Včera se objevily Zprávičky z twitteru, tak je zde máme přeložené pro Vás:
GhostClawrer zdroj
Postavy
Jak je to s logováním altů kvůli Blingtronovi na denní bázi? Vždyť to jen zabere 5 kliknutí myši. Kolik altů máte? A co když nejsou na stejném místě? A proč je to lepší design, než podporovat první dárek dne? Jsou nějaké plány na upravení buffu Valor of the Ancients pro celý account než jen na realm? Nebo v tom jsou nějaká technická omezení? Je to technické omezení. Místo v bance a stackování itemů. Co si o tom myslíte? Batohy jsou ještě plnější než-li před MoP. Ano, nabídli jsme spoustu věcí jako hračky nebo suroviny na vaření, které plní batohy. Takže, když se hlavové enchanty vrátí v 5.2, můžeme také dostat pre-MoP enchanty, které jste tehdy odstranili? Myslím, že si zbytečně domýšlíte některé věci. Nejdříve se podívejte ingame. Vidíte ten problém, kdy jen PvP hráči budou mít tenhle "legendární" hlavový enchant? Někteří hráči až příliš moc čtou patch notes do hloubky. Vždyť to ani hlavový enchant není!PvE
Argumenty proti lákání na 25m raidy se stejným gearem jako 10m, ale rovnou upgradem 1/2? Zvažovali jsme to, ale problém je, že lidé z 10m raidů si nemohli upgradovat jejich gear do 5.1, což dělalo z 25m mnohem lepší zdroj. Právě že neproletěli obsahem rychle ze začátku. První tier raidů a počáteční dungeony nebyly pročištěny dostatečně rychle. Jenže toto byl obsah, který nesedl valné většině hráčů. Galleon se respawnuje častěji v 5.2, bude to samé platit i pro Oondasta? Řekněme, že Oondasta přinese ten vzácný a tvrdý design, který jsme chtěli od Galleona. Jsme připraveni na slzy. Cataclysm dungeony mi připadly, že připravují na raiding, MoP zatím vypadá, že mimo ty obtížné dungeony po vás ani snahu nechce. Obtížné dungeony fungují dobře pro skupinu přátel, ne pro anonymní Dungeon Finder partu. Obtížné dungeony byly zdrojem spousty selhání v první polovině Cataclysm. Poškodily tím datadisk mnohem více než-li tabardy. To je obecnější, než si myslím. Hráči proletěli skrz některý obsah a prostě nechtěli/neměli zájem o jiný obsah. Ale Cataclysm měl jiný obsah. Měl daily questy. Nechápu, proč myslíte, že by měli zájem teď? Daily v Cataclysm byly úplně na jiném základu do Molten Front questů, které byly velmi populární. Jsou nějaké plány dát hráčům na výběr, pro kterou roli chtějí dropy v LFR? Např. čekat jako tank, ale dostávat gear na dps nebo heal spec? To bychom rádi. Zkoušíme navrhnout vhodné UI. Otázka nevztahující se na game design, ale přítelkyně dostala kick za nízké healy v nudném LFR. Musím si postěžovat. Trápí mě, když se hráči příliš zaměřují na hyper efektivnost v obsahu, který to nevyžaduje.Ostatní
Vracím se do WoW po 6 letech pauzy. Co se změnilo? Našli Mankrikovu ženu. Patch notes pro 5.2 vypadají skvěle pro PvP. Kdo jste a co jste udělali s Tomem Chiltonem a Ghostclawrerem? Jsou svázáni dole ve sklepě a nutíme je hrát na policajty a zloděje, než 5.2 vyjde.Naposledy upravil/a Ellendway 05.01.2013 v 13:00:02.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
klok1222 05.01.2013 11:16
mňa pobavila Mankrikova žena
Bakda 05.01.2013 10:58
Ta uplně poslední otázka a odpověd mě teda dost pobavila
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet