Patch 7.1 s sebou přinesl nejen nový přepracovaný Karazhan, nový raid nebo úkolové linie, ale také změny v PvP. Vývojáři Blizzardu se rozhodli trochu pohovořit o tom, jaké změny nastaly a jak ovlivnily určitá povolání.
Blizzard zdrojPatch 7.1 je už nějakou dobu venku, a tak je načase se podívat na PvP změny, které s sebou přinesl. Chtěli bychom se s vámi o tyto změny podělit s předstihem a to z našeho pohledu vývojářů. Všechny změny, které tu uvidíte, se aplikovaly pouze v PvP a některé z nich se ještě stále testují, ale rádi bychom je vypustili při týdenní údržbě serverů. 
 
Death Knight
- (Frost) Strength byla v PvP snížena o 10 %
- (Unholy) Apocalypse už nyní neudílí v PvP tak malý damage (původně sníženo o 75%)
Poznámka vývojářů:
Frost death knight nedávno obdržel spoustu bug fixů a úprav, které toto povolání z hlediska PvP posunuly dopředu. Pro Unholy byl zvýšen damage udílený 
Apocalypse. Před tím byl snížený, ale vzhledem k ostatním změnám už není nutné tento damage i nadále redukovat. 
 
Demon Hunter 
- (Havoc) Agility zvýšena o 5 %
- (Havoc) Stamina zvýšena o 10 %
Poznámka vývojářů: 
Jak si hráči pomalu zvykali na demon huntery a na to, jak proti nim bojovat, jako by tím jejich útoky a základní schopnost přežití značně utrpěly. Tudíž jsme jim trochu zvedli staty. 
 
Hunter
- (Survival) Stamina zvýšena o 15 %.
Poznámka vývojářů: 
Survival hunteři se nám jakožto melee DPS zdáli v PvP poněkud papíroví. Proto jsme jim zvýšili staminu. 
 
Mage
  
- (Frost) Intellect snížen o 10 %
Poznámka vývojářů: Frost mágové nedávno obdrželi zvýšení damage. Cítíme však, že ostatní hráči by měli mít větší šanci proti Frost mágům. 
 
Monk
- (Windwalker) Agility snížena o 10 %
- (Windwalker) Serenity nyní zvyšuje damage o 25 % se Spiritual Focus artifact trait (před tím bylo +30 %).
Poznámka vývojářů: 
Windwalker je schopen neuvěřitelného damage v PvP. Natolik velkého, že bylo pomalu lepší se jim klidit z cesty. Proto jsme pár statů snížili. 
 
Shaman
Poznámka vývojářů: 
Obdrželi jsme mnoho zpětné vazby ohledně Elemental shamanů. Jakmile měli přístup k PvP Honor Talent stromu s možností zvolit Control of Lava, cítili se silní a bez něj naopak zranitelní. Rozhodli jsme se tedy odstranit PvP omezení založené na 
Lava Burst spellu a zredukovat benefit z 
Control of Lava. Výsledkem by měl být stejný damage pro hráče, kteří se rozhodnou využívat 
Control of Lava, a zvýšený damage Lava Burst bez tohoto talentu. 
  
Warrior
- Hamstring damage byl značně zvýšen a nyní v PvP trvá 12 vteřin.
- (Arms) Strength a Stamina zvýšeny o 10 %.
- (Fury) Strength a Stamina zvýšeny o 10 %.
Poznámka vývojářů: 
Patch 7.1 vrátil 
Hamstring zpět na global cooldown, a i když cítíme, že je to pro tuto abilitu správná změna, chápeme též, jak důležitá tato abilita je pro celkovou rotaci v PvP. Abychom tuto změnu vykompenzovali, zvýšili jsme trvání 
Hamstring, takže musí být aplikován méně často, a masivně zvýší udílený damage. Též jsme si vědomi toho, že warrioři se cítili v PvP zranitelnější, a tak jsme jim zvýšili staty, a to platí hlavně pro Arms a Fury specializaci. 
 
Warlock 
Poznámka vývojářů: 
V patchi 7.1 jsme představili nové talenty pro Destruction warlocky, abychom zvýšili jejich kontrolu a efektivitu spellů jako třeba 
Chaos Bolt.  Tyto talenty jsou nyní až příliš silné, ale stále chceme udržet 
Chaos Bolt jako nejlepší damage pro Soul Shard. 
 
                            Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš 
. Rádi vás uvidíme.
                            
                        
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet