O nové profesi Archaeology nebyla v tomto bluepostu ani zmínka, ale i tak nám Blizzard odkryl slušnou porci o změnách v už dobře známých profesích. Kromě toho nám prozradil něco o nových enchantmentech, minerálech, kytkách a bandážích.
Berte na vědomí, že všechna povolání jsou stále v hlavní fázi ladění, a i když jsou některá povolání obsázená množstvím informací, neznamená to, že bychom jim dopřávali více lásky než jiným profesím.
Podle všeho se bude nejnovější hodnost jmenovat Illustrious Grand Master (450-525).
Obecně
- Všechny perky (Mixology, Toughness, Lifeblood) budou i nadále existovat a s rostoucím levelem se budou náležitě vylepšovat.
Blacksmithing, Leatherworking a Tailoring
- Většina zelených (a možná i modrých) předmětů vyrobena během levelování pomocí těchto profesí bude obsahovat náhodně generované staty. Ve většině případů bude část statů pevně daná a část by byla čistě náhodná. Cílem je vytvořit trochu variability, když (například) tvoříte deset stejných druhů bot, které nebudou ve finále naprosto totožné.
- Věci vyšší kvality, které vyžadují mnohem více materiálu, než jiné předměty, vás odmění více skill pointy. Pokud například vytvoření předměty vyžaduje třikrát více materiálu, než běžný předmět, dostanete až 3 skill pointy.
- Všechny specializace těchto tři profesí budou odstraněny, protože se nedocílilo natolik očekávané flexibility, jak se původně očekávalo.
- Aby se odstranil výše uvedený problém, předměty, které vyžadovaly specializaci, budou dostupné a použitelné kýmkoliv.
- Šití (Tailoring) high-end předmětů v Cataclysm se bude točit kolem jednoho typu látky, které bude možné vytvořit pomocí 5 různých receptů. Každý z nich bude vyžadovat různé materiály a bude mít jinak dlouhý cooldown.
- Všechny tyto profese budou mít dostupné recepty na vytvoření startovních setů pro PvP výstroj, přičemž jejich kvalita se bude moci každou sezónu vylepšit, aby se udrželo tempo s tím, co bude dostupné za Hero Pointy.
Alchemy
- Nové elixíry budou asi o 25% slabší než flasky. Celkově tak můžete získat více statů se dvěma elixíry, ale flasky budou i nadále nejlepší volbou, když budete potřebovat jeden ofenzivní nebo jeden defenzivní stat.
- Nový unikátní materiál, používaný k vytvoření většiny high-level receptů, bude mít jednodenní cooldown.
- Nový Mysterious Potion, který půjde vyrobit z běžně dostupných přísad, bude obnovovat manu a zdraví v enormně náhodné škále a někdy dokonce obdaří hráče náhodným efektem jiného elixíru. Rozmezí škály bude od 1 do 20 000 zdraví i many a bude schopen kritického zásahu.
- Všechny lektvary a elixíry budou mixovány pomocí jednoho základního druhu baňky. Flasky budou i nadále vyžadovat speciální baňky.
- Dočkáme se samozřejmě i nových Alchemist Stones.
Enchanting
- Obecně, množství materiálů vyžadované průměrnými recepty bude o něco mírnější než doposud, zatímco high-end recepty budou i nadále vyžadovat velké množství esencí. Cílem je odstranit zátarasy při levelování Enchantingu.
- Dokonce se dostane i na prvního peta, zprostředkovaný pomocí této profese.
- Náhled na nové enchanting recepty na zbraně:
- Avalanche – šance na zasažení Nature útokem při melee zásahu nebo zásahu kouzlem.
- Elemental Slayer – jak už název napovídá, tento enchantment pomůže hráčům dávat bonusové zranění do elementálů.
- Hurricane – stackující se haste na procnutí.
- Heartsong – regenerace many pomocí navýšení spiritu při kouzlení řetězových léčících kouzel.
- Spousta dalších receptů je stále ve vývoji.
Engineering
- Engineering je stále v ranné fázi vývoje, ale určitě očekávejte nové vychytávky a hračky, které budete moci použít jak ve svůj prospěch, tak i v neprospěch vašeho milovaného nepřítele – hračky, výbušniny a také nějací peti. Samozřejmě nezapomeňme i na supersilné mechanické luky, kuše a pušky.
- Obecně chceme zachovat Engineering jako profesi na vytváření zábavných předmětů, ale zároveň bychom také chtěli otevřít možnost pro výhodné obchodování s ostatními hráči.
Inscription
- S hromadou změn v povoláních přibude i nespočet nových glyphů s množstvím nových funkcí.
- Minor glyphy jsou extrémně nevyrovnané mezi jednotlivými povoláními, tudíž je nyní práce soustředěna na pročištění těch nepotřebných a zajištění toho, aby hráč mohl používat hlavně ty, které ho budou bavit.
- Budou přidané i nové Darkmoon karty, které (s trochou štěstí) budou stejně tak skvělé jako Greatness card.
- Určitě přidáme i nové Major Glyphy, ale nejprve počkáme na plné spuštění datadisku, abychom glyphy pro nové schopnosti nenarušili rovnováhu kouzel.
- Budou přidány nové a mnohem lákavější off-hand a relics recepty.
Jewelcrafting
- Barvy některých gemů budou změněny! Hit je nyní modrý, Mastery a Dodge jsou nyní žluté a Intellect je nyní červený. Tyto jednoduché změny vnesou do hry spoustu nových kombinací.
- Dočkáme se také nových Jewelcrafting dailies.
- Budou přidány i nové recepty, které budou navyšovat Mastery stat.
- Některé nové recepty šperků budou mít v Cataclysm náhodné vlastnosti a někdy vytvoří i superior nebo epic verzi onoho doplňku.
Herbalism, Skinning a Minning
- U všech Cataclysm kytek bude šance, že v nich naleznete Volatile Life.
- Obdoba Lotusů v Cataclysm už nebude. Alchymisti budou používat Volatile Life k vytvoření high-level flasks.
- Za sbírání budete dostávat XP.
- Příklady materiálů:
- Heartblossom – pojmenovaná pro svoji rudou barvu. Tato květina roste při zemi a pokaždé v páru. Pokud vezmete jeden květ, ten druhý začne rychle vadnout.
- Savage Leaher bude základní kůží, která půjde získat z většiny Cataclysm zvířat. Bude možno ji proměnit na Heavy Savage Leather v poměru 6:1.
- Pristine Hide bude vzácným typem kůže, které půjde získat také speciální proměnou z Heavy Savage Leather.
- Obsidian bude běžným minerálem, který může obsahovat gemy, Volatile Fire nebo Volatile Shadow.
- Elementium bude vzácným typem minerálu, který může obsahovat gemy, Volatile Fire, Volatile Water nebo Volatile Earth.
- Pyrite bude velice vzácným typem minerálu, který může obsahovat gemy nebo Volatile Fire.
- Původní Elementium Ore a Elementium Bar pro staré questy bude přejmenováno na Elementium Ingot a Hardened Elementium Bar.
Cooking
- Vaření je stále v ranné fázi vývoje, ale rádi bychom zachovali daily questy, hostiny (feasts) a nějaké ty zábavné recepty.
- Líbí se nám styl plnění dnešních daily cooking questů, kdy hráč musí sbírat materiál blízko samotného quest givera. Nové daily questy budou velice pravděpodobně fungovat stejně.
First Aid
- Bandáže budou mít krátký casting time a budou fungovat formou heal over time po dobu 8 sekund. Tato HoTka bude přerušena jakýmkoliv zraněním.
- Tři nové typy bandáží! Přesně tak: ,,TŘI!“
- Dense Embersilk Bandage – vyléčí 34 800 během 8 vteřin. K vytvoření této bandáže jsou zapotřebí 3 Embersilky.
Fishing
- Dočkáme se spousty nových ryb a samozřejmě i hromady zábavných věcí, které budeme moci ulovit! Ryby budou i nadále sloužit k uvaření těch nejlepších delikates.
- Nové fishing daily questy.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Asterix 08.09.2010 10:08
Ano HP by se mohly až ztrojnásobit.(U některých New Epic Items.) Tankové budou mít pěkný HP :P
Charlie 19.05.2010 09:56
Gwer 17.05.2010 17:15
hp sem nekde cet ze by se mely na cataclysmu oproti WotLKu zhruba zdvojnásobit
FlloiD 17.05.2010 16:30
Mazany, sem zvedavej, na jake urovni budou prumerne Hp
UnderPetar 16.05.2010 21:59
předměty, které vyžadovali specializaci, ... Menší chybička
TygerD 16.05.2010 11:44
krutá obrazek s tím orkem :-D
Darkdjinn 16.05.2010 09:16
Dense Embersilk Bandage – Vyléčí 34 800 během 8 vteřin. lol to budu met maga co ma tak 100k hp .
Darkcan 15.05.2010 21:59
hmm super novinka ale jen je škoda že je na cataclysm uvalená cenzura kdyš na youtube je oní tolik informací z vydea Alpha verze že by to pokrilo dení porci informací na měsíc dopředu :-D
Accept 15.05.2010 21:52
Trilobiter 15.05.2010 20:41
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet