Podcast #25 - Dvacet tisíc mil pod mořem

//pic/podcast/wowfanpodcast
V pořadí druhý lore podcast si vezme na paškál témata jako Old Gods, vztah mezi Death Knighty a Sha, Bolvara Fordragona a jiné zajímavosti. Příběhem nedotčený Hanzík se bude snažit zkrotit dva protichůdné živly Esperantu a Davela při cestě za odpověďmi.
>>Stáhnout Podcast #25<<

Program:

0:55 - 6:25 - Festival Fantazie 2013 6:51 - 10:13 - Byl potenciál Lore naplno využitý? 10:14 - 12:30 - Vztah Death Knight a Sha 12:31 - 17:38 - Soudržnost příběhu 17:39 - 22:19 - Zajímavé questy Azerothu 22:20 - 36:25 - Old Gods 36:30 - 50:10 - Bolvar Fordragon a.k.a. Lich King 2.0 50:11 - 53:10 - Závěr Vaše názory a nápady nám pište, prosím, do komentářů nebo na email podcast@wowfan.cz.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Wolfman 14.06.2013 13:43

Esperanta: To bys mi udělala velkou radost Vím že o tom existuje komiksová série, ale nedostal jsem se k ní a je to jedna z těch pár významných děr co stále mám v lore znalostech. A Worgeny mám rád a při rpčkování se ukázalo, kolik věcí kolem nich vlastně nevíme

Esperanta 14.06.2013 13:25

To Wolfman: na tuhle otázku budu moci odpovědět já, jelikož jsem v tom také neměla jasno a po přečtení Curse of Worgen mi to naprosto všechno osvítilo. Tak třeba v dalším lore podcasu

Wolfman 14.06.2013 13:08

Lore téma, které si myslím stojí na zamyšlení aby se dorovnali souvislosti jsou Worgeni. Léta jen pobíhali po lesích, lidé se báli nákazy, ale Darkshire v Duskwoodu stále přežívalo. A mezitím zjistíme že se v Gilneasu přemnožili tak, že zvládli zrušit hlavní město. Na fórku se to lehce řešilo, díky informacím z obou frakcí se dospělo k zodpovězení otázek kolem šíření, ale i tak... Proč nelfové dokázali léčit prokletí worgenů, ale ne svých druidích bratří? Mohla za šíření nákazy v Gilneasu kosa, nebo byli v Gilneasu worgeni prostě drsnější než v Duskwoodu? Kdy se získal král Genn schopnost dvou forem?Proč v povídce Leader of the pack loví worgeny o úplňku, ale nakažení jsou vlkodlačími monstry pořád?A jako shrnutí, co si myslíte o zpracování téhle klasické nestvůry do reálií WoWka?

Andros 14.06.2013 10:44

Jo to propadávání si vlastně pamatuju. I ovce to způsobovala. Třeba v Arathi basin u vchodu do gold mine.

goblimg 14.06.2013 10:26

Andros
Meeting stone už byl na vanille. PvP bylo zajímavý, protože jen pár lidí na serveru mělo Grand marshal set.. Cross realm BG nebyla potřeba, protože hrálo dost lidí. Feral druid byl určitě hratelnej (alespoň v pvp si to dával - Pamatuju si, jak jsem koukal na různý pvp videa, kde sice většinou figurovali warrioři, mágové, roguové, ale sem tam byl i feral druid). Jinak nevím, co ti na vanille přišlo zabugovanýho. Nehrál jsi na freečku?
nehrál jsem na freečku začal jsem hrát asi měsíc po vydání na v EU. Meeting stone byl ve vanille, ale až po delší době. Hrál jsem locka, takže jsem vždy musel chodit s dalšíma dvěma hráči a summovat ostatní. Bugy? např. propadávání texturama byla naprostá součást hry (fear = pomalu jistota ), nesmyslný evade bosse... bylo toho víc. na vše už si dnes nevzpomenu tak největší zabijáci byli warrove, pak rogue a magové. s grand marshal eq byl warr hrozne OP do hadráka stačilo dát 2-3 rány a byl hotovej

Riko 13.06.2013 23:55

Beedo me to rikat nemusis, ja to zazil :-D Od lvlu 50 nebylo moc questu. Si pamatuju moje zacatky kdyz me jeste muj kamos zasvecoval do hry. Driv to opravdu byl Saigon, solo si nikdo ani neprdnul. Dnes je to proste vsechno sviznejsi a hra se prizpusobuje sirsimu okruhu hraju a nakonec se WoW dostane i na konzole a bude FtP. Kamo pokud si dobre pamatuju tak uz na vanillu byl questhelper takze delani questu nebyl az takovej problem. Horsi to bylo s lidma co netusili co to je addon, kde se to da stahnout a jak to vubec ma pouzit. Je to proste treba jako strilecky. Driv to nebyla jen tupa strilecka, musel si u ni myslet a taktizovat (dodnes si pamatuju Vietconga na nejvyssi obtiznost). Dnes kdyz uz nemas ani lekarnicky, kamarad ti da munice 4 prdele nebo z nepratel pada po stovkach a jeste ti radar presne ukaze kudy mas jit abys nahodou nezabloudil tak staci jen mackat levy tlacitko. Konzolisti dokonce maji jeste autoaim takze tam staci jen drzet packu dopredu :-D

13.06.2013 23:18

Riko: tj ale je rozdil obetovat a ztracet cas, stary dungy trvaly hodiny protoze tam nebyly 3-4 bosove ale 8-12, healeri musel po kazdych 5 mobech doplnovat manu stejne jak casteri, a nedejboze kdyz se wiplo tak se muselo 10 minut dobihat od hrbitova kterej byl vetsinou na druhy trane mapy nez byl dung, jediny co blizzard udella tak ze hra je mnohem dynamictejsi a clovek se nezasekava na kravinach ja zacinal na vanile solo a asi po 3 mesicich sem wowko vypl a vratil se az v pulce tbc protoze pro solo hrace to je nehratelny, dalsi vec byla v e dobe neznalost anglictiny jelikoz od zakladky az po stredni sme mely nemcinu coz hru taky znacne stezovalo kdyz v questech byla jen kratka zminka o necem co se npc hodi ale zadnej podrobnej popis kde ze to vlastne je , takze se klidne mohlo stat ze clovek jeden q pro 12 level delal treba 5 hodin protoze vubec netusil co ma delat, to byl jeden z mala duvodu proc expeni trvalo dlouho v tbc prisly quest helpry a podobny tak uz to slo mnohem lip ne rychle sice ale rozhodne lip kdyz na mape clovek videl kam ma s tim questem jit, podle mne vanila pro novyho cloveka s questhelprem kdyby byl v ty dobe tak by zabrala aspon o polovinu min casu co se tyce expeni, dalsi vec co se mne moc nelibila tak doplnovani a regen many kdy mana tikala a doplnovala se po vterinach po kusech misto plynuly regenerace, coz bylo taky celkem vesely kdyz mu chybelo 10 many na fireball a musel cekat 3 vteriny v kombatu aby mu to tam skocilo, pokud ty vteriny a cast prezil teda jeste:-), je to jen muj uhel pohledu na wow samozrejmne nekoho dobihani ze hrbitova bavit muze:-)

Darklifer 13.06.2013 23:07

Takže prve bych chtěl velmi poděkovat Hanzikovi a všem dalším, kdo se podíleli na zařazení mého emailu do tohoto podcastu. Jsem vážně rád, že se nezapomnělo Tohle byl jeden z nejlepších podcastů, ale to bude asi proto, že daleko víc žeru lore než hru samotnou (takže jsem spíše opak většiny hráčů).Pokud vymyslím něco dalšího tak se určitě ozvu. Je toho ještě obrovská spousta na probrání, ale to se uvidí až po FF, kolik tam toho, co zajímá mne (a bezpochyby i mnohé další), padne.Pak ještě nějaký ty výtky. Jak už Esperanta podotkla, že opakovala nějaký slova tak to mi ani tak nepřišlo, ale spíš jako by za ní byla ozvěna, která to slabě opakovala. No a pak jsem tam postřehl, že tam někdo dýchal do mikrofonu, ale bylo to jen krátký časový úsek, takže nic hroznýho No a poslední jest výtka k Y'Shaarj (díky - starému - bohu Bellatrix za články) se čte podle Yah-Sha-Raj No a ještě jednou DÍKY MOC ! A pro ostatní ... nebojte se napsat, stojí to fakt za to. Dozvíte se spoustu věcí, který jste předtím nevěděli a pak taky se o vás mluví, což pochopitelně taky zahřeje na srdci

soumrak 13.06.2013 19:39

Esperanta
Hele, mě spíš štvalo, že jsem měla fakt nějakej blbej den a pořád dokola opakovala některá slova doufám, že už se to nebude opakovat v nejhorším do dalších podcastů nejdu Tenhle mi trochu nesedl a u některých věcí jsem se vyjádřila buď špatně nebo neúplně, takže to vyznělo jinak než jak jsem chtěla. 23. podcast mi šel lépe
z vyplnkovych slov si moc nedelej, opravdu malo lidi dokaze nepripravene mluvit plynule a bez zaseku. Osobne wowko uz nehraju, ale lore sleduju porad (ano, proklikavam rychle videa, jak nekdo probiji scenaria, dungy nebo dela questy, aby mi neco neuniklo). WIII sam udelal uz ten pomyslny svet warcraftu po strance kvalitniho lore zakladu. I presto, ze se od wotlku lore spise doji nez rozviji, porad ma pro mne velkou vahu a proto bych rad uvital dalsi lore podcasty, kde verim, ze uz to bude lepsi

Riko 13.06.2013 15:45

A to je prave ono. Kdysi ste museli pro hru neco obetovat a opravdu o ni neco vedet. Viz shaneni preraid itemu, delani reputaci nebo takove dungy byly na hodiny protoze ste museli doletet az pred vchod a zadny porty proste nebyly. Dnes lvl 90 dame behem par hodin, dungy sou projity za par minut a jeste questy mate hned za potralem + po zabiti finala se NPC ukazi primo u vas a shaneni gearu je o poznani lehci. Zkratka casy se meni.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet