Koniec Dračích Aspektov?

http://media.wowfan.cz/uploaded/draciaspekti
Outro Cataclysmu prinieslo snáď pre niektorých zaujímavý obrat v deji a v nasledujúcich riadkoch by som chcel rozpísať to, čo sa udialo a načať špekulatívne možnosti a napokon sa pozrieme aj na slovo od Blizzard. Poďme si rozobrať finále a koniec Cataclysmu.
Dračí Aspekti na čele s Alexstraszou prehlasuje, že šampióni zaistili budúcnosť sveta a musia sa na to pozrieť očami smrteľníkov. Žiara sa vytráca postupne z očí Alexstraszi, Yseri, Kalecgosových, a napokon aj z Nozdormových. Pri ňom môžeme vidieť ako piesok padá na zem z jeho presýpacích hodín na ramenách, ich moc sa vytráca. Medzi rečou Alexstrasza hovorí, že naplnili ich veľký osud. Pokiaľ si dobre spomínam, pôvodne Titáni stvorili Aspektov, aby bojovali proti všetkému, čo ohrozí Azeroth, aby ho ochraňovali. Nie jeden si určite pomyslel, prečo by práve po smrti jedného z nich mali naplniť svoj osud. Avšak. V najnovšej poviedke, Charge of the Aspects Nozdormu jasne prehlásil, a to si počkajte, kým Bellatrix pre Vás preloží túto poviedku, alebo...
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Posledné zrnká dopadajú na zem a Alexstrasza sa dotýka Aggrinho brucha. Naznačila, že Aggra čaká dieťa (možno viac). Mohol dotyk preniesť časť sily do dieťaťa? Schválne, čo si myslíte vy? Nasledujú posledné slova víťazstva a Dračia Kráľovná uzatvára svoj monológ tým, že my sme strážcovia Azerothu a nastal Vek Smrteľníkov. Ako je už známe, smrteľníci si doslovne vezmú osud do rúk, keď Horda napadne a zničí Theramore – nastane krutá vojna, ktorá sa presunie na novo-objavenú zem, Pandariu. Duša Démona sa v Thrallových rukách stala smrtiacou zbraňou pre Deathwinga sa po tom, čo Aspektov opustila sila, vrátila na pravé miesto v čase. Skutočne stratili Aspekti moc? Sú len obyčajnými drakmi? Stiahnu sa do úzadia? Môžete si v duchu na tieto otázky odpovedať (a podeliť sa s nami o nich) a potom ich porovnajte s odpoveďami Blizzardu na konci článku.

Kto je záchranca?

/pic/uploaded/ttottlogo
Viete kto zachránil Azeroth? Ak myslíte, že Thrall, tak máte pravdu, ale z polovice. Ak premýšľate o Duši Draka, tak aj to je pravda, ale tento artefakt nebolo ľahké získať, bola potrebná Nozdormova sila, no Aspekt Času bol dlhé roky stratený. Smerujem ku špekulácií, ktorá sa objavila na stránkach blizzplanet. Autor totiž našiel súvislosť medzi dávno strateným hrdinom, ktorý sa počas udalostí Twilight of the Aspects len tak mihol, no môže to mať aj hlbší význam. Nozdorma našiel a vyslobodil až Thrall. Avšak, v istom momente pátrania sa Thrall ocitol na mieste, kde komunikoval s Medivhom. No tento Medivh bol iný, nebol z momentu histórie a dokonca vedel, že Thrall pátra po Nozdormovi a práve on ho správne nasmeroval k Nozdormovi... Dalo by sa povedať, že vďaka Medivhovi bol svet zachránený dvakrát. Raz, keď varoval Thralla pred Plamennou Légiou, druhýkrát, keď nasmeroval Thralla k nájdeniu Nozdorma, čím sa spustili udalosti vedúce k Deathwingovej smrti. Medivh? Uvidíme ťa niekedy v budúcnosti?

Výhra alebo prehra?

Aspekti porazili Deathwinga, najväčšiu zbraň Starých bohov. Ale teraz, keď Aspekti stratili moc titánov, žiadna prekážka nestojí v ceste Starých Bohov... Naskytá sa otázka, bol cieľ Starých Bohov, aby zbrane Titánov stratili moc? Problematiku Starých Bohov riešili Bellatrix a Jerryky vo svojich článkov. Tak či onak. Osud Azerotha už nie je v rukách (krídlach?) drakoch, som veľmi zvedavý, čo si to pre nás Blizzard nachystal. Snáď hon na drakoch ešte niekedy zažijeme, veď je tu stále tajomný Wrathion...

Blizzard prehovoril

A na záver preklad (lore) otázok, týkajúce sa Cataclysmu a jeho konca zo stránky gamona.de, kde slovo mal Dave Kosak, hlavný dizajnér questov. Otázky, vysvetľujú ďalšie pôsobenie Aspektov. Gamona: ...Keď sme videli video po Deathwingovom porazení, napadla nám otázka: Mali ste tento záver vymyslený, keď ste začali pracovať na Cataclysme, alebo boli ďalšie možnosti ako by mohol Deathwing "opustiť" Azeroth? Dave Kosak: Keď nastal čas riešiť takéto udalosti, spojili sme sa s Chrisom Metzenom a rozhodli sme sa, ktorým smerom príbeh bude pokračovať. Avšak nie som si istý, kedy prišiel nápad, že Aspekti odovzdajú zodpovednosť nad svetom smrteľníkom, ale myslím, že sme stále mali v pamäti, že Deathwingova smrť docieli veľkú zmenu pre Azeroth. Ako hovorí Alexstrasza, nastal vek smrteľníkov, čiže Aspekti už nie sú zodpovední za mágiu, či čas a iné veci. Takže organizácie smrteľníkov to berú na seba a je to dosť napínavé. Gamona: Áno je to skutočne napínavé. Na Blizzcone sme sa dozvedeli o novom dianí v Mists of Pandaria, kde smrteľníci a ich vojna zohrá väčšiu úlohu v príbehu. Ale k Aspektom, zohrajú rolu v MoP, alebo ich účasť sa vytratí s Cataclysmom? Dave Kosak: Naďalej budú dôležití, ale už nemusia byť super hlavné postavy. Počas Cataclysmu boli stredobodom pozornosti, pretože jeden z nich je Deathwing a jeden z nich zošalel (už druhý, pozn. red.) Takže sú veľmi dôležití pre Cataclysm a stále budú nablízku. Napríklad Kalecgos, modrý Aspekt bol zvolený za modrého Aspekta pred týždňom myslím. Samozrejme Kalecgos je stále drak a je silný mág, dokonca aj keď už nie je nesmrteľný. Zohrá rolu vo svete a bude radiť mágom z Kirin Tor, jednoducho len nie je Aspekt Mágie. Takže všetky postavy sú stále dôležité a ich príbehy budú pokračovať, dokonca aj keď nebudú stredobodom pozornosti v ďalšom datadisku. Otázka o Alexstraszinom dotyku Aggri neminula ani Davea Kosaka... Gamona: A čo Aggra? Keď sa Alexstrasza dotkla brucha Aggri, ktorá je tehotná, je to náznak požehnania pre nenarodené dieťa? Dave Kosak: Mám taký pocit, že Alexstrasza je v tom čase už smrteľníčkou a nemyslím, že tento dotyk bol špeciálny. Ale Thrall rozhodne bude otec a to je veľká vec. Takže, zachrániť svet, vrátiť sa a byť otcom. Aký je váš celkový dojem z outra? Čo si o týchto špekuláciách myslíte. Aké sú vaše nápady/špekulácie?
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

godlike 07.01.2012 05:23

Wolfox
Myslím si, že N´Zoth se nám ukáže brzo, buďto v dalším pacthi, posledním před pandami (něco jako bylo Ruby sanctum na konci WotLKu), nebo v Pandarii. Jestli by něco mohlo přinutit pandy odhalit svůj skrytý kontinent světu, Old God hrabající se z podsvětí by k tomu mohl být dost dobrým důvodem.
No to mě napadlo taky ale blizzardi tvrdí že v MoP nebude hlavní záporák bude jich několik.A to je myslím fajn protože každý si může vybrat který pro něj bude ten hlavní ďábel.

godlike 07.01.2012 00:24

mám totiž pocit že jejich schpnosti nezmizely,ale že jen aspekti prostě jen vyčerpali z boje proti deathwingovi a to vyčerpání vedlo k omezení schopností drastickému omezení

Wolfox 06.01.2012 19:04

Myslím si, že N´Zoth se nám ukáže brzo, buďto v dalším pacthi, posledním před pandami (něco jako bylo Ruby sanctum na konci WotLKu), nebo v Pandarii. Jestli by něco mohlo přinutit pandy odhalit svůj skrytý kontinent světu, Old God hrabající se z podsvětí by k tomu mohl být dost dobrým důvodem.

cerberos 06.01.2012 11:24

Ano horda je v rozkladu,jedině návrat Thralla hordu oživí natolik,že bude ještě silnější,no nevím,Thrall bude velice zaneprázdněn i v dalším datadisku,i když se to bude většinou točit kolem Varyana a aliance,podle mně Garroshova vláda nad hordou v MoP určitě skončí

Mordecay 06.01.2012 11:21

godlike
jaktože ne? chtěl bych vidět co by dokázalo zabít např nozdormu v bitvě když to byl pán času.Podívej aspekti byli ustanoveni titány za strážce azerothu po porážce starých bohů aman´thul a ostatní počítali s tím že apesktům dali dostatečnou moc na porážku starých bohů kdyby se něco zvrtlo
Súhlasím, lenže hovorím o ich schopnostiach, napríklad ovládanie času, to nedokázal žiadny smrteľník, len Nozdormu a jeho draci. Narábať zo životom, to tiež len Alexstrasza.
seanito
Neřekl bych, Horda je v rozkladu, div že ji krvaví elfové, nemrtví a trollové ještě neopustili, alliance není díky worgenům jednotná zrovna tak, navíc pokud bude v MoP vrcholem střet mezi hordou a aliancí, zákonitě se Garrosh s Varyanem potkají. A kdo ví, možná nakonec budou muset bojovat i spolu aby porazili navrátivšího se titána či starého boha.
No, až také zlé to medi Varianom a Gennom nie je. V knihe Wolfheart si všeličo vysvetlili.

cerberos 06.01.2012 11:19

omlouvám se za caps neumím ho používat,sorry...

cerberos 06.01.2012 11:16

souhlasím s godlike,tam je mnoho nejasností,a to je dobře aspon wow-ko vydrží na dlouho,málem jsem zapomněl na emerald dream,ten určitě bude v asi tak v 3 datadisku,s plamennou legií se podle mně dlouho načekáme

cerberos 06.01.2012 11:13

godlike
pokud neni stážce času letka infinite bude dělat bordel nikdo ji v tom nezabrání emerald dream se bez dohledu yseru začne hroutit prameny magie bez dohledu aspekta magie budou v ohrožení a bez aspekta života se může stát cokoliv myslím si že MoP budou mít hlavní úlohu staří bohové bude to drsnej chaos nehledě na to že al´akir a ragnaros sou mrtví elementy pod jejich kontrolou nejsou takže můžou dělat co se jim zachce a obvykle je to chaos možná to ale bude jako s lich kingem vždy nějaký být musí

seanito 06.01.2012 09:45

Ellendway
Thrall už nikdy podle mě nepovede hordu.
Neřekl bych, Horda je v rozkladu, div že ji krvaví elfové, nemrtví a trollové ještě neopustili, alliance není díky worgenům jednotná zrovna tak, navíc pokud bude v MoP vrcholem střet mezi hordou a aliancí, zákonitě se Garrosh s Varyanem potkají. A kdo ví, možná nakonec budou muset bojovat i spolu aby porazili navrátivšího se titána či starého boha.

Ellendway 06.01.2012 07:07

seager
Sice jsem našel toto - Metzen says, One day, come on, your Warchief is coming back. Right? There's more with Thrall, - ale uvidíme, co to bude znamenat:-)
On je u Metzena docela problém, že toho namluví docela hodně.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet