Blizzard zdroj
Achievementy
Classy
Pozn. developerů: Jak jsme probrali minulý týden, obdrželi jsme mnoho dat založených na tom, jak si každá specializace vedla v prvním raidovacím týdnu a Mythic dungeonech, díky čemuž můžeme provést mnoho změn v následujícím týdnu. Chceme docílit buffnutí specializací, které si moc dobře nevedly, zatímco chceme trošku omezit ty specializace, které si vedly až moc dobře bez toho, aniž bychom měnili jejich herní styl a hráči na to nezačali nahlížet jako na "špatnou volbu". Všechny tyto změny týkající se class budou aplikovány během pravidelné údržby příští týden v každém regionu. Jsou zde i změny v PvP, které jsou ale oddělené.Death Knight
Frost- Damage byla zvýšena o 50%.
- Damage byla zvýšena o 19%.
- Damage byla zvýšena o 12%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 17%.
Demon hunter
Havoc- Damage byla snížena o 30%.
- Damage bonus vůči snížen na 30%.
- Damage byla snížena o 20%.
- Damage bonus vůči byl snížen o 3% za každý target.
- nyní uděluje 100% počátečního zranění .
Druid
Balance- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
Mage
Arcane Frost- Damage byla zvýšena o 8%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 38%.
- Damage byla zvýšena o 36% a cena many byla snížena o 50%
- nyní způsobuje 80% normálního zranění (zvýšeno z 50%).
- Damage byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 28%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
Hunter
Beast Mastery SurvivalMonk
MistweaverPaladin
Retribution- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 20%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
- Damage byla zvýšena o 13%.
Priest
Holy Shadow- Damage a generace Insanity byla zvýšena o 50%.
- se už nestackuje, zatím co jsou a aktivní.
- Benefit může nyní nejvýše dosáhnout 100%.
Rogue
Assassination- Damage byla zvýšena o 30%.
- Damage byla zvýšena o 30%.
- Trvání snížena na 3 sekundy (celkový damage zůstal nepozměněn), dosah zvýšen na 6 yardů (původně 3 yardy) a profituje nyní z Mastery.
- nyní neprofituje z Mastery. Damage za každý bod zvýšena na 4%.
- Cena energy u snížena o 3 za každý rank.
- Damage bonus vůči snížen na 6% za každý rank.
- Damage bonus vůči snížen o 6% za každý rank.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 30%.
- Šance k aktivování byla zvýšena na 30% (původně to bylo 10%), damage zvýšena o 30% a nyní uděluje o 200% více damage, pokud je nebo aktivní.
Shaman
Elemental- Generace Maelstormu u zvýšena na 6.
- Damage byla zvýšena o 23%.
- Damage byla zvýšena o 23%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage a u byla zvýšena o 20%.
- Efekty Mastery byly zvýšeny o 12,5%.
- Opraven bug, který dával speciálním útokům u offhand zbraně 100% šanci k aktivování , zatímco byly aktivní.
- Šance k aktivování byla zvýšena na 20%.
Warlock
Affliction- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 20%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Attack power dreadstalkerů z byla zvýšena o 10%.
- Attack power Felguard peta byla zvýšena o 10%.
- Damage Doomguard guardiana byla zvýšena o 18%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 15%.
- Damage byla zvýšena o 10%.
- Damage guardiana byla zvýšena o 10%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11% a byl odstraněn cast time.
- Damage byla zvýšena o 11%.
- Damage byla zvýšena o 11%.
Warrior
Arms Fury- Damage byla zvýšena o 12%.
- Damage byla zvýšena o 12%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Damage byla zvýšena o 5%.
- Cena rage u byla snížena na 35%.
- Generace rage u byla snížena na 10.
- Generace rage u byla snížena na 10.
PvP
Battlegroundy
- Postavy v tank specializaci již nepřijímají damage navíc během toho, co nesou vlajku.
Death Knight
Blood- Healing již není v PvP snížen.
- nyní bere vpotaz 50% nedávno přijatého damage od ostatních hráčů při určování hodnoty healu (původně zcela ignoroval damage přijatý od ostatních hráčů).
Demon Hunter
Havoc VengeanceDruid
Restoration Guardian- nyní bere vpotaz 50% nedávno přijatého damage od ostatních hráčů při určování hodnoty healu (původně zcela ignoroval damage přijatý od ostatních hráčů).
Hunter
Survival Beast Mastery- Agility snížena o 10%.
Mage
Frost FireMonk
Mistweaver WindwalkerPaladin
Retribution- Strength snížena o 5%.
Priest
Discipline HolyRogue
Outlaw SubtletyWarrior
Arms Fury ProtectionHonor systém
World PvP
- Warden Tower questy nyní dávají 150 honor (původně 300).
- Warden Tower questy se nyní objevují třikrát za den, přičemž je každý quest dostupný 24 hodin.
Class Halls
- Druidům s Evengreen perkem by se již neměly resetovat zasazená semínka po vstupu do arény.
- Soul Reapers tooltip pro Shadow Heresy talent se již nezobrazuje nesprávně.
Dungeony a raidy
Emerald Nightmare
- Opraven bug, kde se hráči zabíjeli pádem do Rift of Aln, zatímco byli na mountovi.
- Warlockové by nyní měli být schopni targetovat Soul Effigy během souboje s Il'gynothem ve srdeční komnatě.
- Ursoc již nezpůsobuje, že si hráči stoupnou (čímž interuptuje pití a jezení), když se respawne.
The Arcway
- Nepřátelská vojska zůstanou v The Arcway poté, co hráči porazí Advisora Vandrose.
- nyní dropuje pouze shamanům při porážce Nal'tiry.
Maw of Souls
- Hráči by již neměli zůstat zaseklí v klecích, do kterých jsou vsazeni po porážce Ymirona.
Itemy
- Damage a byla snížena o 33%.
- Opraven bug, který způsoboval, že Balance Druidi pullovali nepřátele z nezamýšlených vzdáleností, když jim procli damage trinkety.
- by nyní měly správně switchovat na agility při změně specializace.
Profese
- Již by mělo být možné dosáhnout skillu 800 v Blacksmithingu.
Cooking
- Rank 1 by nyní měl dávat pouze jeden feast namísto pěti. Následující ranky by měly snižovat náročnost ingrediencí namísto toho poskytovat další jídlo.
- Demon hunteři by nyní měli dostávat odpovídající staty z feastů a dalších podobných zdrojů těchto buffů.
Questy
- V scenariu by se nyní neměl Leystalker Dro schovávat tam, kde by se s ním normálně nemělo být možné setkat při čištění celé místnosti.
- Nyní se zobrazuje nová aura pro questy z Archeology, pokud zrovna plníte Archeology quest ve stávající zóně.
- Aodh Witherpetal se již nebude zasekávat během "DANGER: Aodh Witherpetal".
Naposledy upravil/a Hanzias 25.09.2016 v 19:17:32.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
barrny 27.09.2016 06:33
Faenor 26.09.2016 22:37
Retri paladin se mi na tomto datadisku znechutil a to jsem ho dlouho mainil. Ale přineslo to i něco pozitivního, přesedlal jsem na Holy paladina a na toho si teda zatím nemůžu stěžovat.
orbitaak 26.09.2016 19:02
tomulkabambulka 26.09.2016 13:39
Paladin?Ten byl snad doteď nejspabší. V raidu to netočilo, vždy obsazovali poslední místa. V dungeonu taky, až mně jich bylo líto.
Esperanta 26.09.2016 09:56
Zakys 26.09.2016 09:09
A už vůbec nevím na co si stěžují na Warlocka...Vždyť to nejde zabít a ještě ho tak buffnou...Paladin to samé...bublínář.
Zakys 26.09.2016 09:04
Dmg u ARMS WARRA...pohoda. Ale jeho vydrž? Tak papírového warra jsem ve wowku ještě nezažil.
bulljoker 26.09.2016 04:39
RIP enha
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet