Patch 7.2.5 - Změna fungování Mythic Keystone dungeonů

  Patch 7.2.5    Public Test Realm    PTR   

 

Aktualizace 7.2.5 je stále na Public Test Realmech a Blizzard pomalu, ale jistě míří do finiše. Ovšem ještě před tím, než se dostane tato aktualizace do živého prostředí, na kterém hraje nejvíce hráčů, bude tým měnit fungování Mythic Keystone dungeonů.

 

V průběhu několik dnů se bude testovat několik změn, které obsahují například odstranění mechanismu, který způsoboval „vyčerpání“ (depletion) keystone. Keystone od nové aktualizace bude fungovat tak, že pokud dokončíte dungeon v nastaveném čase, navýší se vám keystone o jednu až tři úrovně, jak jste byli zvyklí. Pokud nedokončíte dungeon v daném čase, sníží se úroveň keystonu o jednu úroveň a změní se dungeon, na který jej můžete využít. V případě, že dungeon nedokončíte vůbec, zůstane keystone připojen ke stejnému dungeonu, avšak sníží se jeho úroveň.

 

Další změnou, která u Mythic Keystone dungeonů proběhne, budou odměny, které hráči získávají po dokončení dungeonu. V současné době po dokončení dungeonu získáte vylepšený keystone o 1, 2 nebo 3 úrovně a také 2. a / nebo 3. bednu, ve kterých jsou odměny. To se ovšem při další aktualizaci změní:

  1. Hráči nedostanou další bonusové bedny s odměnami, pokud zvládnou dungeon vyčistit rychle.
  2. Po dokončení Mythic+ dungeonu získáte bednu se dvěma předměty a Artifact Power.
  3. Pokud zvládnou hráči porazit časovač, získáte v bedně i třetí předmět.
  4. Keystone úroveň může být vylepšena podobně rychle jako nyní.

 

Blizzard touto změnou sleduje hlavně pobídnutí skupiny k tomu, aby do Mythic dungeonů chodily hlavně pro lepší předměty, než kvůli tomu, že klíče s nižší úrovní jsou „lehké“ k dokončení. Jakmile bude Tomb of Sargeras otevřen na Mythic obtížnosti, budou se zvyšovat i odměny za 15. úroveň Mythic Keystone dungeonů.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

kritik 08.05.2017 22:16

S timhle problem nemam, ta zmena je asi ok, ale obecne mythic + dungy nejsou muj oblibenej content, chodit porad ty samy dungy znova a znova a znova porad dokolecka na mlion ruznych obtiznosti me proste nebavi, tenhle system byl prejaty z Diabla, jenomze tam se vam pokazdy generovala nahodna mapa a bylo jich temer nekonecne mnoho, takze to nepusobilo tak stereotypne, nakonec jste se i tam dostali do bodu kdy vas to uz omrzelo ale ne tak rychle jako tady, dnes uz je Diablo3 mrtva hra protoze toto je posledni 3 roky jedinej end game content ve hre, ale v Legionu uz mi lezou na nervy i ty hlasky bossu v dungach, 100x opakovanej vtip opravdu neni vtipem, nedovedu si predstavit ty dungy chodit jeste tak 1 celej rok, prakticky uz je ignoruju ted, zajdu jenom 1 tydne na weekly chestu, kazdej to vidi asi jinak, ale podle me nekdy opravdu vseho moc skodi ....

sw1tchCZ 09.05.2017 08:49

Jako ty hlášky a RP už jsou po stopadesátéosmé dosti na obtíž a spíš ruší, než aby pobavili nebo udělali atmosféru. Pomohlo by, že v M+ bude jakékoliv RP bossů, mobek a NPC zrušeno. Hlavně Odyn/Skovald v HoV maj dost otravnej RP, nebo ty NPC po prvním bossovi v Black Rook Hold. Než otevřou ty dveře to je děs... Poprvý a ještě třeba na neklíčovej mythic je to v pohodě... Ale na mythic + to dost zdržuje a je to na obtíž...

Lockdaar 09.05.2017 11:11

Je pravda, že když jdete nějaký dung už po několikátý na různý obtížnosti, tak pro někoho se to může změnit v nudný stereotyp hlavně co se těch encounterů týče. Ale hej, jinak líp to asi už udělat nejde, když si většina lidí v tenkrát Cataclysmu vybrečela, aby HC dungeony nebyly tak hardcore a někteří zase chtějí, aby měli dungeony nějakou výzvu - i když je to za cenu toho stereotypu, který může časem přijít, to by tam těch dungeonů v datadisku muselo být 1 nebo 2x tolik... Myslím si, že takhle to je udělaný asi nejlíp, jak je to možný, pro oba tábory hráčů - casualy a hardcore, přemýšlel jsem o tom ale nic lepšího mě nenapadlo, jak by to šlo udělat jinak lépe Tohle je asi zkrátka nejlepší řešení s ohledem na zkušenosti z předchozích datadisků, i za cenu toho případného stereotypu...

Solanar 07.05.2017 11:56

No upřímně mám obavy z toho, že pak lidé nebudou mít důvod porazit mythic+ dungeon co nejrychleji. Jelikož lidé získají toho víc, když budou upgradovat klíč po jednom lvl než po 3. Tím pádem mythic+ ubývá trochu na challenge.

Bellatrix 07.05.2017 13:49

Já mám naopak s tou snahou projít dung co nejrychleji spíš jenom špatné zkušenosti. Tank toho většinou ve snaze dung uspíšit pullne moc a všichni umřou, takže snahou o větší rychlost se naopak parta ještě zpomaluje. Proto já vždycky, když se šel můj klíč, tak jsem všem zdůrazňovala, ať jdou radši pomaleji, že je mi fuk, jestli dostaneme na konci jednu nebo dvě bedny, že hlavně jenom ať permanentně po cestě nechcípáme.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Martins911 07.05.2017 17:54

@Bellatrix tak tam záleží jaký pustíš dps průser je spíš na 10+ boss

Solanar 07.05.2017 20:28

@Bellatrix Tak to už záleží na koho narazíš a s těmihle změnami stejně potkáš blbce co budou pullovat vše. A osobně já radši jdu klíče s přáteli než riskovat nervy s worldem.

Martins911 06.05.2017 20:45

Sláva ani nespočítám kvůli kolika blbcu co odešli uprostřed dungu co mi zničili key

djmetla 07.05.2017 20:49

myslím že toto by sa malo čoskoro vyriešiť, pretože príjsť o kľúč pretože niejaký .... z ruska to leavne je fakt úžasné.

Programátor WoWfan.cz

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet