Další údajný leak - závěr BfA a nový datadisk

  nový datadisk    leak    n'zoth   

Některé tradice asi nikdy nevyhasnou. Jako třeba to, že jisté jedince nikdy neodnaučíte stát v ohni, nebo starý dobrý evergreen, který vám bude určitě povědomý: pomaličku se blíží BlizzCon nebo jiná podobná akce, na které se s určitou pravděpodobností bude představovat nový datadisk, a na internetu se pokaždé vynoří nějaký anonym, který údajně pracuje pro Blizzard a který je celý žhavý se podělit o to, co Blizzard plánuje jako nový herní obsah.

 

Snad žádný z těchto údajných leaků (a že jich za ta léta bylo) se nikdy nepotvrdil, ale obvykle bývá docela zábavné je číst. Mimojiné třeba i proto, že jsou občas poutavější než realita...

 

Jak bylo řečeno, tradice se opakuje. Asi před dvěma týdny se na 4chanu rozepsal kdosi, kdo o sobě tvrdí, že je vývojář Blizzardu. A rozpovídal se o patchi 8.3 a o údajně chystané nové expanzi.

Screeny původních příspěvků z 4chanu najdete zde. Popřípadě si můžete na Redditu projít shrnutí řečeného.

 

Upozorňujeme, že následující informace nejsou oficiálně potvrzené a pravděpodobně jde o výmysl některého hráče.

 

Patch 8.2

  • Azshara raid Eternal Palace přežila.

 

Patch 8.2.5

  • Worgeni a goblini dostanou Heritage armory. (Blizzardem bylo potvrzeno, že pro patch 8.2.5 chystají grafické updaty modelů worgenů a goblinů.)
  • Worgení Heritage armor bude v lidské podobě vypadat rytířsky, ve worgení podobě bude mít "cool nightmare-ish" vzhled.
  • Gobliní Heritage armor bude vypadat obchodnicky a bude plný zlatých ozdob.
  • Příběh – Tyrande se vzepře Alianci a svévolně zaútočí na Hordu.

Patch 8.3

  • Nové spojenecké rasy – vulpery a mechagnómové.
  • Příběh bude končit útokem na Ny'alothu (sídlo N'Zotha).
  • Ny'alotha se bude nacházet v nitru planety. Půjde o titánskou krajinu, kde se Starý bůh pokoušel zkazit duši Titánky-Azerothu.
  • Sylvanas se obětuje, abychom mohli porazit N'Zotha. Absorbuje do sebe N'Zothovu esenci a nechá se zabít, čímž pošle N'Zothovu esenci do Shadowlands a N'Zotha tak značně oslabí (ale nezničí).
  • Na konci Ny'alotha raidu se objeví Titánka-Azeroth v humanoidní podobě, aby nás zachránila z bortícího se města.

Další datadisk

  • Datadisk s tematikou Černé říše (Black Empire – původní království Starých bohů na prastarém Azerothu, které se snaží obnovit).
  • Všichni Staří bohové se vrátí, a to v plné síle.
  • Jeden z patchů se bude věnovat nemrtvým. Něco se bude dít v Northrendu.
  • Veškeré zóny budou updateované. Některé zóny se propojí. Na některých bude patrné zasažení Prázdnotou (Void).
  • Gilneas a Silverpine Forest se spojí do jedné lokace. Bude zde příběh obnovy Gilneasu.
  • Aliance a Horda se spojí do jedné frakce. (Pokud jste doteď pochybovali, že je tento "leak" jasný fake, teď už asi nemusíte.) Dvě frakce jsou údajně v současné době na překážku, pokud jde o vyprávění smysluplného příběhu.
  • Sylvanas sice zemře (viz patch 8.3), ale znovu se s ní potkáme v Shadowlands.
  • Nemrtvé povede Desolate Council.
  • Přidají se k nám ethereálové, aby zabránili, že bude Azeroth zničen jako jejich domovská planeta K'aresh. Podíváme se i na K'aresh.
  • Nová hero classa – tinker. Dostupná pro gnómy a gobliny.
  • Noční elfové po zničení Teldrassilu najdou nový domov v Eldre'thalasu (Dire Maul) a Feralasu.
  • Mnoho spojeneckých ras (allied races) teď budou customizační možnosti pro existující rasy – např. mechagnómové pro gnómy, vznešené elfové a void elfové pro krvavé elfy, gilblini pro gobliny... Jediné dvě rasy, které nebudou customizační možnosti pro existující rasu, budou vulpery a Nightborne.
  • Updaty guildovního systému: guild housing (další jasný ukazatel, že jde nejspíš jen o zbožná přání nějakého fanouška), nové achievementy, mounti, sociální prvky.
  • Zruší se Titanforging, ale zůstane Warforging. Žádný nový Artifact Power grind systém.
  • Update PvP systému. Bude integrován tak, aby příběhově dával smysl.
  • Level squish ze 120 na 60, pak levelování do 70.

Informace do budoucna

  • Plány na Azshařin návrat.
  • Ruiny Teldrassilu budou prozkoumatelná oblast.
  • Za záhadami kolem Vol'jina byl Bolvar.
  • Calia Menethil se vrátí v době, kdy bude v příběhu prominentní téma nemrtvých (viz výše).
  • Zvažuje se možnost nag a ogrů jako hratelných ras. Obtížné, ale ne nemožné.
  • Zvažují se pandareni DK.
  • Zvažuje se návrat Kel'thuzada.

 


 

Komentář: Jeden z nejodvážnějších a nejšílenějších "leaků", které jsem za existenci WoW kdy četla. Spojení Aliance a Hordy do jedné frakce je zajímavá myšlenka, ale dost ubírá na důvěryhodnosti celého "leaku". Na druhou stranu naprosto souhlasím s faktem, že systém dvou frakcí při současném stavu příběhu působí neskutečně směšně – pořád se jen spojujeme proti společnému nepříteli, abychom se vzápětí zase znepřátelili, následně spojili proti dalšímu společnému nepříteli a zase znepřátelili a tak pořád dokola... Dovolím si však pochybovat o tom, že se Blizzard opravdu odhodlá zrušit tento systém, který byl odjakživa základem WoW a jehož zahození by znamenalo nutnost překopat dost mechanik (jako třeba PvP, ale i další).

 

Stejně tak je velmi podezřelé zahrnutí těch nejprofláklejších hráčských přání ohledně budoucího obsahu, jako je tinker classa nebo guild housing. Ano, tinker i mechagnómové se vzhledem k Mechagonu velmi nabízí... na druhou stranu u vulper Blizzard poměrně radikálně trval na tom, že spojenecká rasa nebudou, a dokonce k tomuto tématu vydali i blue post, aby umlčeli hráče, kteří spekulovali o vulperách jako hratelné rase. Pokud by se tedy později rozhodli z vulper hratelnou rasu přece jen udělat, byla by to ostuda.

 

Avšak podobné rozuzlení příběhu Sylvanas, jaké je prezentované zde, by mě nepřekvapilo. A to, že další datadisk bude mít tematiku Starých bohů a že možná budeme svědky návratu Černé říše v určité podobě, je téměř jasná věc.

 

Šance, že je tento leak pravdivý – 0,5 %.

 

Co říkáte na tento "leak"? Našli jste v něm něco, co by se podle vás mělo/mohlo ve hře stát realitou? Co vám naopak připadá nepoužitelné?

Jaký osud podle vás čeká Sylvanas?

A dovedli byste si představit, že ze dvou herních frakcí vznikne jedna? Myslíte, že by se Blizzard k takto radikálnímu kroku odhodlal?


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Kaspo 19.07.2019 17:20

Aj iné veci nedávajú zmysel:
Zvažuje se možnost nag a ogrů jako hratelných ras.
Zvažují se pandareni DK.
Zvažuje se návrat Kel'thuzada.
Naopak jedna frakcia je veľmi reálna, Blizzard bojuje stále s tým ako prinútiť hrať viac ľudí na Aliancii. Zvyšuje bonusy za zapnutý WM u aliancie a pod, týmto sa to vyrieši.
Ale je týmto leakom neverím.

Lockdaar 19.07.2019 16:04

Asi největší nesmysl (a i jako důkaz toho, že to je na 99% celý trollování) mi na tom přijde ten lvl squish - vůbec v tom nevidím sebemenší důvod ani smysl něco takového někdy dělat..

Torki 19.07.2019 16:49

Smysl to má, třebas vyjádření v nižších číslech, teda věčí přehlednost.

Lockdaar 19.07.2019 17:14

@Torki rozdíl by byl v tomhle případě lvlů jen úplně minimální, jen v pár desítkách. Kdyby to bylo v několika tisících tak neřeknu, ale v tomhle případě tam ten smysl ani důvod s tím lvl squishem prostě nevidím... a hlavně by to bylo dost divný, když mají lidi zarytý v paměti maximální lvl cap jednotlivých expanzní (vanilla 60, BC 70, Wotlk 80 atd.) a teď by to bylo znova na 60tce?

Torki 19.07.2019 23:15

@Lockdaar hei, já taky moc nechápu, ale vysvětluju si to takdlec

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet