O všech novinkách a přípravových změnách světa jste si mohli přečíst v předchozím článku Patch Notes 1/2. Pokud ovšem hledáte novinky ohledně změn, které se dotknou například povolání, jste tady správně!
Blizzard se na některá povolání podívat trochu blíže a porušil své ‚pravidlo‘, že velké změny u povolání se budou dělat hlavně v 7.X.5 aktualizacích. Největší změnou projdou povolání death knight, druid a shaman.
Blizzard zdroj
Změny
Achievementy
- achievement #621, achievement #1020, achievement #1021 a achievement #5755 nyní vyžadují získání určitého počtu tabardů, avšak není potřeba je nasadit na postavu.
Artifact Knowledge
- Orders nyní pracují souběžně k vylepšení Artifact Knowledge a ten se nyní zvyšuje každý týden všem stejně bez toho, aby museli hráči získat nová vylepšení.
Povolání
- Efektivita Avoidance byla plošně snížena o 27 % na všech úrovních.
Death knight
- Frost
- spell #207127 a spell #152279 dominovaly specializaci a nedovolovaly moc variací. Upravili jsme tuto kombinaci kouzel a jako kompenzaci jsme zvýšili poškození. Výsledkem by měly být více kompetitivní talenty – všechny tři talenty na 100. úrovni byly upraveny a rotace by nyní měla být plynulejší. spell #207127 může být stále trochu náročnější na plánování použití, avšak nemělo by již drasticky převyšovat nároky na zdroje talentové specializaci.
- Poškození bylo zvýšeno o 14 %.
- Talent spell #207127 byl přesunut na 100. úroveň, nahradil tak spell #194913, který je nyní na 58. úrovni.
- Celkové poškození spell #152279 bylo zvýšeno o 10 %.
- Trvání spell #207127 bylo sníženo na 12 sekund (bylo 15 sekund) a navíc přidává 20 % haste.
- Doba trvání spell #207256 bylo zvýšeno na 10 sekund (bylo 8 sekund).
- spell #207256 nyní generuje spell #51128 ze spell #49184.
- Cooldown spell #57330 byl zvýšen na 45 sekund (bylo 30 sekund).
- Šance spell #207061 byla snížena na 50 % (bylo 65 %).
- item #132366 nyní generuje pouze jednu runu (generoval dvě) a způsobuje, že spell #49020 dává o 10 % větší poškození.
- Následující talenty změnily své pozice v talentovém stromě tak, aby poskytovaly více možností a umožnily lepší balancování.
- spell #207104 je nyní na 56. úrovni, spell #207061 je nyní na 57. úrovni a spell #194909 je nyní na 90. úrovni.
- Efekt spell #207060 byl snížen na 20 % (byl 30 %).
- Poškození spell #194909 bylo sníženo o 39 %.
- Bonus spell #194878 byl zvýšen na 15 % (byl 10 %).
- Bonus spell #207057 byl zvýšen na 60 % (byl 40 %).
- Talentový řádek na 75. úrovni by nyní měl být užitečnější, když má death knight jakkoli omezenou mobilitu.
- spell #207188 nyní způsobuje, že spell #48707 generuje o 100 % navíc Runic Power a již neudělejte poškození.
- White Walker byl nahrazen novým talentem; spell #253593: Každou jednu vteřinu, když nemá death knight v okolí 8 yardů nepřítele, získává jeden stack spell #253593. Každý stack způsobuje, že při dalším auto attack poškození přidá death knight i další frost poškození.
- spell #207127 a spell #152279 dominovaly specializaci a nedovolovaly moc variací. Upravili jsme tuto kombinaci kouzel a jako kompenzaci jsme zvýšili poškození. Výsledkem by měly být více kompetitivní talenty – všechny tři talenty na 100. úrovni byly upraveny a rotace by nyní měla být plynulejší. spell #207127 může být stále trochu náročnější na plánování použití, avšak nemělo by již drasticky převyšovat nároky na zdroje talentové specializaci.
Druid
- Všechny specializace
- spell #102359 nyní působí 15 yardů kolem cíle.
- Cooldown spell #102547 byl snížen na 6 sekund (byl 10 sekund).
- spell #20484 může nyní být vykouzlen ve všech formách.
- Feral
Změny feral druida se soustředily hlavně na dva problémy specializace: Snižování dominance některých talentů, jako například spell #52610, spell #202032 a spell #155672. A snižovat mezeru v poškození mezi tím, když se hráč specializaci učí nebo ji zvládá dokonale. Feral druid byl vždy o tom, že hráč musel dokonale pochopit specializaci, což nechceme zničit, avšak tato aktualizace by měla specializaci přiblížit hlavně hráčům, kteří se za Feral druida chtějí naučit.- Veškerá poškození byla zvýšena o 13 %.
- Bonusové poškození spell #155672 bylo sníženo na 20 % (bylo 50 %) a může čas od času udělit kritické poškození po vykouzlení spell #339.
- Cooldown spell #202060 byl snížen na 30 sekund (byl 60 sekund) a získání combo bodů bylo sníženo na 5 + 5 za dalších 5 sekund (bylo 5 + 8 za dalších 8 sekund).
- Opravena chyba spell #102543, která způsobovala, že kouzlo spell #22568 nezískalo 50% slevu na energy, jak mělo.
- spell #102543 dovoluje používat spell #5215 pouze jednou za dobu trvání a snižuje cenu všech schopností druida o 50 % (bylo 60 %) když je zrovna aktivní.
- spell #202032 nyní snižuje dobu standardního poškození u spell #1079, spell #1822 a spell #106830 o 20 % času (bylo 33 %).
- Bonusové poškození schopností, na které působí spell #155577, bylo zvýšeno na 20 % (bylo 15 %) a nyní působí i na spell #202028.
- spell #16974 nyní není nijak ovlivněn nebo spotřebován pomocí spell #20484.
- Bonusové poškození spell #202031 bylo pro spell #22568 zvýšeno na 20 % (bylo 15 %).
- Doba trvání spell #52610 byla snížena na všech combo bodech o 50 % a bonusové poškození bylo sníženo na 15 % (bylo 25 %).
- Artefakt vlastnost spell #52610 nyní zvyšuje poškození udělené spell #1822 o 6 % (bylo 7 %) s každou úrovní vlastnosti.
- Následující talenty byly v talentovém stromě přeházeny a umožňují tak více variability a možností.
- spell #202060 byl přemístěn do řádku 100. úrovně a vyměnil se s talentem spell #202028, který je nyní dostupný na 90. úrovni.
- spell #202032 byl přesunut na 75. úroveň a vyměnil se s talentem spell #52610, který je nyní na 90. úrovni.
- Rytmus a tempo v průběhu AoE by měly dávat v rotaci feral druida smysl, proto byly některé schopnosti upraveny
- Požadovaná Energy spell #213764 byla snížena na 40 (byla 45).
- Požadovaná Energy spell #106830 byla snížena na 45 (byla 50).
- spell #106830 nyní generuje jeden combo bod, pokud zasáhne cíl.
Hunter
- Skupina petů ‚Porcupine‘ byla přejmenována na ‚Rodent‘.
Monk
- Windwalker
- Poškození spell #116847 bylo zvýšeno o 22 %.
- Téměř všechny zdroje poškození jsou zvyšovány pomocí Versatility, včetně následujících dvou:
Paladin
- Paladinský prodejce mountů nyní nabízí glyph, který umožní paladinům transformovat Divine Steed na jejich mounta povolání.
- spell #6940 by nyní měl být robustnější a redukovat možnosti, jak jej vykouzlit, pokud má paladin méně než 20 % života.
- Retribution
- Vlastnosti zbraně a legendární zbraně, které těží z spell #231895, by měly být stále atraktivní, ale neměly by být až tak silné.
- Poškození ze všech schopností bylo zvýšeno o 6 %.
- spell #206338 se nyní správně vylepšuje pomocí spell #231895.
- Bonusová vlastnost (trait) spell #186945 byla redukována o 2 sekundy za každou úroveň (byly 2.5 sekundy za úroveň).
- Efekt Mastery na poškození spell #20271 bylo zvýšeno o 46 % a efekt Mastery na debuff spell #20271 byl snížen o 17 %.
- Poškození spell #213757 bylo zvýšeno o 17 %.
- Bonus za trait spell #184843 byl snížen na 4 % za každou úroveň (bylo 5 % za úroveň).
- spell #182234 nebude spuštěn, pokud je hráč pod efektem Speed Canister.
- Protection
- Talentové stromy by měly být vyváženější a nemělo by se objevovat tolik rozdílů v DPS nebo výdrže v talentových sestavách, ve kterých figuruje nebo nefiguruje spell #152262. Talentové sestavy, ve kterých spell #152262 není, by měly genericky dělat více poškození.
- Cooldown spell #152262 byl zvýšen na 45 sekund (byl 30 sekund).
- Poškození spell #231665, spell #20271, spell #53595, spell #204019, spell #26573, spell #53600 a spell #209202 bylo zvýšeno o 8 %.
- spell #241146 nyní dává 35 % Armor (bylo 20 %).
Shaman
- Elemental
- Poškození spell #61882 bylo zvýšeno o 19 %.
- spell #191602 byl přepracován. Po použití spell #205495, způsobí další vykouzlený spell #188443, že se spell #168534 přenese na všechny další cíle.
- Elemental stále pokračuje ve své síle AoE, avšak chceme mu dopomoci k lepšímu single-target poškození.
- Všechna poškození schopností (mimo spell #188443) byla zvýšena o 6 %.
- Poškození spell #8042 bylo zvýšeno o 7 %.
- Poškození spell #196840 bylo zvýšeno o 13 %.
- Následující změny umožňují elemental shamanům profitovat z jejich Mastery statu.
- Poškození spell #117014 bylo zvýšeno o 7 %.
- spell #117014 nyní poskytuje 2000 statů na 110. úrovni (bylo 2400).
- spell #168534 nyní dává 85 % základního poškození (bylo 75 %) a proc rate byl snížen o 17 %.
- Storm Totem bonus spell #210643 byl snížen na 5 % (bylo 10 %).
Warlock
- spell #6201 nyní léčí 25 % celkového života hráče na všech úrovních.
- Poznámka vývojářů: Healthstony by nyní měly být užitečnější v porovnání s celkovými životy hráčů.
Warrior
- Fury
- Bonusové poškození spell #200875 bylo za každý stack sníženo na 3 % (bylo 5 %).
- Poškození spell #5308 bylo zvýšeno o 20 %.
Class Halls
- Cena výzkumu 3. tieru class hall nyní stojí 1000 Order Resources (bylo 2000).
- Cena výzkumu 4. tieru class hall nyní stojí 2500 Order Resources (bylo 4000).
- Cena výzkumu 5. tieru class hall nyní sotjí 5000 Order Resources (bylo 8000).
- Čas potřebný na výzkum byl snížen na 1 den (byly 3 dny).
- Byla zvýšena cena za změnu bonusu na 7. tieru class hall. Změna nyní stojí 5000 Order Resources (bylo 2000).
Companion App
- Byly přidány mise a World Questy pro Argus.
Dungeony
- Hráči již nemohou měnit equipnuté předměty v Mythic Keystone dungeonech, pokud jsou pod efekty Bursting nebo Grievous.
Předměty
- Attack Power byl ze všech předmětů odstraněn a byl nahrazen Strength nebo Agility. Tato změna nebyla provedena na předmětech, kde by nové staty nedávaly smysl (například střelné zbraně).
- Mnoho předmětů, které souvisí s herními událostmi ve hře, mají nyní nižší cooldown, pokud je zrovna aktivní daná herní událost.
- Dopomáhání k výstavbě budov na Broken Shore již nedává předmět item #147384 a získané tokeny na Artifact Power byly upraveny tak, aby dávaly méně Artifact Power.
- Předměty přidávající Artifact Power nemohou být prodány, ale mohou se použít.
- Artefakty
- Skryté vzhledy – Již není potřeba, aby hráč měl na zbrani aktivní skrytý vzhled k tomu, aby získal třetí barevnou variantu. Postup pro získání barevné varianty bude probíhat, pokud je hráč v dané talentové specializaci.
- Challenge vzhledy – Již není potřeba, aby hráč měl na zbrani aktivní challenge vzhled k tomu, aby získal třetí barevnou variantu. Postup pro získání barevné varianty bude probíhat, pokud je hráč v dané talentové specializaci.
- Vzhled, jenž vyžadoval vyčistit všechny Legion dungeony, nyní vyžaduje dokončení 10 rozdílných Legion dungeonů a obsahuje Seat of the Triumvirate.
- Druid
- Feral
- 1. setový bonus Garb of the Astral Warden byl přepracován a nyní způsobuje, že spell #106830 dává o 15 % vyšší poškození.
- 2. setový bonus Garb of the Astral Warden nyní způsobuje, že spell #5221 a spell #213764 dává o 8 % vyšší poškození každým ‚Bleed‘ efektem, který na cíli je (bylo 15 %).
- Feral
- Shaman
- Elemental
- 1. Bonusový set The Regalia of the Skybreaker nyní redukuje cooldown spell #192249 o 2 sekundy (bylo 1.5 sekundy).
- Elemental
Player versus Player
- Rating pro získání Fierce Gladiator’s Cloak zvýšen na 2300.
- Hráči mohou získat bonusové Artifact Power tokeny za výhru v Arénách. Výše odměny záleží na ratingu hráče a začíná na 1800.
- Hráči, kteří získali alespoň Duelist ve 14. a 15. sezóně, mohou u prideful Gladiator vendorů zakoupit item #120286.
- Hráči, kteří získali alespoň achievement #9240, achievement #10099 nebo achievement #10111 mohou u Warmongering Gladiator vendorů zakoupit item #120287.
- Všechna povolání
- Petové v PvP jsou nyní imunní vůči Tauntu, pokud na ně byl v předchozích 20 sekundách již použit.
- Shaman
- Restoration
- Totem vyvolán spell #204336 již nemůže být poškozen poškozením, které na totem bylo přesměrováno.
- Restoration
Úkoly
- Na Broken Shore se nyní objevují i Emissary Questy.
Uživatelské rozhraní
- Do Pet Journalu bylo přidáno tlačítko ‚Summon Random Favorite Battle Pet‘.
- Legendární úkoly nyní mají oranžové označení na world mapě.
- Mapy Legion dungeonů a raidů nyní zobrazují ikony, na které může hráč kliknout a přesunout se do jiného podlaží.
- Odemknutí mounta a peta má nyní odlišné oznámení.
- Dressing Room je nyní o něco větší.
- Herní obchod (oficiální obchod Blizzardu) má novou obrazovku dokončení objednávky.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
tkrejc 30.08.2017 15:57
Vyzkouším změny na frost DK, jestli pomohli změny a jinak zůstanu u maga
Akari 30.08.2017 19:52
Počkal bych tak do konce resetu a pak se mrknul na logy jak je na tom frost v porovnání s unholy, ale myslím si, že unholy furt bude lepší. Ale rozhodně je teď frost přístupnější, když zrušili sindragosa build a člověk teď nepotřebuje legendární ring. Bohužel se z toho specu stal zase semafor (3 čudlíky). Sice to
tak ti "nejlepší" nehrají, ale já jsem icecap nahradil glacial advance, myslím si, že teď to zase nemusí být tak špatné, zkusím ještě Frostscythe, ale můj starý legion build se asi už hrát nepůjde, obliterate už byl značně boostnutý právě po Emerald Nightmare.
žokej 30.08.2017 11:17
Myslím, že pokud někdo chce změnit maina nebo dohnat alty, jako já, tak je nyní ideální možnost. Už jsem si na tady ten patch připravil 5x lvl 110 ale pořád nevím co, asi budu losovat z klobouku.
Pytler 30.08.2017 15:06
Já jich mám připravenejch 7, ale budu taky vybírat z 5.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet