Concordance of the Legionfall - O co vlastně jde?

  Concordance of the Legionfall    Patch 7.2    Artefakt   

Patch 7.2 bude obsahovat novou „nekonečnou“ vlastnost zbraní. Díky této vlastnosti budete moci od další aktualizace neustále vylepšovat vaši zbraň a získat tak zajímavý bonus v podobě spell #239042.

 

spell #239042 je vlastnost, resp. kouzlo, které může být spuštěno pomocí kouzlení kouzel či využívání schopností. Pokud se Concordance of the Legionfall spustí, získáte jeden z níže vypsaných bonusů. Výše bonusu, který získáte, je závislá na tom, jak moc máte vylepšenou „nekonečnou“ vlastnost zbraně. Bonus začíná u 2 000 na 1. úrovni a končí u 11 800 na 50. úrovni.

 

Pokud se ovšem těšíte, že získat maximální úroveň této vlastnosti bude hračka, měli byste zpozornět. Společně s tímto vysvětlením se dostala na povrch světa i tabulka, která ukazuje, kolik bude potřeba Artifact Power k tomu, abyste získali poslední úroveň spell #239042. Pro získání poslední, tedy 101. úrovně, budete potřebovat neuvěřitelných 15,948 miliard Artifact Power. Ano… miliard!

 

Společně s navýšením úrovní, které můžete získat, bylo navýšeno i množství potřebné Artifact Power k tomu, abyste se dostali z 37. úrovně na 57. úroveň. Tato změna je provedena hlavně z důvodu navyšování a úpravy Artifact Knowledge.

 

V tabulce jsem záměrně nechal desetinné čárky mezi tisícinami, abych docílil lepší orientace. Tabulku naleznete ve spoileru (protože je relativně dlouhá).

 

SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ

 

Další úrovně Artifact Knowledge

Proběhlo také upravování Artifact Knowledge úrovní. V současné době je maximální 25. úroveň, ale představte si, že byste měli získat více než 80 miliard Artifact Power se současným násobičem. No, upřímně, asi byste se zbláznili. Právě z tohoto důvodu Blizzard přidal do patche 7.2 dalších patnáct úrovní a výrazně navýšil od 33. úrovně AK násobič. Díky zvyšování násobiče budete získávat ze stejných předmětů více Artifact Power a farmení AP tak bude o něco snadnější.

 

Artifact Knowledge tabulka je opět schovaná ve spoileru. Pro zobrazení stačí kliknout na tlačítko SPOILER – ZOBRAZ / SKRYJ.

 

SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ

 

Jak to vše vidí Blizzard?

Poslední „nekonečná“ vlastnost je od patche 7.0 opravdu pozměněna. Momentálně se může zdát, že investice několika milionů Artifact Power nemusela být až tak výhodná, ale vytvářela opravdu velký skok mezi hráči, kteří měli poslední vlastnost vylepšenou a kteří vlastnost zatím nezískali. Blizzard tedy poslední vlastnost zbraně mění. Vše bylo vysvětleno v příspěvku na oficiálním fóru.

 

Blizzard zdroj

 

Ion již něco z tohoto nastínil již minulý týden, ale hlavní cíl je vysvětlit, co je v současné době primární problém s posledními vlastnostmi v patchi 7.0: velký skok mezi hráči, kteří strávili mnoho času získáváním Artifact Power, a těmi, kteří trávili čas jinými aktivitami. Ve výsledku jsme udělali čtyři velké změny:

 

#1: Individuální úrovně vlastností mají menší dopad. Toto byla upřímně jedna z největších chyb v designu 7.0. Získávání několika milionů Artifact Power pro 0.5% zvýšení poškození bylo prostě mnohem lukrativnější než jiné metody pokroku ve hře – vlastnosti dokonce zastiňovaly vybavení některých hráčů. Cíl designu pro 7.2 je jednoduchý – každá další úroveň vlastnosti bude vylepšením, které bude důležité, ale vylepšování těchto vlastností by se nemělo stát hlavním cílem.

 

#2: Ceny pro další úroveň vlastnosti je nyní vyšší. V 7.0 fungovalo to, že ten, kdo trávil získáváním AP dvakrát delší dobu než ostatní, měl téměř dvakrát více úrovní než ostatní. I přes to, že odměny za mimořádné úsilí nejsou vůbec špatné, neměly by být odměny až tak dobré. Zvyšováním cen vlastností exponenciálně zajistíme, že i když netrávíte hromadu času získáváním AP, nebude nikdy až tak moc pozadu. Také to znamená, že Artifact Knowledge bude zvýšená, což umožní lehčí získávání vlastností pro další postavy nebo nové hráče.

 

Rychlá poznámka, která by měla dodat více kontextu do obou změn: chceme, aby měl Artifact Power určitou hodnotu pro všechny hráče. Je zcela v pořádku se dostat do stádia, kdy nebudete chtít obětovat svůj čas na získávání AP. Na druhou stranu by to měla být i určitá forma odměny v postupu ve hře. Pokud strávíte večer tím, že budete raidovat, proběhnete několik dungeonů nebo se přihlásíte do PvP a nezískáte žádný předmět, měli byste být stále schopni říct, že jste získali alespoň nějaký ten Artifact Power.

 

Nicméně, změna #3: Nové vlastnosti přidávají bonus pro primární staty místo toho, aby dávaly procentuální vylepšení. S 7.0 designem se zvyšoval bonus, který hráč dostával za vlastnosti hlavně s tím, jak dobré měl předměty. Se změnou vlastností na primární staty zajistíme, že hráči dostanou podobný bonus v případě, že mají item level 850 nebo item level 900. Cílem této změny je to, abychom zamezili velkým rozdílům v síle hráčů.

 

A konečně #4: Jde o náhodný faktor (proc). Je mi jasné, že cokoli souvisí s takzvaným RNG, je často kontroverzní, ale dle mého názoru je to extrémně užitečné. Hlavně ze dvou důvodů:

 

První – trochu to zakalí vodu. Pokud umřete na bossovi na jednom procentu nebo prostě nezvládnete bosse zabít, je vždy opravdu jednoduché říct: „Kdyby Todd dělal o dvě procenta vyšší damage, bosse bychom zabili." Ale pokud jde o náhodný faktor spuštění, není to až tak úplně jisté. Možná Todd potřeboval více AP, možná neměl s náhodným faktorem štěstí. Možná to nebyla vůbec Toddova chyba. A možná byste měli být k Toddovi milejší.

 

Zadruhé (což je důležitější) to umožní některým hráčům tyto vlastnosti využívat pro svůj prospěch. Pokud máte hráče, kteří dokáží sledovat, kdy je zrovna vlastnost aktivní, a mohou tak ihned upravit svou rotaci (řekněme, že healeři mohou volit levnější kouzla, dps mohou ušetřit nějaká kouzla k tomu, aby byla silnější), získáte tak od hráčů mnohem lepší výkon než od hráčů, které to nezajímá, a tyto věci nesledují.

 

Viděl jsem několik příspěvků, které obsahovaly informace o tom, že některé talentové specializace budou díky této změně silnější než jiné – do jisté míry se to dá očekávat, ale vždy uvítáme konkrétní zpětnou vazbu pro specifickou talentovou specializaci. Vše je stále ve stádiu ladění a upravování, takže vás prosíme o co možná nejdetailnější zpětnou vazbu.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

sw1tchCZ 27.02.2017 07:53

S tímhle souvisí i odchod několika velkých guild z pole world first race. Např. Exorsus oznámili že jdou ze závodu pryč. Protože farmit 24h/7dní v týdnu AP nemůžou vzhkedem k práci. Upřímně, myslím, že hráčům bude chvilku trvat než dají všechny nové traity a než ty staré co byly trojkové zvednou o jeden level a pak ten 50-kovej, kterej někdo nebude mít ani na konci 7.2. Proč ho neudělaj jen 20 a s tím, že do lvl 10 to bude mít dejme tomu ten proc na stat - ale ne tak brutální, řekněme max 5000 a od toho 10. levelu to bude procentuálně zvyšovat dmg přičemž maximum bude 5%, tudíž společně s tím traitem, co máme teď, ale v 7.2 bude jen na 5% to dá celkově 10% a nebude to tak velký grind... Nu bude to zajímavé...

Akari 27.02.2017 16:35

Jak jsem už psal v minulém příspěvku, všichni vědí, že je to stupidní, Blizzard to ví taky, dokonce znají možnosti jak tento problém vyřešit, ale oni ho neudělají, jejich argumenty budou stupidní a zase si budou stát za svým stupidním rozhodnutím a pak třeba už i další datadisk oslavně na Blizzconu vystoupí před hypnutýma nerdama, řeknou, že to byla chyba a už to dělat nebudou, oni budou tleskat a ječet a bude to vypadat jako by moudrý Blizzard naslouchal hráčům.

sw1tchCZ 28.02.2017 15:32

@Akari Nu a asi to nebude jen problém Traitů a Legendárek. Mají dost co dělat s balancem class a nedávno se strhla vášeň na fóru kde odpověděli na report bugu Guardian Druida (nějakej shout, kterej mázpůsobovat že mobky jsouz zafearované na místě, ale realita je taková že běhají všude možně) a víceméně v tom threadu psal jen ten jeden hráč (23 z 25 postů v tom threadu je od něj), přičemž to občas pojal trochu tvrdším způsobem, nicméně dostal odpověď , zatímco takový feralové, co řeší konstruktivně nějaké problémy se svým specem v jiném threadu, neobdrželi zprávu od nikoho... Nebo např problém s threatem guardian druida, kterýžto problém okomentoval i člověk z IcyVeins, že neví kde je zakopaný pes, taky nemá vazbu od Blues...
Nu nevím... Legion mě baví a na 7.2 se těším (class mounti, pokračování order hall kampaně a vůbec spousta dobrých věcí), ale některý věc,i co se chystaj můžou být tzv. Legion-killer...
@Akari I když se s tebou neshodnu na některých věcech v základu máme asi stejný problém - infinite trait a jeho nová verze... S tím souvsí i množství AP a další levely AK...

Akari 25.02.2017 16:09

A pak se Blizzard diví, že ohledně AP je tak velký grind, když přidávají naprosto přehnaně silné traity, stejně jako ten dnešní finální trait, který vám může zvednout celkovou damage a healing až o 15%, to je prostě moc, když už chtějí nekonečný grind tak ať to má aspoň nějakou úroveň, například místo 15% jen 5%, aby to prostě byl boost, ale ne tak šíleně velký.

A aby toho nebylo málo, tak ten poslední finální trait co bude v 7.2, přidá rovnou proc +11 800 primárního statu, zase to akorát bude vytvářet větší propast mezi hráči.
Toto je prostě killer pro nové hráče a nebo ty, co opět začínají.
Přklad, kdyby se na konci 7.2 rozhodl Paragon vrátit a začít zase bojovat o world first tak si v 7.3 ani neškrtne, protože nebude mít ty správné traity, sice gear by sehnal, ale bez traitu jim to nepomůže.
Nechápu, proč to musí být tak velký bonus, místo 11 800, to mohlo být třeba 3000, pořád by to byl boost, ale celkem zanedbatelný, no zanedbatelný, spíš ne tak velký, aby to "motivovalo" lidi k šílenému grindu.

Nadávám na to furt a nadávat budu ještě víc, protože při tom posledním rozhovoru Blizzard přiznal, že o grindu vědí a nelíbí se jim, řešení znají, ale neudělají ho a důvody jsou trapně výmluvné.

27.02.2017 13:34

Traity mas naklikany hnedka, aktualne do 15 urovne knowledge je instantne a od 15 je doba vyzkumu snizena na polovic tkze 2 dni do 25 ses za 20dni hotovej, a udelat pak 54 uroven zbrane je celkem pohoda ja uz mam bez farmeni skoro 49, a co sem byl omrknout normal nighthold tak sem za celej raid dostal zhruba polovinu lvlu pokud by clovek sel normal,hc, mythic farmu tak musi mit zarucenej lvl tydne a to nepocitam sem tam nejaky pluska.

Akari 27.02.2017 16:28

Beeda2004 OK, budu zkušený hráč wowka, například legendární Usso z Paragonu, datadisk jsem nehrál, ale plánuji ho hrát a chci hrát ten vrchol na který jsem byl zvyklí, takže, pokud to chci budu do progressu potřebovat věci jako...
1. Maina + 4-5 altů
2. Main musí být full geared + všechny Artifact Traity, nevím jak alti, ale ti budou muset mít taky nějakou úroveň

Tady je ten Nighthold, který si zmiňoval (lv25 Knowledge)
10 x 62 500 = 625 000 (týden)
10 x 100 000 = 1 000 000 (týden)
10 x 125 000 = 1 250 000 (týden)
10 x 150 000 = 1 500 000 (týden)
LFR+Normal+Heroic+Mythic = 4 375 000 (týden)
65 256 330: 4 375 000 = 15 týdnů = 105 dní = 3,5 měsíce

Takže pokud bych chtěl zítra začít s přípravou na 7.2, již od začátku bych byl lv110, Knowledge 25, chodil všechny 4 obtížnosti NH a guilda by mě ochotně protáhla i tím mythic NH tak mi to celé bude trval 3,5 měsíce.
A myslím, že narozdíl od NH tak artifact power v EN a ToV nepadal na 100%, takže to farmení od začátku Legionu do otevření Nighthold Mythic nemohlo nikdy uspět, pokud by nebyl ten šílený grind.

Od vydání Legionu až po otevření NH mythic bylo nějak 149 dní na nafarmení toho maximálního traitu, 65 256 330: 149 = nějak 438 000 denně a to museli jít tou zdlouhavou cestou, kterou by náš Usso jít nemusel.

Takže to zase taková paráda jak ty píšeš není + toto by se dalo aplikovat i na casuala pokud by chtěl raidovat mezi vrstevníky a právě by začal opět hrát.

Prostě je to dementní systém, lidé to vědí, Blizzard to taky ví, dokonce zná možnosti jak to vyřěšit, ale on to neudělá a naopak zase přidá další šílené traity, protože grind AP je ten jejich vysněnej "content".

28.02.2017 01:12

@Akari tak pokud bych se chtel vratit do top progresu tak musim minimalne mesic a pul dva mesice pred patchem tak jako tak a clovek nebude jen behat samozrejme raid ale bude famrit mythic + jak na Ap tak na gear kterej odsud muze padnout stejne silnej jak raid gear

sw1tchCZ 28.02.2017 08:23

@Akari Ale zapomněl si že pokud to je Top Tier hráč tak nebude chodit jen aktuální raid. Může skočit i ToV a EN řekněme na HC a Mythic (to má jakožto top tier guilda projitý za 2 hoďky obojí) a nějaký vysoký Mythic+ plus sem tam na oddech wq a world bosse. Tudíž toho AP bude mít za týden podstatně víc než jen z NH a pak ten výsledný čas nebude 3,5 měsíce... A i kdyby jo tak 7.2 nepřijde dřív než za ty tři měsíce. A samotnej ToS přijde zase až se zpožděním. Nebude to asi tak jao NH po 7.1.5 ale nějaké týdny tam budou... Času má teda ještě dost...

Akari 28.02.2017 12:18

@sw1tchCZ Ale on se tu bavil o Nightholdu, takže jsem žádný ostatní raidy nepočítal a i kdyby chodil ty dva raidy navíc tak by to stejně netrvalo méně, ale více, protože v reálu by neměl Knowledge na max level, jak jsem ve výpočtech měl.
A pokud by potřeboval přípravu na budoucí raid content tak by předeevším chodil pouze MoS spam, protože tam může získat AP ještě rychleji než v nějakém raidu a pak by ho guilda protáhla mythic NH, aby nasbíral co nejrychleji gear.
A opravdu by nepořeboval několikaměsíční přípravu na raid kdyby byly věci jako v MoP, WoD, ale jelikož tak nejsou a člověk musí maxovat traity, tak musí mít tu dlouhou přípravu.
Pochopte, že tohle není problém jen u hardcore hráčů, ale i o ostatních, pokud by se casual opět rozhodl hrát a šel by do guildy co progressuje třeba heroic, tak oni už budou mít nějaký trait 45 a on samozřejmě půjde podobným tempem jako oni s tím skillováním traitů, takže bude zaostávat mezi svými vrstvníky a to ne díky tomu, že by byl lama, ale proto, že nemá traity a pak až budou na Krosusovi a Tichondriusovi chcípat na enrage tak půjde ven, protože ho už nemohou protahovat raidem, i casualové musí mít nějakou úroveň traitů, protože Blizzard tuninguje bosse i s ohledem na traity.
Je to prostě totální grind, který je celý znásobený tím, že ten finální trait je sakra přeboostovaný a ano, nejvíc tím trpí samozřejmě ti hardcore guildy.
Dříve stačilo lognout 5 minut před raidem, koupit flašky, potky, žrádlo a jít progress. Dneska musíte lognout 5 hodin před raidem a projít několik MoS pro AP, pak se diví, že tolik dobrých guild s tím najednou seklo a možná ještě některé přibudou.

28.02.2017 15:36

@Akari "Dříve stačilo lognout 5 minut před raidem, koupit flašky, potky, žrádlo a jít progress.""

Jenze tohle je prave to na co nadavala cela wow populace, jak behem draenoru tak i pred tim ze ve wow neni co delat ze se lognes jen na raid a platis za to 360kc mesicne . Proto blizzard udelal traity, aby ta postava mela nejaky vyvoj i behem kontentu a ne ze naberes posledni gear item a tejden to nelognes. Uplne stejne bys mohl nadavat predchozich expanzich ze gear ma item level, ze musis farmit gear kde to jen jde abys nabral item level a oni te vzali do raidu, muzes mit gildu jakou chces, ale kdyz ti z toho raidu nic nepadne tak to budes farmit stejny tri mesice jak ten artefact power, s timhle mam osobni zkusenost jak z pandarie i z draenoru kdy clovek chodil vsechno a od zacatku expanze sem cekal na fialovou zbran skoro do pulky totka.

Pripada me ze si lidi pletou wowko s lolkem nebo cskem kde clovek jen joine hru odehraje si dve kola a pak to zas vypne tohle ma bejt komplexni vec jako MMO.

Akari 28.02.2017 16:31

Beeda2004 Ale tohle není nový obsah, obsah jsou nové questy, dungeony, raidy,world bossové...atd. A ne přidání nových traitů.

Merneron 25.02.2017 13:57

A je to tu. Klin sa očividne klinom vybíja. Takže to neustále nadávanie na RNG model Blizzard ide kompenzovať ešte väčším RNG? Akože vážne? Čiže, ak som to správne pochopil, môžeš mať v progress raide hráča, čo bude venovať čas maximalizovaniu AP a hráča čo sa tomu venovať nebude. Hráč s vyšším AP bude mať väčšie bonusy, resp. v podstate obaja hráči môžu procnúť náhodne v nevymerateľných intervaloch bonusy a viac menej získať pre progress niečo navyše. Na druhú stranu už nebude existovať to, že jeden alebo druhý je lepší okrem toho jediného momentu, kedy sa procne bonus. Akože WTF?! Toto mi príde ako dosť špecificky vymodelovaný model alibi pre ponechanie tohto zvráteného systému.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet