tohle nemohli vybalancovat v betě? V betě jsme mysleli, že jsou warrioři v pořádku. Mýlili jsme se. V tomto bodě je jen fér, že je spravíme. Spravení, myslíte nerf až na zem a buffnout roguny, ať jsme slabí jako v Cataclysm? Myslíš, že to je to, co jsem myslel? Jak je SW op při porovnání s 5.2 DK konverzí+hunterský Spirit bond 2% 100% uptime. 3% bez 35 je příliš slabé v porovnání. Rozdíl je, že hráči náhodou mohou přejít tyto healy. Je to méně o abilitě, než o celém balíku. Vaše práce není u konce, moje roguna stále umírá na Shockwave. Jaké jsou zdroje damage, které byly použity a zabily tě v těchto 4 vteřinách? Sledujete škálování statů i Arms? Mastery a Haste jsou příliš propastné, str/crit je decentní a zbraně jsou všechno. To není vtipné. Problém je s critem, který dělá šanci na crit z enrage, takže to dělá pocit dvojitého RNG.Naposledy upravil/a Aristo 15.01.2013 v 09:07:51.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
rogosak 15.01.2013 13:59
btw. kdo mi daily miloval? hra by měla bavit a ne se každý den nutit, než uděláš všechny daily repky
sardras 15.01.2013 07:55
Líbí se mě, že většiny stěžovatelů, se vlastně jen zpátky ptají kdo jsi a s kým hraješ, že tohle můžeš tvrdit. :-)
Mondel 14.01.2013 23:10
Čím bude viac class a čím ich budu chcieť od seba viac ´odlíšiť´ tak tým to bude horšie nechcem vidieť keby v nejakom budúcom datadisku pribudla nejaká nova hero classa ako bolo dkčko to by bol koniec.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet