Obecné
Q: Máte v plánu přidat další týdenní questy (nemyslím pro raid, ale normální) pro víkendové hráče? A: Mně se týdenní questy líbí. Hlavně proto, že hráče lákají zpět do hry, ale nenutí vás každý večer do hry. Takový Ghostcrawler si občas raději zajde do hospody. Q: Na kterou věc jste v souvislosti s datadiskem Wrath of the Lich King pyšní? A1: Plnění úkolů dostalo na Northrendu úplně nové pojetí. Nemůžu se dočkat, až lidi uvidí, co jsme si pro ně přichystali v Cataclysm! A2: Vše bylo pevně zaměřené na onen ledový sever a vy jste věděli, že celá šaráda s vy-víte-kým se pomalu blíží ke konci. Jeden z našich cílů v Cataclysm je, aby se příběh nevinul jedním směrem (zima, nemrtví). Q: Je zde nějaká šance, že tabardy dostanou vlastní interface okno (alá peti/mounti)? A: Uskladňování tabardů je něco, o čem jsme v poslední době hodně diskutovali. Do Cataclysm bychom tento problém mohli snad vyřešit, ale nic nechci slibovat. ;-) Q: Budeme mít možnost získat větší batohy/více bankovních slotů, když hezky poprosím? A: V Cataclysm budou určitě větší batohy. Otázkou ale je, jestli si je od Haris Pilton koupíš? Q: Bude někdy přidaná možnost posílání pošty z realmu na realm? A: Pracuje se na tom. „Brzy“ to snad bude hotové. Q: Máte v plánu přidat do hry guild housing? A: Guild housing není naší prioritou. Vedle toho, že něco podobného není vůbec jednoduché vytvořit, také nechceme, aby se lidé schovávali na místa, která jiní hráči nevidí. Chceme aby města byla zalidněná. Na druhou stranu nikdo nečekal, že se WoW dočká takto ohromné populace. Třeba na to v budoucnu jednou dojde.Povolání
Druid
Q: Připravuje se nějaká změna vzhledu tree/moonkin formy? A: S moonkin formou je to těžké, jelikož hráči si ty opeřence zamilovali. Bylo by tvrdé změnit jejich vzhled. Nicméně doufám, že do Cataclysm přepracujeme tree formu, ale nic neslibuji.Paladin
Q: Můžeš nám prozradit nějaké plány do budoucnosti, které chystáte pro holy paladiny? A: Říká se, že potřebují více kouzel. Q: Sety pro paladiny byly poslední dobou temné. Kdy se vrátí brnění, které bude lépe svými barvami reprezentovat svatého válečníka? A: Northrend byl sám o sobě velice temným a pochmurným místem. Cataclysm bude více pestřejší se zaměřením na elementy a draky.Warlock
Q: Jsou nějaké novinky ohledně změny používání soul shardů? A: Už jsme propracovali téměř vše, o čem byla zmínka na Blizzconu. Soul shardy budou součástí UI (podobně jako runy u DK). Budou používány pravidelněji a především jako součást DPS. Vyvolávání petů a spoluhráčů bude stát pouze manu. Myslím, že si konečně soul shardy zamilujete.Raidy a dungeony
Q: Jak byste v tomto datadisku zhodnotili systém emblémů? A: Existence nespočtu druhů emblémů nebyl nejlepší nápad. Chtěli jsme mít asi tak 2 druhy. Ty, které reprezentují momentálně používaný tier set a ty, které těmto emblémům předcházely (momentálně Frost a Triumph). Když jsme v patchi 3.3 zjednodušili přístup k emblémům, hráči je začali šíleným způsoben lovit. A to nebyl náš záměr. Q: Hodně mluvíte o tom, jak chcete změnit healování tanků, ale dostane se takové aggro zpět na scénu, jakožto další aspekt hry? A: Nejsem si jistý. Hodně o tom diskutujeme a tento týden jsme dokonce kvůli tomu měli schůzku! Na jednu stranu, někteří tanci se mezi sebou liší pouze podle toho, kolik vygenerují threatu za sekundu. Na druhou stranu je threat neviditelnou součástí hry (snad kromě UI) a málokdy hraje velkou roli při hraní. Určitě by to byla výzva, ale... Byla by to také zábava? Na tohle téma bychom velice rádi slyšeli váš názor. Q: Jak vidíte mechaniku omezených pokusů, kterou jste zabudovali do Trial of the Crusader a Icercrown Citadel? A: Tento systém naprosto minul náš záměr. Především jsme chtěli zachránit hráče před jimi samotnými. V minulosti někteří hráči strávili i přes 400 pokusů na nových bossech. A to rozhodně není zdravé. V jednu chvíli pak nerozhoduje skill, ale vytrvalost. A guildy stejně našly způsob, jak to obejít. Prostě na bosse zašly se svými alty nebo se schválně odpojili. Jestli budeme něco podobného někdy dělat, tak to bude u bonusových bossů, jako býval kdysi Algalon. Q: Přemýšlíte o cross-realm raidování? A: Pokud vyřešíme několik problému s tím spojené, určitě bychom to rádi zkusili. Největším problémem je dát partu zpátky dohromady, hlavně u delších instancí. Rozdělování lootu a věci kolem toho jsou vždy problémem. Taky bychom nechtěli ztratit smysl spolupráce v rámci jednoho serveru. Q: Dočkáme se něčeho nového v Caverns of Time? Třeba Válka prastarých? A: Určitě se dočkáte dalšího výletu do Caverns of Time v Cataclysm. Na detaily se ale budete muset zeptat Chromie. =) Q: Proč s Wrath of the Lich King nepřibyl žádný nový World Boss? A1: Není to s nimi jednoduché. Především je velice komplikované zabránit kolemjdoucím, aby celý souboj nepokazili nebo bojující skupince nepomáhali. A2: Celý tento nápad se nám moc líbí, ale nejprve musíme vychytat několik velkých nedostatků, než se budou tyto souboje moci vrátit. Q: S Cataclysm se vrátí Shadowfang Keep a Deadmines s heroic obtížností. Dočkáme se návratu nějakých dalších dungeonů? A: Ano. Určitě chceme přepracovat více starých instancí. Nicméně se nejprve chceme vypořádat s novými Cataclysm instancemi. Q: Nějaká šance, že byste staré dungeony (Maraudon, Wailiing Caverns, apod.) udělali více lákavější pro nové hráče (nebudou tak dlouhé...)? A: Ano, ale nechceme oříznout všechny. Jelikož se s Cataclysm vrátíme na starý svět, tak bychom tento aspekt hry měli určitě vylepšit.Cataclysm
Q: Goblini a Worgeni by měli mít epický příběh v souvislosti se startovními lokacemi. Dočkají se i staré rasy nějakých vylepšení? A1: Na Gobliny/Worgeny to mít nebude, ale určitě budou předělány. Především startovní lokace dvou odstrčených ras se dočkají největších změn. A2: Momentálně máme pro Trolly i Gnomy velké plány, co se tedy týče jejich startovních lokací. Ale to už asi víte. ;-) My vlastně chceme okořenit všechny staré lokace, především zlepšení plynulosti plnění úkolů a doladění jejich odměn. Q: Dočkáme se v Cataclysm více instancí najednou (jako kdysi SSC/TK) nebo nám budou servírované po jednom (jako Naxxramas a Ulduar)? A: Preferujeme více malých raidů, než jeden velký. Jinými slovy, na startu Cataclysm jich bude více najednou. Q: Plánujete s novým systémem statů v Cataclysm také předělat starou výbavu? A: Ano, všechna zbroj bude kompletně předělána. Q: Budou nové kombinace ras a povolání dostupná před vydáním datadisku? A: Ne. Q: Jelikož byl Král Lichů poražen, budou Plaguelands zase zelené? A: Western Plaguelands se konečně zbaví Pohromy. Bez jejich Krále Lichů není jednoduché tam přežít. Hádám, že zónu musíme přejmenovat. Q: Rád bych viděl novou zónu ve stylu Isle of Quel’Danas. Hromada daily questů na jednom místě, rychlý prachy... :) prosííím? A: Přesně něco takového plánujeme pro Tol Barad. V době, kdy se nekoná bitva, budou hráči mít možnost plnit všelijaké daily questy. Což bude docela zajímavé na PvP serverech. =) Q: Jelikož jsou nyní Worgeni celkem blízko k nynější pozici Nemrtvých, budou se Forsaken stěhovat? A: Undercity bude i nadále domovem Forsaken a protože budete moci na Azerothu konečně létat, celý povrch Loarderonu bude předělán. Měli bychom pořídit nějaké screenshoty, protože to vypadá úžasně! Q: Vizuální vzhled vody bude vylepšen... tak hádám, že nás pustíte k vodě mnohem víc. =) A: Přístup k moři se snažíme otevřít všude, kde to jen jde. Jen tak namátkou mohu zmínit Blasted Lands, Stonetalon a Shimmering Flats... počkat... Shimmering Flats je nyní jezero! Q: Dočkáme se tak i nových vodních mountů, co třeba ponorek? A: Máme připravené dva druhy ponorek (jeden pro Gobliny a jeden pro Gnómy), které budou sloužit, jako dopravní prostředek. A že jsou velké. Svými rozměry je můžu přirovnat bitevním lodím z Icecrown.Player vs. Player
Q: Ve hře není žádný limit na emblémy, ale je tam limit na honor. Bude někdy tenhle limit navýšen? A: Abych řekl pravdu, nejspíše dáme limit na emblémy. Q: Co jste se z Wintergraspu naučili? A: Hodně věcí. Naší největší chybou, kterou už nechceme opakovat, bylo vytvoření neskutečného náporu na servery. S hratelnou částí jsme na druhou stranu celkem spokojeni a určitě na tom založíme i Tol Barad v Cataclysm. Tol Barad bude v hodně věcech podobný Wintergraspu, ale hratelnost bude naprosto odlišná. Chceme především omezit počet vozidel, aby hráči začali opět spoléhat na své vlastní PvP schopnosti. Q: Získat exalted reputaci ve Warsong Gulch nebo v Arathi Basin může být otázka velmi dlouhé doby. Máte nějaké plány toto změnit? A: Konkrétně u těchto battlegroundů jsme s momentálním konceptem spokojeni. Pro hráče, kteří onen titul získají, je to něco jako odznak cti. Prakticky z toho stejně nic nemají.Naposledy upravil/a Hanzik 04.03.2010 v 16:24:42.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Wrent 02.03.2010 19:14
myslel sem tim ze kdyz aliance napadne OG nebo horda Stormwind jestli nebudou straze ve vzduchu dostanou se k leadrovi dost snadno
SoG-Specs15 02.03.2010 19:12
na Fly Mounty v Azerothu se tesim ale zase by se v OG Stormwind a ostatnich hlavnich mestech meli udelat nejaky straze ve vzducu protoze potom bude hodne zjednodusenej pristup do hlavnich mest
SoG-Specs15 02.03.2010 19:10
Nádherně přeloženo :-) a hodně zajimavejch informací THX!
deki 02.03.2010 19:10
Ten Caverns of Time by me zajimal valka prastarych by byla rezba
deki 02.03.2010 19:03
to s to ponorkouzní dobře
deki 02.03.2010 19:00
Paráda, padlo tu dost odpovědí na otázky které mne už delší dobu tížily. Thxxx za překlad
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet