Mage v Cataclysm

/pic/cataclysm/classy/mage

Nová mageova kouzla

Flame Orb (od levelu 81): Kouzlo je inspirováno schopností prince Taldarama v Ahn'kahet a v Icecrown Citadel, umožňuje mágovi vykouzlit (castit) ohnivý orb, který se pohybuje před ním v přímém směru a vysílá paprsky s ohnivou damage na náhodné cíle. Jakmile orb vykouzlí, může mág castit další kouzla, zatímco Flame Orb cestuje. Kouzlo sice bude přístupné všem specializacím, fire mage avšak bude mít talent, který způsobí, že Flame Orb vybuchne, jakmile se dostane na místo určení.

Time Warp (level 83): Garantuje pasivní Haste efekt podobně jako Bloodlust nebo Heroism partě či raidu. Také dočastně zvyšuje mágovi rychlost pohybu. Time Warp se vylučuje s Bloodlustem nebo Heroismem tak, že nemůžete mít prospěch z obou, pokud máte debuff Exhaustion. Navýšení rychlosti pohybu ale bude stále fungovat i když budete pod efektem Exhaustion.

Wall of Fog (level 85): Vytvoří mrazivý paprsek před mágem dlouhý 30 yardů. Nepřátelé, kteří překročí linii, budou uloveni a způsobí jim to damage. Množství spotřebované many bude navrženo tak, aby Wall of Fog byl účinný proti skupinám, nikoliv jedinci. Toto kouzlo je určeno k tomu, aby měl mág způsob ke kontrole battlegroundu (bojiště), buď na poškození příchozích nepřátel (Blizzard může být channeled na konci Wall of Fog) nebo k ochraně vlajky v battlegroundu. Doba trvání je 10 sekund a 30 sekund je cooldown.

Změny ve schopnostech a herních mechanikách

Kromě zavedení nových kouzel, plánujeme provést změny některých dalších schopností a herních mechanik, které znáte. Tento seznam zahrnuje talentové změny, ale v žádném případě není úplný, ovšem měl by napovědět, co chceme pro každou specializaci.

Mage1
  • Arcane Missiles budou přepracovány, aby se staly proc-based spellem. Kdykoliv mage způsobí damage s jakýmkoliv kouzlem, je šance, že budou k dispozici Arcane Missiles podobně jako warriorova Owerpower. Damage a spotřeba many budou přepracovány, aby se tento spell používal, jakmile bude k dispozici. Tato změna by měla pro mága udělat hru více dynamičtější, zejména na nízkém levelu.
  • Plánujeme odstranění kouzel, které nemají jasný účel. Amplify Magic, Dampen Magic, Fire Ward, a Frost Ward budou odstraněny ze hry, avšak můžeme odstranit ještě více.
  • Schopnosti vyčarovat vodu nebo jídlo budou dostupné až na vyšších levelech (pravděpodobně až kolem levelu 40) a zároveň uděláme změny, aby mágovi nedocházela mana na nižších levelech. Poté, co se mág naučí vyrábět jídlo a vodu, vytvořený item bude doplňovat zároveň manu i životy.
  • Scorch bude poskytovat damage bonus mágovým ohnivým kouzlům. Našim cílem je, aby Scorch byl součástí mágovy rotace a užitečná poškozující abilita (schopnost), dokonce pokud někdo jiný podporuje grupu Critical Strike debuffem. Scorch bude poskytovat mágovi více specifických výhod, které mohou být vylepšeny talenty.

Nové talenty a Změny ve starých

  • Arcane Focus nyní vrátí manu za každé kouzlo které mine svůj cíl, včetně Arcane Missiles, které selžou při startu. Chceme arcane mágovi dát několik talentů, které budou spolupracovat s tím, kolik má many a dát mu dostatek možností pro správu manu.
  • Playing with Fire talent sníží cooldown u Blast Wave při zásahu melee útokem, namísto současného účinku.
  • Pyromaniac bude udělovat Haste, když bude 3 a více cílů dostávat damage učínkem DoTek fire spellů.
  • alent Burnout umožní mágovi, aby castil kouzla s použitím zdraví, když mu dojde mana.

Mastery a pasivní talenty



Co je to Mastery?

Mage2

Arcane

  • Spell damage
  • Spell Haste
  • Mana Adept - Arcane bude dělat damage v závislosti na tom, kolik many mág má. Například mage může udělat mnohem více škody, když má 100% many, než když jí má 50%. Pokud bude mít málo many, bude pravděpodobně chtít použít abilitu nebo mechaniku ke zvýšení many a tím pádem i damage.

Fire

  • Spell damage
  • Spell Crit
  • Ignite - Všechny direct-damage (přímo-požkozující) fire spelly budou dávat poškození za určitý čas (DoT) při castění. Bude do podobné jako u Fireballu, ovšem DoT složka bude mnohem silnější.

Frost

  • Spell damage
  • Spell Crit damage
  • Deathfrost - Castění Frostbolt dává mágovi buff, který zvyšuje damage všem frost, fire a arcane spellům. Jediné kouzlo, které tímto nebude ovlivněno, je Frostbolt.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

airo 04.06.2010 09:47

Podla mna mage nema ziadny zbytocni spell a ked podla neakych noobou hej, tak to len svedci o tom ze na neakom funku hrali chvilu maga, nikdy nedali nikoho 1v1, nevedia co su bindy a len cumia. ja mam nabindovany cely spellbook okrem buffou a ked sa blizzardom zda ze fire ward je zbytocny spell, ktory mi da tych 3-4k absorbu + doplni manu, popripade 5% reflect, tak je to fakt divne pretoze na tom stoji cely duel mage vs mage. Dalej dampen, to je zakladny buff ktory znizuje ten insane dmg od ostatnych casterou. takze pokial neviete co je naco a v akych situaciach sa to da pouzit a nemate na offiku 2300+ rating, tak tu nemudrujte bo niektore 1 lvl prispevky su tu fakt do smiechu

crashobb 26.05.2010 15:07

A im uz jebe na cisto zrusit Fros/Fire Ward

Darkdjinn 23.05.2010 13:02

Artenisek
Hochu.. Ice Block a k ničemu ?! *LOL* promiň ale i ten poje**ný iceblock mi už nespočetně krát zachránil můj mágovský zadek... a stěma shieldama... já bych dal spíše jeden univerzální shield který by to vyřešil všecko :-)
Uz sem tu jednou psal ze sem to myslel tak,ze kdyz chcou zkazit maga(viz. ostraneni frost,fire ward) tak at ho zkazi uplne,jelikoz mu odstrani fire a frost ward ktere pouzivam neustale.spis at odstrani mana shield ted je uplne k hovnu ,jedine ze by ho predelali.

Artenisek 23.05.2010 12:01

Riko
Mage a bloodlust? Ste mrdli ci co? To je shamansky skill.
hehe je tam napsané: něco jako bloodlust / heroism = ne že budou mít taky přesně ten samý spell :-D a proč by nemohli mít něco na zryhlení spellcastu ? dyt mág, jediné co dělá je, že castí... konečně spell co bude za něco stát

Artenisek 23.05.2010 11:55

Darkdjinn
Jo,jeste k tomu odstrani fire a frost ward,proc zrovna neodstrani ice barrier?,nebo ice block,taky k nicemu...nez aby zmenily mana shield ze by manu daval pri absorbaci a nebral tak vsecko zrusi...fakt dementi
Hochu.. Ice Block a k ničemu ?! *LOL* promiň ale i ten poje**ný iceblock mi už nespočetně krát zachránil můj mágovský zadek... a stěma shieldama... já bych dal spíše jeden univerzální shield který by to vyřešil všecko :-)

kozicka 15.05.2010 20:15

byl by neporazitelnej

kozicka 15.05.2010 20:14

skoda ze ten talent na casteni za hp nema nakej healer

Expllow 19.04.2010 21:25

ja si myslim, že pokud je fire skill tak je nejlepsi mag ze vsech.

Riko 19.04.2010 20:22

To Snake Plisken - netvrdil, jelikoz sem hral, a stale hraji WarCraft III FT. A bloodlust je shamansky skill.

Sirena 14.04.2010 15:47

Není to blbý, když magovemohou byt všechny rasy? To Kira: To stim fire magem v 1v1 máš pravdu =D

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet