Privátní server Nostalrius končí!

http://media.wowfan.cz/uploaded/nostalrius
Blizzard Entertainment již delší dobu bojuje proti nelegálním privátním serverům. Tentokrát přišla řada na jeden z největších privátních serverů. Nostalrius Begins ukončí svou činnost k 10. dubnu a vypne všechny servery. Tým Nostalrius v otevřeném dopise na webových stránkách oznámil, že dostali několik předvolání od francouzských a amerických právníků, kteří připravovali žalobu proti poskytovateli serverů OVH a celému týmu Nostalrius. Dle dopisu nemá současný tým v plánu otevřít nový privátní server, ale věří, že se v komunitě najde někdo dostatečně šikovný na to, aby spustil nový „Nostalrius“. Pokud patříte mezi hráče, kteří mají herní konto na Nostalrius Begins PvP, Nostalrius Begins PvE nebo Nostalrius TBC, máte čas do 10. dubna. Ve 23:00 hodin se servery vypnou a skoční tak kapitola dalšího „neziskového“ serveru.

Celá tisková zpráva serveru Nostalrius:

SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Během tohoto procesu vznikla také petice, která žádá o spuštění oficiálních World of Warcraft Vanilla serverů. Je pravdou, že tyto žádosti se objevují téměř pořád, i když Blizzard opakovaně potvrdil, že podobný server není v plánu, jelikož se snaží posouvat hru kupředu, nikoli zpět. Jak se na privátní servery díváte vy? Jste rádi, že něco podobného existuje, nebo hrajete pouze na oficiálních serverech?


Naposledy upravil/a Ellendway 30.04.2016 v 11:33:24.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

kritik 10.04.2016 16:26

At je to jak chce, tak minimalne to pritahlo obrovskou pozornost i lidi co zadny freecko nehraji, na MMO champion je topic co ma skoro 500 stranek, 10 000 postu a 400 000 zhlednuti a vetsinou se neresi nejakej Nostralius, ten spor je o tom jestli by mel blizzard sam udelat vanilla server, ani psychologicky to neni pro blizzard moc prijemny ze o tom tolik lidi mluvi, na ofic forech se maze vsechno co s tim souvisi ale i tak asi tezko utisi celou komunitu, na Legion se lidi uz netesi tolik jak byvalo zvykem pred kazdym datadiskem. Ten problem ze poptavka hracu je jina nez nabidka blizzardu je porad vetsi, takze muzem asi jen tipovat co se bude dit dal ..

Ellendway 10.04.2016 11:32

Lockdaar
Já osobně neznám žádný freečko (ať už větší nebo menší), který by nepřijímalo/nemělo donate systém. Myslel jsem, že Nostalrius taky donate měl, když jsem ze zvědavosti pročítal komentáře z té petice, narazil jsem na pár komentů, kde se některý lidi zmiňovali, že na chod přispívali 20, 30, 40 dolarama jednorázově nebo pravidelně menšíma částkama. Upřímně moc nevěřím tomu, že by chod serverů/údržbu/podporu pro cca 150k aktivních uživatelů financovali výhradně z vlastní kapsy...Zákon moc nerozlišuje, jestli někdo na práci někoho jinýho vydělal pár stovek nebo několik milionů, porušení zákona to je tak či tak :S
Přesně tak. Nostakrius donate systém měl. Bylo to kryté tím, že mluvili o zaplacení serverů a dalších nutných věcí.

Lockdaar 09.04.2016 15:34

Cecil
To že Blizz zavře freečko který vydělává, je naprosto pochopitelné.Co teď ale tolik lidí zvedlo ze židle je právě to, že Nostalrius byl jedním z mála serverů, který žádný donate nikdy nepřijímaly, a zakládal si čistě na dobrovolnické práci.
Já osobně neznám žádný freečko (ať už větší nebo menší), který by nepřijímalo/nemělo donate systém. Myslel jsem, že Nostalrius taky donate měl, když jsem ze zvědavosti pročítal komentáře z té petice, narazil jsem na pár komentů, kde se některý lidi zmiňovali, že na chod přispívali 20, 30, 40 dolarama jednorázově nebo pravidelně menšíma částkama. Upřímně moc nevěřím tomu, že by chod serverů/údržbu/podporu pro cca 150k aktivních uživatelů financovali výhradně z vlastní kapsy...Zákon moc nerozlišuje, jestli někdo na práci někoho jinýho vydělal pár stovek nebo několik milionů, porušení zákona to je tak či tak :S

Cecil 09.04.2016 01:49

Beeda2004
Podle me zaviraji hlavne servry ktery zacnou moc vydelavat, uz jen kvuli tomu ze vydelavaji penize na cizim napadu na ktery nemaji ani licenci, tj to stejny jako kdyby si nekdo udelal prodejnu her s vypalovanejma cedeckama
To že Blizz zavře freečko který vydělává, je naprosto pochopitelné.Co teď ale tolik lidí zvedlo ze židle je právě to, že Nostalrius byl jedním z mála serverů, který žádný donate nikdy nepřijímaly, a zakládal si čistě na dobrovolnické práci.

Walther 08.04.2016 22:46

Co se týče vanilla serverů atp., myslím si, že zde je problém převážně v psychice. Vzpomínám si na své začátky. Začínal jsem až na WotLK a bavilo mě to na něm nejvíc. Podle mě je to o tom, že v začátcích mělo pro každého WoW to své silné kouzlo, které postupem času ovadlo, a nyní na to většina vzpominá jen v dobrém. I kdyby se takové servery spustily, už to nebude to samé. Počítačové hry se vyvíjí a konkurovat lze s něčím novým. Startovat staré servery je nesmyslné, WoW se musí snažít jít dopředu, bohužel už nás tahle hra těžko překvapí.

08.04.2016 21:10

Podle me zaviraji hlavne servry ktery zacnou moc vydelavat, uz jen kvuli tomu ze vydelavaji penize na cizim napadu na ktery nemaji ani licenci, tj to stejny jako kdyby si nekdo udelal prodejnu her s vypalovanejma cedeckama

kritik 08.04.2016 19:14

Lockdaar
...
Já tvrdím že přístupy by smysl měli, samozřejmě account wide, uděláte je jen jednou.Naopak LFR už moc smysl nemá, ten loot tam je o ničem a v Legion opadne i poslední smysl kterej to mělo - farma legendárky, v současnym stavu by to stejně nikdo nechodil, mohl by to nahradit normal mode, třeba v obtížnosti jak byl flex v Soo což bylo dost easy ale zas ne uplnej no brain a hlasili bysme jsme se tam stejně jako teď do normalu, ale pravda už by nepadali epicy z nebe, takže by to možná část komunity nezkousla kdo ví.Ale hlavně co bych udělal já je nepostavit celej pve end game na raidech, je naděje v dungeonech v Legion tak uvidíme ale podle mě to chce ještě víc, dostat lidi do světa z města, třeba dlouhý max level quest linie, který budou těžký ale reward bude mít smysl, možností je víc ale to se obavám že se v Legion nestane. A ještě bych nějak využil starý zony třeba ve stylu Diabla aby nebyl svět uplně dead kromě posledního datdisku, třeba random eventy v random zoně, muselo by se udělat opravdu hodně změn aby to bylo zase MMO a ne que system kde mate vsechno hned a skoro bez prace ..

Lockdaar 08.04.2016 18:56

kritik
Lockdaar: máš pravdu že hráči za to můžou taky, já si pomatuju jakej byl systém přístupů v TBC, všechno mělo svoji logiku, museli jste progresovat svoji postavu celym datadiskem až jste se dostali do MH/BT, podle mě právě v tom momentu v TBC, kdy si hráči vybrečeli zrušení těch přístupů, začal pomalý úpadek celýho Wowka, který vyvrcholil v Cataclysmu, byla moda nerfovat uplně vše aby měl každej přístup všude a asi jako v komunismu když všichni maj všechno tak pak ve výsledku nikdo nemá nic, ve wod tahle filozofie dosáhla už obludných rozměrů, hráči se vyjádřili jasně, 6 milionu jich přestalo hrát za půl roku tady už to bylo plně v režii Blizzardu, hráči si pak akorát vybrečeli návrat Flying mountu v době kdy už byli ale uplně irevelatní, wod už byl dávno dead a hlavně hráči opakovaně žadali abysme nečekali vždy rok na novej datadisk bez jedinyho content patche, prakticky na každym blizzconu jsme ubezpečeni že už se to nebude opakovat, já bych to viděl tak že blizzard reaguje na požadavky hráčů jen někdy jinak si vždy všechno odůvodní proč to nejde.Určitě ne celá komunita která je hodně zlenivelá, by přijala vanilla servry kde nepadaj epicy z nebe, ale i přesto čísla ukazujou že poptávka je obrovská, ale blizzard to prostě nechce risknout, že by to popularitou předčilo to co je nám předkládáno jako nejlepší WOW ..
Schválně položím otázku, co by bylo podle tebe nejlepší - co navrhuješ, aby blizzard ve wow předělal/zrušil? Myslím, že můžu garantovat, že zavedení zpět pve contentu alespoň částečně z vanilly/BC fungovat nebude, když to nefungovalo v cata s HC dungeonama (a to tenkrát ani vůbec nedošlo na raidy - natož pak zmíněné přístupy/prequesty, to by byla asi hotová noční můra) nevidím bohužel důvod, proč by to mělo fungovat dneska po cca 5 letech. Odstranění LFG/LFR by asi taky nebylo všemi kladně hodnocený, když už si to vydobyli tak sociálové/příležitostní hráči se toho asi jen tak nevzdají... Upřímně sám osobně vůbec nevím, podle mě by kříšení věcí z vanilly/BC přineslo asi jen neúspěch, přál bych si, aby tomu tak nebylo, ale vzhledem k dnešní době...Ještě co se týče těch vanilla serverů, poptávka/zájem může být teďka veliký, ale hodně záleží (a to dle mého opravdu hodně), jak veliký by byl po tom, co by se je blizzard rozhodl třeba skutečně udělat. Upřímně mám jisté pochyby, že by hranice překročila třeba 1 milion a tady nastává další otázka, jak veliký počet hráčů (aktivních) by musel ve skutečnosti být, aby se to blizzardu vůbec vyplatilo ty servery provozovat (nehledě na tu práci, kterou by vytvoření takových serverů dalo).Na druhou stranu ale jejich mínění posouvat hru vpřed chápu, já bych ty servery určitě taky zkusil (ale jen z nostalgie), prostě bych ale nemohl hrát třeba 2, 3 roky na starým obsahu kterej hlavně nebude nikdy aktualizovanej - mám svou postavu za kterou hraju od úplnýho začátku a chci s ní progressovat/hrát za ni dál... To by spíš (když už by na to došlo) dávalo možná větší smysl rozšířit Timewalking (a pořádně to propracovat) i na raidy nebo ho udělat jako trvalou možnost progressovat starý obsah (raidy/dungeony za stejných podmínek jako tenkrát, vč. třeba odstranění některých spellů/abilit a nahradit je těmi bývalými), vlk by se nažral a koza zůstala celá - blizzard by mohl dál hru vyvíjet vpřed a milovníci hardcore obsahu by si také přišli na své, jestli by teda většina z nich měla nervy na 40m raidy.Ale říkám, na vině není jenom samotný blizzard ale i komunita, doba a možná že i Activision na tom má svůj podíl.

Cherios 08.04.2016 18:15

Jedna firma v Amerike vymyslela hru, dala ju do placu nám zákazníkom. Nastavila v nej určité pravidlá,okrem iného aj mesačné poplatky za hranie, s ktorými každý z nás vyjadril súhlas pri kúpe tejto hry. Zrušili to a čo? Nič.....Borci život začína tam vonku niekde za oknom, keby niekto už zabudol...

kritik 08.04.2016 17:32

Lockdaar: máš pravdu že hráči za to můžou taky, já si pomatuju jakej byl systém přístupů v TBC, všechno mělo svoji logiku, museli jste progresovat svoji postavu celym datadiskem až jste se dostali do MH/BT, podle mě právě v tom momentu v TBC, kdy si hráči vybrečeli zrušení těch přístupů, začal pomalý úpadek celýho Wowka, který vyvrcholil v Cataclysmu, byla moda nerfovat uplně vše aby měl každej přístup všude a asi jako v komunismu když všichni maj všechno tak pak ve výsledku nikdo nemá nic, ve wod tahle filozofie dosáhla už obludných rozměrů, hráči se vyjádřili jasně, 6 milionu jich přestalo hrát za půl roku tady už to bylo plně v režii Blizzardu, hráči si pak akorát vybrečeli návrat Flying mountu v době kdy už byli ale uplně irevelatní, wod už byl dávno dead a hlavně hráči opakovaně žadali abysme nečekali vždy rok na novej datadisk bez jedinyho content patche, prakticky na každym blizzconu jsme ubezpečeni že už se to nebude opakovat, já bych to viděl tak že blizzard reaguje na požadavky hráčů jen někdy jinak si vždy všechno odůvodní proč to nejde.Určitě ne celá komunita která je hodně zlenivelá, by přijala vanilla servry kde nepadaj epicy z nebe, ale i přesto čísla ukazujou že poptávka je obrovská, ale blizzard to prostě nechce risknout, že by to popularitou předčilo to co je nám předkládáno jako nejlepší WOW ..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet